danna4583 ha escrit:uola a totes, sóc la jordana, em casava aquest any con totes vosaltres, i al mes de novembre de l'any passat la meva parella i jo ho vam deixar per unes banyes d'ell cap a mi.
em vau dir que seria feliç que trobaria a la persona perfecte i que quan ho fes sabria que ha arribat el moment de donar el gran pas, doncs així ha estat, he trobat a la persona amb al què vull passar tota la meva vida i amb la què em caso el 2013.
us dessitjo que sigueu molt felices, jo ho seré. molts petonets a totes.

Hola jordana!!
Tu historia me ha recordado mucho a lo q viví yo hace 5 años, estuve a punto de casarme, pero al final lo dejé, pq el me dijo que no tenia tan claro q se kisiera casar y yo estaba convencida q habia otra...no que hubiera pasado nada, pero habia otra, y no me ekivoké, ese 6º sentido que tenemos nosotras...(al mes de dejarlo nosotros ya estaba con ella)
Total, q perdí mucho dinero pero es lo mejor que hice en mi vida y justo entonces lo q menos ganas tenia era de conocer a ningún chico y mira por donde al mes conocí a mi actual pareja y con el que me caso la semana que viene!! Tengo claro que es él, que quiero que sea el padre de mis hijos!!! :))
Que vaya muy bien wapaaaa!!