Autor: aairinn » dj. març 24, 2011 6:47 pm
Autor: gd1110 » dj. març 24, 2011 7:32 pm
Autor: MiM » dj. març 24, 2011 9:02 pm
Autor: Shaik » dj. març 24, 2011 11:19 pm
Autor: Lisbeth » dj. març 24, 2011 11:57 pm
Autor: Sita_yo » dv. març 25, 2011 7:54 am
Autor: aairinn » dv. març 25, 2011 8:58 am
Autor: j&r01102011 » dv. març 25, 2011 2:30 pm
aairinn ha escrit:Veig que pel que dieu vosaltres la resposta és fàcil, no les convidem i punt. A la pregunta: he quedat amb elles de manera individual? La resposta és no, i és el que em va dir ma germana, si no quedes amb elles soles vol dir que no sou amigues, no les trucaria si em passés algo em penso i, per tant, no les hauria de convidar. Però, d'altra banda, penso que me'n penediré més si no les convido que si les convido. Estic feta un embolic i el moment d'entregar les invitacions s'acosta.
Nosaltres amb la llista de convidats també hem sigut bastant estrictes, només família directa, pares, germans i nebots, tiets, cosins i els seus fills. En el cas del meu novio ni això, ell directament ha volgut tallar als tiets, doncs perfecte. Els amics els hem tingut molt clars i ens han sortit de tot cor però amb aquestes tres noies... aisssss quin dilema! Si raono acabo decidint que no, pel que em diu ma germana, pel que em dieu vosaltres, però després penso que potser sí.
Autor: Shaik » dv. març 25, 2011 3:14 pm
aairinn ha escrit:Veig que pel que dieu vosaltres la resposta és fàcil, no les convidem i punt. A la pregunta: he quedat amb elles de manera individual? La resposta és no, i és el que em va dir ma germana, si no quedes amb elles soles vol dir que no sou amigues, no les trucaria si em passés algo em penso i, per tant, no les hauria de convidar. Però, d'altra banda, penso que me'n penediré més si no les convido que si les convido. Estic feta un embolic i el moment d'entregar les invitacions s'acosta.
Nosaltres amb la llista de convidats també hem sigut bastant estrictes, només família directa, pares, germans i nebots, tiets, cosins i els seus fills. En el cas del meu novio ni això, ell directament ha volgut tallar als tiets, doncs perfecte. Els amics els hem tingut molt clars i ens han sortit de tot cor però amb aquestes tres noies... aisssss quin dilema! Si raono acabo decidint que no, pel que em diu ma germana, pel que em dieu vosaltres, però després penso que potser sí.
Autor: MerR » dv. març 25, 2011 4:21 pm
Autor: gd1110 » dv. març 25, 2011 6:39 pm
MiM ha escrit:Hola aairinn!
Jo estic completament dacord amb el que et diu la gd1110! Suposu que ja ho hauràs llegit per aquí, però jo per compromís no penso convidar a ningú! Jo només convido a la gent que realment vull compartir aquest dia amb ells, amb gent que sé que en cas d'un problema puc comptar amb ella pel que sigui. Imagina't si estic poc de romanços, que la majoria dels meus tius no vindran al meu casament, i no vindran perqué jo no els convido. Si els convidés, només faria que estar resant perquè em diguèssin que no vènen, i és calr si ja has d'estar així... doncs directament no els ocnvido i m'estalvio de patir tant.
Respecte aquestes amigues... aviam pensa amb calma. Qué et diu el teu cor? T'arrepentiràs si les convides? Et repentiràs si no les convides? Consulta-ho amb el coixí, qué et diu? Ara, no deixis que serveixi de pretext que una d'elles es va casar i no et va convidar. Si la vostra "colla" d'amics és molt gran, és normal que no puguis convidar a tothom i que alguns es quedin fora, i jo crec que epr això tampoc heu de deixar de ser amics! Mira una de les meves millors amigues, bé, per mi és com si ella fos la meva germana gran; es va quedar embarassada de penalti i amb el seu xicot van decidir casar-se pel civil abans que neixés la nena. Tot i ser veïnes, amigues des dels 6 anys i ara ens tractem com germanes, no va voler a ningú el dia del casament; ni a fer-li companyia! Només hi van anar ells dos i els quatre pares amb xandall, van firmar i apa cadascú a casa seva. A mi m'hagués fet gràcia acompanyar-los (encara que anèssim tots vestits de carrer), però els hi hagués fet alguan foto o així, no sé alguna coseta més ben feta; però tampoc per això m'enfadaré amb ells. Potser aquesta amiga teva, tenia el mateix dubte que tens tu ara i al final ca decidir que no...
No sé, jo pensaria en respondre les preguntes que t'he fet abans, i aviam quina és la resposta.
Autor: carlina » ds. març 26, 2011 1:59 pm
Autor: Bie » ds. març 26, 2011 2:41 pm
aairinn ha escrit:. Però, d'altra banda, penso que me'n penediré més si no les convido que si les convido.
Autor: Noe2012 » ds. març 26, 2011 5:33 pm
Autor: MiM » dg. març 27, 2011 3:47 pm
Noe2012 ha escrit:Luego, por otro lado, mi novio querría invitar a unos tios suyos pero a otros no, y esto puede traer muy mal rollo. No los vemos nunca, pero hay algunos tios a los que les tiene cariño, por su infancia, y otros que ni hablar. Y no sabemos tampoco que hacer con ellos, ya que si invitas a unos como no vas a invitar a los otros. Después la que podrían liar sería pequeña....
Autor: Dreams0411 » dg. març 27, 2011 6:20 pm
MiM ha escrit:Noe2012 ha escrit:Luego, por otro lado, mi novio querría invitar a unos tios suyos pero a otros no, y esto puede traer muy mal rollo. No los vemos nunca, pero hay algunos tios a los que les tiene cariño, por su infancia, y otros que ni hablar. Y no sabemos tampoco que hacer con ellos, ya que si invitas a unos como no vas a invitar a los otros. Después la que podrían liar sería pequeña....
Hola!
Pues en mi caso es al revés, mi novio invita a todos sus tios, porqué con todos hay muy buena relación; y yo sólo invito a los que tengo mejor recuerdo de pequeña, o sea la mitad de mis tíos y si los otros se enfadan... pero para ellos, tendrás dos faenas! Además, TODOS mis tíos por parte de mi padre, llevan un año haciendo reuniones familiares y a nosotros no nos dicen nada, porqué nos han cogido envidía por otros temas que no vienen al caso. Ahora, sí que és verdad, que todos ya saben que me caso, y aunque yo no les haya dicho que estan invitados, ellos ya se han auto-invitado y entre todos, ya estan organizando mi boda a mis espaldas.
Además, es que tampoco me da la gana invitarlos, porqué sé que no iran vestidos correctamente y si no tiene que acompañar en la fiesta... pues que se queden en su casa. Y si se cabrean, me da igual la verdad.
Es vuestra boda y os tenéis que sentir a gusto. Yo si ellos estuvieran en la mía no me sentiria bien porqué tendría que estar todo el rato vigilandolos que no hicieran nada que no correspondiese, o sea que me ahorro problemas.
Autor: aairinn » dg. març 27, 2011 6:57 pm
Autor: MiM » dg. març 27, 2011 10:33 pm
Autor: Lisbeth » dt. març 29, 2011 9:39 pm
Autor: aairinn » dl. abr. 04, 2011 10:26 am
Lisbeth ha escrit:Noies, en realitat, totes parleu del mateix, que és si has de convidar gent per compromís (sigui de la naturalesa que sigui), o perquè el cor t'ho demana.
Segur que al 100 % no podrà ser el que digui el cor, però segur que trobarem l'equilibri