PREU VESTIT NUVI

un gran any!

PREU VESTIT NUVI

EntradaAutor: Lanati » dg. abr. 03, 2011 4:29 pm

Bona tarda, maques! A veure si em podeu ajudar amb el següent dubte. Divendres vam anar a mirar el vestit del meu xicot i vam quedar impressionats amb un molt xul·lo. El preu: 700.-€ només americana i pantaló (el tratje en sí). Ens va semblar un preu normal, però ahir a la tarda vam estar passejant per la carretera de Sants de Barcelona, i per curiositat, vam mirar preus als aparadors de dues botigues, i vam veure vestits de nuvi per 300.-€. :-/ Per quan us surt el vestit del vostre xicot, més o menys? Algú l'ha comprat a la botiga Señor, de Barcelona, i per quin preu? Moltíssimes gràcies!
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Re: PREU VESTIT NUVI

EntradaAutor: miriamS » dg. abr. 03, 2011 4:38 pm

Hola Lanati!

El meu xicot s'ha comprat el traje a IO Fashion i el traje (pantaló, americana, armilla i corbata) li ha sortit per 1060 euros, així que el preu que tu dius em sembla més que raonable! :-)ok:
miriamS
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: esteruchy » dg. abr. 03, 2011 6:03 pm

Pel que em va dir el meu xicot el seu sortia per uns 800 i algo (traje, camisa, armilla, sabates,...TOT)
Imatge
Imatge
esteruchy

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » dg. abr. 03, 2011 6:36 pm

El de mi chico cuesta 1100€ pantalon,chaqueta,chaleco, corbanda y camisa, queda los zapatos...sera un total de unos 1200, el precio depende del tejido, del diseño si es de diseñador....
Dreams0411
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: Nime » dg. abr. 03, 2011 7:33 pm

Suposo que serà com els nostres, dependrà de teles, qualitat, etc. Però jo veig més normal uns 1000€ que no pas 300 :S
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime
:: núvia de bronze

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: MerR » dg. abr. 03, 2011 7:37 pm

L'altre dia a una botiga de Castelldefels vam veure vestits de nuvis per 120€ i jo li vaid dir al meu xicot, per aquest preu no et dura ni per quan t'arribi el fotograf a casa!!!! a ell, que le va comprar ahir, li ha costat 850€ i falten les sabates, li han fet descompte perquè l'ha comprat a la mateixa botiga que jo!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: Lanati » dg. abr. 03, 2011 7:52 pm

Moltíssimes gràcies, noies! >.-<: És que el vestit del meu xicot li regalen sons pares, i em vaig quedar amb càrrec de consciència al veure vestits molt més barats i pensant si ens havíem passat. Això sí, la camisa, sabates... ho paguem nosaltres, perquè quan li vam dir a sa mare el que costava el vestit ho va trobar carísssim! :star:: D'aquí el meu càrrec de consciència...
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Shaik » dg. abr. 03, 2011 10:01 pm

Justament ahir el meu futur va anar a mirar-se el vestit, i el pressupost que té és de poc més de 1000 euros. El pantaló i l'americana són de Valdi i la resta (armilla, camisa, cinturó, sabates i corbata) d'Hugo Boss. Com que no va quedar convençut al 100%, vol anar a mirar un parell de botigues més, per emprovar-se els Pignatelli i Armani, que suposo que pujaran una mica més, però no massa.

Pel que veig, són preus "normals", la veritat és que tampoc sabíem si era una cosa estandar o no quan en parlàvem ahir al vespre... ha anat molt bé trobar-me aquest post!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: winnie83 » dg. abr. 03, 2011 10:15 pm

Hola, doncs el meu xicot l'ha comprat el traje al Corte Ingles, i l'armiilla, corbata i camisa a Señor.
Tot aprox. 750 euros.
Les sabates ja les tenia.
Imatge
winnie83

Entrades: 408
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 9:20 pm

EntradaAutor: MiM » dl. abr. 04, 2011 2:33 pm

En el meu xicot l'americana, els pantalons, l'armilla, la corbata, la camisa i les sabates li ha costat una mica més de 1400€. Tot és de la marca Ottavio Nuccio Gala menys les sabates que són de Florentino (però s'ho ha comprat tot a la mateixa botiga). Els mitjons els hi va regalar la meva mare per Reis, o sigui que només li falta comprar-se uns calçotets i ja el tindré preperat ::love::
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants