La mare de la núvia

un gran any!

La mare de la núvia

EntradaAutor: Bie » ds. abr. 16, 2011 10:45 am

Hola noies, ja sé que en un casament la "important" és la mare del nuvi que és la padrina, però com la mare de la núvia és la meva mare doncs jo pregunto jaja

El casament es de tarda, amb sopar. La meva mare es va comprar un vestit negre, senzill, de cocktail, arriba fins un pam per sota els genolls. El cas és que a la botiga on se l'ha comprat la meva germana (negre i curt però troquelat, no tan senzill) la dependenta es va portar les mans al cap quan li va dir que la mare de la núvia anava de negre, i ara s'ha rallat la pobra :hmm::

A mi la veritat és que m'és igual, però no vull que ella se senti incòmoda el dia del casament!

què us sembla que la mare de la núvia vagi de negre i no vagi de llarg? la meva sogra va de llarg i color salmó
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

Re: La mare de la núvia

EntradaAutor: MerR » ds. abr. 16, 2011 10:51 am

Tu madre tiene que ir como ella quiera!!!! En mi caso mi madre se ha comprado un traje largo precioso, tres piezas y mi suegra irá de corto, xq con el cuerpo que tiene mi suegra no puede ir de largo!!!y también es de tarde la boda!!!!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: monikaydani4.6.11 » ds. abr. 16, 2011 10:58 am

uiiiiiii!!!!!!!!! no os preokupeis, ni tu ni tu madre!!! yo creo k eso son cosas de esas k cada uno se cree lo k le interesa y hace lo k mejor le va... tipo...k el marillo da mala suerte en el teatro y estas cosas...

yo creo k komo dice MER cada uno va como kiere!!!!!! mi madre me preguntaba, en una boda d mañ se va de corto o de largo? y k mas da!!!!!!!!!!!! tienes k ir como te guste y como vayas comoda tu!!!!!

yo no le daria mas vueltas, todo eso es "protocolo"... no va a pasar nada pk vaya d negro!
Imatge
monikaydani4.6.11
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dt. juny 08, 2010 5:16 pm

EntradaAutor: Bie » ds. abr. 16, 2011 11:08 am

sí, ja sé que no passarà res i a mi sincerament no m'importa, i si no m'importa a mi, a les demés menys jaja el que no vull és que ella se senti incòmoda perquè jo pensava que passaria bastant del tema i aniria amb texans però m'ha sorprès lo preocupada que està xD
El cas és que ella té cos per posar-se el que vulgui, està molt prima i és alta... vamos que es va provar un vestit llarg i li quedava impressionant, casi que li vaig dir que aquell no perquè la que havia de destacar era jo, no ella :-( jajaja
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Verònica » ds. abr. 16, 2011 11:34 am

No passa res. La meva mare també li agradava molt un de negre i finalment es va decidir per un de blau però perquè li quedava millor. Ella no volia anar del tot de negre però l'importava tenir un vestit d'aquest color. La seva idea era agafar-se un foulard de color gris perla per trencar la foscor i donar-li un toc de llum. Comenta-li a ta mare i a veure que en pensa. Jo crec que la idea de ma mare era molt bona.
Imatge
Verònica

Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » ds. abr. 16, 2011 12:08 pm

Como bien dicen por aqui la gente va como quiere...y mas si es tu madre! la mia le encanta el negro y además siempre queda muy elegante pero finalmente se a comprado uno rojo por debajo de las rodillas con los zapatos y el foulard gris perla y esta de muerte!
Dreams0411

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: MiM » ds. abr. 16, 2011 2:22 pm

Hola!
Aviam avui en dia cadascú va com vol en un casament, i més els que fem nosaltres que la gran majoria no són d'alta societat ni res per l'estil. Però el protocol diu que les convidades d'un casament de tarda (sigui quin sigui el rang familiar o d'amistat), han d'anar amb vestits llargs i no poden ser ni de color blanc ni negre. Però ja et dic, tothom fa el que vol i com es sent més bé.

A la meva amre últimament li agrada molt vestir-se amb coses de color negre, diu que s'hi sent bé, però per anar a un casament mai se li ocorriria anar negre. En canvi hi ha la mare d'una molt bona amiga meva, que ella anava amb un vestit d ecolor blnac i negre pel casament de la meva amiga. Jo crec que tothom ha d'anar com més a gust es senti. Però també és veritat que jo com que sóc molt tradicional, a mi m'agradaria que tothom seguís el protocol en el meu casament; però bé tal i com és la gent avui en dia que tothom va a la seva, dubto que es segueixi massa.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: MerR » ds. abr. 16, 2011 4:39 pm

Mi mejor amiga se casa un mes más tarde que yo, y yo voy a ir de negro, con un traje precioso, cuando se enteró su madre dijo que a las bodas no se iba de negro, pues bien mi mejor amiga vendrá a la mia de negro! así que estamos en paz!!! yo el protocolo me lo paso por... más que nada, xq hay trajes negros, al igual que trajes cortos, muy elegantes!!!!!!!!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: Plaerdemavida » ds. abr. 16, 2011 4:43 pm

Si a vosaltres us sembla be com va vestida i a ella li agrada no veig el problema. La de la botiga que digui missa! L'unic que s'ha d'evitar realment es el blanc. El negre es molt tipic als casaments.

Una altra cosa es que jo el que he intentat es que la meva mare i la meva sogra sabessin que es el que porta l'altra. Crec que si una va molt arreglada i l'altra va molt senzilla potser no se sentirien comodes perque quedaria rar. Pero el tema del color em sembla que es igual.
Plaerdemavida
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:06 am

EntradaAutor: Bie » ds. abr. 16, 2011 4:44 pm

sí, aquest és el tema plaerdemavida, que no se sentin incòmodes... avui ha anat amb el meu pare a la botiga, no sé què haurà fet al final jeje
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Shaik » ds. abr. 16, 2011 8:42 pm

A mi em sembla que l'únic color "incorrecte" per anar a un casament és el blanc, per deferència a la núvia; fora d'aquí penso que no s'ha de ser tan protocolari. El negre és un color super elegant, i de nit és perfecte. A molts casaments he vist gent vestida de negre i no m'ha semblat fora de lloc per res (i eren casaments de dia). És més, si hagués d'anar a un casament de nit seria un dels primers colors que miraria per vestir-me, junt amb l'índigo, el morat, o el vermell.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: arodrigu » ds. abr. 16, 2011 10:46 pm

La verdad es que va a gustos, mi madre también está mirando vestido para ella, y yo la verdad no la veo con un vestido negro, ya sé que muchas invitadas optan por el negro para bodas, pero a mi personalmente no me gusta para la madre de la novia. Ahora bien, cada uno se pone lo que le da gana!!! Siempre puede romper el negro con un foluard o chaquetita y bolso de algún color alegre.

Por el tema de ir de corto, yo no veo ningún problema. Y si quieres seguir el protocolo (si es que alguien quiere ser estricto con esto...), está totalmente permitido ir de corto ya que la boda empieza por la tarde (el largo sólo se exige para eventos puramente nocturnos y probablemente el aperitivo se celebre al aire libre...
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: Bie » ds. abr. 16, 2011 11:47 pm

doncs al final es quedarà amb el que té, l'ha vist la dona de la botiga i li ha dit que tot i ser negre és molt elegant i amb el foulard platejat no queda seriós i que està molt bé :-)
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: annatp » dg. abr. 17, 2011 10:42 am

jo et diria que anes com vulgugues....el que si que es veritat que per temes de protocol, la mare de la nuvia "no pot" anar tota de negra...si que es permet negre i blanc.... i en principi nomes la mare del nuvi (la madrina legal jejeje) pot anar de llarg en bodes de migdia i la nit es clar....

mentre la teva marte se senti comoda, PASSEU DELS ALTRES!!!!!!!!!!!!!!!
15/10/2011

Imatge
annatp

Entrades: 1737
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 8:02 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dg. abr. 17, 2011 2:16 pm

Això això, la teva mare ha de dur el que li sembli que la farà sentir-se millor. Si ara s'ha quedat conveçuda amb el negre, endavant :-)ok:

I del protocol, nenes, d'on treieu tot això????

Jo només recordo qeu una amiga que va anar al casament de l'Alexia de Grecia, a la invitació si els deia com havien d'anar. Per tant, si t'ho diuen has de seguir el protocol, que en gran mesura el marquen les persones que et conviden a l'esdeveniment.

Si no t'ho diuen, vol dir que pots anar com millor et sembli. Segons jo vaig veure en aquell moment, com que era un casament de migdia demanaven "traje corto con sombrero" per les dones, i "chaqué" pels homes.

També recordo que al casament d'alguna infanta, la Reina de Jordània anava amb una camisa i una faldilla llarga, i era a migdia el casament... Menys protocolària impossible! Tanmateix, anava espectacular!

En resum: el protocol el marca qui convida, i si li resulta molt transcendent "l'atuendo" dels acompanyants, cal indicar-ho a la invitació.

Per la resta, que cadascú es posi el que millor li sembli, (i això no vol dir anar de qualsevol manera, clar jajajaja)
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: DafneBcn » dt. abr. 19, 2011 10:38 am

Yo a la boda de una amiga también fui de negro y no era la única. A las últimas bodas que he ido siempre he visto a alguien con vestido negro. Porque es lo que decis, es un color elegante y al elegir complementos de otro color (foular, bolso, zapatos) queda espectacular.
DafneBcn

Entrades: 111
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 3:19 pm

EntradaAutor: cristina_raul » dt. abr. 19, 2011 10:55 am

DafneBcn ha escrit:Yo a la boda de una amiga también fui de negro y no era la única. A las últimas bodas que he ido siempre he visto a alguien con vestido negro. Porque es lo que decis, es un color elegante y al elegir complementos de otro color (foular, bolso, zapatos) queda espectacular.

la gent pot anar com vulgui!!! a mi em pregunten i els hi dic"!!! pero bueno jo li he dit a la meva mare i a la meva sogra que ni de blanc ni de negre, lo del negre perque a mi personalment no m'agrada massa com queda a la gent més gran (bueno la meva mama te 48 anys jeje no es massa gran) pero bueno, penso que per a gustos colors i que vagi com vulgui!!!!
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: eliytoni » dt. abr. 19, 2011 11:04 am

Que tu madre vaya como mas le guste y como mas comoda se sienta. Creo q cada pareja hace su propio protocolo, dile que no se preocupe x eso.
Mi madre va con un vestido largo de color gris petroleo, también es oscuro....
Imatge
eliytoni

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: aairinn » dc. abr. 20, 2011 12:01 pm

Tal i com he llegit més amunt, el protocol el marquen els anfitrions i per això són els convidats qui preguntes als nuvis com s'ha d'anar vestit al casament. Per un casament de tarda nit sempre s'ha dit que s'ha d'anar de llarg però sí que és cert és que el vestit coctel també s'accepta protocolàriament parlant, si és que algú vol fer-li cas al protocol. Per tant, es "pot" anar tant de llarg com de curt (coctel).

En el meu cas, la meva mare anirà amb un vestit pels genolls per què no vol anar de llarg i la meva sogra suposo que es posarà un vestit a mitja cama per què de llarg no me la veig. I cadascú que vagi com vulgui, de curt o llarg però ben elegants com els dic jo, que jo no em caso cada dia carai! jajajaja Lo del negre, no ho veig fora de lloc, per mi és el color de l'elegància, però això ja va a gustos...
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: laurichan » dv. maig 13, 2011 3:15 pm

A mi madre le pasaba lo mismo, encontró un vestido negro con algo de pedrería y cuando lo comentaba la gente se echaba las manos a la cabeza incluso mi suegra, pero la verdad es que el vestido le queda estupendo y de un elegante tremendo, además mi boda es de mañana y el vestido es corto por debajo de la rodilla, total que después de mucho pensarlo si lo devolvía o no esta semana ha dicho que va de negro si a mi no me importa porque le ha de importar a los demás... :star::
Imatge
laurichan

Entrades: 105
Membre des de: dc. des. 03, 2008 9:29 am

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 6 visitants