Ens ha passat una cosa amb aquesta empresa que volia compartir amb vosaltres perquè tingueu referències d'aquesta nova discomòbil.
Nosaltres els vam descobrir a TotNuvis de Girona del 2010, recollint informació de moltes altres discosmòbils. Vam veure que eren els que anaven més bé de preu, amb diferència del següent d'uns 200 euros i a la meitat que els més cars o fins i tot més.
Vam contactar amb ells i vam quedar amb el discjoquei un dia al restaurant. Vam quedar molt i molt contents perquè tot li va semblar bé i mantenia el preu, i també ens va donar un DVD per ajudar-nos en la tria de cançons de moments especials. Varem quedar que quan féssim la paga i senyal per la reserva de la data (200 €), ens enviarien per correu electrònic l'activació de l'spotify, perquè poguéssim elaborar una llista de música pròpia, amb les darreres novetats.
Varem fer la transferència però no varem rebre cap correu en 10 dies així que vaig intentar posar-me en contacte telefònic amb el dj però només saltava el contestador. Així durant 4 ó 5 dies. Vaig amoïnar-me perquè no tenia cap dada d'aquesta gent, només tenia mòbil i correu electrònic, però personalment no sabia on anar-los a trobar. Em vaig començar a imaginar que era una estafa, que per això portaven preus tan barats, com a ganxo, però alhora tmb pensava que era una bestiesa tot plegat perquè per sortir realment amb un bon botí que compensés tota la parafernàlia que portaven, havien d'estafar un munt de gent.
Tanmateix, com que passen tantes coses avui dia

Finalment varem aconseguir a través de Fira Girona una adreça d'una botiga on suposadament treballava un dels nois que ho portava i cap a Olot hi falta gent.
A aquestes alçades, òbviament, i independent de la justificació que tinguessin per estar sense respondre durant dues setmanes, ja havia perdut en gran mesura la confiança en la seva serietat...
El noi que ens va atendre inicialment molt bé, va trucar a un altre dels nois que ho porta (diferent del dj), i va dir-nos que la falta de comunicació havia estat a causa de que el dj havia perdut el carregador del mòbil (just el primer dia que jo vaig intentar contactar-hi), i que l'altre, el que mira el correu, havia estat una setmana de vacances a Sevilla.
Jo ja havia demanat que hem tornessin els diners, i després ja pensaria si podíem/volíem contractar-los o no, per la desconfiança que aquesta història ens havia generat.
I a partir d'aquí va començar a posar-se xulo, dient que tampoc eren tants dies sense respondre, que per 200 euros tampoc ni havia per tant, que faltava molt pel casament, que havíem rebut molt pel preu que pagàvem... Que si ens ho repensàvem no podia garantir que aquella data estigués disponible...
Jo li vaig dir que entenia que no n'hi havia per tant, però que havia d'entendre que estaven treballant en un context determinat, que són els casaments, i que formen part d'un esdeveniment que la major part de nosaltres esperem no tornar a repetir i volem que tot surti perfecte, i no poder contactar amb la gent que ha de fer coses aquell dia, preocupa i alerta (perquè com diu l'Aairiin, les núvies estem boges

Vam marxar d'allà i un parell d'hores més tard va tornar a trucar per dir-me que havia fet comprovacions de correus electrònics i trucades al mòbil i que havia de concloure que ens havien donat un molt bon servei, exceptuant els dos cops pels quals jo em queixava, i que què volia amb el que pagava. Li vaig dir que em semblava que demanar de poder parlar amb l'empresa que he contractat havia d'estar inclós en el preu, què menys!

Li vaig dir que jo no tenia cap queixa de com ho havien fet fins llavors, per això els havíem contractat, però que les darreres dues setmanes havien estat missing i ens donaven unes excuses poc serioses que posaven en evidència la seva deixadesa amb el tema. I que si considerava que tot ho havien fet tan bé, jo els aconsellava que si més no reflexionessin al voltant d'això, que la gent que es casa, independentment del que pagui, vol estar ben atesa...
Ell em va dir que el servei que jo volia valia molt més del que havia contractat i que tingués sort amb l'empresa que contractés el dia del casament i va penjar, deixant-me gairebé amb la paraula a la boca.

Vet ací que aquesta és la nostra experiència amb aquesta gent.
No sé què en pensareu vosaltres però nosaltres, fins topar-nos amb aquest problema, tothom amb qui hem fet gestions amb motiu del casament ha estat d'allò més delicat i conscient de la "matèria delicada" que tracta, tret d'aquests sujeto/s.
Això m'ha fet adonar de la importància de confiar en les persones que aquell dia han de participar en l'esdeveniment i també de la necessitat que si alguna cosa ens dóna mal rotllo o no ens satisfà, no ens callem i demanem tot allò que vulguem, que de serveis i professionals n'hi ha molts i molt variats.
Les núvies i nuvis posem molt esforç en organitzar un esdeveniment tant important i és imprescindible que els professionals que s'hi relacionen tinguin la professionalitat i sensibilitat suficient per entendre-ho i actuar en conseqüència. I de fet, és quan sorgeixen els problemes que es demostra qui és bon professional i qui no.
Susanna