Hola noies!!!!
La veritat és que estic desesperada amb el tema de la roba interior... Jo fa molts anys que faig servir sostenidors de la marca Selmark i em van super bé! Un dia vaig mirar per internet el catàleg de la nova col·lecció i em vaig posar molt contenta perqué vaig veure que tenien una col·lecció bastant completa de núvia, mira vaig pensar que m'estalviaria buscar.
Ara l'altre dia vaig anar a la botiga a on sempre m'hi compro els sostenidors d'aquesta marca i aquest any amb el tema crisi només han comprat talles amb copes B i resulta que jo faig una 90C. Em van deixar probar una 95B, però és que no me'l sentia gens bé!
Al no trobar res que m'anés bé, he anat a totes les botigues de roba interior de Girona i no he trobat res interessant. A la única botiga que he trobat un conjunt molt maco i que em queda i me'l sento molt bé és a la Vanity Fair; alguna de vosaltres s'hi ha comprat roba interior??? Qué en penseu?
Com que m'agradaria triar una mica (i a més a més tinc temps) us agraïria aviam si alguna de vosaltres em pot dir botigues de Barcelona que venguin la marca Selmark de roba interior.
També m'he fixat que moltes de vosaltres portareu roba interior de la marca Emperatriz... com van de talles? I a quina botiga la puc trobar?
Moltes gràcies!!!