feria novios fin de semana

El millor any de la nostra vida!

Re: feria novios fin de semana

EntradaAutor: cris&pol » dl. oct. 03, 2011 9:38 pm

AnnaDavid ha escrit:
cris&pol ha escrit:Hola julia30,

la veritat es que tens raó nosaltres i vem anar dissabte i vem tenir la mateixa sensació...

Si us va bé arribeu-vos a la de Sabadell que serà el cap de setmana 21, 22 i 23 d'octubre i l'any passat hi havia com el doble que a Barcelona :-)

Cris&pol vaig q dius q l'any passat vas anar a la de sabadell.... també hi ha gairebé només fotos i restaurants???? sk nosatres volem mirar invitacions, detalls......

Hola AnnaDavid,

l'any passat vem anar a mirar molt per sobre perquè encara no m'havia demanat que em cases amb ell :-)0(-: pre tant no mi vaig fixar molt al detall, però si que em sona que hi havien com a mínim 4 de detalls era més variada que la de Barcelona i tothom diu que és una de les millors aquest any crec que serà la 16ª edició, nosaltres ens i pasarem :-)

A nosaltres també ens falten detalls...
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: AnnaDavid » dt. oct. 04, 2011 12:59 pm

cris&pol ha escrit:
AnnaDavid ha escrit:
cris&pol ha escrit:Hola julia30,

la veritat es que tens raó nosaltres i vem anar dissabte i vem tenir la mateixa sensació...

Si us va bé arribeu-vos a la de Sabadell que serà el cap de setmana 21, 22 i 23 d'octubre i l'any passat hi havia com el doble que a Barcelona :-)

Cris&pol vaig q dius q l'any passat vas anar a la de sabadell.... també hi ha gairebé només fotos i restaurants???? sk nosatres volem mirar invitacions, detalls......

Hola AnnaDavid,

l'any passat vem anar a mirar molt per sobre perquè encara no m'havia demanat que em cases amb ell :-)0(-: pre tant no mi vaig fixar molt al detall, però si que em sona que hi havien com a mínim 4 de detalls era més variada que la de Barcelona i tothom diu que és una de les millors aquest any crec que serà la 16ª edició, nosaltres ens i pasarem :-)

A nosaltres també ens falten detalls...

Graciessssssssssssssss!!! sq la de terrassa de l'any pasat practicament nomes hi havia aixo.... restaurants, fotograf... i nosatres ja ho tenim... Bueno... pasar-hi hi pasarem!! :-)
Esperant el 7 de juliol...
Imatge
AnnaDavid
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 3:13 pm

EntradaAutor: cris&pol » dt. oct. 04, 2011 2:33 pm

AnnaDavid ha escrit:

Graciessssssssssssssss!!! sq la de terrassa de l'any pasat practicament nomes hi havia aixo.... restaurants, fotograf... i nosatres ja ho tenim... Bueno... pasar-hi hi pasarem!! :-)

De res :-)ok: Nosaltres també i anirem, vivim a Sabadell o sigui que ens queda al costat :-)0(-:
Imatge
cris&pol

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: Noe-- » dv. oct. 07, 2011 1:39 pm

annamir ha escrit:hola! soy nueva por aqui, y bueno ayer estuvimos mi marinovio y yo por la feria , y bueno, restaurante ya tengo desde hace una semana , es can oliver, lo tuve clarisimo desde el primer dia que fui a verlo, pero fotografo no y sali saturadisima de informacion liadisima y sin saber a quien coger que si uno te regalaba esto o el otro lo aquello y bufff los que a mi siempre me han gustado no estaban (dinamic vision de granollers) asi que mi gozo en un pozo, pq el precio que me dieron dinamic en tienda dista mucho de los que me han dado los otros de la feria y tengo un lio que pa que!!!! en fin alguna ayuda en cuanto a fotografos?

hay algun tema en el foro ya abierto y asi me lo puedo leer?

y bueno me pasé por guianupcial pero no conoci a nadie :-( es que llevo muy poquito en el foro y me dio un poco de corte....

y bueno en cuanto a stands pues yo tambien esperaba mas de vestidos y como que solo habia una. asi que tampoco...

bueno pues ya ire escribiendo un poquitin mas , pero leer si que os leo! :-)

Para mi también fue un chasco la feria, la verdad. Y no sé si mi pareja querrá ir a la de Sabadell, después de la birria de la de aquí. Yo tenía la idea de salir con las invitaciones elegidas, y que va, si es que no había nada. En fin, a ver si le convenzo y vamos a la otra a ver qué tal es.
Noemi.
Noe--

Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: AnnaDavid » dv. oct. 07, 2011 1:54 pm

Noe yo lei por aki el foro q decian q las mejores son las de sabadell, reus i la de barcelona pero la de noviembre.... yo el año pasado no fui a ninguna de las tres.... pero a la de sabadell iremos :)
Esperant el 7 de juliol...
Imatge
AnnaDavid

Entrades: 363
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 3:13 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant