Color del vestit de núvia

un gran any!

Color del vestit de núvia

EntradaAutor: MiM » dv. març 04, 2011 10:17 am

Hola noies!
Obro aquest nou post per saber de quin color serà (o ha estat) el vostre vestit i si, com jo, us heu trobat en dificultats. Us explico.

A mi m'agradaria que el meu vestit sigui blanc, blanc (o si sugi, el que jo en dic blanc neu), però sembla que això està sent un color en perill d'extinció! He arribat a aquesta conclusió desprès d'anar a totes les botigues de Girona.

El que tenen totes les botigues en comú quan els hi he dit que volia un vestit blanc, és que ara cap núvia demana el color blanc, a part que no siguin sud-americanes o gitanes i que a més ho tinc difícil.

En el Pronovias, primer lloc que vaig anar, tots els vestits que tenen són de color marfil, alguns més clar i els altres més foscos. Al final només un dels vestits que vaig trair, si vull me'l poden fer de color blanc.

Llavors vaig anar al SN Núvies... allà en tenien uns 5 de color blanc, però eren lletgissims! Els que eren de color marfil, doncs eren d'aquest color i ja està.

Després vaig anar a la Francesca Marlop, que en principi és qui m'ha de dissenyar el meu vestit, pensant que així seria blanc. Però em va estar explicant que el blanc que jo vull té com a referència el 000 i que ella roba amb aquesta referència no en pot pas trobar perquè els majoristes no en vènen per fer-ne vestits de núvia. I dels fabricants que ella té... docns també impossible. Com a màxim em pot fer el vestit del blanc 001, que tot i així ella no el ven, diu que normalment les núvies el porten del 002 sobretot, però cada vegada més del 003.

Llavors vaig anar al Cymbeline, i d'aquesta marca també impossible que sigui blanc. Però tenen també la col·lecció d'Aire Barcelona (Rosa Clarà més econòmic) i aquests sí que si els demanes poden ser TOTS els models en color blanc. Bé, els fan en tres colors només: blanc, natural i marfil. El que passa és que dels models que tenien no en vig trobar cap que digués aquest és el meu.

Després vaig anar a la botiga Rosa Clarà i dels vestits que ne diuen 1a línia, tots han de ser de color marfil i no canvien el color, perquè em van dir que tot són teixits naturals i tenen el color que tenen, si es vol en color blanc, llavors l'han de tenyir... I de la col·lecció Two, n'hi ha alguns que sí que són de color blanc, d'altres només en marfil o negre.

Finalment vaig anar a una botiga que es diu Noemí Núvies, que tenen marques com Raimon Bundo, Jesús Peiró i San Patrick. Aquí passa exactament més del mateix. Són tots de color marfil i impossible que siguin blancs...

Bé noies, fins aquí el meu rotllo. Alguna de vosaltres també vol anar de colro blanc igual que jo? Heu trobat vestit? A on? O preferiu més anar de color marfil?
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: Color del vestit de núvia

EntradaAutor: miriamS » dv. març 04, 2011 12:23 pm

Hola guapa!

Jo el vestit me l'he quedat de color marfil, ja que jo ja sóc molt blanca i el blanc neu no em queda gaire bé. Però el meu vestit també el podia escollir en tres colors (blanc, marfil i oyster). És de la marca White One i me'l vaig comprar a la botiga d'Úrsula Escoriza de sta. coloma.
No sé si la resta de vestits també els tenen en blanc, però potser pots trucar i preguntar-ho...

Espero haver-te ajudat guapa!
miriamS
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: MiM » dv. març 04, 2011 12:36 pm

Hola Míriam!
Moltes gràcies per ocntestar ::love:: He mirat la pàgina web d'aquesta maraca de vestits, i n'hi ha de preciosos!!!! La veritat és que a cap de les botigues que he anat de Girona la tenen aquesta marca. Però he mirat a on comprar, i hi ha una botiga a Palamós que sí que la tenen i potser la vaig a mirar.

Ja explicaré. Que vagi bé!!!!
Imatge

MiM

EntradaAutor: Dreams0411 » dv. març 04, 2011 1:14 pm

Hola wapa!!! hoy en día decir " casarse de blanco" enmarca toda su gama del blanco natural, marfil, marfil claro,(los más comunes son el blanco natural y mucho más el marfil) nosé si te habras puesto a comparar estos colores pero si los tienes cerka a simple vista los veras blancos a todos!! (claro esta menos la gama en adelante del marfil oscuro jeje) a pocas chicas le sienta bien el blanco nuclear, pk hace muy palida y poco favorece, por eso todas las casas tienen mucho mas el marfil que es blanco pero tiene un toke de luz ke sienta mejor al rostro y no nos hacen parecer muertas! ejej el mio es marfil, con decirte ke al escojerlo pensaba ke era blanco...
Así que las tiendas se basan en la oferta y demanda y lo más demandado viene a ser ese color junto con en blanco natural
Dreams0411

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: winnie83 » dv. març 04, 2011 4:06 pm

Hola chicas!!

Pues mi vestido es blanco "roto", que no se si es lo mismo que blanco natural??
El resto que me probe eran más tirando a marfil, por eso al probarme el mio y verlo al lado de los otros se veia superblanco, pero en realidad si lo ves solo es blanco bonito jejeje
El mio es de Sant Patrick, y me lo he comprado en Berta Novias, en Hospitalet.
Imatge
winnie83
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 9:20 pm

EntradaAutor: dalmuti » dv. març 04, 2011 6:01 pm

Hola! El meu és marfil, però és q a mi em passava el contrari, no el volia blanc blanc, així que no vaig tenir problemes.
Te'ls has emprovat els que t'agrada el model, encara que no siguins blancs? Potser t'emportes una sorpresa! :)
Imatge
dalmuti

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: lisbet » dv. març 04, 2011 6:12 pm

hola a tod@s!
yo en principio buscaba un vestido blanco blanco pero cuando fui probando me probé varios y tambien de marfil y al final he visto que me quedaba mejor el de marfil y el blanco lo he tenido que descartar, nose si es pq soy blanquita de piel pero me favorecia mas el otro, total que al final no me lo he comprado blanco como tenia pensado en un principio... ::0ov0o::

Imatge
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » ds. març 05, 2011 3:29 am

winnie83 ha escrit:Hola chicas!!

Pues mi vestido es blanco "roto", que no se si es lo mismo que blanco natural??
El resto que me probe eran más tirando a marfil, por eso al probarme el mio y verlo al lado de los otros se veia superblanco, pero en realidad si lo ves solo es blanco bonito jejeje
El mio es de Sant Patrick, y me lo he comprado en Berta Novias, en Hospitalet.

Hola winnie83! Aquí una casada del 2010.
A mí me pasó lo mismo que a tí, parece que no pero existe diferencia entre el marfil y el blanco roto, yo al final opté por el blanco roto porque parecía más blanco y más natural, aunque eso va a gustos. Seguramente os probaréis muchos vestidos y diferentes tonalidades, podéis ir con una idea en mente pero a medida que os probéis vestidos irá cambiando vuestra visión, ya que no es lo mismo verlo en una revista que probaterlo delante de un espejo.
Ánimos chicas, seguro que encontráis el vestido ideal para el gran día.

Un abrazo! Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Shaik » ds. març 05, 2011 9:33 pm

Ostres, la meva retina no és tan fina com per discernir les gammes de blanc, jejeej. Puc diferenciar un blanc d'un blanc trencat, però un vestit blanc vist de manera individual és blanc i prou, no crec que ningú digui és blanc 000, 001 o 002. El que sí que diferencia la tonalitat que apreciem amb l'ull és la tela del vestit, hi ha teixits que mai poden ser "blanco nuclear", i d'altres que per ser més sintètics es veuen d'aquest blanc blavós que suposo que és el que vols dir (blanc neu), com els vestits típics de les núvies gitanes.

El meu vestit és de Pronovias i et juro que hagués posat la mà al foc que era blanc blanc, fins al punt d'assenyalar-ho com un handicap (no volia anar de blanc), i resulta que és marfil, jejeje!

Penso que no t'has de posar com a condicionant el color del vestit, emprova't de tot i segur que trobes el que fa per tu, sigui de la tonalitat que sigui. Pensa que el dia del casament només et veuran vestida a tu de blanc i no hi haurà cap referent per distingir la gamma, seràs una núvia de blanc tant amb un blanc natural com amb un marfil (amb un xampany o crema ja no...). :-)
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: sandrasu » dg. març 06, 2011 12:03 pm

Jo crec que el blanc 000 no afavoreix a gaires noies i fins i tot crec que a les fotos tampoc deu quedar massa bé pq deu reflectir la llum massa i pot ser es veu massa brillant i no se li noten els detalls de la tela, etc...

Jo el meu, sincerament no sé quin blanc té, suposo que serà blanc trencat, però vamos jo no m'he preocupat gaire del color, m'he provat de tot i al final m'he quedat amb el que més m'ha agradat i he trobat que més m'afavoria :-)ok:

És el que diuen aquell dia ningú estarà pensant si és blanc neu, blanc trencat o marfil, només pensaran en lo guapa que estaràs amb ell :-)
Imatge

05-06-11
sandrasu

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

EntradaAutor: mariposa2011 » dl. març 07, 2011 10:25 am

Em vaig comprar el vestit a Cymbeline, i tot i que en principi buscava que fos marfil, al final el model que em va agradar es veia millor en color blanc. No sabria dir si és un blanc 000 (desconeixia aixó), però crec que totes les marques tenen alguns vestits més blancs.

Jo es que no estic acostumada a portar res en blanc i no em veia afavorida amb cap dels "colors" o de les tonalitats de blanc que he trobat.

Ara recordo que de Saint Patrick hi havia bastants que podrien ser blancs-blancs...
mariposa2011
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: Nelbba » dl. març 07, 2011 12:54 pm

Ainsss el color del vestit... doncs jo no el voli pas de color blanc... al final es de color natural de RC de la primera marca, que es el color que tenen ^^

Y com dius ja gairebe no es troben vestitis de color blanc, també penso que el color tan tan blanc no ha de quedar be!!! nosee
18 de Junio de 2011
Nelbba

Entrades: 185
Membre des de: dl. juny 29, 2009 4:04 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dl. març 07, 2011 1:49 pm

El mío era/es de color blanco natural o blanco roto, no sé diferenciar la tonalidad, jeje! Parece blanco pero no. Y mi marido llevaba un traje en color marfil, aunque en la tienda le dijeron que era color sepia. Esto de los colores es todo un mundo!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: mariposa2011 » dl. març 07, 2011 1:51 pm

Sí, eso es... creo que el mío me dijeron que era blanco natural, pero yo lo veía muy muy blanco, jeje.

Qué gracia eso del color sepia, Javi-Neny... yo también lo veo marfil!! Hay tantos tonos...
mariposa2011

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: MiM » dl. març 07, 2011 5:59 pm

Dreams0411 ha escrit:Hola wapa!!! hoy en día decir " casarse de blanco" enmarca toda su gama del blanco natural, marfil, marfil claro,(los más comunes son el blanco natural y mucho más el marfil) nosé si te habras puesto a comparar estos colores pero si los tienes cerka a simple vista los veras blancos a todos!! (claro esta menos la gama en adelante del marfil oscuro jeje) a pocas chicas le sienta bien el blanco nuclear, pk hace muy palida y poco favorece, por eso todas las casas tienen mucho mas el marfil que es blanco pero tiene un toke de luz ke sienta mejor al rostro y no nos hacen parecer muertas! ejej el mio es marfil, con decirte ke al escojerlo pensaba ke era blanco...
Así que las tiendas se basan en la oferta y demanda y lo más demandado viene a ser ese color junto con en blanco natural

Hola Dreams0411!
Uf! Ja veus si n'hi ha de blancs i blancs... el que passa és que jo si els vestits no són blancs blancs, els veig bruts... a mi el color blanc trencat i derivats, són colors que no m'agraden gens!

Per exemple, m'han dit que els vestits de seda no els fan en color blanc neu perqué la seda en veritat no és blanca, i perquè fos blanc neu l'haurien de tenyir; i és clar, busquen que el color sigui el natural del teixit.

Al final no sé qué faré. Però bé, he re reconèixer que el vestit que més m'agrada nomès el fan en color marfil, però com que és tot ell d'encaix i "chanitlly", aquest marfil potser és el més clar que hi ha... és tan clar que aquest no el veig gens brut. Però no sé què faré al final...

Jo tinc moltíssima roba de color blanc, i quna la porto no m'hi veig pas pàl·lida... *.O.-O*
Imatge

MiM

EntradaAutor: MiM » dl. març 07, 2011 6:06 pm

dalmuti ha escrit:Hola! El meu és marfil, però és q a mi em passava el contrari, no el volia blanc blanc, així que no vaig tenir problemes.
Te'ls has emprovat els que t'agrada el model, encara que no siguins blancs? Potser t'emportes una sorpresa! :)

Hola dalmuti!
Jejeje, de vestits blancs, blancs, només me n'he probat a la botiga SNV Núvies i el color me'l veia molt bé; el que passa és que el que no em veia gens bé era el model i el fet del vestit! Tota la resta de vestits que m'he probat han estat de color marfil o natural, alguns amb un to més clar i altres amb un to més fosc.

En el Pronovias n'hi ha un parell de vestits que m'agraden molt, un el fan en color blanc, blanc i l'altre no. I no sé si era per la llum que hi havia al probador (era groga) o qué, però me'ls veia amb un marfil molt fosc tots dos. Però ja et dic, deuria ser per la llum, perquè en el capítol de Hospital Central de la setmana passada, hi ha una de le snoies que va a Pronovias i es posa el mateix vestit que em vaig probar jo, i a ella se li veia super blanc!!!! I això que en principi és el que només fan de color marfil.
Imatge

MiM

EntradaAutor: MiM » dl. març 07, 2011 6:14 pm

Bé... jejeje hi ha d'haver gustos per tot!

Dones, jo tinc clar que de gitana no vull anar! Llavors a algunes botigues també m'han desaconsellat el blanc neu, perquè diuen que a les fotos queda com una taca i els detalls del vestit no s'aprecien. També m'han dit que moltes vegades a les fotos un blanc trencat o un blanc marfil, queda completament blanc...

No sé, jo us puc dir que fa un parell d'anys, una amiga meva es va casar amb un vestit ben blanc, blanc i li afavoria moltissim. També he vist les fotos, i no sé si les han passat per photoshop o no, però han quedat increïbles!

Bé... ja us aniré explicant la meva batalleta amb els vestits. De moment encara estic eseprant els de RC, i parlat de Pronovias, ara m'acaben de trucar aviam si ja tenia vestit o seguia buscant! :..:
Imatge

MiM

EntradaAutor: climentigloria » dv. març 18, 2011 4:14 pm

el meu es blanc natural, de la marca San Patrick!!!!

Imatge
climentigloria

Entrades: 163
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 11:07 am
Ubicació: Viladecans

EntradaAutor: MiM » dv. març 18, 2011 4:29 pm

Hola noies!
Al final, després de molt suar, ja tinc vestit, vel i sabates!!!! I tot de color blanc, blanc, com jo volia. Me n'he quedat un de la Rosa Clarà de la col·lecció TWO. El vestit és el model Olmo, tot i que jo li he canviat els brillantons originals, per uns altres. Sóc molt feliç ::love:: ::love:: ::love:: Ara només he d'esperar que arribi el meu.
Imatge

MiM

EntradaAutor: chei » dv. març 18, 2011 7:57 pm

Enhorabona MiM pel teu vestit.