Autor: siu__84 » ds. maig 28, 2011 7:00 pm
Autor: Trixie85 » ds. maig 28, 2011 8:11 pm
siu__84 ha escrit:Hola a totes!!
D'aqui dues setmanes el meu novio(i futur marit!jeje) tindrà la despedida de solter...en cap moment he dit res pel tema de que li portin una striper però ara q s'apropa el dia m'estic començant a rallar x aquest tema NO EM MOLA GENS!!!jajajaja nosé ,ja se q no pasa res ,ademes ell es molt timid i li fara mes vergonya q una altra cosa...pero em poso gelosa de pensar-ho!!JAJAJA ¿A alguna li pasSa o li ha passat el mateix? SOC UNA EXAGERADA I NO EM TINDRIA Q RALLAR X AIXO?? Tota opinió serà d'agrair:) GRACIEEEEEEEEES!!!
Autor: promisa1 » ds. maig 28, 2011 9:13 pm
Autor: Trixie85 » ds. maig 28, 2011 10:06 pm
promisa1 ha escrit:Yo tambien me rallaria la verdad, hay que pensar que a esa tia le pagan, que tu novio te quiere a ti. Pero claro en la tele salen tantas cosas, que si eraes un poco desconfiada pues lo piensas.
Pero claro, tenemos que confiar, que seguro que es una tonteria, y hay que pasarlo bien. Eso si, yo tengo claro que en mi despedida un boy no lo quiero, no me gustan esas cosas y asi se lo he dicho a todas, espero que me hagan caso.
Autor: Alexita012 » ds. maig 28, 2011 10:12 pm
Autor: BriNtEsSiA » dg. maig 29, 2011 7:51 am
Autor: siu__84 » dg. maig 29, 2011 8:51 am
Trixie85 ha escrit:siu__84 ha escrit:Hola a totes!!
D'aqui dues setmanes el meu novio(i futur marit!jeje) tindrà la despedida de solter...en cap moment he dit res pel tema de que li portin una striper però ara q s'apropa el dia m'estic començant a rallar x aquest tema NO EM MOLA GENS!!!jajajaja nosé ,ja se q no pasa res ,ademes ell es molt timid i li fara mes vergonya q una altra cosa...pero em poso gelosa de pensar-ho!!JAJAJA ¿A alguna li pasSa o li ha passat el mateix? SOC UNA EXAGERADA I NO EM TINDRIA Q RALLAR X AIXO?? Tota opinió serà d'agrair:) GRACIEEEEEEEEES!!!
Hola guapi! Penso que has de ser molt lliberal per a que no t'importi, però realment, tal i com van les nenes d'avui dia a les discoteques, no sé dir-te qué es pitjor... Jo no hi penso, perquè el més probable és que li portin 2 o 3 ties... Si estàs segura de que t'estima ( a més és una tia que paguen...) no t'has de rallar per això, a més la tentació sempre hi és... Jo per exemple sóc poc fiestera i ell moltíssim i molts cops surt sol, però confio 100%, si te la volen pegar te la fotran en qualsevol ambient i potser amb la tia més empanada que coneguis jejeje
Viu el moment, pensa que us heu escollit lliurement per a passar la resta de la vostra vida junts i que ell no ha escollit que li porten a una tia... potser a tu también et porten un boy!!
Ànims i a gaudir al màxim, que nomès en tindrem un de comiat de solters!
Autor: BriNtEsSiA » dg. maig 29, 2011 9:05 am
Autor: siu__84 » dg. maig 29, 2011 9:29 am
BriNtEsSiA ha escrit:I tant siu! ara tens coses més importants per les que pensar disfruta a tope del que et queda i fora rallades!
I no miris més coses a youtube!!!! jejeje (et faig de mama)
Autor: Trixie85 » dg. maig 29, 2011 1:50 pm
siu__84 ha escrit:BriNtEsSiA ha escrit:I tant siu! ara tens coses més importants per les que pensar disfruta a tope del que et queda i fora rallades!
Gracies wapa!!
Intentaré no rallarme i no mirar mes el youtube (es lo pitjor xq hi ha cada video q deu ni dooo!!!!!)jeje
Autor: Trixie85 » dg. maig 29, 2011 1:52 pm
siu__84 ha escrit:BriNtEsSiA ha escrit:I tant siu! ara tens coses més importants per les que pensar disfruta a tope del que et queda i fora rallades!
Gracies wapa!!
Intentaré no rallarme i no mirar mes el youtube (es lo pitjor xq hi ha cada video q deu ni dooo!!!!!)jeje
Autor: Nantaya » dg. maig 29, 2011 3:48 pm
Autor: Javi-Neny » dg. maig 29, 2011 4:50 pm
Autor: siu__84 » dg. maig 29, 2011 6:20 pm
Javi-Neny ha escrit:Hola siu_84! Aquí una casada del 2010.
Nosotros hicimos despedida conjunta y con todos sus extras. Las organizadoras fueron mi prima y mi hermana, a las dos les dije "ojo con lo que contratáis!!!". Mi chico tuvo su stripper pero se comportó en todo momento, al igual que mi boy. También es cierto, que días antes de la despedida yo me rallé mucho porque no sabía lo que nos esperaba y tampoco cuál iba a ser nuestra reacción. Mi madre me decía que estuviera tranquila, que íbamos a estar juntos y que no se pasarían pero aún así yo estaba de los nervios, en cambio, mi chico lo llevaba súper bien. Finalmente, la cosa no fue para tanto, salió todo genial y pasamos una noche divertida.
Neny
Autor: siu__84 » dg. maig 29, 2011 6:21 pm
Nantaya ha escrit:Y no habeís pensado en hacer la despedida conjunta? os ahorrariais todos esos problemas y más si vuestras parejas tp quieren streper, no? Hoy en dia esta muy de moda hacerlo juntos
Autor: siu__84 » dg. maig 29, 2011 6:23 pm
Trixie85 ha escrit:siu__84 ha escrit:BriNtEsSiA ha escrit:I tant siu! ara tens coses més importants per les que pensar disfruta a tope del que et queda i fora rallades!
Gracies wapa!!
Jajajaja qué bo lo del youtube!!! Jo no miraré per si de cas, a veure si hauré d'obrir un post igual que el teu al 2012 jejejeje Jo no vull a cap boy que se'm restregui ni rens! Però penseu que per molt que li fiquin les tetes... està tothom allà davant, els podrà la vergonya!! jejeje
Siu guapi, quan et cases?? Naltres som infiltrades del 2012 ;P
Autor: Novia_Cadaver » dt. maig 31, 2011 10:42 am
Autor: arodrigu » dt. maig 31, 2011 1:29 pm
Autor: Nawel » dt. maig 31, 2011 2:14 pm
Autor: somni84 » dt. maig 31, 2011 2:58 pm