Us dessitjo el millor!!!!

un gran any!

Us dessitjo el millor!!!!

EntradaAutor: danna4583 » dj. març 24, 2011 12:29 pm

uola a totes, sóc la jordana, em casava aquest any con totes vosaltres, i al mes de novembre de l'any passat la meva parella i jo ho vam deixar per unes banyes d'ell cap a mi.
em vau dir que seria feliç que trobaria a la persona perfecte i que quan ho fes sabria que ha arribat el moment de donar el gran pas, doncs així ha estat, he trobat a la persona amb al què vull passar tota la meva vida i amb la què em caso el 2013.
us dessitjo que sigueu molt felices, jo ho seré. molts petonets a totes. ::love::
danna4583

Entrades: 23
Membre des de: ds. jul. 18, 2009 12:05 am

Re: Us dessitjo el millor!!!!

EntradaAutor: esther79CONILL » dj. març 24, 2011 12:35 pm

Hola wapa,

Personalment no sabia que t'havia passat això, tot i semblar super fort...que ho és, no ets la primera i la última i això desgraciadament li pot passar a qualsevol, i tot que al principi creus que se't cau el món a sobre, ja has pogut comprovar...que tot passa, i que per sort hi ha una persona que et valori i et tracti com mereixes, així que m'alegro molt que l'hagis trobada, i que no hagis perdut la ilusió de casar-te.

Felicitats!!!

I jo també et desitjo que tot vagi molt bé amb aquest noi i a la vida en general.
Imatge
esther79CONILL
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. març 24, 2011 12:52 pm

com es sol dir, quan se't tanca una porta s'obre una finestra... pero a mi em sembla que en teu cas es va tancar una ratonera i se t'ha obert un finestral
moltes felicitats per aquest pas que aneu a pendre... un se n'adona de que hi ha gent meravellosa pel món i que només cal ensopegar amb ella

repeteixo, moltes felicitats i que sigueu molt feliços cada dia de la vostra vida
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Juditita » dj. març 24, 2011 1:07 pm

Me alegro mucho por tí, cosas del destino no? aunque lo pasaras fatal, valió la pena pq no estabas con la persona adecuada y ahora la has encontrado, Felicidadeeeees!!! yo soy del 2012 así que imagino que te iré viendo por aquí durante bastante tiempo, ¿no? jejeje un besito guapa.
Juditita
:: núvia experta

Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

EntradaAutor: eliytoni » dj. març 24, 2011 1:11 pm

Jordana moltes Felicitats, t´ho mereixes.............
sera una boda meravellosa.
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: Gaby » dj. març 24, 2011 4:19 pm

Me alegro que ahora todo te vaya muy bien, enhorabuena por la boda!
Gaby
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dc. març 16, 2011 12:06 pm

EntradaAutor: MiM » dj. març 24, 2011 4:19 pm

Moltes felicitats Jordana ::love::

Que bé que hagis trobat un noi que et mereixi. Espero tenir suficient temps i estar per aquí per poder seguir el teu casament en el 2013 :-)ok:

Altra vegada, moltes felicitats!!!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: gd1110 » dj. març 24, 2011 7:42 pm

La vida, de vegades, et posa a prova... Me'n alegro que hagis pogut refer la teva vida amb aquesta parella i que continuis amb la il·lusió i les ganes de passar per un gran día, com és el dia del teu casament. Sens dubte, serà un dia meravellós! Q gaudeixis dels preparatius!

una abraçada
Imatge
30 Juny 2012
gd1110

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: mailo » dv. març 25, 2011 3:39 pm

danna4583 ha escrit:uola a totes, sóc la jordana, em casava aquest any con totes vosaltres, i al mes de novembre de l'any passat la meva parella i jo ho vam deixar per unes banyes d'ell cap a mi.
em vau dir que seria feliç que trobaria a la persona perfecte i que quan ho fes sabria que ha arribat el moment de donar el gran pas, doncs així ha estat, he trobat a la persona amb al què vull passar tota la meva vida i amb la què em caso el 2013.
us dessitjo que sigueu molt felices, jo ho seré. molts petonets a totes. ::love::

Hola jordana!!

Tu historia me ha recordado mucho a lo q viví yo hace 5 años, estuve a punto de casarme, pero al final lo dejé, pq el me dijo que no tenia tan claro q se kisiera casar y yo estaba convencida q habia otra...no que hubiera pasado nada, pero habia otra, y no me ekivoké, ese 6º sentido que tenemos nosotras...(al mes de dejarlo nosotros ya estaba con ella)

Total, q perdí mucho dinero pero es lo mejor que hice en mi vida y justo entonces lo q menos ganas tenia era de conocer a ningún chico y mira por donde al mes conocí a mi actual pareja y con el que me caso la semana que viene!! Tengo claro que es él, que quiero que sea el padre de mis hijos!!! :))

Que vaya muy bien wapaaaa!!
mailo

Entrades: 103
Membre des de: dg. gen. 02, 2011 4:26 pm

EntradaAutor: Liebe » dg. març 27, 2011 8:38 am

mailo ha escrit:
danna4583 ha escrit:uola a totes, sóc la jordana, em casava aquest any con totes vosaltres, i al mes de novembre de l'any passat la meva parella i jo ho vam deixar per unes banyes d'ell cap a mi.

Hola jordana!!

Tu historia me ha recordado mucho a lo q viví yo hace 5 años, estuve a punto de casarme, pero al final lo dejé, pq el me dijo que no tenia tan claro q se kisiera casar y yo estaba convencida q habia otra...no que hubiera pasado nada, pero habia otra, y no me ekivoké, ese 6º sentido que tenemos nosotras...(al mes de dejarlo nosotros ya estaba con ella)

Total, q perdí mucho dinero pero es lo mejor que hice en mi vida y justo entonces lo q menos ganas tenia era de conocer a ningún chico y mira por donde al mes conocí a mi actual pareja y con el que me caso la semana que viene!! Tengo claro que es él, que quiero que sea el padre de mis hijos!!! :))

Que vaya muy bien wapaaaa!!

Enhorabona Jordana i Mailo!!! Heu recuperat la felicitat i m'alegro molt. El temps posa cada cosa al seu lloc.
Imatge

17-09-2011
Liebe

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants