Alguien ha comprado en lightinthebox.com???

El millor any de la nostra vida!

Re: Alguien ha comprado en lightinthebox.com???

EntradaAutor: mmbnls » dt. maig 31, 2011 7:57 pm

Hola!!!!
Jo vaig estar mirant la mateixa pàgina pel vestit, penso com tu, no vull gastar-me cap millonada en el vestit que portaré unes hores i que encara que em casés de nou, tampoc portaria! jejjejeje!! Tot i que no serà el cas, e!! :-)0(-:
Tinc una cosina que es va casar ara farà un mes i va comprar per Internet, estic esperant que torni del viatge i em digui la pàgina, suspito que és aquesta, ella estava molt contenta i el vestit era molt macu, no em va comentar res d'aduanes i a ella li va arribar el dia que la pàgina li va dir: 20 dies de fer i uns 10 dies d'entrega.
He estat mirant l'altre pàgina, hi ha moltes coses! Però no és força car?
Teniu ideia d'alguna botiga on comprar els detalls pel recollit del cabell? Vaig veure un pentinat en una revista i busco alguna cosa semblant...

Gràcies!!!
mmbnls

Entrades: 36
Membre des de: dt. abr. 19, 2011 11:02 am

Re: Alguien ha comprado en lightinthebox.com???

EntradaAutor: Jenny30 » dc. juny 01, 2011 1:48 pm

mmbnls ha escrit:Hola!!!!
Jo vaig estar mirant la mateixa pàgina pel vestit, penso com tu, no vull gastar-me cap millonada en el vestit que portaré unes hores i que encara que em casés de nou, tampoc portaria! jejjejeje!! Tot i que no serà el cas, e!! :-)0(-:
Tinc una cosina que es va casar ara farà un mes i va comprar per Internet, estic esperant que torni del viatge i em digui la pàgina, suspito que és aquesta, ella estava molt contenta i el vestit era molt macu, no em va comentar res d'aduanes i a ella li va arribar el dia que la pàgina li va dir: 20 dies de fer i uns 10 dies d'entrega.
He estat mirant l'altre pàgina, hi ha moltes coses! Però no és força car?
Teniu ideia d'alguna botiga on comprar els detalls pel recollit del cabell? Vaig veure un pentinat en una revista i busco alguna cosa semblant...

Gràcies!!!

Hola guapa!!! com estás??? jo prefereixo un millor viatge y unes altres coses millor que un vestit caríssim...ha vist tants models tan bonics que no ho pensava,però estic pensant en mirar-me´l a questa página!! a més ,estic llegint persones que han comprat y que estan molt contentes... Quan la teva cosina et digui si era aquesta página ,m´escrius si us plau!!! si,l ´altra página son massa cara algunes coses... detalls de cabell no he vist,però si trobo alguna cosa, t´aviso!!! gràcies a tu!!! petonss!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants