REGAL CUNYADES

un gran any!

REGAL CUNYADES

EntradaAutor: veronik18 » dl. març 21, 2011 8:50 pm

EO NENES NECESSITO AL VOSTRA AJUDA: NOSE QUE CONY REGALARLI A ALES MEVES CUNYADES, LA VERITAT ´ÑES QUE NO TINC UNA MOLT BONA RELACIÓ AMB ELLES ( ES UNA RELACIÓ DE FREDA )

I QUE PUC REGALARLIS ?
JA TINC CRÒNICA
veronik18
:: núvia rookie

Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

Re: REGAL CUNYADES

EntradaAutor: fiona84 » dl. març 21, 2011 8:57 pm

Jo a la meva li estic fent un ram de chupa-chups, no se es una idea!!!

Un peto
fiona84
:: núvia experimentada

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: winnie83 » dl. març 21, 2011 9:23 pm

Aixxx jo no et puc ajudar gaire perque estic igual que tú.
Jo en aquest cas em porto genial, i la veritat que m'agradaria fer-lis algo però no se el que.
De momento serán dos dels testimonis (les dos son germanes del meu futur)
Imatge
winnie83

Entrades: 408
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 9:20 pm

EntradaAutor: Juditita » dl. març 21, 2011 9:55 pm

veronik18 ha escrit:EO NENES NECESSITO AL VOSTRA AJUDA: NOSE QUE CONY REGALARLI A ALES MEVES CUNYADES, LA VERITAT ´ÑES QUE NO TINC UNA MOLT BONA RELACIÓ AMB ELLES ( ES UNA RELACIÓ DE FREDA )

I QUE PUC REGALARLIS ?

Pero porque les tienes que regalar algo y más si no te llevas muy bien con ellas, no se no lo entiendo, el detalle que se le da a las demás mujeres en la boda y ya está no? pq hacerles algo diferente o especial si no son especiales para ti, una cosa es el regalo para padres y suegros, o un detalle para los abuelos, a embarazadas, o a muy buen@s amig@s (ramo,liga, muñecos del pastel), o si hay un cumple, pero a ellas pq, sinceramente yo no les regalaría nada, es tu díaaaaa...
Juditita
:: núvia experta

Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

EntradaAutor: veronik18 » dl. març 21, 2011 10:42 pm

LA VERDAD ES QUE ME PARECE QUE AL PASO QUE VOY NA DE NA, QUE ES LO QUE SE MERECEN

GRACIAS SOLETES
JA TINC CRÒNICA
veronik18

EntradaAutor: Sita_yo » dt. març 22, 2011 7:44 am

hola guapi, doncs jo no hem porto gairebé amb lameva cunyada, es una relació bastant freda de fa un temps cap aqui, per tant no li farem res....com et diuen per aquí, es un dia especial per a tu i has de fer les coses a qui realment et vingui de gust. El fet de convidar-la, de que comparteixi amb vosaltres aquest dia, donar-li el detallet com a laresta de dones....jo per mi, ja n'hi ha prou. LA resta d'entregues jo les hi ho donaré als que realment s'ho mereixen i ens bé molt de gust! pensa-ho bé, perque fer les coses per fer no val a pena potser despres ni tho agraeixen i encra t'hi capficaras mes
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: j&r01102011 » dt. març 22, 2011 2:45 pm

jo no els hi regalare res expecial tampoc xq la mateixa rao que alguna de vosaltres, tampoc s'hi impliquen massa i passen una mica del tema aixi que...A ROBAR CARTERAS!!!!jajajajaja els h donare el mateix detallet que a la resta de gent i jasta!!!!
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: MiM » dt. març 22, 2011 3:16 pm

Jo comparteixo opinió, perqué els hi has de fer un regal especial si la relació és freda? Per compromís perqué són les teves cunyades? Jo crec que si la relació és freda, ja fas molt de convidar-les en el teu casament...

Nosaltres amb el meu xicot, vam dir des del primer dia que no voliem convidar absolutament a ningú per compromís, per tant, hi ha tius meus (germans del meu pare) que no vindran perqué no els he convidat. Ho sneto, abans que amb ells, he preferit més compartir aquest dia amb d'altre gent que està super agraïda que els hagi convidat.

I respecte a la meva futura cunyada (germana gran del meu xicot), aquesta ara mateix té un peu a dins i l'altre fora del casament. Des que vam dir que ens casàvem que no ha parat de donar pel sac tot el que ha pogut i una mica més. De moment un dia ja li vaig deixar anar que si havia de sortir traumatitzada del nostre casament i que si tan malament ho havia de passar, que no calia que vingués, que es quedés a casa i que nosaltres no ens enfadariem pas... o sigui que ja us podeu imaginar com estan els ànims. Ah, i només dir que jo estic al·lucinant de la manera que es comporta, perqué la "nena" ja té 35 anys...
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Juditita » dt. març 22, 2011 4:04 pm

Totalmente de acuerdo con lo que decis, el verano pasado se casó una de mis mejores amigas y uno de los muñecos del pastel se lo querian dar a un muy buen amigo del novio (cuya novia es la típica chica insegura que necesita ir criticando a todas las demás para quedar por encima, y habia estado poniendo a los amigos solteros del novio en contra de mi amiga la que se casaba y de todas las novias de los demás chicos del grupo, cuando precisamente mi amiga, es la que le recibió con los brazos abiertos cuando llegó a la pandilla), unas semanas antes de la boda les convencí para que le dieran los muñecos a otras personas, ellos no se merecian nada especial ese día y así lo hicieron, pues no sabeis como lo agradeció mi amiga, ya que el día de la boda les hicieron un montón de feos, como irse al bar justo antes de que llegará la novia a la ceremonia, y la organizadora diciendome a mi que los fuera a buscarlos (no fuy), como no hacerse la foto con ellos y el novio pobrete preguntandome por su amigo, que donde estaba que lo llamará para hacerse la foto con ellos, pues no fueron, tampoco los felicitaron, bueno que no se ni para que fueron a la boda la verdad, para darles el día, la cuestion esque mi amiga se arrepintió mucho de haberla invitado pero claro, como no iban a invitar a uno de los mejores amigos de su novio, que por supuesto despues de la boda dejó de serlo.
Con todo este rollazo, jejeje, quiero deciros lo que ya hemos hablado, que la gente que no es especial y ni si quiera nos trata bien, no se merece ni un segundo de nuestro tiempo, ni compartirlo con nosotros si quiera, y menos el día más importante de nuestras vidas, besitooos a ver si lo solucionais.
Juditita

Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

EntradaAutor: Neni5 » dt. març 22, 2011 6:29 pm

Molt bones!!

ostres!! yo ni me lo habia planteado... Con mi cuñada me llevo muy bien y mi hermano es el padrino.. algo le tendria que hacer no?? jejej que lio! Pero es que no se muy bien...pk no quiero que el tema de los regalos se ho haga muy largo...
Imatge
Neni5

Entrades: 200
Membre des de: dt. feb. 08, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: fiona84 » dt. març 22, 2011 6:46 pm

Neni5 ha escrit:Molt bones!!

ostres!! yo ni me lo habia planteado... Con mi cuñada me llevo muy bien y mi hermano es el padrino.. algo le tendria que hacer no?? jejej que lio! Pero es que no se muy bien...pk no quiero que el tema de los regalos se ho haga muy largo...

Como mi hermano tambien es mi padrino hago un pack padrino , su mujer e hija y asi les regalo a los tres ya que son muy importantes para mi, a mi hermano le hare un poster o una camiseta del padrino con su cara y a mi cuñada y mi sobri ramo y mini ramo de chupachups!!
Muakss
fiona84

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: veronik18 » dt. març 22, 2011 8:05 pm

noies cada cop estic més contenta d'quest post , la veritat és que veig que hi ha molta gent igual que jo i que no sóc la única que pensa que no actuen bé. jo si regalava algo era pel compromis i de cara a la meva sogra ( que tela amb aquesta) així que em sembla que us faré cas , és més tinc el recolçament del meu xicot així que ........
JA TINC CRÒNICA
veronik18

EntradaAutor: MiM » dt. març 22, 2011 9:49 pm

veronik18 ha escrit:noies cada cop estic més contenta d'quest post , la veritat és que veig que hi ha molta gent igual que jo i que no sóc la única que pensa que no actuen bé. jo si regalava algo era pel compromis i de cara a la meva sogra ( que tela amb aquesta) així que em sembla que us faré cas , és més tinc el recolçament del meu xicot així que ........

Hola veronik!
Jo la veritat, si tens el recolzament del teu xicot... no mouria ni un dit! Aquest és el vostre dia, i si els dos hi esteu d'acord en actuar d'aquesta manera... deixa estar a la futura sogra! Total, tu amb qui has de viure és amb el teu futur marit i si s'enfada, pitjor per ella, tindrà dues feines!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: j&r01102011 » dv. març 25, 2011 2:34 pm

Hola veronik!
Jo la veritat, si tens el recolzament del teu xicot... no mouria ni un dit! Aquest és el vostre dia, i si els dos hi esteu d'acord en actuar d'aquesta manera... deixa estar a la futura sogra! Total, tu amb qui has de viure és amb el teu futur marit i si s'enfada, pitjor per ella, tindrà dues feines![/quote]
estic super d'acord amb vosaltres!!!aquesta tambe es la meva teoria, xq sin...t'enfades x culpa dels demes!!!
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: Nawel » dj. abr. 07, 2011 2:33 pm

Hola!
Nosaltres tenim tres germans i només un té parella desde fa 10 anys.
Jo crec que la majoria de gent deu pensar que els hi regalarem el ram de nuvia o els ninos del pastís, pero com que no ens agrada la nostre cuñada, no li pensem regalar res. No tinc cap obligació.
Farem un ninot personalitzat per als nostres germans i per a ella res de res.
Imatge
24 de juny de 2011
Nawel

Entrades: 135
Membre des de: dg. maig 16, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: promisa1 » dj. abr. 07, 2011 5:45 pm

Si no tienes buena relacion no le regales nada, yo le voy a regalar a las novias de mis hermanos porque nos llevamos muy bien y se estan implicando mucho en la boda si no, no lo haria.
Eso si, hay quien piensa que les voy a regalar mi ramo, y no lo voy a hacer, mi ramo sera para alguien muy especial.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Verònica » dj. abr. 07, 2011 6:26 pm

Buenas!
Pues y en mi caso tengo buena relación con ellas. De hecho, a la mayor de ellas le puedo estar muy agradecida porque gracias a la amistad que unía a mi prima y a ella, conocí al que será mi futuro marido. Como primer plato, tanto a mi prima como a mi cuñada myor les hemos pedido que sean nuestros testigos y, luego, como regalo, en la boda, hemos pensado dar a las dos cuñadas la liga, es decir, tendré que llevar dos. Sin embargo como queda algo soso que se las pongan el novio, hemos pensado implicar a sus primos y que sean ellos quien se las pongan, jiji. Qué divertido!
Imatge
Verònica

Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants