sabates de nuvia

un gran any!

sabates de nuvia

EntradaAutor: NEREAURI » dc. feb. 09, 2011 5:33 pm

Hola a tots!!!!

Jo hem caso al mes de juny, i ja practicament ho tenim tot lligat, tot menys les sabates de la nuvia.
Soc de Lleida i ja he recorregut totes les sabateries, botigues de complements de nuvies d'aqui i no n'hi ha sabates de nuvia mes petites del nº 35, i les que m'he emprovat d'aquest numero hem van bastant amples hem probat plantilles a la planta al talo, però res.

A veure si algu de vosaltres hem pogues dir botigues de sabates o complements de nuvies on pugui trobar sabates del nº mes petit del 35, ja conto amb que serà fora de la província de Lleida (Tarragona, Barcelona, Girona, Saragossa)

Gràcies : muaahhhh :
NEREAURI

Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 4:44 pm

Re: sabates de nuvia

EntradaAutor: Sybil » dc. feb. 09, 2011 6:00 pm

A Barcelona hi ha una botiga que es diu zapatotes http://www.zapatotes.info/web/home.html jo no he estat mai peró m'han parlat d'ella, la meva mare te un 33 -34 i li van recomenar... segóns posa a la página també tenen sabates de nuvia.

Jo trucaría a veure si et poden pasar fotos o algo i així no has danar expresament...
Imatge
Sybil
:: núvia experimentada

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: carol1976bcn » dc. feb. 09, 2011 9:11 pm

Jo visc al costat de Zapatotes i es cert hi ha desde el 33 fins el 50 així imaginat. Jo els he comprat a http://www.enepe.com/] no se quin peu tens, pero fan desde el 34.
carol1976bcn
:: núvia rookie

Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: eliytoni » dj. feb. 17, 2011 5:19 pm

Jo e comprat les meves a una sabateria normal, fes una ullada a les sabateries i segurament trobes alguna cosa
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: nenae » dj. feb. 17, 2011 5:30 pm

carol1976bcn!! Los zapatos que has comprado en Enepe, lo has hecho via internet o pedistes cita para ir a su local???
nenae
:: núvia experta

Entrades: 618
Membre des de: ds. des. 25, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: climentigloria » dj. feb. 24, 2011 5:10 pm

Enepe te tenda, o nomes es poden comprar per la web??
Imatge
climentigloria

Entrades: 163
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 11:07 am
Ubicació: Viladecans

EntradaAutor: carol1976bcn » dl. feb. 28, 2011 10:56 pm

Yo me los compre en Enepe, es una chica que los diseña ella. Tiene un piso donde tiene la oficina y en la parte superior tiene como un terrado donde ha montado como una carpa, que es donde esta el show-room. Es un sitio super bien montado, no vayais a pensar por lo de la carpa. La chica muy atenta, te explica como los diseña, como se los hacen, Y te los llevas en el momento, eso si has de pedir hora, mas que nada para que este.
Yo encontre como se suele decir la horma de mi zapato. Cómodo, bonito, y de precio mas que aceptable, mira por donde me salio bastante menos del presupuesto que me habia marcado. Recomendable 100%.
carol1976bcn

Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. març 01, 2011 10:44 pm

Jo vaig comprar-me les sabates a "Blanco"! Potser no és el lloc ideal per comprar unes sabates de núvia però em van agradar molt, senzills i del meu estil. Us poso una foto.
Per cert, heu mirat a la botiga PADEVÍ que està en la Ctra de Collblanc?

Neny
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: climentigloria » dc. març 02, 2011 10:41 am

Neny son wapissimes!!! jo vull unes així, si pogues ser amb una mica menys de talo... doncs anire a mirar-ho.
climentigloria

EntradaAutor: di1982 » dc. març 02, 2011 10:34 pm

hola!!
yo fui ayer a el tocador de la novia y habia muchos estilos, y de todos los precios.tenian una zona outlet
esta en roger de lluria num 116, yo me he cojido unos de sara navarro con 5cm de tacon solo, y acostumbrada a pagar mucho (llevo un 42 asi q me cuesta encontrar zapatos baratos) me salieron por 90euros.
Imatge
di1982

Entrades: 166
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 6:41 pm

EntradaAutor: climentigloria » dj. març 03, 2011 9:38 am

a mi me han hablado del tocador de la novia, pero el problema que yo tengo es que no encuentro unos zapatos blancos blancos, todo lo que encuentro es blanco marfil, roto, veix...
Di1982 tu que has ido hace dos dias habian blancos blancos, es para no hacer el viaje en balde, ya que soy de Viladecans... gracias
Imatge
climentigloria

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. març 03, 2011 3:48 pm

climentigloria ha escrit:a mi me han hablado del tocador de la novia, pero el problema que yo tengo es que no encuentro unos zapatos blancos blancos, todo lo que encuentro es blanco marfil, roto, veix...
Di1982 tu que has ido hace dos dias habian blancos blancos, es para no hacer el viaje en balde, ya que soy de Viladecans... gracias
Imatge

Hola guapa! Has visto la colección de Rosa Clará?

http://www.rosaclara.es/es/zapatos-novia
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

EntradaAutor: MerR » dv. març 04, 2011 4:27 pm

climentigloria ha escrit:a mi me han hablado del tocador de la novia, pero el problema que yo tengo es que no encuentro unos zapatos blancos blancos, todo lo que encuentro es blanco marfil, roto, veix...
Imatge

Yo no sé donde te has comprado el traje, xo si te puedo decir que en Novias Victoria de Viladecans tienen zapatos tanto para novias como para acompañante!!!! Por pasarte a cotillear no pierdes nada. Yo a la última boda que fui me compré unos doriani allí y la verdad que comodísimos!!!!!!!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: dalmuti » dv. març 04, 2011 6:04 pm

Javi-Neny que xulos!!! =0-0-) Per a mi un pèl massa alts, però ben senzills i estilosos, m'han agradat molt.
Sobre on n'hi ha de talla petita ni idea, encara no he començat a mirar :-/
Imatge
dalmuti

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: lisbet » dv. març 04, 2011 6:25 pm

yo por pocos zapatos que he visto no encuentro que sean con poco tacon...no estoy acostumbrada a llevar tacon alto..aún me queda pero estoy en busca y captura haber si encuentro...y yo pensando que para los zapatos no iba a tener problemas...jaja me ha costado menos encontrar el vestido que los zapatos..jaja
Imatge
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dl. març 07, 2011 4:32 pm

Hola chicas! Habéis visto la web de Enepe???
http://www.enepe.com/zapatos-novia.html?p=1

También está este enlace... http://zapatosnovia.org/tabla/
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

EntradaAutor: somni84 » dj. març 10, 2011 3:47 pm

Yo voy este sabado a Granollers a mirar zapatos. Ya he estado mirando y iré directa a la tienda que he visto algunos que me han gustado, a ver si tengo suerte.
Si no encuentro ningú, iré a pronovias dónde me compré el vestido.
somni84

Entrades: 128
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 4:29 pm

EntradaAutor: lisbet » dj. març 10, 2011 3:59 pm

somni84 ha escrit:Yo voy este sabado a Granollers a mirar zapatos. Ya he estado mirando y iré directa a la tienda que he visto algunos que me han gustado, a ver si tengo suerte.
Si no encuentro ningú, iré a pronovias dónde me compré el vestido.

Yo fui a Granollers a mirar zapatos pero fui con prisas, me faltó alguna tienda por mirar, si encuentras alguno ya explicarás haber como son y me paso,la foto que has puesto no la he podido ver... :-/
Yo mañana igualmente he de ir a granollers pero nose si podré pasarme por alguna zapateria..

Imatge
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet

Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

EntradaAutor: dalmuti » dj. març 10, 2011 10:27 pm

Sabéis algun sitio que esté bien en Lleida para zapatos?
Imatge
dalmuti

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: di1982 » dv. març 11, 2011 10:04 am

climentigloria si que habian zapatos blancos blancos, los mios son en un blanco crudo,pero si que los habia de blanco me probe unos pero como tengo un numero grande no me iban bien.mira la zona outlet y por la web puedes mirar tambien lo q tienen asi no haces el viajes en balde
Imatge
di1982

Entrades: 166
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 6:41 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants