Perfilant la llista de convidats

un gran any!

Perfilant la llista de convidats

EntradaAutor: aairinn » dj. març 24, 2011 6:47 pm

Moltes de vosaltres, per no dir la majoria, ja teniu la llista de convidats al casament feta i refeta i, fins i tot, en molts casos les invitacions repartides i tot. Nosaltres vam fer la llista en el moment en què vam decidir casar-nos per fer-nos una idea de quanta gent vindria. Aquesta llista ha sortit i entrat del calaix uns quants cops durant aquests mesos però no ha sofert gaires modificacions tret de dues parelles compromís del meu pare, alguna parella d'amics que ja no és parella i poca cosa més.

Doncs bé, tinc unes amigues, tres més un novio, que les he posat i tret de la llista cada cop. Per més que penso i penso no sé si les hauria de convidar o no, ens veiem un tres o quatre cops a l'any i som amigues des del col·legi i tenim la resta d'amigues comuns però amb elles hi tinc menys relació. No per res però és així. Fins aquí tot bé, jo les convidaria i ja està, a bodes menys properes m'han convidat a mi... El tema és que una d'elles es va casar fa uns mesos i no ens va convidar, de fet només va convidar aquestes quatre amigues que jo no sé si convidar de la colla, a la resta no.

Creieu que la primera que es casa senta precedent amb els convidats? És a dir, si ella no m'ha convidat jo tampoc l'he de convidar? És que noies, estic feta un lio i com que arriba el moment de repartir les invis no sé què fer... Una amiga en comú, la meva millor amiga que és qui més relació té amb elles (en té molta) em diu que jo faci el que cregui convenient sense basar-me en què han fet les altres. És molt diplomàtica, massa, i jo ara no ho necessito... jejejeje
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

Re: Perfilant la llista de convidats

EntradaAutor: gd1110 » dj. març 24, 2011 7:32 pm

Hola maca!!

Doncs mira... si les ha de convidar per compromís, no les convidis!! pensa q aquest dia l'has de compartir amb qui tu realment vols, no convidar per quedar bé... si realment us veieu només 3 cops l'any i una d'elles no et va convidar al seu casament... potser no val la pena! Tot depèn de la relació que tinguis amb elles, si realment és d'amistat o és de "coneguts". Encara que hagueu estat companyes d'escola i molt amigues quan ereu petites si ara no hi ha aquesta confiança i proximitat...

És la meva opinió!! :)
Imatge
30 Juny 2012
gd1110
:: núvia experta

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: MiM » dj. març 24, 2011 9:02 pm

Hola aairinn!
Jo estic completament dacord amb el que et diu la gd1110! Suposu que ja ho hauràs llegit per aquí, però jo per compromís no penso convidar a ningú! Jo només convido a la gent que realment vull compartir aquest dia amb ells, amb gent que sé que en cas d'un problema puc comptar amb ella pel que sigui. Imagina't si estic poc de romanços, que la majoria dels meus tius no vindran al meu casament, i no vindran perqué jo no els convido. Si els convidés, només faria que estar resant perquè em diguèssin que no vènen, i és calr si ja has d'estar així... doncs directament no els ocnvido i m'estalvio de patir tant.

Respecte aquestes amigues... aviam pensa amb calma. Qué et diu el teu cor? T'arrepentiràs si les convides? Et repentiràs si no les convides? Consulta-ho amb el coixí, qué et diu? Ara, no deixis que serveixi de pretext que una d'elles es va casar i no et va convidar. Si la vostra "colla" d'amics és molt gran, és normal que no puguis convidar a tothom i que alguns es quedin fora, i jo crec que epr això tampoc heu de deixar de ser amics! Mira una de les meves millors amigues, bé, per mi és com si ella fos la meva germana gran; es va quedar embarassada de penalti i amb el seu xicot van decidir casar-se pel civil abans que neixés la nena. Tot i ser veïnes, amigues des dels 6 anys i ara ens tractem com germanes, no va voler a ningú el dia del casament; ni a fer-li companyia! Només hi van anar ells dos i els quatre pares amb xandall, van firmar i apa cadascú a casa seva. A mi m'hagués fet gràcia acompanyar-los (encara que anèssim tots vestits de carrer), però els hi hagués fet alguan foto o així, no sé alguna coseta més ben feta; però tampoc per això m'enfadaré amb ells. Potser aquesta amiga teva, tenia el mateix dubte que tens tu ara i al final ca decidir que no...

No sé, jo pensaria en respondre les preguntes que t'he fet abans, i aviam quina és la resposta.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Shaik » dj. març 24, 2011 11:19 pm

Aairinn, que m'has llegit el pensament? Estàs en una situació clavada a la meva, però totalment. Just aquest migdia en parlava amb la meva millor amiga. Tinc una colla d'amigues i d'aquest grup hi ha unes noies amb les que intercanvio quatre paraules cordials, però amb elles no aprofundeixo massa en cap tema, tot i que ens coneixem de tota la vida, ni estic al dia del que fan ni deixen de fer. D'entre les que s'han casat hi ha de tot: les que conviden només les més properes i les que conviden a totes. Jo he arribat a la conclusió que faré diferències, que entre elles siguin amigues no significa que vagin en "pack" i m'obligui a convidar-les a totes, no sé, crec que s'ha de convidar a gent amb qui tens afinitud real, no pas als amics dels amics.

Per traçar la línia límit de qui convidem i qui no, doncs m'he fet aquestes preguntes:

- Voldria que aquesta persona em convidés al seu casament?
- Quedo amb aquesta persona alguna vegada (de manera individual)?

Si les respostes són NO, doncs crec que no forma part del nostre cercle íntim i, per tant, només seria convidada si fessim un bodorrio de 300 persones, i com que no és el cas doncs no se la convida. A mi no m'han convidat en algún cas i no m'ha sabut pas greu, ho trobo normal, cadascú ha de fer el que cregui convenient.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dj. març 24, 2011 11:57 pm

Noies, jo tinc 38 anys, és a dir, tots els casaments als que hè anat pràcticament van tenir lloc fa més de 10 anys :star::

Què vull dir amb això? Que vaig anar a casaments de gent que en aquell moment eren amigues i ara no hi mantinc cap contacte... per què serà? :-/ Tot just aquesta setmana vaig pensar que potser hauria de convidar-ne a una, que l'aprecio moltíssim però no sé gairebé res de la seva vida ni ella de la meva... per tant, no la convido.

També vaig endur-me una gran decepció amb una amiga que es va casar i no em va convidar al seu casament. És cert que va ser un casament íntim, de poques persones, a casa la seva mare, però bé que va convidar altres amigues... :-( Ens tenim molta confiança, i quedem amb les nostres parelles i els gossos i aquest darrer any especialment, perquè han tingut una nena, després de força dificultats, compartides amb nosaltres... El cor em diu que la convidi, i també que no la convidi... :-(

I en el nostre cas hi ha un altre element que és important i és que el lloc on volem casar-nos només té capacitat per 80-90 persones màx., tampoc ens podem anar massa de mare.

Finalment, haig de dir, que hem procurat fer la llista que "ens ha sortit". I en aquesta llista no hi ha amics que en altre temps varen ser importants però ara ja no ho són, ni famíliars de tercer grau (que possiblement convidarien els nostres pares), o companys de feina...
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Sita_yo » dv. març 25, 2011 7:54 am

hol aguapi, mira nosaltres tan sols conviden gent que nosaltres volem irealment ens venen de gust que etiguin amb nosaltres en aquest dia. Avegades les coses canvien amb les persones, i nosaltres persones que només veiem en contades ocasions a l'any i no ens anem trukant i això...realment pensem que no son persones que ens aporten el que ens aporta un amic. Hi ha persones que per motius diversos ens veiem pok pero almenys anem xerrant i tal...i sabem que estan allà. Nosaltres la primera llista era hiperllarga ja que tenim molts amics pero vam anar de fer prioritats i veient la realitat...fins arribar a una lista de 110 persones. Es com tema familia...els pares no ens han dit pas a qui hem o no de convidar, aixo som nosaltres...pero aixo també va a persones, hiha persones que els pares tenen compromisos i tot plegat, nosaltres som els que ens casem i per compromís a ningú....tan sols persones que realment volem que hi siguin. Això has de fer una valoració i pensar-ho bé! costa però...!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: aairinn » dv. març 25, 2011 8:58 am

Veig que pel que dieu vosaltres la resposta és fàcil, no les convidem i punt. A la pregunta: he quedat amb elles de manera individual? La resposta és no, i és el que em va dir ma germana, si no quedes amb elles soles vol dir que no sou amigues, no les trucaria si em passés algo em penso i, per tant, no les hauria de convidar. Però, d'altra banda, penso que me'n penediré més si no les convido que si les convido. Estic feta un embolic i el moment d'entregar les invitacions s'acosta.

Nosaltres amb la llista de convidats també hem sigut bastant estrictes, només família directa, pares, germans i nebots, tiets, cosins i els seus fills. En el cas del meu novio ni això, ell directament ha volgut tallar als tiets, doncs perfecte. Els amics els hem tingut molt clars i ens han sortit de tot cor però amb aquestes tres noies... aisssss quin dilema! Si raono acabo decidint que no, pel que em diu ma germana, pel que em dieu vosaltres, però després penso que potser sí.
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: j&r01102011 » dv. març 25, 2011 2:30 pm

aairinn ha escrit:Veig que pel que dieu vosaltres la resposta és fàcil, no les convidem i punt. A la pregunta: he quedat amb elles de manera individual? La resposta és no, i és el que em va dir ma germana, si no quedes amb elles soles vol dir que no sou amigues, no les trucaria si em passés algo em penso i, per tant, no les hauria de convidar. Però, d'altra banda, penso que me'n penediré més si no les convido que si les convido. Estic feta un embolic i el moment d'entregar les invitacions s'acosta.

Nosaltres amb la llista de convidats també hem sigut bastant estrictes, només família directa, pares, germans i nebots, tiets, cosins i els seus fills. En el cas del meu novio ni això, ell directament ha volgut tallar als tiets, doncs perfecte. Els amics els hem tingut molt clars i ens han sortit de tot cor però amb aquestes tres noies... aisssss quin dilema! Si raono acabo decidint que no, pel que em diu ma germana, pel que em dieu vosaltres, però després penso que potser sí.

a mi em passa el mateix ab dues i la veritat es que ni mhan trucat quan han sabut que em casava ni res..aixi que va a ser que no!!!!!!jo penso, elles que farien en el meu lloc???segur q res!!!
Imatge
j&r01102011
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: Shaik » dv. març 25, 2011 3:14 pm

aairinn ha escrit:Veig que pel que dieu vosaltres la resposta és fàcil, no les convidem i punt. A la pregunta: he quedat amb elles de manera individual? La resposta és no, i és el que em va dir ma germana, si no quedes amb elles soles vol dir que no sou amigues, no les trucaria si em passés algo em penso i, per tant, no les hauria de convidar. Però, d'altra banda, penso que me'n penediré més si no les convido que si les convido. Estic feta un embolic i el moment d'entregar les invitacions s'acosta.

No hi donis més voltes, doncs!! Has de fer el que et faci sentir millor, i em sembla que estaràs més tranquil·la si les convides, oi? :-)ok:
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: MerR » dv. març 25, 2011 4:21 pm

Mira en mi caso, mis amigas de la infancia, nos vemos muy pero que muy de vez en cuando, y hace un par de años se casó una de nuestras amigas en Valencia y nos invitó a todas, yo me di cuenta que ya no era lo mismo. Estuvimos todo el fin de semana juntas pero yo me notaba que sobraba. El año pasado una de ellas se casó e invitó a casi todas menos a mi, por lo que creó precedente. Yo, de este grupito, invito a una si o si, no tengo relación casi, pero cuando una de las dos está mal nos llamamos y con una llamada nos entendemos, a la de Valencia, la tengo entre interrogantes depende de cuanta gente me falle, total se fué a vivir a Valencia hace más de 10 años y yo no he sabido nada de ella hasta que nos dijo que se casaba!y no he vuelto a saber nada osea que si se enfada...me da igual. Y luego tengo a otra, que la verdad es a la que más veo, y siempre que nos vemos nos tiramos horas hablando y probablemente a esta también la invite!pero al resto...ni les he dicho que me caso!yo me entero de lo que les pasa en su vida por el facebook!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: gd1110 » dv. març 25, 2011 6:39 pm

MiM ha escrit:Hola aairinn!
Jo estic completament dacord amb el que et diu la gd1110! Suposu que ja ho hauràs llegit per aquí, però jo per compromís no penso convidar a ningú! Jo només convido a la gent que realment vull compartir aquest dia amb ells, amb gent que sé que en cas d'un problema puc comptar amb ella pel que sigui. Imagina't si estic poc de romanços, que la majoria dels meus tius no vindran al meu casament, i no vindran perqué jo no els convido. Si els convidés, només faria que estar resant perquè em diguèssin que no vènen, i és calr si ja has d'estar així... doncs directament no els ocnvido i m'estalvio de patir tant.

Respecte aquestes amigues... aviam pensa amb calma. Qué et diu el teu cor? T'arrepentiràs si les convides? Et repentiràs si no les convides? Consulta-ho amb el coixí, qué et diu? Ara, no deixis que serveixi de pretext que una d'elles es va casar i no et va convidar. Si la vostra "colla" d'amics és molt gran, és normal que no puguis convidar a tothom i que alguns es quedin fora, i jo crec que epr això tampoc heu de deixar de ser amics! Mira una de les meves millors amigues, bé, per mi és com si ella fos la meva germana gran; es va quedar embarassada de penalti i amb el seu xicot van decidir casar-se pel civil abans que neixés la nena. Tot i ser veïnes, amigues des dels 6 anys i ara ens tractem com germanes, no va voler a ningú el dia del casament; ni a fer-li companyia! Només hi van anar ells dos i els quatre pares amb xandall, van firmar i apa cadascú a casa seva. A mi m'hagués fet gràcia acompanyar-los (encara que anèssim tots vestits de carrer), però els hi hagués fet alguan foto o així, no sé alguna coseta més ben feta; però tampoc per això m'enfadaré amb ells. Potser aquesta amiga teva, tenia el mateix dubte que tens tu ara i al final ca decidir que no...

No sé, jo pensaria en respondre les preguntes que t'he fet abans, i aviam quina és la resposta.

Completament d'acord!!! :)
Imatge
30 Juny 2012
gd1110

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: carlina » ds. març 26, 2011 1:59 pm

Aairinn si ella no t'ha convidat jo tampoc la convidaria a ella, però has de fer el que tu creguis :)
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Bie » ds. març 26, 2011 2:41 pm

aairinn ha escrit:. Però, d'altra banda, penso que me'n penediré més si no les convido que si les convido.

A mi em passaria el mateix i sé que les convidaria, si elles consideren que no han de venir doncs no vindran, però jo em quedaria amb la consciència tranquila. I si venen, potser és un moment bo per apropar-s'hi i recuperar velles amistats :-)
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Noe2012 » ds. març 26, 2011 5:33 pm

Hola!!

Yo realmente poco te puedo ayudar.... porque estoy en una situación parecida y tampoco sé que hacer...

Tengo 3 amigas de la universidad, que siempre ibamos juntas. En parte me gustaría invitarlas, con sus respectivas parejas, pero se me sale de presupuesto. Como mucho puedo tener 100 invitados y si me confirmas todos los de la lista ya los tengo. Una de estas amigas se casó en el 2009 y nos invitó a las 3 compañeras de universidad. Yo en parte no quería ir porque nos veíamos poquísimo y no me iba demasiado bien, pero fui. El caso es q me sentí bastante mal cuando repartió parejitas de peluche a mis dos amigas de la universidad y a mi no (las 3 estabamos en la misma mesa con nuestras parejas).

En fin, que tampoco sé si invitarlas. Sé que la que se casó en 2009 cuando se entere de que me caso y de que no la invito se enfadará, pero la verdad es que no las veo desde la boda de ella.

Luego, por otro lado, mi novio querría invitar a unos tios suyos pero a otros no, y esto puede traer muy mal rollo. No los vemos nunca, pero hay algunos tios a los que les tiene cariño, por su infancia, y otros que ni hablar. Y no sabemos tampoco que hacer con ellos, ya que si invitas a unos como no vas a invitar a los otros. Después la que podrían liar sería pequeña....

Que ascoooooooooo!!!!!!!
Imatge
Noe2012

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: MiM » dg. març 27, 2011 3:47 pm

Noe2012 ha escrit:Luego, por otro lado, mi novio querría invitar a unos tios suyos pero a otros no, y esto puede traer muy mal rollo. No los vemos nunca, pero hay algunos tios a los que les tiene cariño, por su infancia, y otros que ni hablar. Y no sabemos tampoco que hacer con ellos, ya que si invitas a unos como no vas a invitar a los otros. Después la que podrían liar sería pequeña....

Hola!
Pues en mi caso es al revés, mi novio invita a todos sus tios, porqué con todos hay muy buena relación; y yo sólo invito a los que tengo mejor recuerdo de pequeña, o sea la mitad de mis tíos y si los otros se enfadan... pero para ellos, tendrás dos faenas! Además, TODOS mis tíos por parte de mi padre, llevan un año haciendo reuniones familiares y a nosotros no nos dicen nada, porqué nos han cogido envidía por otros temas que no vienen al caso. Ahora, sí que és verdad, que todos ya saben que me caso, y aunque yo no les haya dicho que estan invitados, ellos ya se han auto-invitado y entre todos, ya estan organizando mi boda a mis espaldas.

Además, es que tampoco me da la gana invitarlos, porqué sé que no iran vestidos correctamente y si no tiene que acompañar en la fiesta... pues que se queden en su casa. Y si se cabrean, me da igual la verdad.

Es vuestra boda y os tenéis que sentir a gusto. Yo si ellos estuvieran en la mía no me sentiria bien porqué tendría que estar todo el rato vigilandolos que no hicieran nada que no correspondiese, o sea que me ahorro problemas.
Imatge

MiM

EntradaAutor: Dreams0411 » dg. març 27, 2011 6:20 pm

MiM ha escrit:
Noe2012 ha escrit:Luego, por otro lado, mi novio querría invitar a unos tios suyos pero a otros no, y esto puede traer muy mal rollo. No los vemos nunca, pero hay algunos tios a los que les tiene cariño, por su infancia, y otros que ni hablar. Y no sabemos tampoco que hacer con ellos, ya que si invitas a unos como no vas a invitar a los otros. Después la que podrían liar sería pequeña....

Hola!
Pues en mi caso es al revés, mi novio invita a todos sus tios, porqué con todos hay muy buena relación; y yo sólo invito a los que tengo mejor recuerdo de pequeña, o sea la mitad de mis tíos y si los otros se enfadan... pero para ellos, tendrás dos faenas! Además, TODOS mis tíos por parte de mi padre, llevan un año haciendo reuniones familiares y a nosotros no nos dicen nada, porqué nos han cogido envidía por otros temas que no vienen al caso. Ahora, sí que és verdad, que todos ya saben que me caso, y aunque yo no les haya dicho que estan invitados, ellos ya se han auto-invitado y entre todos, ya estan organizando mi boda a mis espaldas.

Además, es que tampoco me da la gana invitarlos, porqué sé que no iran vestidos correctamente y si no tiene que acompañar en la fiesta... pues que se queden en su casa. Y si se cabrean, me da igual la verdad.

Es vuestra boda y os tenéis que sentir a gusto. Yo si ellos estuvieran en la mía no me sentiria bien porqué tendría que estar todo el rato vigilandolos que no hicieran nada que no correspondiese, o sea que me ahorro problemas.

Mujer...es algo superficial el decir que no te da la gana invitarlos porque se que no iran vestidos correctamente....creo que cada uno puede ir como quieran ir y sobre todo como puedan!! que no todos disponen de medios pa ir de etiqueta. La questión es estar de acompañados de la gente que quieres y que te importa, da igual como vayan vestidos y sobre todo no es logico estar de niñera y vigilando que no "hagan" nada...que son mayorcitos jajaj
Dreams0411

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: aairinn » dg. març 27, 2011 6:57 pm

MiM, entenc que no convidis als teus tiets si no hi tens relació, cada família és un món i si tu creus que és el més convenient doncs endavant. Però que no sigui per la vestimenta per què no tothom pot o vol anar vestit com aniries tu, jo tinc uns tiets que sé que em vindran vestits casi de carrer i home, no m'agrada del tot la veritat, però prefereixo això que que no vinguin. Jo a tothom qui em pregunta dic que han de venir arreglats, que molts es pensen que com que no hi ha església poden venir de carrer i tampoc és això, ja no per nosaltres si no per ells mateixos, per què quan arribin i vegin que la resta de la gent va de festa doncs no es sentiran agust. Al menys jo no m'hi sentiria...

Pel que fa als meus dubtes, segueixo igual, crec que tothom dóna per fet que no les convidaré i potser serà el millor tot i que no estic 100% segura i m'alegra saber que moltes de vosaltres tampoc hi estaríeu o ho esteu, senyal que no sóc tan rara! jajajaa
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: MiM » dg. març 27, 2011 10:33 pm

Ostres, doncs per mi les vestimenta és molt important. Aviam, tampoc cal que es comprin roba de molt mudar ni res. Aviam, per exemple,´els meus tisu per part de la meva mare, ja sé que em vindran de 21 botons, perqué ara mateix fa molts anys que no van a cp esdeveniment semblant i per tant no tenen roba de molt arreglar. PErò almenys sé que es posaran lo més nou que tinguin a casa, encara que siguin uns texans... si te'ls combines per exemple, amb uan samarreta de brillantons, cambia 100%!

És que els meus altres tius, no farien ni això! Ells vindiren amb lo més vell i esparracat que tinguèssin per casa i evidentment, això és el que no em sembla bé. I de cangur sí que els hi hauria de fer perqué són tan mal educats, que es passarien 2 dies sense menjar i vindrien a devorar-ho tot i no deixar rees pels altres, i ells no són els únics convidats! I ho sé per experiència.

Ostres, i aviam jo sí que necessito que la gent vagi arreglada, que el banquet el fem en un hotel de 4 estrelles superior de luxe i ja no hi va qualsevol aquí! A més, sempre la festa queda més bé. Sino mira, si volgués que la gent anés de "campo y playa" ja em casaria a pagés! Jo ja sé que molta gent no es podrà comprar roba i haurà d'aprofitar (jo també he anat a casament i no m'he comprat res nou), pe`ro només demano una mica de descència, crec que no és massa demanar.

A més a més no és només això, son moltes altres coses, com per exemple que a l'esglèsia no s'estarien callats i allò semblaria un mercat (com que no tenen cap bar a prop per anar a fer el café...), llavors en tinc uns que se m'apuntarien 6 persones (entre tius, cosins i xicotes) i em dirien que sí que vénen i aquests el mateix dia al matí em posarien qualsevol excsua tonta per no venir (sempre ho fan) i és clar, l'economia no està com per pagar 6 plats i que les persones corresponents no se'ls mengin...

Ojalà la meva família fos una pinya que tots van a una, igual qu ela família del meu xicot que estan tots super benavinguts. Però a mi amb la família més propera no em passa. Fins hi tot tampoc penso convidar a la meva àvia (que és la meva padrina i la única àvia que tinc viva, encara), perqué fa 3 anys que no ens parla (des que està sortint amb un home que la feta enfadar amb tota la família).

Per contra partida, vindran molts cosins de 5è grau, que amb aquests sí que hi ha super bon rotllo i estem super units. Si qualsevol de nosaltres necessita ajuda, ja sabem que podem comptar uns amb els altres... som una pinya, tot i que sembli estrany per la llunyania!
Imatge

MiM

EntradaAutor: Lisbeth » dt. març 29, 2011 9:39 pm

Noies, en realitat, totes parleu del mateix, que és si has de convidar gent per compromís (sigui de la naturalesa que sigui), o perquè el cor t'ho demana.

Segur que al 100 % no podrà ser el que digui el cor, però segur que trobarem l'equilibri :-)ok:
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: aairinn » dl. abr. 04, 2011 10:26 am

Lisbeth ha escrit:Noies, en realitat, totes parleu del mateix, que és si has de convidar gent per compromís (sigui de la naturalesa que sigui), o perquè el cor t'ho demana.

Segur que al 100 % no podrà ser el que digui el cor, però segur que trobarem l'equilibri :-)ok:

Això espero per què jo estic ben liada amb aquestes tres persones! I aquesta setmana encarreguem les invitacions i el moment de repartir-les ja s'acosta i jo encara no he pres cap decisió. Podria ser menys cagadubtes no???!!!
Imatge
Imatge
aairinn

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants