GIRONINES 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: GIRONINES 2012

EntradaAutor: bulma » dt. nov. 29, 2011 11:28 am

Com puc canviar la signatura pq em surti el compte enrere???[/quote]

Ja he trobat com fer-ho! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
bulma
:: núvia rookie

Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

EntradaAutor: Margarida » dt. nov. 29, 2011 2:25 pm

bulma ha escrit:
Margarida ha escrit:
bulma ha escrit:Bones! He surtit de la fira amb el cap com un timbal!! Ara toca mirar, remenar i triar que nosaltres encara hem de buscar de tot! jeje
Al final, em caso el 9 de juny del 2012 al Lotus Blau! :-):-):-): A part de l'església és tot el que tenim!!

Bulma! ja es molt!! SORT!! *.-o-o.*

Gràcies Margarida!!

Aquesta setmana ens centrarem en buscar fotògrafs i DJ, alguna recomanació??? Va carillo si vols foto i video del casament... Però, el dia s'ho val!!
I el més important 'daqui un parell de setmanes vaig a provar vestits, quina iluuu!!

Com puc canviar la signatura pq em surti el compte enrere???

Ostres mica en mica ja veuras que no t'en donaràs compte i ho tindràs tot força enllestit!

JO vaig agafar una fotografa de Barcelona que em va reocmanr el mateix restaurant que fem l'àpat ( Can Marlet) ella es diu Gwen

Ostres el vestit!! que guai!! jo aj el tinc vaig anar a Rosa Clará de Girona i estic encatadissima!!

Ja ens aniràs explican't!

Una abraçada!! *.-o-o.* *.-o-o.* :-)0(-:
Imatge
Margarida
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: kyla » dt. nov. 29, 2011 4:28 pm

bulma ha escrit:Bones! He surtit de la fira amb el cap com un timbal!! Ara toca mirar, remenar i triar que nosaltres encara hem de buscar de tot! jeje
Al final, em caso el 9 de juny del 2012 al Lotus Blau! :-):-):-): A part de l'església és tot el que tenim!!

Bulma!!

Nosaltres també ens casem al Lotus Blau! casi casi al mateix diam jeje. Nosaltres el 16 de juny!
Ja heu mirat quins plats voldreu al menu?

un peto
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

EntradaAutor: kyla » dv. des. 02, 2011 3:57 pm

Hola noies!!

Alguna coneix alguna peluqueria o centre d'estètica de Girona ciutat o rodalies que es desplacin a domicili? Be, i quin preu tenen?
Havia pensat en que vinguessin a casa a ferme el pentinat i el maquillatge, pero no se ni per on començar a mirar-ho.
Ho pel contrari, coneixeu algu o algun centre on facin els packs de nuvia? vaja pelu + maquillatge?

gràcies!!
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: bulma » dv. des. 02, 2011 9:41 pm

Bulma!!

Nosaltres també ens casem al Lotus Blau! casi casi al mateix diam jeje. Nosaltres el 16 de juny!

un peto[/quote]

Que bé! Doncs, ben bé encara no sabem què triarem de menús, allà al març ens ho mirarem tot altra vegada amb en Pep i començarem a concretar!!

Ja tinc una cosa més, església + restaurant + DJ :-)ok: Mica en mica....!!
Imatge
bulma

EntradaAutor: kyla » ds. des. 03, 2011 7:39 pm

DiL ha escrit:
kyla ha escrit:Hola noies!!

Alguna coneix alguna peluqueria o centre d'estètica de Girona ciutat o rodalies que es desplacin a domicili? Be, i quin preu tenen?
Havia pensat en que vinguessin a casa a ferme el pentinat i el maquillatge, pero no se ni per on començar a mirar-ho.
Ho pel contrari, coneixeu algu o algun centre on facin els packs de nuvia? vaja pelu + maquillatge?

gràcies!!

A mi mho fa lanna rosillo.... Pelu maquillatge i retoc post ceremonia. también maquillara i pentinara a la meva mare! Et deixo la web http://www.annarosillo.com El telefon es 699869867

Gràcies guapa!! m'ho miro a veure que ta!
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: kyla » ds. des. 03, 2011 7:41 pm

bulma ha escrit:Bulma!!

un peto

Que bé! Doncs, ben bé encara no sabem què triarem de menús, allà al març ens ho mirarem tot altra vegada amb en Pep i començarem a concretar!!

Ja tinc una cosa més, església + restaurant + DJ :-)ok: Mica en mica....!![/quote]

Nosaltres tampoc sabem que volem encara de menu, jeje...hi ha tantes coses a triar!! Suposo que nosaltres també en ho mirarem be per allà al març! pero ja tinc ganes de fer la proba menu i anar decidint que volem!
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: bulma » dv. des. 09, 2011 12:25 pm

6 mesos!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

::love::
Imatge
bulma

EntradaAutor: kyla » dg. des. 18, 2011 10:12 am

Hola noies!!

Com porteu els preparatius??
a nosaltrens encara ens queden moltes coses jejeje! pero be, el mes important ja ho tenim:
- Papers entregats i a punt!
- Restaurant i alcalde pel casament
- Fotograf!
- el meu vestit! (el meu xicot encara no hi ha anat, esperara a passat festes.....pero NO hem deixar anar amb ell!! sniffffffff, m'haure d'esperar al dia del casament per veurel tot guapot jeje).
- Invis en proces
- DJ + monitor per la canalla, aixi els papis estaran tranquilets! pero coneixen als nevots...estaran amb nosaltres jajaja.
- pelu triada! Ara hem toca pensar quin pentinat vull
- floristeria triada! solament falta decidir quin ram vull, jeje

i de moment ja esta!!
Falten els anells, que no tenim ni idea de on anar a mirar! i els detallets..que tampoc sabem que fer, jeje.
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: Olguiky » dg. des. 18, 2011 7:54 pm

kyla ha escrit:Hola noies!!

Com porteu els preparatius??
a nosaltrens encara ens queden moltes coses jejeje! pero be, el mes important ja ho tenim:
- Papers entregats i a punt!
- Restaurant i alcalde pel casament
- Fotograf!
- el meu vestit! (el meu xicot encara no hi ha anat, esperara a passat festes.....pero NO hem deixar anar amb ell!! sniffffffff, m'haure d'esperar al dia del casament per veurel tot guapot jeje).
- Invis en proces
- DJ + monitor per la canalla, aixi els papis estaran tranquilets! pero coneixen als nevots...estaran amb nosaltres jajaja.
- pelu triada! Ara hem toca pensar quin pentinat vull
- floristeria triada! solament falta decidir quin ram vull, jeje

i de moment ja esta!!
Falten els anells, que no tenim ni idea de on anar a mirar! i els detallets..que tampoc sabem que fer, jeje.

Hola guapi!

jo estic més o menys com tu. Tenim església, fotógraf, restaurant, DJ, floristeria triada (passat festes hem quedat per concretar exactament què farem), el meu vestit (també ens falta el d'en Marc i tampoc m'hi deixa anar quan el triï :.0.-0.: )...

tema de la pelu: ni idea. La perruquera on vaig de fa 10 anys em va dir que passava de venir a casa a pentinar-me aquell dia, que era un dissabte i que tenien molta feina. Ella no ho sap, però ha perdut una clienta pel casament i per tota la resta. O sigui que ara em toca trobar una altra pelu.

tema invitacions: estem una mica encallats. Ahir vam anar a veure-les, però no hi havia res que ens acabés de fer el pes, i les que ens agradaven més surten a 5€ per invitació! O sigui que de moment, seguim pensant. Potser ens ho acabem disenyant nosaltres mateixos!

Més o menys estem si fa no fa...

Petons
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: kyla » dc. des. 21, 2011 3:54 pm

Doncs si! mes o menys estem allà mateix!

A veure si passat festes ens hi tornem a posar! perque ara anem liats, jeje.
Imatge[/url]
kyla

EntradaAutor: Olguiky » dc. des. 21, 2011 4:19 pm

DiL ha escrit:olgaaa nosaltres les fem nosaltres, si necessites qualsevol cosa ja saps! :D

Gràcies guapa,

pel diseny no em preocupa perquè en Marc és molt bo dibuixant i totes aquestes coses del diseny i tot això li agrada molt. El que no tinc ni idea és de les impremtes que hi ha. On ho porteu vosaltres?

Petons
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Olguiky » dc. des. 21, 2011 6:05 pm

DiL ha escrit:nenaaa ja tens lo de emperatrizz? jo demà ho vaig a buscar al punt Kiala. Si també ho has d'anar a buscar allà podríem buscar un foradet i fer un café i ens coneixem! abans de que ens toqui el gordooo jejeje

Doncs nosaltre fem una caixeta amb una superfície interior de cartulina. I sobre la superfície interior hi posem el text, que ho hem imprès aquí a casa. Això si, hem comprat un paper especial (la veritat és que queda súper bé) És el Everyday paper de APLI en qualitat 180gr i glossy, el vaig comprar a l'Abacus.

Si busques una impremta a Juper t'ho imprimeixen per 1€ si portes el disseny i si nomès vols copisteria doncs STEIN o HIPERCOPY.

Espero haver-te ajudat!

Hola guapi,

ja la tinc la comanda d'Emperatriz... la vaig anar a buscar dilluns :-(

Nena... pot quedar molt xula la invitació! I us la fareu vosaltres mateixos la caixa? Perquè aquesta és una idea que a nosaltres ens havia passat pel cap... fer una caixeta (per entendre'ns, de la mida d'una caixa de bolis) i a dins posar-hi el que seria la invitació (tenim diferents opcions: tipus pergamí, com punts de llibre...).

Ostres, gràcies per les impremtes. Com no havia pensat amb l'STEIN, mare meva! A vegades se'm col·lapsa el cervell *.O.-O*
A JU-PER hi vaig anar, però els tipus de paper que ens oferien no ens van acabar de fer el pes. I aquesta d'HIPERCOPY no la coneixia... ja hi aniré a fer un cop d'ull.

I tant que sí que m'has ajudat, guapa!

1 petonàs ben fort
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: bulma » dc. des. 21, 2011 6:44 pm

Carai!! si que teniu cosetes! Jo lluito per trobar un fotògraf+video! És que trobo que per dir que et cases els preus són desorbitats, i sort que estem en crisi!

Ahhhh i ja tinc vestit!!!! Ahir el vaig encarregar! Ara això d'haver d'esperar tant per provar-te el teu, i mira que el meu encara anirà ràpid pq he anat justa... però quina iluuuu!!! *.-o-o.*

Doncs nosaltres també hem estat mirant invitacions i cap ens ha acabat fent el pes... i com que tampoc tenim clar com les volem, total que mires i mires i res agrada.

He trobat una "empresa-programa" rollo els àlbums Hofmann de fotos, que té algunes plantilles i et pots personalitzar bastant les invitacions. Nosaltres la setmana que vé farem l'ultim intent de trobar una invitació que ens agradi i a un preu raonable, sinó farem això:

Mira, s'ha d'anar a la web http://www.i-moments.com, et descarregues el programa i ja pots començar a fer les teves proves. A més estar bé pq t'ho imprimeix una casa de fotos, a Girona n'hi ha un parell, i el millor és que et surten per 0.60€-0.80€ per invitació. Jo n'he vist unes de fetes així i la qualitat és molt bona, ara el disseny no dona per més, són senzilles, però com que si no t'agrada res pots posar les fotos que vulguis i personalitzar-les, em sembla molt que nosaltres ho farem aixins.

AAuuuu espero haver ajudat una miqueta!
Imatge
bulma

EntradaAutor: Olguiky » dc. des. 21, 2011 6:52 pm

bulma ha escrit:Carai!! si que teniu cosetes! Jo lluito per trobar un fotògraf+video! És que trobo que per dir que et cases els preus són desorbitats, i sort que estem en crisi!

Ahhhh i ja tinc vestit!!!! Ahir el vaig encarregar! Ara això d'haver d'esperar tant per provar-te el teu, i mira que el meu encara anirà ràpid pq he anat justa... però quina iluuuu!!! *.-o-o.*

Doncs nosaltres també hem estat mirant invitacions i cap ens ha acabat fent el pes... i com que tampoc tenim clar com les volem, total que mires i mires i res agrada.

He trobat una "empresa-programa" rollo els àlbums Hofmann de fotos, que té algunes plantilles i et pots personalitzar bastant les invitacions. Nosaltres la setmana que vé farem l'ultim intent de trobar una invitació que ens agradi i a un preu raonable, sinó farem això:

Mira, s'ha d'anar a la web http://www.i-moments.com, et descarregues el programa i ja pots començar a fer les teves proves. A més estar bé pq t'ho imprimeix una casa de fotos, a Girona n'hi ha un parell, i el millor és que et surten per 0.60€-0.80€ per invitació. Jo n'he vist unes de fetes així i la qualitat és molt bona, ara el disseny no dona per més, són senzilles, però com que si no t'agrada res pots posar les fotos que vulguis i personalitzar-les, em sembla molt que nosaltres ho farem aixins.

Ei guapa!

ara mateix faig una ullada a aquesta pàgina que dius!

Moltes gràcies

PD. Si estàs liada amb el fotògraf et puc dir el meu: Noces & més. Picava una mica fort però ens va agradar moltíssim. Si vols el pots anar a veure, està al carrer de la Rutlla.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: bulma » dc. des. 21, 2011 7:30 pm

Olguiky ha escrit:
bulma ha escrit:Carai!! si que teniu cosetes! Jo lluito per trobar un fotògraf+video! És que trobo que per dir que et cases els preus són desorbitats, i sort que estem en crisi!

Ei guapa!

ara mateix faig una ullada a aquesta pàgina que dius!

Moltes gràcies

PD. Si estàs liada amb el fotògraf et puc dir el meu: Noces & més. Picava una mica fort però ens va agradar moltíssim. Si vols el pots anar a veure, està al carrer de la Rutlla.

Dels Noces i més me n'han parlat, justament dilluns vam anar a la tarda per veure què tal i estava tancat pq estaven fent un reportatge... Si es que ja costarà! :-)0(-:
Merci!
Imatge
bulma

EntradaAutor: ikia » dj. gen. 05, 2012 8:41 am

Hola Gironines, aquí es presenta una figuerenca jejeje
Nosaltres ens casem al setembre a Borrassà a una casa de colònies.
El que tenim de moment contractat és:
- fotògraf
- casa
- càtering
- limusina
- música (ens ho fa un amic)
ikia

Entrades: 50
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:07 am

EntradaAutor: ikia » dj. gen. 05, 2012 8:42 am

Us volia fer una pregunta algú coneix el taller de vestits de núvies que es diu Barocco Novias. és que he vist un vestit de la cymbeline que m'encanta i elles el confeccionen però tot és a través d'internet i no sé què fer
ikia

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 05, 2012 10:19 am

ikia ha escrit:Us volia fer una pregunta algú coneix el taller de vestits de núvies que es diu Barocco Novias. és que he vist un vestit de la cymbeline que m'encanta i elles el confeccionen però tot és a través d'internet i no sé què fer

Mira que jo compro un munt de coses per internet... fins i tot m'hi vaig comprar la roba interior pel casament... però amb un vestit de núvia no sé si m'hi atreviria...

A veure si algú et pot donar informació sobre com treballen!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: ikia » dj. gen. 05, 2012 11:02 am

Olguiky ha escrit:
ikia ha escrit:Us volia fer una pregunta algú coneix el taller de vestits de núvies que es diu Barocco Novias. és que he vist un vestit de la cymbeline que m'encanta i elles el confeccionen però tot és a través d'internet i no sé què fer

Mira que jo compro un munt de coses per internet... fins i tot m'hi vaig comprar la roba interior pel casament... però amb un vestit de núvia no sé si m'hi atreviria...

A veure si algú et pot donar informació sobre com treballen!

Jo ja estava molt convençuda però quan li vaig dir al meu xicot es va posar les mans al cap i ara em fa dubtar moltíssim aiisxxxx no sé què fer!
ikia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 14 visitants