Ja he trobat com fer-ho!

Autor: bulma » dt. nov. 29, 2011 11:28 am
Autor: Margarida » dt. nov. 29, 2011 2:25 pm
bulma ha escrit:Margarida ha escrit:bulma ha escrit:Bones! He surtit de la fira amb el cap com un timbal!! Ara toca mirar, remenar i triar que nosaltres encara hem de buscar de tot! jeje
Al final, em caso el 9 de juny del 2012 al Lotus Blau!A part de l'església és tot el que tenim!!
Bulma! ja es molt!! SORT!!
Gràcies Margarida!!
Aquesta setmana ens centrarem en buscar fotògrafs i DJ, alguna recomanació??? Va carillo si vols foto i video del casament... Però, el dia s'ho val!!
I el més important 'daqui un parell de setmanes vaig a provar vestits, quina iluuu!!
Com puc canviar la signatura pq em surti el compte enrere???
Autor: kyla » dt. nov. 29, 2011 4:28 pm
bulma ha escrit:Bones! He surtit de la fira amb el cap com un timbal!! Ara toca mirar, remenar i triar que nosaltres encara hem de buscar de tot! jeje
Al final, em caso el 9 de juny del 2012 al Lotus Blau!A part de l'església és tot el que tenim!!
Autor: kyla » dv. des. 02, 2011 3:57 pm
Autor: bulma » dv. des. 02, 2011 9:41 pm
Autor: kyla » ds. des. 03, 2011 7:39 pm
DiL ha escrit:kyla ha escrit:Hola noies!!
Alguna coneix alguna peluqueria o centre d'estètica de Girona ciutat o rodalies que es desplacin a domicili? Be, i quin preu tenen?
Havia pensat en que vinguessin a casa a ferme el pentinat i el maquillatge, pero no se ni per on començar a mirar-ho.
Ho pel contrari, coneixeu algu o algun centre on facin els packs de nuvia? vaja pelu + maquillatge?
gràcies!!
A mi mho fa lanna rosillo.... Pelu maquillatge i retoc post ceremonia. también maquillara i pentinara a la meva mare! Et deixo la web http://www.annarosillo.com El telefon es 699869867
Autor: kyla » ds. des. 03, 2011 7:41 pm
bulma ha escrit:Bulma!!
Nosaltres també ens casem al Lotus Blau! casi casi al mateix diam jeje. Nosaltres el 16 de juny!
Ja heu mirat quins plats voldreu al menu?
un peto
Autor: kyla » dg. des. 18, 2011 10:12 am
Autor: Olguiky » dg. des. 18, 2011 7:54 pm
kyla ha escrit:Hola noies!!
Com porteu els preparatius??
a nosaltrens encara ens queden moltes coses jejeje! pero be, el mes important ja ho tenim:
- Papers entregats i a punt!
- Restaurant i alcalde pel casament
- Fotograf!
- el meu vestit! (el meu xicot encara no hi ha anat, esperara a passat festes.....pero NO hem deixar anar amb ell!! sniffffffff, m'haure d'esperar al dia del casament per veurel tot guapot jeje).
- Invis en proces
- DJ + monitor per la canalla, aixi els papis estaran tranquilets! pero coneixen als nevots...estaran amb nosaltres jajaja.
- pelu triada! Ara hem toca pensar quin pentinat vull
- floristeria triada! solament falta decidir quin ram vull, jeje
i de moment ja esta!!
Falten els anells, que no tenim ni idea de on anar a mirar! i els detallets..que tampoc sabem que fer, jeje.
Autor: kyla » dc. des. 21, 2011 3:54 pm
Autor: Olguiky » dc. des. 21, 2011 4:19 pm
DiL ha escrit:olgaaa nosaltres les fem nosaltres, si necessites qualsevol cosa ja saps! :D
Autor: Olguiky » dc. des. 21, 2011 6:05 pm
DiL ha escrit:nenaaa ja tens lo de emperatrizz? jo demà ho vaig a buscar al punt Kiala. Si també ho has d'anar a buscar allà podríem buscar un foradet i fer un café i ens coneixem! abans de que ens toqui el gordooo jejeje
Doncs nosaltre fem una caixeta amb una superfície interior de cartulina. I sobre la superfície interior hi posem el text, que ho hem imprès aquí a casa. Això si, hem comprat un paper especial (la veritat és que queda súper bé) És el Everyday paper de APLI en qualitat 180gr i glossy, el vaig comprar a l'Abacus.
Si busques una impremta a Juper t'ho imprimeixen per 1€ si portes el disseny i si nomès vols copisteria doncs STEIN o HIPERCOPY.
Espero haver-te ajudat!
Autor: bulma » dc. des. 21, 2011 6:44 pm
Autor: Olguiky » dc. des. 21, 2011 6:52 pm
bulma ha escrit:Carai!! si que teniu cosetes! Jo lluito per trobar un fotògraf+video! És que trobo que per dir que et cases els preus són desorbitats, i sort que estem en crisi!
Ahhhh i ja tinc vestit!!!! Ahir el vaig encarregar! Ara això d'haver d'esperar tant per provar-te el teu, i mira que el meu encara anirà ràpid pq he anat justa... però quina iluuuu!!!![]()
Doncs nosaltres també hem estat mirant invitacions i cap ens ha acabat fent el pes... i com que tampoc tenim clar com les volem, total que mires i mires i res agrada.
He trobat una "empresa-programa" rollo els àlbums Hofmann de fotos, que té algunes plantilles i et pots personalitzar bastant les invitacions. Nosaltres la setmana que vé farem l'ultim intent de trobar una invitació que ens agradi i a un preu raonable, sinó farem això:
Mira, s'ha d'anar a la web http://www.i-moments.com, et descarregues el programa i ja pots començar a fer les teves proves. A més estar bé pq t'ho imprimeix una casa de fotos, a Girona n'hi ha un parell, i el millor és que et surten per 0.60€-0.80€ per invitació. Jo n'he vist unes de fetes així i la qualitat és molt bona, ara el disseny no dona per més, són senzilles, però com que si no t'agrada res pots posar les fotos que vulguis i personalitzar-les, em sembla molt que nosaltres ho farem aixins.
AAuuuu espero haver ajudat una miqueta!
Autor: bulma » dc. des. 21, 2011 7:30 pm
Olguiky ha escrit:bulma ha escrit:Carai!! si que teniu cosetes! Jo lluito per trobar un fotògraf+video! És que trobo que per dir que et cases els preus són desorbitats, i sort que estem en crisi!
Ahhhh i ja tinc vestit!!!! Ahir el vaig encarregar! Ara això d'haver d'esperar tant per provar-te el teu, i mira que el meu encara anirà ràpid pq he anat justa... però quina iluuuu!!!![]()
Doncs nosaltres també hem estat mirant invitacions i cap ens ha acabat fent el pes... i com que tampoc tenim clar com les volem, total que mires i mires i res agrada.
He trobat una "empresa-programa" rollo els àlbums Hofmann de fotos, que té algunes plantilles i et pots personalitzar bastant les invitacions. Nosaltres la setmana que vé farem l'ultim intent de trobar una invitació que ens agradi i a un preu raonable, sinó farem això:
Mira, s'ha d'anar a la web http://www.i-moments.com, et descarregues el programa i ja pots començar a fer les teves proves. A més estar bé pq t'ho imprimeix una casa de fotos, a Girona n'hi ha un parell, i el millor és que et surten per 0.60€-0.80€ per invitació. Jo n'he vist unes de fetes així i la qualitat és molt bona, ara el disseny no dona per més, són senzilles, però com que si no t'agrada res pots posar les fotos que vulguis i personalitzar-les, em sembla molt que nosaltres ho farem aixins.
AAuuuu espero haver ajudat una miqueta!
Ei guapa!
ara mateix faig una ullada a aquesta pàgina que dius!
Moltes gràcies
PD. Si estàs liada amb el fotògraf et puc dir el meu: Noces & més. Picava una mica fort però ens va agradar moltíssim. Si vols el pots anar a veure, està al carrer de la Rutlla.
Autor: ikia » dj. gen. 05, 2012 8:41 am
Autor: ikia » dj. gen. 05, 2012 8:42 am
Autor: Olguiky » dj. gen. 05, 2012 10:19 am
ikia ha escrit:Us volia fer una pregunta algú coneix el taller de vestits de núvies que es diu Barocco Novias. és que he vist un vestit de la cymbeline que m'encanta i elles el confeccionen però tot és a través d'internet i no sé què fer
Autor: ikia » dj. gen. 05, 2012 11:02 am
Olguiky ha escrit:ikia ha escrit:Us volia fer una pregunta algú coneix el taller de vestits de núvies que es diu Barocco Novias. és que he vist un vestit de la cymbeline que m'encanta i elles el confeccionen però tot és a través d'internet i no sé què fer
Mira que jo compro un munt de coses per internet... fins i tot m'hi vaig comprar la roba interior pel casament... però amb un vestit de núvia no sé si m'hi atreviria...
A veure si algú et pot donar informació sobre com treballen!