NO TINC ESGLESIA!!!!

un gran any!

NO TINC ESGLESIA!!!!

EntradaAutor: Haley » dj. març 10, 2011 6:24 pm

Hola Noies tinc un problema i greu!!! es la primera vegada que escric ( porto molts mesos seguint tots els vostres comentaris jeje)així que no sé si es exactament així com funciona.
Aquest estiu vam estar buscant restaurants per celebrar el casament i ens vam decidir pel castell jalpí. Ens va encantar i a més tenien lliure el 23 de juliol que es el dia de l'aniversari del meu pare així que tot perfecte. era el casament qiue sempre haviem somiat!!!

va trobar un mosssen amic de la familia que ens va dir que ens casaria allà mateix a l'aire lliure i estavem encantadissims ja que era la nostra il·lusió. però fa tres setmanes el mossen ens va trucar i ens va dir que no podria que era massa lluny i que no volia venir. Ja em donat per impossible que ens casin allà ja que hem esgotat tots els nostres contactes així que vam començar a buscar esglèsia. He trucat a gairebé totes les del maresme i tenim reservada després de trucar a mooolts llocs la de sant vicenç de montalt, el mossen és molt bon home i l'esglesia de fora es molt bonica xo de dins no m'agrada gens i no hi ha gairebé espai a la sortida pk ens tirin l'arròs a més, no ens hi caben els convidats a dins . Estem mirant xo els llocs més macos estan ja agafats i nuxe tic una mica desanimada amb aquest tema. k faig continuem buscant o em caso allà???
m'he desfogat una mica jeje

Gràcies a totes!!!![/color]
Haley

Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:30 pm

Re: NO TINC ESGLESIA!!!!

EntradaAutor: Dolçeta » dj. març 10, 2011 6:51 pm

Aquí tens un llistat de les esglèsies per la provincia de Barcelona, ves trucant que segur que hi ha alguna que t'està esperant!!

http://www.guianupcial.com/esglesies/index-mariateresa.php?zona=barcelona
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Haley » dj. març 10, 2011 7:13 pm

Després de trucar a tantes et desanimes per+o seguirem buscant, moltes gràcies per la llista ens serà moooolt útil!!!! :-)
Haley

Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:30 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » dj. març 10, 2011 9:05 pm

wapa si te kieres casar en el mismo restaurante, en los jardines al aire libre...porque no lo haces? si es vuestra ilusión...si no puede veniros un cura, hay jueces o "jueces" actores que te hacen ceremonias a lo americano PRECIOSAS!!
Dreams0411
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants