Em dic Susanna, i vaig començar a entrar a aquest fòrum, més o menys el dia que vam descobrir El Lloc on volíem fer el nostre casament.
Des de llavors fins ara han passat uns 4 mesos, que ha estat el temps necessari per mirar i remirar i fer pressupostos i números i més números, per veure si era possible fer-ho aquest any o millor l'any vinent. I heus aquí que sí! que ens casarem enguany!!

Ara doncs toca posar-se mans a la feina i organitzar tot perquè el dia del nostre casament tot surti com volem (o si més no, ho intentarem).
Volem que el nostre casament sigui com "una festa a casa", així que hi ha moltes coses que les prepararem nosaltres mateixos i una d'aquestes coses, com que som una mica geek, són les invitacions, que les volem fer per e-mail, mitjançant un muntatge de vídeo, música i fotografia (que en som molt aficionats també).
Vaig mirant i agafant idees, però volia saber si per alguna ho heu provat...
La meva idea és enviar el vídeo i adjunt, el plànol de localització del lloc, els allotjaments on poden passar la nit si volen i altres dades que em semblin importants...
Què en penseu? Coneixeu gent que ho hagi fet?
Gràcies!
Susanna