POST- BODA

un gran any!

POST- BODA

EntradaAutor: carol1976bcn » dg. abr. 10, 2011 10:08 am

Hola a totes!!!
No sé si aquest d'aquest tema ja s'ha parlat, he vist que del tema invers, es a dir de la pre-boda si.
A nosaltres el fotògraf ens va oferir fer la pre-boda o la post-boda, i vem pensar que sería mes interesant la post, això de tornar-nos a enfundar en els vestits, d'una manera mes relaxada.... aprofitant una segona vegada el vestit.
I ara bé la pregunta, ¿on ho faríeu?
Pel que hem vist, el nostre fotògraf porta als ja cassats a la platja, a d'altres els ha portat simplement pels carrers de Barcelona, al bosc, al camp, i fins i tot a uns al ha fet anar al parc d'atraccions del Tibidabo i els les fotos son a diferents llocs, als cavallets, la noria, etc...
Ens va dir que si s'ens acudia alguna altre idea que li fessim saber. Encara queda 1 mes i mit per la boda, i entre viatje i tal, no tocará fer-ho fins dintre d'un temps, pero m'agrada pensar aquestes coses.... ¿alguna idea? o ¿algo que us hagi proposat el vostre captador d'imatges?
carol1976bcn
:: núvia rookie

Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

Re: POST- BODA

EntradaAutor: elianavanesa » dg. abr. 10, 2011 12:21 pm

A mi m'agradaria fer el post-boda en castells, un poble medieval, amb els carrers estrets de pedra, pobles emmurallats... Aviam si t'agrada la idea!
El MaYor ProYecto de Nuestra ViDa
Imatge
elianavanesa

Entrades: 114
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: carol1976bcn » dg. abr. 10, 2011 1:23 pm

Moltes gràcies per la teva suggerència. Anotat queda!!!!
carol1976bcn

Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: promisa1 » dg. abr. 10, 2011 1:33 pm

a mi me encantaria en la playa, siempre que veo fotos de un post en la playa me impresiona mucho.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: MiM » dg. abr. 10, 2011 2:40 pm

Nosaltres no farem Pre-boda, però a mi personalment sí que m'agradaria fer Post-boda, ja que ens casem a Andorra i per tant farem el reportatge allà; però m'agradaria fer el Post (a part de poder tornar a lluïr el meu vestit), és per fer-nos fotos en el nostre piset i llavors en el poble a on viurem hi ha un parc preciós i un castell, per tant a més a més del pis també ens agradaria anar allà... bé més aviat a mi, el meu xicot no n'està gaire convençut, però bé, segur que l'acabo convencent ::love::
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Sita_yo » dl. abr. 11, 2011 6:48 am

Nosaltres noens fem pre-boda, pero si que ens fem el post-boda...D'aquesta manera ens podem fer fotografies a diferents llocs que ens agraden, pero en especial a la platja del nostre poble....les fotografies son impressionants...això si, acabarem a laigua..jajaja despres a la tintoreria deixen la roba perfecte (ho se per unes amigues així que cap problema). Sempre ens ha fet il·lusió, sobretot a mi...!!
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Verònica » dl. abr. 11, 2011 10:47 am

A l'igual que vosaltres jo tampoc faré pre-boda. I és que pre-boda ja són tots els nostres àlbums de fotos, totes les fotos que ens hem fet al llarg dels gairebé 10 anys que portem junts. En canvi, m'encanta la idea de fer-me un post-boda. Després d'haver vist els que ha fet el meu fotògraf, voldria un combinat entre platja i casc antic de la meva ciutat. És maquíssim i diu molt de nosaltres.
Imatge
Verònica
:: núvia experimentada

Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

EntradaAutor: sandrasu » dl. abr. 11, 2011 11:48 am

Doncs nosaltres farem els 2, el pre-boda i el post-boda. La veritat es que fotos nostres de tots dos no en tenim gaires, i fetes per professionals cap ni una, aixì en plan maco i a més, com els nostres gossets no podran venir a la boda, doncs al menys tindrem unes fotos xules amb ells i les possarem també a l'album de la boda, al menys una de tots 4 junts! I el post-boda, doncs és el que dieu, també fa il·lusió aprofitar els vestits! Nosaltres el preboda el farem a la platja de Sitges amb els gossos corrents i el post no tenim ni idea encara, ja veurem!
Imatge

05-06-11
sandrasu

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

EntradaAutor: eliytoni » dt. maig 03, 2011 6:39 pm

Nosotros haremos el post boda, una vez estemos de vuelta de la luna de miel, nos pondremos los vestidos otra vez y a la playa a hacer las fotos.
La verdad que siempre me han impresionado las fotos en la playa y vestidos de novios...
Imatge
eliytoni

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: cymbeline » dl. juny 13, 2011 4:39 pm

A mi m'agradria fer el post-bosa a la platja, però al novembre no tindré gaires ganes de ficar-me a l'aigua, no? :star::
cymbeline

Entrades: 369
Membre des de: dt. juny 07, 2011 1:48 pm

EntradaAutor: Noe2012 » dl. juny 13, 2011 6:21 pm

Mis padres y la mayor parte de mi família son de Córdoba, y la verdad es que mi gran ilusión (ya que sería complicado celebrar la boda allí) sería hacernos el post-boda en el casco antiguo de Córdoba: en el puente romano, la Mezquita, en un coche de caballos, en un patio cordobés, etc.

Aaaiiiisssss.... es q nos imagino vestidos de novios haciendonos fotos allí y se me pone la piel de gallina!!! ;) Ojalá sí lo podamos hacer finalmente.
Imatge
Noe2012
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dl. juny 13, 2011 6:57 pm

ahir vaig fer el post boda i es algo increiblee!! un subidon posar-te de nou el vestit...jiji! i a més am és va ser molt divertit, el vam fer a la platja de vilanova, del nostre poble i...genial!! ens ho vam passar d'allò més bé i a més a més tot i ser les 7 del matí l'aigua estava molt bona i això que encara no fa excessivament calor! es una experiencia unica i irrepetible us ho prometo! a la meva cronica he posat algunes fotos per son de lluny que les va fer la meva germana, quan tingui les del fotograf ja les afegiré!!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Loli&Albert » dl. juny 13, 2011 6:59 pm

Yo soy de las que me gustaria hacer también el post-boda en la playa...no creo que hagamos pre-boda, aunque aún no hemos hablado con ningun fotografo y no se que nos ofrecerán...
Imatge
Loli&Albert

Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

EntradaAutor: cymbeline » dl. juny 13, 2011 11:43 pm

Loli&Albert ha escrit:Yo soy de las que me gustaria hacer también el post-boda en la playa...no creo que hagamos pre-boda, aunque aún no hemos hablado con ningun fotografo y no se que nos ofrecerán...

En principio lo podéis hacer donde vosotros queráis, como mucho os cobrarán el desplazamiento a parte, pero no creo que os pongan impedimentos para hacerlo donde digáis.
cymbeline

Entrades: 369
Membre des de: dt. juny 07, 2011 1:48 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants