Selmark

un gran any!

Selmark

EntradaAutor: MiM » ds. abr. 16, 2011 2:36 pm

Hola noies!!!!
La veritat és que estic desesperada amb el tema de la roba interior... Jo fa molts anys que faig servir sostenidors de la marca Selmark i em van super bé! Un dia vaig mirar per internet el catàleg de la nova col·lecció i em vaig posar molt contenta perqué vaig veure que tenien una col·lecció bastant completa de núvia, mira vaig pensar que m'estalviaria buscar.

Ara l'altre dia vaig anar a la botiga a on sempre m'hi compro els sostenidors d'aquesta marca i aquest any amb el tema crisi només han comprat talles amb copes B i resulta que jo faig una 90C. Em van deixar probar una 95B, però és que no me'l sentia gens bé!

Al no trobar res que m'anés bé, he anat a totes les botigues de roba interior de Girona i no he trobat res interessant. A la única botiga que he trobat un conjunt molt maco i que em queda i me'l sento molt bé és a la Vanity Fair; alguna de vosaltres s'hi ha comprat roba interior??? Qué en penseu?

Com que m'agradaria triar una mica (i a més a més tinc temps) us agraïria aviam si alguna de vosaltres em pot dir botigues de Barcelona que venguin la marca Selmark de roba interior.

També m'he fixat que moltes de vosaltres portareu roba interior de la marca Emperatriz... com van de talles? I a quina botiga la puc trobar?

Moltes gràcies!!!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: Selmark

EntradaAutor: Bie » ds. abr. 16, 2011 4:43 pm

jo no hi he anat però tinc pendent de fer-ho, també vaig buscar el catàleg de Selmark i em va agradar el que tenien així que vaig mirar a internet i vaig trobar que ho tenen a una botiga que es diu Corseteria Esdi C/2 de maig 274 i el telèfon 934363961

ja em diràs :-)
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Plaerdemavida » ds. abr. 16, 2011 4:50 pm

Hola MiM, precisament jo ahir m'ho mirava aixo, mira al Tocador de la Novia tenen aquests models Emperatriz:

http://www.eltocadordelanovia.com/resul ... ubmit.y=20

De Selmark tambe en tenen pero son tots copa B. Jo de tu no em compraria la copa B si la teva es la C, son molt diferents.
Plaerdemavida
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:06 am

EntradaAutor: julia28 » dg. abr. 17, 2011 8:37 am

MiM ha escrit:Hola noies!!!!
La veritat és que estic desesperada amb el tema de la roba interior... Jo fa molts anys que faig servir sostenidors de la marca Selmark i em van super bé! Un dia vaig mirar per internet el catàleg de la nova col·lecció i em vaig posar molt contenta perqué vaig veure que tenien una col·lecció bastant completa de núvia, mira vaig pensar que m'estalviaria buscar.

Ara l'altre dia vaig anar a la botiga a on sempre m'hi compro els sostenidors d'aquesta marca i aquest any amb el tema crisi només han comprat talles amb copes B i resulta que jo faig una 90C. Em van deixar probar una 95B, però és que no me'l sentia gens bé!

Al no trobar res que m'anés bé, he anat a totes les botigues de roba interior de Girona i no he trobat res interessant. A la única botiga que he trobat un conjunt molt maco i que em queda i me'l sento molt bé és a la Vanity Fair; alguna de vosaltres s'hi ha comprat roba interior??? Qué en penseu?

Com que m'agradaria triar una mica (i a més a més tinc temps) us agraïria aviam si alguna de vosaltres em pot dir botigues de Barcelona que venguin la marca Selmark de roba interior.

També m'he fixat que moltes de vosaltres portareu roba interior de la marca Emperatriz... com van de talles? I a quina botiga la puc trobar?

Moltes gràcies!!!

Hola mim!, doncs jo m'he comprat la roba interior d'aquesta marca i estic molt contenta, me'l vaig comprar a una botigueta de malgrat de mar, si vols a la meva compte enrere hi han fotos del conjunt, per si vols mirar. Molta sort wapa!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: elianavanesa » dg. abr. 17, 2011 11:00 am

Hola! Jo també tinc un conjunt de vanity fair i estic super contenta. També em va costar molt de trobar-ho i vaig passar per catàlegs de Emperatriz i Selmark però ningú no m'acababa de convencer.
El MaYor ProYecto de Nuestra ViDa
Imatge
elianavanesa

Entrades: 114
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: MiM » dl. abr. 18, 2011 9:16 pm

Gràcies per contestar ::love::

Júlia, ja he mirat el teu CE, és molt maco el teu conjunt!!! A on l'has comprat??? A mi la marca Selmark m'agrada molt, tots els meus sostenidors que tinc ara mateix són d'aquesta marca, per això estic buscant alguna botiga de Barcelona aon venguin roba d'aquesta marca amb la copa C.
Imatge

MiM

EntradaAutor: Dolçeta » dt. abr. 19, 2011 8:09 am

MiM ha escrit:Gràcies per contestar ::love::

Júlia, ja he mirat el teu CE, és molt maco el teu conjunt!!! A on l'has comprat??? A mi la marca Selmark m'agrada molt, tots els meus sostenidors que tinc ara mateix són d'aquesta marca, per això estic buscant alguna botiga de Barcelona aon venguin roba d'aquesta marca amb la copa C.

Has mirat a El Corte Ingles??? Potser allà en trobes!!!
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: eliytoni » dt. abr. 19, 2011 3:18 pm

Jo porto el conjunt de Emperatriz i l´he comprat a la mateixa botiga del vestit, el preu es bastant igual q a una botiga
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: Plaerdemavida » dc. abr. 20, 2011 3:13 am

Avui he anat al Corte Ingles de la Diagonal de Barcelona i com que soc bastant complicada amb tema sostenidors li he dit a la noia que em tragues tots els que agafen be (tinc bastant de pit). No me n'he provat Emperatriz pero si bastants Lise Charmel. El que m'he quedat al final m'anava superbe i costava 73 euros pero per alguna rao estava rebaixat i m'ha costat nomes 29. Aixo si, no te lliguer de conjunt, pero vaja per a mi aixo es secundari.
Plaerdemavida

Entrades: 73
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:06 am

EntradaAutor: MiM » dj. abr. 21, 2011 9:27 pm

Dolçeta ha escrit:
MiM ha escrit:Gràcies per contestar ::love::

Has mirat a El Corte Ingles??? Potser allà en trobes!!!

Hola Dolçeta!!!
En el Corte Inglés de Girona no tenen aquesta marca, ja ho he anat a preguntar. Tot i això en el Corte Inglés de la Diagonal hi vull anar a fe runa volta aviam qué trobo...

De totes maneres estic MOLT contenta!!!! Ahir tenia assaig amb la coral, i quan vam acabar com que era aviat, vam anar a una fleca d'aprop amb el emu germà a comprar-nos berenar, i al costat hi ha una botiga de llenceria. Vaig mirar l'aparador i vaig veure que tenien roba de la marca Selmark, o sigui que vaig entrar a preguntar. La dependenta, super amable, em va dir que en aquests moments degut a la crisi i que moltes núvies s'ho compren a la mateixa botiga del vestit, no tenen en estoc res que tingui a veure amb roba interior per núvies; però sí que tenen catàlegs i et demanen, sense compromís, el que vulguis. De moment li vaig dir si em podia demanar un dels models que ja em vaig probar però amb la meva talla, i em va dir que sí. Si em va bé, llavors m'hi agafaré la calceta i la camisa de dormir de conjunt. Uuuuoooo estic desitjant que sí!!!

Per cert noies, qué en penseu del "liguero"????? N'heu portat alguna vegada??? És còmode??? És que jo mai n'he portat, però aquesta dependenta (i la del Vanity Fair també) em va dir que per núvia era molt millor això que no pas les típiques mitges. AJUDEU-ME PLEASE :star::
Imatge

MiM

EntradaAutor: Sita_yo » dv. abr. 22, 2011 7:42 am

el meu conjunt de roba interiro es marca selmark pero clar es la 90 B...! Tot i això hi ha botigues que tenen la 90 C, laltre dia vaig anar amb una amiga y la seva germana que es casa a l'octubre i es va comprar el conjunt de roba interior amb una 90C a l'intimissimi...i era un conjunt blanc trencat, preciós...inclou el lliguer si el vols sino queda perfecte igualment.

Jo portare mitjes a mitja cama, al meu CE he posat fotos una estona i..no cal el lliguer ja que s'aguanten. El lliguer no es incomode, pero les mitges aquestes tampoc, i no cauen! es questio de gustos
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: julia28 » dv. abr. 22, 2011 8:26 am

Hola noies!!, doncs jo si m'he agafat el lliguero, ja que no se perque, les mitges em tenen mania i sempre em cauen, així que.... a més m'e l'he provat i es molt còmode.
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants