RALLADA PEL TEMA STRIPER!!

un gran any!

RALLADA PEL TEMA STRIPER!!

EntradaAutor: siu__84 » ds. maig 28, 2011 7:00 pm

Hola a totes!!
D'aqui dues setmanes el meu novio(i futur marit!jeje) tindrà la despedida de solter...en cap moment he dit res pel tema de que li portin una striper però ara q s'apropa el dia m'estic començant a rallar x aquest tema NO EM MOLA GENS!!!jajajaja nosé ,ja se q no pasa res ,ademes ell es molt timid i li fara mes vergonya q una altra cosa...pero em poso gelosa de pensar-ho!!JAJAJA ¿A alguna li pasSa o li ha passat el mateix? SOC UNA EXAGERADA I NO EM TINDRIA Q RALLAR X AIXO?? Tota opinió serà d'agrair:) GRACIEEEEEEEEES!!!
Imatge

Imatge
siu__84
:: núvia experimentada

Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

Re: RALLADA PEL TEMA STRIPER!!

EntradaAutor: Trixie85 » ds. maig 28, 2011 8:11 pm

siu__84 ha escrit:Hola a totes!!
D'aqui dues setmanes el meu novio(i futur marit!jeje) tindrà la despedida de solter...en cap moment he dit res pel tema de que li portin una striper però ara q s'apropa el dia m'estic començant a rallar x aquest tema NO EM MOLA GENS!!!jajajaja nosé ,ja se q no pasa res ,ademes ell es molt timid i li fara mes vergonya q una altra cosa...pero em poso gelosa de pensar-ho!!JAJAJA ¿A alguna li pasSa o li ha passat el mateix? SOC UNA EXAGERADA I NO EM TINDRIA Q RALLAR X AIXO?? Tota opinió serà d'agrair:) GRACIEEEEEEEEES!!!

Hola guapi! Penso que has de ser molt lliberal per a que no t'importi, però realment, tal i com van les nenes d'avui dia a les discoteques, no sé dir-te qué es pitjor... Jo no hi penso, perquè el més probable és que li portin 2 o 3 ties... Si estàs segura de que t'estima ( a més és una tia que paguen...) no t'has de rallar per això, a més la tentació sempre hi és... Jo per exemple sóc poc fiestera i ell moltíssim i molts cops surt sol, però confio 100%, si te la volen pegar te la fotran en qualsevol ambient i potser amb la tia més empanada que coneguis jejeje

Viu el moment, pensa que us heu escollit lliurement per a passar la resta de la vostra vida junts i que ell no ha escollit que li porten a una tia... potser a tu también et porten un boy!!

Ànims i a gaudir al màxim, que nomès en tindrem un de comiat de solters!
Imatge
Trixie85
:: núvia experta

Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: promisa1 » ds. maig 28, 2011 9:13 pm

Yo tambien me rallaria la verdad, hay que pensar que a esa tia le pagan, que tu novio te quiere a ti. Pero claro en la tele salen tantas cosas, que si eraes un poco desconfiada pues lo piensas.
Pero claro, tenemos que confiar, que seguro que es una tonteria, y hay que pasarlo bien. Eso si, yo tengo claro que en mi despedida un boy no lo quiero, no me gustan esas cosas y asi se lo he dicho a todas, espero que me hagan caso.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Trixie85 » ds. maig 28, 2011 10:06 pm

promisa1 ha escrit:Yo tambien me rallaria la verdad, hay que pensar que a esa tia le pagan, que tu novio te quiere a ti. Pero claro en la tele salen tantas cosas, que si eraes un poco desconfiada pues lo piensas.
Pero claro, tenemos que confiar, que seguro que es una tonteria, y hay que pasarlo bien. Eso si, yo tengo claro que en mi despedida un boy no lo quiero, no me gustan esas cosas y asi se lo he dicho a todas, espero que me hagan caso.

Yo tampoco quiero ningún boy... Hay muuuuchos tíos que son infieles antes y después de la boda pero eso no se descubre hasta que se descubre... Si nos casamos es porque estamos seguras de las personas que tenemos a nuestro lado, así que no nos rallemos si no nos dan verdaderos motivos chicas! ;)
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: Alexita012 » ds. maig 28, 2011 10:12 pm

Buaa... jo t'entenc perfectament..de fet és algo en el que tots dos coincidim: no volíem striper ni tio ni tia. Ara bé, els colegues quan els hi vam dir que ens casàvem ja vam començar a fer bromes i quan els hi vam explicar el nostre punt de vista ens van dir que ells el comiat amb striper el farien igual, amb els nuvis o sense... (ho fan per fotrens i de conya pq saben que no cedirem) La mentalitat de la gent és super tancada. Un comiat és sinònim de veure tios i ties en pilotes???? ::brr:: ::brr:: Si vull veure algú en pilotes, ja veig al meu xicot cada dia que per això vivim junts! :-)ok:
Alexita012 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 29, 2011 8:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: BriNtEsSiA » dg. maig 29, 2011 7:51 am

Hola siu!

Jo no em rallaria gaire, perquè com ja t'han dit és una dona a la que estan pagant! Tu creus que el teu xicot farà alguna cosa? Si realment està segur del pas que farà i t'estima, jo no m'amoïnaria gens...

Nosaltres ho tenim molt clar els dos que no volem ni boy ni guirl jajaja Però que en el cas que els seus amics li posessin una stripper doncs mira, m'aguantaria, però no patiria.
Imatge
Imatge
BriNtEsSiA

Entrades: 307
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 6:41 pm

EntradaAutor: siu__84 » dg. maig 29, 2011 8:51 am

Trixie85 ha escrit:
siu__84 ha escrit:Hola a totes!!

Hola guapi! Penso que has de ser molt lliberal per a que no t'importi, però realment, tal i com van les nenes d'avui dia a les discoteques, no sé dir-te qué es pitjor... Jo no hi penso, perquè el més probable és que li portin 2 o 3 ties... Si estàs segura de que t'estima ( a més és una tia que paguen...) no t'has de rallar per això, a més la tentació sempre hi és... Jo per exemple sóc poc fiestera i ell moltíssim i molts cops surt sol, però confio 100%, si te la volen pegar te la fotran en qualsevol ambient i potser amb la tia més empanada que coneguis jejeje

Viu el moment, pensa que us heu escollit lliurement per a passar la resta de la vostra vida junts i que ell no ha escollit que li porten a una tia... potser a tu también et porten un boy!!

Ànims i a gaudir al màxim, que nomès en tindrem un de comiat de solters!

Moltes gràcies per les vostres opinions:TRIXIE85,BRINTESSIA,ALEXITA012I PROMISA1!!

Merci pero contestar,doncs si suposo q no li haig de donar importancia pero esque ahir per la tarda vaig cometre l'error de posarme al youtube a veure videos de despedidas amb striper i vaig flipar pero molt amb lo a saco q van...Jo confio 100% amb el meu novio pero em bull la sang de pensar q una tia(encara q sigui pagant) li posi les tetes a la cara(i lo q no son tetes...) jajajaj pero bueno q hi farem!!
Al meu comiat no crec q me'n posin xq ja els hi vaig dir q es gastin els diners en una altra cosa,encara q no les tinc totes ,ja us explico la setmana q ve a ver q em fan!!

No res wapes q no hi vull pensar mes i pensare en altres coses aquests 20 dies q em quedenx la boda:)
Petonassos
Imatge

Imatge
siu__84

EntradaAutor: BriNtEsSiA » dg. maig 29, 2011 9:05 am

I tant siu! ara tens coses més importants per les que pensar disfruta a tope del que et queda i fora rallades!

I no miris més coses a youtube!!!! jejeje (et faig de mama)
Imatge
Imatge
BriNtEsSiA

Entrades: 307
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 6:41 pm

EntradaAutor: siu__84 » dg. maig 29, 2011 9:29 am

BriNtEsSiA ha escrit:I tant siu! ara tens coses més importants per les que pensar disfruta a tope del que et queda i fora rallades!

Gracies wapa!!

Intentaré no rallarme i no mirar mes el youtube (es lo pitjor xq hi ha cada video q deu ni dooo!!!!!)jeje
Imatge

Imatge
siu__84

EntradaAutor: Trixie85 » dg. maig 29, 2011 1:50 pm

siu__84 ha escrit:
BriNtEsSiA ha escrit:I tant siu! ara tens coses més importants per les que pensar disfruta a tope del que et queda i fora rallades!

Gracies wapa!!

Intentaré no rallarme i no mirar mes el youtube (es lo pitjor xq hi ha cada video q deu ni dooo!!!!!)jeje

Jajajaja qué bo lo del youtube!!! Jo no miraré per si de cas, a veure si hauré d'obrir un post igual que el teu al 2012 jejejeje Jo no vull a cap boy que se'm restregui ni rens! Però penseu que per molt que li fiquin les tetes... està tothom allà davant, els podrà la vergonya!! jejeje

Siu guapi, quan et cases?? Naltres som infiltrades del 2012 ;P
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: Trixie85 » dg. maig 29, 2011 1:52 pm

siu__84 ha escrit:

Gracies wapa!!

Jajajaja qué bo lo del youtube!!! Jo no miraré per si de cas, a veure si hauré d'obrir un post igual que el teu al 2012 jejejeje Jo no vull a cap boy que se'm restregui ni rens! Però penseu que per molt que li fiquin les tetes... està tothom allà davant, els podrà la vergonya!! jejeje

Imatge
Trixie85

EntradaAutor: Nantaya » dg. maig 29, 2011 3:48 pm

Y no habeís pensado en hacer la despedida conjunta? os ahorrariais todos esos problemas y más si vuestras parejas tp quieren streper, no? Hoy en dia esta muy de moda hacerlo juntos
Imatge
Nantaya
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dg. maig 29, 2011 4:50 pm

Hola siu_84! Aquí una casada del 2010.

Nosotros hicimos despedida conjunta y con todos sus extras. Las organizadoras fueron mi prima y mi hermana, a las dos les dije "ojo con lo que contratáis!!!". Mi chico tuvo su stripper pero se comportó en todo momento, al igual que mi boy. También es cierto, que días antes de la despedida yo me rallé mucho porque no sabía lo que nos esperaba y tampoco cuál iba a ser nuestra reacción. Mi madre me decía que estuviera tranquila, que íbamos a estar juntos y que no se pasarían pero aún así yo estaba de los nervios, en cambio, mi chico lo llevaba súper bien. Finalmente, la cosa no fue para tanto, salió todo genial y pasamos una noche divertida.

Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: siu__84 » dg. maig 29, 2011 6:20 pm

Javi-Neny ha escrit:Hola siu_84! Aquí una casada del 2010.

Nosotros hicimos despedida conjunta y con todos sus extras. Las organizadoras fueron mi prima y mi hermana, a las dos les dije "ojo con lo que contratáis!!!". Mi chico tuvo su stripper pero se comportó en todo momento, al igual que mi boy. También es cierto, que días antes de la despedida yo me rallé mucho porque no sabía lo que nos esperaba y tampoco cuál iba a ser nuestra reacción. Mi madre me decía que estuviera tranquila, que íbamos a estar juntos y que no se pasarían pero aún así yo estaba de los nervios, en cambio, mi chico lo llevaba súper bien. Finalmente, la cosa no fue para tanto, salió todo genial y pasamos una noche divertida.

Neny

Esta bien lo de la despedida conjunta el problema esque ahora nuestros amigos ya lo tienen todo organizado y yo me voy de despedida este fin de semana que viene y el se va al siguiente...
Pero bueno ya estoy mas tranquila y no quiero pensar mas en este tema,me ayuda mucho vuestras opiniones muchas gracias.
Ahora ya empiezo a estar nerviosa por todo y se intensifica cualquier cosa al maximo,ya no nos queda nada para el 18 de Junio PARECE INCREIBLE Q YA ESTEMOS TAN CERCA!!jeje

Mil gracias amores :-)
Imatge

Imatge
siu__84

EntradaAutor: siu__84 » dg. maig 29, 2011 6:21 pm

Nantaya ha escrit:Y no habeís pensado en hacer la despedida conjunta? os ahorrariais todos esos problemas y más si vuestras parejas tp quieren streper, no? Hoy en dia esta muy de moda hacerlo juntos

Nantaya nos casamos el mismo dia!!!Tu ya has tenido tu despedida?Muaks
Imatge

Imatge
siu__84

EntradaAutor: siu__84 » dg. maig 29, 2011 6:23 pm

Trixie85 ha escrit:
siu__84 ha escrit:

Gracies wapa!!

Trixie85 wapi!!Em caso en dos semanes i 6 dies:) En concret el 18 de Juny!!!Ja no ens queda res i fa tant q ho preparem tot!ARA JA TINC MOLTES GANES DE Q PASSIN RAPID ELS DIES:) A tu també et passara volant ja ho vueras, on et cases??Petons :-)
Imatge

Imatge
siu__84

EntradaAutor: Novia_Cadaver » dt. maig 31, 2011 10:42 am

Mi chico también tendrá su stripper, yo en un principio no, xq les dije a mis amigas q no se gasten el dinero en eso...xq a mi ni fu ni fa, los boys no me van mucho....¬¬

Los amigos d mi novio le van a coger a las mas wapas d strippers....xo bueno! Yo lo q he echo es hacer la despedida el mismo finde....asi seguro q cn lo q me hagan mis amigas ni me acuerdo dl novio jajaja :-)0(-: Es lo q hay, aunque conociendo a mi chico...se q el no es capaz d hacer nada, ademas pensar q en la mayoria d casos van los familiares (padres, hermanos, cuñados...) Vamos q lo q quiero decir es q seguro q habrá algun caso de cuernos en las despedidas, xo la mayoria d casos, creo q nuestros chicos si hubiesen querido ponernos los cuernos lo hubiesen hecho ya....no veo a mi novio morreandose cn la stripper delante de su padre jajaja :-)0(-: Creo q en ese caso su padre le daria un sopapo jajaja :-)ok:

Teneis q verlo asi...xq sino nos rallamos x tonterias y acabamos comiendonos la cabeza mas d la cuenta.... :star:: :star:: :star:: Ademas también teneis q pensar q las strippers se pagan x bailar y desnudarse, no x darse morreos...vamos eso ya me pareceria un poco asqueroso :star:: :star:: :star::
Imatge

Hasta que me olvide de que dia es y me vuelva loca de tanto quererte 27-08-2011
MI CRONICA: viewtopic.php?f=54&t=24309
Novia_Cadaver
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2478
Membre des de: dt. maig 11, 2010 10:06 am

EntradaAutor: arodrigu » dt. maig 31, 2011 1:29 pm

A ver chicas, que no cunda el pánico......ante todo, que la chica sea stripper no quiere decir que se quiera liar con vuestra novio, ni que les guste vuestro novio....punto número uno... :-)

Punto número dos, si te casas con él, entiendo que tenéis cierta confianza, no? Entonces no dudes, no pienses, es un entretenimiento y punto, es un especáculo, sin más. ¿Qué te da miedo? ¿Que le pueda atraer la chica? Pues probablemente la vea guapa, que para eso es stripper, igual que verá guapas a un montón de chicas por la calle, en su trabajo, en las discotecas.... La vida está llena de cosas y personas que nos gustan, a tí a mi seguro que también, eso no quiere decir que tengamos que estar pensando todo el tiempo en poner los cuernos, ¿no? Ante todo confianza...

Bueno, yo lo veo así. El día que ya no me respete, ANCHA ES CASTILLA. Hasta entonces, plena confianza en él.
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: Nawel » dt. maig 31, 2011 2:14 pm

Hola chicas,
Nosotros tambien tenemos la despedida este fin de semana, y los dos dijimos que no queriamos stripers, porque no nos hacia gracia a ninguno de los dos, y lo veiamos como una forma de tirar el dinero, y tal y como estan las cosas..
De momento sabemos que por la mañana será conjunto y haremos actividades, pero no sabemos cuales, luego descansaremos por la tarde y por la noche habrá cena y fiesta, epro no sabemos si será conjunto o no, creeemos que si.
Ya os contaré el lunes!!
Imatge
24 de juny de 2011
Nawel

Entrades: 135
Membre des de: dg. maig 16, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: somni84 » dt. maig 31, 2011 2:58 pm

A nosotros nos queda unos días por delante para la boda, peró tenemos claro que queremos hacer una parte separada y otra conjunta.
A mi me la organizan mi hermana y una prima mia y vamos, como mi hermana ya me conoce y mi prima tambien NO CREO QUE SE PASEN, aunque nunca se sabe.
Los chicos por la mañana haran alguna actividad y nuestra intencion és encontrarnos a la noche todos juntos, no sé si para la cena o la salida a la discoteca.

En fin, ya les hemos dicho que queriamos una parte conjunta asin que a ver como se lo montan.

El tema streaper, aunque yo confie plenamente en mi pareja tampoco es que me haga mucha ilusión que tenga una streaper. Yo creo que no será el caso, peró ya os iré contando cuando tenga más información.

Tengo muchas ganas de que pasen estos días y llegue la boda!!!!!!!!
somni84

Entrades: 128
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 4:29 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants