VERSO PADRINO

un gran any!

VERSO PADRINO

EntradaAutor: MAY_23 » ds. jul. 09, 2011 9:09 pm

Hola chicas!

Este año tenemos la boda de mis cuñados (hermano de mi marido) y mi marido es el padrino. Estamos intentando escribir el verso, queremos que sea original y lo queremos escribir nosotros, pero vamos muy pez y no sabemos por donde empezar.

Por eso os pido ayuda, a ver si me podrias dar ejemplos para el verso del padrino, para las que ya os habeis casado si lo teneis o las que no si teneis ideas. Los que encuentro por internet son demasiado "fifis" jeje y queremos algo original.

Gracias!
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

Re: VERSO PADRINO

EntradaAutor: MiM » dj. jul. 14, 2011 11:44 am

Hola!
Jo crec que el verç del padrí ha de ser una cosa original i molt personalitzada, ja que cada núvia i cada relació és un món! Jo si vols et puc dir el que li va fer el meu xicot a la seva cunyada l'any passat. Això sí, com que ells no van fer cap classe de protocol (nuvi i núvia es van vestir al mateix pis i a la mateixa habitació), doncs ell va decidir fer un verç per tots dos, no només per la núvia només.

El mue xicot es va inspirar una mica amb coses que va anar trobant a internet, però això només va ser al principi, perqué al final no va quedar res de la inspiració del de internet.

Bé si t'interessa m'ho dius.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat