BODES LLEIDA!!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: BODES LLEIDA!!!!

EntradaAutor: ermesenda » dv. jul. 08, 2011 12:38 pm

Hola noies!!!

si que està la cosa parada, és nota que és estiu i que fem vacances eeehhhhh???? jajajaja,

bé ens veiem per aki!
Imatge [/url]
ermesenda
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

EntradaAutor: cadui » ds. jul. 09, 2011 6:24 pm

lleidatanes del 2012 com van els preparatius??? conteu, conteu!!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ermesenda » dg. jul. 10, 2011 6:39 pm

cadui ha escrit:lleidatanes del 2012 com van els preparatius??? conteu, conteu!!!

hola cadui!!!!

doncs jo vaig fent, encara que ara una mica paradet per les vacances i per les bodes que tenim aquest any d'amics i clar no hi ha temps per a més...però ahí estamos, jajajaa!!!

ara tinc que començar a mirar fotògrafs...
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: nika25 » dl. jul. 11, 2011 12:34 pm

Osti Esmeralda stic a la mateixa situacio q tu!
nika25
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

EntradaAutor: alohha » dv. jul. 15, 2011 9:18 am

Hola!!! Sóc nova, i també em caso al 2012, el 4 d'Agost. Ja tenim restaurant, ho farem al Palau de Margalef i ara estem mirant Església (demà hem d'anar a parlar amb una) i fotògraf.
Un cop tinguem això podem descansar almenys fins desprès de l'estiu.

Ens veiem per aquí!!
Imatge
alohha

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 12, 2011 1:08 pm

EntradaAutor: ermesenda » dv. jul. 15, 2011 2:23 pm

alohha ha escrit:Hola!!! Sóc nova, i també em caso al 2012, el 4 d'Agost. Ja tenim restaurant, ho farem al Palau de Margalef i ara estem mirant Església (demà hem d'anar a parlar amb una) i fotògraf.
Un cop tinguem això podem descansar almenys fins desprès de l'estiu.

Ens veiem per aquí!!

doncs moltes felicitats, ja ens aniràs informant de les novetats.
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: nika25 » dg. jul. 17, 2011 9:12 am

Enhorabona!!! Et cases el mateix día q jo!!!! :-)ok: pues natros también tenim el restaurant y la ceremonia la fem allí!!! El fotograf volia començar a mirar pero crec q mesurare fins después del estiu.. X ara estem començan a mirar el estil d'invitacio q volem!!! I x ara ja esta. Amb lo q m'agrada l'estiu i les ganes a tinc q acabo aquet any!!!!!!
nika25

EntradaAutor: alohha » dc. jul. 20, 2011 7:34 pm

nika25 ha escrit:Enhorabona!!! Et cases el mateix día q jo!!!! :-)ok: pues natros también tenim el restaurant y la ceremonia la fem allí!!! El fotograf volia començar a mirar pero crec q mesurare fins después del estiu.. X ara estem començan a mirar el estil d'invitacio q volem!!! I x ara ja esta. Amb lo q m'agrada l'estiu i les ganes a tinc q acabo aquet any!!!!!!

Gràcies! igualment! a veure si tenim sort amb el temps y no ens abrasem... :-)ok:
Nosaltres ara estem amb l'Església i el fotógraf... L'església no hi ha manera de trobar al mossen en l'horari de visites, i no agafa hores així que és anar provant.... Dissabte serà el tercer intent... jejejjeje. I fotògraf crec que ja ens hem decidit, hem quedat dilluns que ve per a què ens acabi d'explicar però crec que ho tenim bastant clar. Lo "dolent" és que no fa video... algún coneix algún que no vagi lligat amb les fotos???
Imatge
alohha

EntradaAutor: inqueta » dv. jul. 22, 2011 1:56 pm

Felicitats a totes les núvies lleidatanes del 2012!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Aqui una altra infiltrada lleidatana del 2011 *.O.-O*

I és que fa poc més d'un any que nosaltres estàvem al vostre lloc i ara ja sóc una dona casada :-)ok:
Va ser en el post de les lleidatanes on vaig conèixer les que per aqui he anat veient :-)) :-)) :-)) la cadui, l'airin, la Nuvolet,... no sé si me'n deixo alguna altra *.O.-O* però també hi ha l'Inhus la GemmaiJordi... ha estat tot un plaer passar tot aquest any de preparatius amb les lleidatanes i espero que pugueu gaudir del foro com ho hem fet nosaltres!!! ::love:: està ple d'idees, il.lusions i bona gent :-)ok:

Si us falta alguna cosa i us podem ajudar... ::love::

Aloha, jo vaig agafar la Mònica Carrera i ja portava el Tomàs que feia el video, però quan vaig estar mirant em van recomanar un parell de llocs on el video el fan independent i un és Trèvol Audiovisuals i l'altre no el recordo... a veure si trobo els papers dels presupostos *.O.-O*
Per la meva experiència i pel que em va comentar la meva fotògrafa, potser és millor que fotògraf i video treballin junts perque així es compenetren molt bé per no deixar res sense clixar... vull dir que en el meu cas, la Mònica i el Tomàs semblaven un matrimoni amb les seves bromes i les seves petites discussions :-)) :-)) :-)) però procuraven fer el més important els dos, però també procuraven entre els dos no perdre detall de res... no sé si m'explico...
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: ermesenda » dv. jul. 22, 2011 6:53 pm

inqueta ha escrit:Felicitats a totes les núvies lleidatanes del 2012!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Aqui una altra infiltrada lleidatana del 2011 *.O.-O*

I és que fa poc més d'un any que nosaltres estàvem al vostre lloc i ara ja sóc una dona casada :-)ok:
Va ser en el post de les lleidatanes on vaig conèixer les que per aqui he anat veient :-)) :-)) :-)) la cadui, l'airin, la Nuvolet,... no sé si me'n deixo alguna altra *.O.-O* però també hi ha l'Inhus la GemmaiJordi... ha estat tot un plaer passar tot aquest any de preparatius amb les lleidatanes i espero que pugueu gaudir del foro com ho hem fet nosaltres!!! ::love:: està ple d'idees, il.lusions i bona gent :-)ok:

Si us falta alguna cosa i us podem ajudar... ::love::

Aloha, jo vaig agafar la Mònica Carrera i ja portava el Tomàs que feia el video, però quan vaig estar mirant em van recomanar un parell de llocs on el video el fan independent i un és Trèvol Audiovisuals i l'altre no el recordo... a veure si trobo els papers dels presupostos *.O.-O*
Per la meva experiència i pel que em va comentar la meva fotògrafa, potser és millor que fotògraf i video treballin junts perque així es compenetren molt bé per no deixar res sense clixar... vull dir que en el meu cas, la Mònica i el Tomàs semblaven un matrimoni amb les seves bromes i les seves petites discussions :-)) :-)) :-)) però procuraven fer el més important els dos, però també procuraven entre els dos no perdre detall de res... no sé si m'explico...

moltes gràcies guapa!!!

jo ja fa un temps que us vaig seguint i la veritat és que m'encanta i enganxa un munt això...per cert, moltes felicitats pel teu casament!!
les vostres experiències sempre van bé...aquí seguirem al peu del canó tot l'any, com ho heu fet vosaltres, fins que arribem al nostre dia.
Gràcies pels consells i per passar-te per aki!!!
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: alohha » ds. jul. 23, 2011 5:48 pm

inqueta ha escrit:Aloha, jo vaig agafar la Mònica Carrera i ja portava el Tomàs que feia el video, però quan vaig estar mirant em van recomanar un parell de llocs on el video el fan independent i un és Trèvol Audiovisuals i l'altre no el recordo... a veure si trobo els papers dels presupostos *.O.-O*

Gràcies inquieta!!
A veure si t'enrecordes del nom dels altres que fan el video! he mirat aquests del trèvol però a la web no semble que facin videos de boda... :-/ tot serà enviar un mail..
Entenc que lo ideal sería que els que fan les fotos i el video siguin un equip, però el fotògraf que ens agrada no fa video i en principi no ens ha dit que conegui a ningú. Dilluns ens entrevistem i li tornaré a preguntar a veure que diu.

Per cert, avui hem anat a l'Església que ens agrada i tenen el dia agafat.... :-(
Imatge
alohha

EntradaAutor: inqueta » ds. jul. 23, 2011 6:31 pm

Ermesenda, gràcies per les felicitacions!!! no saps quan es troba a faltar la il.lusió dels preparatius... gaudiu-los molt!!! ::love:: el foro és genial per compartir idees, pensaments i la il.lusió pel nostre gran dia. Qui millor que una persona que està en la mateixa posició per entendre't millor??!! :-)) :-)) :-))

Aloha, quan pugui t'ho miro! aquests de trèvol si que fan bodes, ja sé que a la web no hi posa :-)ok: a mi me'ls va recomanar el Jordi V.Pou... Sort amb la recerca! Tot i que se'm fa estrany que el teu fotògraf no conegui a ningú... tots són del ram!
Ooohhh quina ràbia lo de l'església ::brr:: Segur que en trobeu alguna altra ben bonica també... :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: asor » dl. jul. 25, 2011 2:35 pm

Bona tarda a totes!

Sóc nova en aquest foro, però ja fa força temps que us segueixo!!

A veure us explico una mica.., amb el meu xicot hem decidit començar a plantejar-nos el tema del matrimoni...,però encara no hem decidit res de res. Aquest cap de setmana hem consultat per Internet algun restaurant.... Entre els que hem mirat hi ha el mas dels arcs de vilanova de la Barca; encara no hi hem anat, però algú n'ha sentit a parlar?? Ja sigui b o malament.. Nosaltres no hi hem anat mai, ni coneixem ningú que li hagi fet,però el que es veu per la web sembla que el lloc sigui bonic..

Moltíssimes gràcies!!
asor

Entrades: 4
Membre des de: dl. juny 27, 2011 2:41 pm

EntradaAutor: nika25 » dl. jul. 25, 2011 3:46 pm

Benvinguda!! I moltes felicitats!!!!! Pues sentó dirte q no tinc CAP informacio del mas dels arcs, la vreitat esq no conec a ningu q o hagui celebrar allí!! O sentó!! Si i a algo mes en q et pugem ajudar ja o sas!!
nika25

EntradaAutor: ermesenda » dl. jul. 25, 2011 8:28 pm

asor ha escrit:Bona tarda a totes!

Sóc nova en aquest foro, però ja fa força temps que us segueixo!!

A veure us explico una mica.., amb el meu xicot hem decidit començar a plantejar-nos el tema del matrimoni...,però encara no hem decidit res de res. Aquest cap de setmana hem consultat per Internet algun restaurant.... Entre els que hem mirat hi ha el mas dels arcs de vilanova de la Barca; encara no hi hem anat, però algú n'ha sentit a parlar?? Ja sigui b o malament.. Nosaltres no hi hem anat mai, ni coneixem ningú que li hagi fet,però el que es veu per la web sembla que el lloc sigui bonic..

Moltíssimes gràcies!!

Hola guapa!!!

doncs jo tampoc no et puc ajudar ja que no conec el lloc, no he anat mai ni a menjar ni de boda i no conec ningú que s'hi hagi casat així és que poc et puc dir. No vols mirar res més? Mira que hi ha molts restaurants....bé aquí estem per ajudar-te. Si tens més dubtes ja ho saps, jo he anat a bastantes bodes i a molts restaurants diferents....així que si et puc ajudar ja ho saps.
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: cadui » dl. jul. 25, 2011 9:44 pm

Inqueta veig que tu també passes per aquí!!! aix quins temps aquells en què miràvem i remiràvem cosetes pels nostres dies eeh?!?! els trobo molt a faltar!!! jiji!

Alohha no pateixis que segur que trobeu una de ben bonica i especial per celebrar el vostre dia! Voleu un dia concret o teniu flexibilitat?? t'ho dic perquè si no t'importa canviar el dia potser si que ho podeu fer on heu mirat no?

Asor jo no he anat mai a cap boda al Mas dels Arcs però si que vam celebrar amb la nostra classe el final de carrera allà... érem uns 70 i tot va anar molt i molt bé. Són gent que fa temps que es dediquen a celebracions i es nota. El menjar va ser molt bo i el pastís :yium:-) :yium:-) jiji! Després de sopar ens vam quedar fins les 6h al mateix Mas, tenen una discoteca i punxava un dj que ho va fer molt amè... ja sé que no és el mateix però al menys tens una opinió no? :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: jude12 » dc. jul. 27, 2011 9:44 am

Hola noies!

Sóc relativament nova. Vaig preguntar al tema "Fotògraf" si algú havia sentit parlar de Fotografia Valls de Mollerussa. Vosaltres que sou de la província, en sabeu alguna coseta més??? És que he sentit a dir de tot: que fantàstic o que caríssim i que no val la pena.
Em podeu ajudar????
jude12

Entrades: 30
Membre des de: dc. jul. 13, 2011 12:23 pm

EntradaAutor: alohha » dc. jul. 27, 2011 11:57 am

Asor, jo he anat alguna vegada a fer dinars de grup al Mas dels Arcs i la veritat es que molt bé. Però no tinc ni idea com fan les bodes, he mirat a la web i tampoc he vist fotos de com ho fan...
Ets de Lleida? o d'algun poble? així potser et podem recomanar algun altre restaurant per a què puguis mirar. Jo et recomano que miris molt, així també pots comparar el que t'inclouen a un lloc o a un altre i així també podràs negociar quan et decideixis per un.

Jude, ho sento, no tinc cap referència d'aquest fotògraf.

Per cert noies, finalment hem pogut arreglar Esglèsia, ens faran la boda a les 19h, desprès de la que ja tenen programada. Així que encara millor, pq a l' Agost la gent agraïrà la misa a aquella hora... I també tenim el fotògraf, aquesta setmana donarem la paga i senyal i ja ho tindrem "tot". Desprès d'això intentaré no mirar res fins al novembre que fan la fira deNuvis, a veure si podré aguantar, jajajja.

Ens veiem!
Imatge
alohha

EntradaAutor: asor » dj. jul. 28, 2011 12:05 pm

Moltes gràcies per les recomanacions i els consells que m'heu donat.., LA veritat és que si que hem mirat altres llocs, de fet el resquitx, la Boscana i el grup nastasi...., però és ara quan comencem a quedar per anar-los a veure.... tant al meu xicot com a mi, ens agradaria un lloc on hi hagi cuina i no que fós un catering, no ser.., és de les poques coses que tenim decidides!!jejej

De tots els que ens hem plantejat, nomès hem anat a un, El Resquitx, i, sincerament, ens va agradar força..,també és cert que canviariem algunes coses, però en general bé!! Ni al Natasi ni a la Boscana no hi hem anat mai..., alguna opinió d'aquests llocs?? Tinc entès que la Boscana, és molt xulo, però també haurem de considerar el preu...

Vivim a Tarragona, però som de Lleida...
asor

Entrades: 4
Membre des de: dl. juny 27, 2011 2:41 pm

EntradaAutor: ermesenda » dj. jul. 28, 2011 2:24 pm

asor ha escrit:Moltes gràcies per les recomanacions i els consells que m'heu donat.., LA veritat és que si que hem mirat altres llocs, de fet el resquitx, la Boscana i el grup nastasi...., però és ara quan comencem a quedar per anar-los a veure.... tant al meu xicot com a mi, ens agradaria un lloc on hi hagi cuina i no que fós un catering, no ser.., és de les poques coses que tenim decidides!!jejej

De tots els que ens hem plantejat, nomès hem anat a un, El Resquitx, i, sincerament, ens va agradar força..,també és cert que canviariem algunes coses, però en general bé!! Ni al Natasi ni a la Boscana no hi hem anat mai..., alguna opinió d'aquests llocs?? Tinc entès que la Boscana, és molt xulo, però també haurem de considerar el preu...

Vivim a Tarragona, però som de Lleida...

Hola Asor!

doncs jo et puc dir que tant el Resquitx com la Boscana estan molt molt bé, jo he anat de bodes als 2 llocs i bueno els amos son els mateixos, suposo que això ja ho saps el que passa és que ara la Boscana està de moda ja que és un lloc espectacular però també és car, clar, ells aprofiten, és normal però el meu consell és que busqueu el que us agradi i no us deixeu portar pels comentaris de la gent ja que ara la Boscana està atope i no hi ha dies lliures....tothom va allà ara, tot i que no et negaré que és xulíssim. Jo, personalment, el grup nastasi no l'agafaria...podeu mira también palau de margalef o castell d'albatarrech que és dels mateixos...
espero que t'hagi ajudat.
Imatge [/url]
ermesenda

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants