NOVIA AMB ULLERES ???????

un gran any!

NOVIA AMB ULLERES ???????

EntradaAutor: annatp » dt. març 15, 2011 8:50 pm

Hola chicas, tengo una duda a ver si alguien me echa u na mano....desde hace años llevo siempre gafas y la gente ya se ha acostumbrado a verme asi. Nunca llevo lentillas (aunque puedo llevarlas) y me da miedo verme muy distinta si llega el dia y me las quito....

a alguna le ha pasado? os habeis casado con gafas?

gracias!!!!!
15/10/2011

Imatge
annatp
:: núvia de bronze

Entrades: 1737
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 8:02 pm

Re: NOVIA AMB ULLERES ???????

EntradaAutor: elianavanesa » dt. març 15, 2011 9:03 pm

Yoo he visto un par de novias con gafas y ivan guapisimas! Tienes que ir como vas tu siempre si no vas a sentirte cómoda ese día nada... Yo desde siempre he llevado lentillas, pero bueno, sobretodo no puedes perderte ningun detalle! Ya sea con gafas o lentillas!
El MaYor ProYecto de Nuestra ViDa
Imatge
elianavanesa
:: núvia rookie

Entrades: 114
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: annatp » dt. març 15, 2011 9:11 pm

gracias guapa!!!! supongo que tengo que ir lo mas natural posible.,..... es un tema que me tiene un poco agobiada
15/10/2011

Imatge
annatp

EntradaAutor: Juditita » dt. març 15, 2011 9:20 pm

annatp ha escrit:gracias guapa!!!! supongo que tengo que ir lo mas natural posible.,..... es un tema que me tiene un poco agobiada

Yo estoy de acuerdo con elianavanessa, como más comoda te sientas y mejor te identifiques, cuanto más natural mejor, y pq no ? en ningun sitio dice que las novias tengan que ir todas sin gafas y pelo largo, cada una tiene que ir como va habitualmente, es mi opinion claro...Peor la gente que te kiere te vera guapa de todas las maneras...
Juditita
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

EntradaAutor: annatp » dt. març 15, 2011 9:23 pm

teneis razpn...ese dia seremos las mas guapas no? con gafas o sin gafas....
me siento mejor
15/10/2011

Imatge
annatp

EntradaAutor: winnie83 » dt. març 15, 2011 9:57 pm

Tienes que ir como mejor te sientas.
Yo antes de operarme, solo llevaba gafas en el trabajo, y el finde para salir y eso me ponia las lentillas... supongo que para la boda me las habria puesto porque digamos que yo las gafas eran estudio y curro.
Pero no sirve de nada que vayas con las lentillas si tu no te sientes cómoda, te empiecen a picar los ojos, a secarse...

Si siempre vas con gafas, pues llevalas!!
Donde está escrito que las novias no llevan gafas!! :-))
Imatge
winnie83
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 9:20 pm

EntradaAutor: Isabeli » dt. març 15, 2011 11:31 pm

Yo creo que como más guapa te sientas...ese día todas iremos disfrazadas y no seremos nosotras, y buscamos el vestido, peinado, maquillaje que mejor nos sienta, y que más guapa nos vems..por lo tanto si con gafas te sientes más guapa, pontelas y si te sientes más guapa sin ellas, pues no te las pongass!!
BUeno es mi opinión claro!!
sientete bien ese diaaa!!!!!!!!!!!
Imatge
Isabeli

Entrades: 141
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 8:54 pm

EntradaAutor: Plaerdemavida » dc. març 16, 2011 12:25 am

Jo tinc una amiga que sempre duu ulleres excepte quan s'arregla molt, o sigui de tant en tant. El dia del seu casament igualment se les va treure. Crec que no es veia rara perque ja esta acostumada a veure's sense quan s'arregla.

Si tens lents de contacte, podries fer una prova durant uns dies a veure com et sents. Si no et sents tu mateixa ni tan sols despres d'uns dies, doncs fora i ja no hi penses mes. Com deien abans, has d'anar com tu et sentis be.
Plaerdemavida

Entrades: 73
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:06 am

EntradaAutor: kitiara78 » dc. març 16, 2011 9:51 am

Plaerdemavida ha escrit:Jo tinc una amiga que sempre duu ulleres excepte quan s'arregla molt, o sigui de tant en tant. El dia del seu casament igualment se les va treure. Crec que no es veia rara perque ja esta acostumada a veure's sense quan s'arregla.

Si tens lents de contacte, podries fer una prova durant uns dies a veure com et sents. Si no et sents tu mateixa ni tan sols despres d'uns dies, doncs fora i ja no hi penses mes. Com deien abans, has d'anar com tu et sentis be.

Hola noies,

jo porto ulleres des dels 5 anys, així que en principi, la meva primera idea era dur ulleres a la meva boda... això si, canviar-me la muntura per una més senzilla. Actualment porto ulleres de pasta marrons.
Però no se pas que fer, ulleres? lentilles?
kitiara78

Entrades: 156
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 11:26 am

EntradaAutor: eliytoni » dc. març 16, 2011 11:57 am

Jo porto ulleres dels de 12 anys i tinc clar que portaré lentilles, sempre hem poso a l´estiu i hem veig bé de les dues maneres.
Ja he començat a fer les proves de les lentilles
Imatge
eliytoni

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: kitiara78 » dc. març 16, 2011 1:33 pm

eliytoni ha escrit:Jo porto ulleres dels de 12 anys i tinc clar que portaré lentilles, sempre hem poso a l´estiu i hem veig bé de les dues maneres.
Ja he començat a fer les proves de les lentilles

He pensat en apropar-me a l'òptica, i comentar-ho.
Mai he dut lentilles, així que no se com anirà ;)
kitiara78

Entrades: 156
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 11:26 am

EntradaAutor: Isabeli » dc. març 16, 2011 4:36 pm

Clar que siiii...a veure que et diuen allàaaaa...tens temps per pensar si si o si no fins el dia abans així que no et fiquis nerviosa, guapa!!!
Imatge
Isabeli

Entrades: 141
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 8:54 pm

EntradaAutor: eliytoni » dc. març 16, 2011 6:02 pm

olt millor que vagis a la optica, segur que et faran varies proves amb diferents tipus de lentilles.
Jo tinc la 1ª prova de lentilles dissabte a la tarda jo diré com m´ha anat
Imatge
eliytoni

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: carol1976bcn » dc. març 16, 2011 8:28 pm

Hola hem sento super idebtificada amb tú. Tinc 34 anys i desde que en tinc 3, porto ulleres, tota la meva vida. Jo soc de les que diu que les ulleres forman part de la personalitat d'un. Jo va haver-hi una época que hem va donar per fer-me unes lentilles, i va ser horroros d'alló fa + de 10 anys i eren de les dures.
Ara desprès de parlar amb el fotograf hem va fer entendre que per ells es complicat i m'ho va ensenyar amb exemples. Per cada foto que fa a una nuvia amb ulleres ha de utilitzar el photoshop perque quedi 100% perfecte, portser per un album dels casolans valdría, pero per un de núvis no.
Així que m'he concienciat, he anat a l'óptica i res m'estan fent proves. En 10 anys pel que m'han possat, el món aquest ha evolucionat molt. Jo era incredula, pero es cert ara les fan toves. Ni es noten, ni molesten. Això si, m'hauré d'acostumar a veure'm sense les ulleres, mare meva..... pero de veritat t'ho diu una que fa 31 anys que en d'u, a les mostres que hem van ensenyar, es veien molt millor. Així que farem el sacrifici..... a la gent que hem coneix quan els hi comenten no s'ho creuen que no les duré. Pero total es un día i les fotos quedarán per sempre.
Espero haver-te ajudat, per qualsevol cosa hem dius.
carol1976bcn

Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: carol1976bcn » dc. març 16, 2011 8:31 pm

Ho del fotograf ho deia peque amb el flaix depen com es reflexa.
carol1976bcn

Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: annatp » dc. març 16, 2011 10:22 pm

gràcies carol...sera questio d'anar provant a veure com em veig. es cert el que dius que es mes comode plels fotografs, estilistes, peluquers....ara veurem si es mes comode per nosaltres!!!

l'estilista em va comentar la possiblitat de fer mig mig, es a dir anar amb lentilles i posar-me les ulleres a mitja festa....es una opcio tambe....

anirem donant-li voltes
15/10/2011

Imatge
annatp

EntradaAutor: somni84 » dj. març 17, 2011 11:07 am

Jo tambien llevo gafas, des de hace 5 años y para el dia de nuestra boda he decidido provar con las lentillas. COmo me caso en octubre, sobre mayo-junio iré a la óptica y hablaré con ellos a ver que me dicen.
somni84

Entrades: 128
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 4:29 pm

EntradaAutor: chei » dj. març 17, 2011 8:41 pm

Yo llevaré lentillas ya que como se ha comentado por ahí voy alternando lentillas y gafas y me veo bien de las dos maneras, pero también es verdad que cada una ha de ir como se sienta más agusto y se vea mejor.
Imatge
chei

Entrades: 119
Membre des de: dc. set. 22, 2010 8:19 pm

EntradaAutor: DafneBcn » dv. març 18, 2011 3:26 pm

Yo también creo que cada una a de ir como más cómoda se sienta. No todo el mundo aguanta las lentillas y tampoco es plan de salir en las fotos con los ojos rojos,no?
Yo como alguna de vosotras voy alternando las gafas con las lentillas así que en la boda me pondré las lentillas aunque no se si resistiré todo el día con ellas...
DafneBcn

Entrades: 111
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 3:19 pm

EntradaAutor: annatp » dv. març 18, 2011 9:31 pm

pues eso mitad mitad....ya te habras hecho todas las fotos....

decididamente empezare a probar lentillas a ver como me veo
15/10/2011

Imatge
annatp

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants