Autor: ermesenda » dv. jul. 08, 2011 12:38 pm
Autor: cadui » ds. jul. 09, 2011 6:24 pm
Autor: ermesenda » dg. jul. 10, 2011 6:39 pm
cadui ha escrit:lleidatanes del 2012 com van els preparatius??? conteu, conteu!!!
Autor: nika25 » dl. jul. 11, 2011 12:34 pm
Autor: alohha » dv. jul. 15, 2011 9:18 am
Autor: ermesenda » dv. jul. 15, 2011 2:23 pm
alohha ha escrit:Hola!!! Sóc nova, i també em caso al 2012, el 4 d'Agost. Ja tenim restaurant, ho farem al Palau de Margalef i ara estem mirant Església (demà hem d'anar a parlar amb una) i fotògraf.
Un cop tinguem això podem descansar almenys fins desprès de l'estiu.
Ens veiem per aquí!!
Autor: nika25 » dg. jul. 17, 2011 9:12 am
Autor: alohha » dc. jul. 20, 2011 7:34 pm
nika25 ha escrit:Enhorabona!!! Et cases el mateix día q jo!!!!pues natros también tenim el restaurant y la ceremonia la fem allí!!! El fotograf volia començar a mirar pero crec q mesurare fins después del estiu.. X ara estem començan a mirar el estil d'invitacio q volem!!! I x ara ja esta. Amb lo q m'agrada l'estiu i les ganes a tinc q acabo aquet any!!!!!!
Autor: inqueta » dv. jul. 22, 2011 1:56 pm
Autor: ermesenda » dv. jul. 22, 2011 6:53 pm
inqueta ha escrit:Felicitats a totes les núvies lleidatanes del 2012!!!!![]()
![]()
![]()
Aqui una altra infiltrada lleidatana del 2011![]()
I és que fa poc més d'un any que nosaltres estàvem al vostre lloc i ara ja sóc una dona casada![]()
Va ser en el post de les lleidatanes on vaig conèixer les que per aqui he anat veient![]()
![]()
la cadui, l'airin, la Nuvolet,... no sé si me'n deixo alguna altra
però també hi ha l'Inhus la GemmaiJordi... ha estat tot un plaer passar tot aquest any de preparatius amb les lleidatanes i espero que pugueu gaudir del foro com ho hem fet nosaltres!!!
està ple d'idees, il.lusions i bona gent
![]()
Si us falta alguna cosa i us podem ajudar...![]()
Aloha, jo vaig agafar la Mònica Carrera i ja portava el Tomàs que feia el video, però quan vaig estar mirant em van recomanar un parell de llocs on el video el fan independent i un és Trèvol Audiovisuals i l'altre no el recordo... a veure si trobo els papers dels presupostos![]()
Per la meva experiència i pel que em va comentar la meva fotògrafa, potser és millor que fotògraf i video treballin junts perque així es compenetren molt bé per no deixar res sense clixar... vull dir que en el meu cas, la Mònica i el Tomàs semblaven un matrimoni amb les seves bromes i les seves petites discussions![]()
![]()
però procuraven fer el més important els dos, però també procuraven entre els dos no perdre detall de res... no sé si m'explico...
Autor: alohha » ds. jul. 23, 2011 5:48 pm
inqueta ha escrit:Aloha, jo vaig agafar la Mònica Carrera i ja portava el Tomàs que feia el video, però quan vaig estar mirant em van recomanar un parell de llocs on el video el fan independent i un és Trèvol Audiovisuals i l'altre no el recordo... a veure si trobo els papers dels presupostos![]()
Per la meva experiència i pel que em va comentar la meva fotògrafa, potser és millor que fotògraf i video treballin junts perque així es compenetren molt bé per no deixar res sense clixar... vull dir que en el meu cas, la Mònica i el Tomàs semblaven un matrimoni amb les seves bromes i les seves petites discussions![]()
![]()
però procuraven fer el més important els dos, però també procuraven entre els dos no perdre detall de res... no sé si m'explico...
Autor: inqueta » ds. jul. 23, 2011 6:31 pm
Autor: asor » dl. jul. 25, 2011 2:35 pm
Autor: nika25 » dl. jul. 25, 2011 3:46 pm
Autor: ermesenda » dl. jul. 25, 2011 8:28 pm
asor ha escrit:Bona tarda a totes!
Sóc nova en aquest foro, però ja fa força temps que us segueixo!!
A veure us explico una mica.., amb el meu xicot hem decidit començar a plantejar-nos el tema del matrimoni...,però encara no hem decidit res de res. Aquest cap de setmana hem consultat per Internet algun restaurant.... Entre els que hem mirat hi ha el mas dels arcs de vilanova de la Barca; encara no hi hem anat, però algú n'ha sentit a parlar?? Ja sigui b o malament.. Nosaltres no hi hem anat mai, ni coneixem ningú que li hagi fet,però el que es veu per la web sembla que el lloc sigui bonic..
Moltíssimes gràcies!!
Autor: cadui » dl. jul. 25, 2011 9:44 pm
Autor: jude12 » dc. jul. 27, 2011 9:44 am
Autor: alohha » dc. jul. 27, 2011 11:57 am
Autor: asor » dj. jul. 28, 2011 12:05 pm
Autor: ermesenda » dj. jul. 28, 2011 2:24 pm
asor ha escrit:Moltes gràcies per les recomanacions i els consells que m'heu donat.., LA veritat és que si que hem mirat altres llocs, de fet el resquitx, la Boscana i el grup nastasi...., però és ara quan comencem a quedar per anar-los a veure.... tant al meu xicot com a mi, ens agradaria un lloc on hi hagi cuina i no que fós un catering, no ser.., és de les poques coses que tenim decidides!!jejej
De tots els que ens hem plantejat, nomès hem anat a un, El Resquitx, i, sincerament, ens va agradar força..,també és cert que canviariem algunes coses, però en general bé!! Ni al Natasi ni a la Boscana no hi hem anat mai..., alguna opinió d'aquests llocs?? Tinc entès que la Boscana, és molt xulo, però també haurem de considerar el preu...
Vivim a Tarragona, però som de Lleida...