TENYIR ARROZ

un gran any!

TENYIR ARROZ

EntradaAutor: gemmapeke » ds. jul. 23, 2011 6:41 pm

Hola Noies!!!

Que tal tot????

Jo m'estic tornant boja buscant l'explicació d'alguna futura nuvia de com tenyia l'arroz amb el paper aquell que utilitzen els nens...crec que era una compte enrere...i sé que li vaig contestar perque m'ho expliques millor pero no ho trobo i vull ver-ho ja pero no ho trobo....

Algu em pot ajudar?
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke
:: núvia experta

Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

Re: TENYIR ARROZ

EntradaAutor: belosu » ds. jul. 23, 2011 11:39 pm

gemmapeke ha escrit:Hola Noies!!!

Que tal tot????

Jo m'estic tornant boja buscant l'explicació d'alguna futura nuvia de com tenyia l'arroz amb el paper aquell que utilitzen els nens...crec que era una compte enrere...i sé que li vaig contestar perque m'ho expliques millor pero no ho trobo i vull ver-ho ja pero no ho trobo....

Algu em pot ajudar?

jo ho vaig fer poses l'arros en un recipient i el neteges una mica de l'almido despres el deixas amb aigua i li fiques un tros de paper pinotxo del color que vulguis quan vegis que l'aigua agafa el color del paper treus el paper i deixas l'arros unes hores dins l'aigua tenyida quan l'arros hagi agafat el color el treus de l'aigua i el poses sobre d'un paper absorvent perque sequi i ja el tens
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
belosu
:: núvia experimentada

Entrades: 239
Membre des de: dt. març 23, 2010 4:40 pm

EntradaAutor: gemmapeke » dg. jul. 24, 2011 11:46 am

Ostres moltes gràcies és que m'estaba tornant boja!!!!!

I després com ho guardes perque no es faci malbé????o ho has de fer pocs dies abans del dia B???
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: Viking » dg. jul. 24, 2011 11:50 am

Hola!!!

La idea de tenyir l'arròs esta bé, però sabeu si taca la roba??

Moltes gràcies!!!
Imatge
Viking
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:00 pm

EntradaAutor: gemmapeke » dg. jul. 24, 2011 11:57 am

jo pel que sé no!!!!

Pero no t'ho puc assegurar Viking...amb paper sembla que no amb colorant alimentari...ja no ho se!!!!!
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: promisa1 » dg. jul. 24, 2011 1:16 pm

Hay gente que lo hace con los rotuladores, con la barrita esa de tinta que viene dentro, yo no se si destiñe o no.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: belosu » dg. jul. 24, 2011 8:10 pm

gemmapeke ha escrit:Ostres moltes gràcies és que m'estaba tornant boja!!!!!

I després com ho guardes perque no es faci malbé????o ho has de fer pocs dies abans del dia B???

jo el vaig fer a 3 dies del casament m'en vaig enrecordar a ultim hora :-/
belosu

EntradaAutor: belosu » dg. jul. 24, 2011 8:14 pm

Viking ha escrit:Hola!!!

La idea de tenyir l'arròs esta bé, però sabeu si taca la roba??

Moltes gràcies!!!

a nosaltres no ens la va tacar gens
belosu

EntradaAutor: belosu » dg. jul. 24, 2011 8:15 pm

gemmapeke ha escrit:jo pel que sé no!!!!

Pero no t'ho puc assegurar Viking...amb paper sembla que no amb colorant alimentari...ja no ho se!!!!!

el rosa i el groc de la foto son amb colorant alimentari i tampoc em va tacar gens pero aixo si deixeu-lo secar be
belosu

EntradaAutor: Viking » dl. jul. 25, 2011 6:19 am

Moltes gràcies per les respostes!!! una últim cosa quan d'arròs vau comprar?? quantes persones calculeu per paquet d'arròs???

Gràcies!!
Imatge
Viking

EntradaAutor: belosu » dl. jul. 25, 2011 11:14 pm

Viking ha escrit:Moltes gràcies per les respostes!!! una últim cosa quan d'arròs vau comprar?? quantes persones calculeu per paquet d'arròs???

Gràcies!!

jo vaig fer 2 k per 50 persones
belosu

EntradaAutor: Viking » dt. jul. 26, 2011 6:05 pm

Moltes gràcies Belosu!!! ja estare una mica més orientada!!!
Imatge
Viking

EntradaAutor: Shaik » dc. jul. 27, 2011 8:46 am

Hola noies,

Jo us explico el mètode ràpid, efectiu i ecològic que he fet servir jo:

- Comprar colorant alimentari EN POLS (no en tubets de líquid). Jo l'he trobat a una botiga de fruits secs, però a qualsevol lloc on venen articles de reposteria n'hi ha. És super concentrat, amb una punta de cullereta et queda d'un color molt intens (en el meu cas, massa intens, el lila és casi negre, jejeje, no vaig controlar les dosis).

- Rentar l'arròs una mica, posar-lo en aigua fins a cobrir-lo i posar-hi el colorant (molt poc, poquíssim). Barrejar amb una cullera i deixar-ho uns 20-30 minuts.

- Es renta una mica amb un colador i sota l'aixeta i es posa a eixugar (jo el poso a sobre d'una bossa de plàstic, en una habitació a la terrassa). Quan el tinc estès, l'eixugo una mica amb una baieta o paper de cuina, perquè no quedi "enxarcat". El deixo 3 o 4 dies per assegurar que sigui ben sec (remenant-lo de tant en tant) i el guardo en pots de vidre.

Després us poso fotos.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: gemmapeke » dj. jul. 28, 2011 3:58 pm

Moltes gràcies!!!!!Moltes, moltissimes gràcies!!!
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: jordi&laura » dc. ago. 03, 2011 10:51 am

ahora nos toca ponernos manos a la obra !!

Laura
url=http://nuvis.org/jordiilaura2011] Imatge [/url]

12-11-2011 Juntos para siempre...
jordi&laura

Entrades: 196
Membre des de: ds. oct. 09, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: cadui » dg. ago. 07, 2011 8:02 pm

Hola chicas!! yo compré colorante líquido alimenticio por ebay y teñí el arroz un mes antes de la boda más o menos... os explico el paso a paso:

- Lo primero es coger el arroz y lavarlo muy mucho bajo el grifo para retirarle todo el almidón (el polvillo blanco que es lo que mancha).
- Se sumerge en un recipiente con agua y el colorante de modo que el agua cubra un dedo o dos todo el arroz y de vez en cuando se remueve bien para que se tiñan todos los granos.

P1000486.jpg

P1000487.jpg

- Pasadas unas horas, yo lo dejaba al menos 12-24h dependiendo del color, se escurre bien y se vuelve a lavar muy mucho hasta que se retira el exceso de color. Si se lava bien antes y después de teñir, el arroz no mancha para nada, comprobado!
- Una vez bien limpio, lo colocáis sobre una superficie plana con papel de cocina, lo extendéis bien para que no queden montañitas de arroz y se pone a secar, si puede ser en la calle mejor. Para evitar que se acercaran las palomas puse un par de garrafas de agua cerca del arroz. En mi caso,cogí unos cartones que tenía, los recubrí con papel albal para evitar que calara el agua al cartón y luego puse varias capas de papel de cocina. De vez en cuando hay que removerlo con las manos y volverlo a extender para que se sequen bien todos los granos.

P1000485.jpg

- Una vez bien seco, lo metí en bolsas de celofán cerrados con pinzas herméticas y me aguantó perfecto hasta la boda.

P1000489.jpg

Yo teñí 1kg de arroz de cada color (verde, rojo, amarillo y azul) y mezclé cada quilo con medio de arroz sin teñir (pero lavado y secado para evitar que éste manchara). Éramos 91 personas, y os aseguró que llovió arroz un buen rato.

Para la presentación compré unas cestas de mimbre, puse los saquitos en ellas (uno de cada color por cesta) y mi hermana y mi cuñado iban ofreciéndolo a la gente a la salida de la iglesia. Muchos fueron a puñados pero algun saco nos cayó entero! *.O.-O*

Explicado así puede parecer muy complicado pero de verdad que es super fácil. Mientras tiñes uno, secas otro quilo, por lo que en menos de una semana lo tienes todo listo y merece mucho la pena porque las fotos quedan espectaculares!

Espero que os sirva de ayuda!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
cadui l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 08, 2011 8:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: jordi&laura » dg. ago. 07, 2011 10:02 pm

Cadui muchas gracias por la explicación, porque esta muy detallado. :-)ok: :-)ok: así que en principio no debe haber duda ninguna.. aunque si te queria consultar porque me he metido en ebay para buscar el colorante líquido y no lo he encontrado.. :-/ :-/ podrías decirme donde lo buscaste???? es que a nosotros no faltan 3 meses y no me gustaria dejarlo para el final porque luego vienen las prisas jejeje

un saludo,

Laura :mu:: :mu::
url=http://nuvis.org/jordiilaura2011] Imatge [/url]

12-11-2011 Juntos para siempre...
jordi&laura

Entrades: 196
Membre des de: ds. oct. 09, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: tresor » dg. ago. 07, 2011 11:08 pm

jordi&laura ha escrit:Cadui muchas gracias por la explicación, porque esta muy detallado. :-)ok: :-)ok: así que en principio no debe haber duda ninguna.. aunque si te queria consultar porque me he metido en ebay para buscar el colorante líquido y no lo he encontrado.. :-/ :-/ podrías decirme donde lo buscaste???? es que a nosotros no faltan 3 meses y no me gustaria dejarlo para el final porque luego vienen las prisas jejeje

un saludo,

Hola! Laura, jo el colorant l'he trobat al supermercat Bon Preu, a la part on tenen tots el productes per guarnir pastissos.
Imatge
tresor

Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

EntradaAutor: angeles2010 » dg. ago. 07, 2011 11:47 pm

gemmapeke ha escrit:Hola Noies!!!

Que tal tot????

Algu em pot ajudar?

jajajja, saps com ho vaig acabar fent jo? amb spray de color daurat, al final vá quedar bé i tot jajajja
angeles2010

Entrades: 25
Membre des de: dc. jul. 13, 2011 11:43 pm

EntradaAutor: cadui » dl. ago. 08, 2011 9:03 am

jordi&laura ha escrit:Cadui muchas gracias por la explicación, porque esta muy detallado. :-)ok: :-)ok: así que en principio no debe haber duda ninguna.. aunque si te queria consultar porque me he metido en ebay para buscar el colorante líquido y no lo he encontrado.. :-/ :-/ podrías decirme donde lo buscaste???? es que a nosotros no faltan 3 meses y no me gustaria dejarlo para el final porque luego vienen las prisas jejeje

un saludo,

ei guapi! pues no recuerdo exactamente con qué palabras lo busqué pero diría que puse "colorante" o "colorante líquido" y dentro de los resultados busqué el alimenticio y en líquido... me costó un poco hasta que di con él porque había días que prácticamente no había nada... pero al final compré un pack de 4 tubitos de colores y super bien de precio. Tranquila que con 3 meses tienes tiempo de sobras a buscarlo, comprarlo y teñirlo. Si no, como te dice tresor en el bon preu también lo venden... lo vi a posteriori.
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants