LA WEB DELS + DE 100 RAMS.

un gran any!

LA WEB DELS + DE 100 RAMS.

EntradaAutor: carol1976bcn » ds. feb. 05, 2011 10:06 pm

Hola a todas,

Yo como todas supongo chafardeamos por la red con todas las cosillas de la boda. La verdad es que el tema ramo, aunque tengo claro en la floristeria que lo voy hacer, no tengo aún decidido de que tipo, es que me gusta casi todo.... jejeje.
Pues ahí os dejo una web que he descubierto que hay mas de 100 fotos de ramos de novia, y la verdad es que si antes no lo tenía claro, ahora menos jejejeje
Espero que os guste.

http://www.petalsgalore.com/collections/bouquets.html

Saludos,

Carol
carol1976bcn
:: núvia rookie

Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

Re: LA WEB DELS + DE 100 RAMS.

EntradaAutor: MiM » ds. feb. 05, 2011 10:14 pm

Ostres, que xula la web!!! La veritat però és que tots m'agraden!!! Bé, és que am i totes les flors m'agraden.

De totes maneres, en el meu cas, el ramo no me'l trio pas jo... sinó que ho farà el padrí :). Bé la veritat és que encara no el tenim decidit però segurement serà el meu germà, i si ho és ell, com que és petit, doncs el triarà la meva mare, i com que ella m'acompanyarà a comprar el vestit... segur que és preciós!!!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Sita_yo » ds. feb. 05, 2011 10:17 pm

guapi, gracias por la web! jolin pues anda que no hay ramos...offuuu!! yo al final a mi cuñado que es el que me trae y me regala el ramo...le he dicho mas o mnos como me gustaban lgnos ramos pero sinceramente tampoco tengo ninguna idea fija..! ero enp arte quiero que sea sorpresa así que el y mi hermana haber kd eciden!! pero me miraré bien todo para pasarle fotos !! merci!
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: patribr » ds. feb. 05, 2011 11:11 pm

guauuuu!!! quina passada de web!! cada cop tinc més dubtes!!! ejejjeje Serà el següent pas, anar pensant en el ram!! de moment ja m'he tret les invitacions de sobre! algo es algo!!!
patribr

Entrades: 8
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 10:45 am

EntradaAutor: carol1976bcn » dg. feb. 06, 2011 8:25 pm

Una pregunta ¿el ram qui el paga? Se suposa que el padrí ¿no?
carol1976bcn

EntradaAutor: MiM » dl. feb. 07, 2011 12:41 am

carol1976bcn ha escrit:Una pregunta ¿el ram qui el paga? Se suposa que el padrí ¿no?

Hola carol,
Això va depen del que tu vulguis fer, hi ha gustos per tothom. Hi ha núvies que es trien el ram ili fan pagar en el padrí; hi ha núvies que es trien el ram, se'l paguen elles i llavors li diuen en el padrí a on i quan l'ha d'anar a buscar; i hi ha núvies que li fan fer tot en el padrí, triar el ram, pagar-lo i portar-lo... sorpresa total!

En el meu cas, encara m'estic pensant què faré, perqué amb el meu xicot no ens posem d'acord amb qui ha de ser el padrí. Ell vol que sigui el seu germà, però el seu germà amb aquestes coses no hi creu i no és gaire detallista i ves a saber qué em regala, per tant en aquest cas diria que el triaria jo i el pagaria jo; però a mi m'agradaria que ho fos el meu germà, que li fa moltíssima il·lusió i ell hi creu en aquestes coses, a més el ram el triaria la meva mare i com que ella serà la que m'acompanyarà a comprar el vestit, docns segur que l'encerta! A més, el millor és que d'aquesta manera seria sorpresa, que a mi m'encanten!!! Però bé, de moment aquest és un tema que està a l'aire, i que cada vegada que l'intentem parlar acabem discutint. De totes maneres, encara tenim temps per decidir.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: j&r01102011 » dl. feb. 07, 2011 2:29 pm

hola!!!jo no li fare pagar el ram al padri, ja haura d'organitzar la despedida, regal, trajes......jo mel pago i mel triare jo, i el nuvi li donara quan vagi a casa seva a buscarlo i jata!!!
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: carol1976bcn » dl. feb. 07, 2011 9:53 pm

De la web que us he passat ¿quin ram us agrada mes?
carol1976bcn

EntradaAutor: carol1976bcn » dc. març 09, 2011 8:28 pm

.
carol1976bcn

EntradaAutor: fetnah » dc. març 09, 2011 8:48 pm

Este me ha encantado!!!

Imatge
Imatge
fetnah

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 7:47 pm

EntradaAutor: annatp » dc. març 09, 2011 9:56 pm

la verdad es que es muy bonito...yo esperare a saber que color elige el novio de corbata para conjuntar con el ramo. de esto dependeran las flores....

una web xulisima!!! gracias!!!
15/10/2011

Imatge
annatp

Entrades: 1737
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 8:02 pm

EntradaAutor: di1982 » dv. març 11, 2011 10:10 am

pero una cosa esta web no es para comprar no??
Imatge
di1982

Entrades: 166
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 6:41 pm

EntradaAutor: Isabeli » ds. març 12, 2011 12:30 pm

Me han gustado muchisimosss!!!!!!!!!!
Graciassss
Imatge
Isabeli

Entrades: 141
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 8:54 pm

EntradaAutor: Plaerdemavida » ds. març 12, 2011 3:40 pm

carol1976bcn ha escrit:De la web que us he passat ¿quin ram us agrada mes?

A mi el que m'agrada mes es aquest, pero li trauria les calles perque quedes mes fi; el trobo molt elegant:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Plaerdemavida

Entrades: 73
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:06 am

EntradaAutor: Plaerdemavida » ds. març 12, 2011 3:42 pm

di1982 ha escrit:pero una cosa esta web no es para comprar no??

No es para comprar porque esta en EE.UU., pero es para coger ideas, si ves uno que te gusta se lo ensenyas a la florista y asi se hacen una idea, luego puedes comentar con ella como adaptarlo a tu gusto.
Plaerdemavida

Entrades: 73
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:06 am

EntradaAutor: j&r01102011 » ds. març 12, 2011 7:41 pm

que xulos!!!!es dificil escollirne un n????aixx em penso que tindre feina!!!!!!a veure si agafo una idea xq sin...!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: julia28 » ds. març 12, 2011 9:52 pm

Gracias por la web!! tiene unos ramos preciosos, a mi emgustan unos cuantos.... que complicado es esto de escoger
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: carol1976bcn » ds. març 12, 2011 10:31 pm

Es cert es super complicat triar-ne un. Jo quant vaig descobrir la web vaig pensar mare meva si que n'hi han de flors!!!! Jo crec que s'ha de triar un ram acord al vestit i potser al ccolor de la corbata del nuvi.
carol1976bcn

EntradaAutor: chei » dg. març 13, 2011 7:54 am

Hola,

Cuantos ramos y que xulos!!!! gracias por la web. Yo tenía la idea de coger uno que colgase un poquito y de algún color, pero la verdad es que he visto alguno aki que me gusta. Bueno como me queda bastante (7 meses) me lo pensaré con trankilidad.
De nuevo gracias
Imatge
chei

Entrades: 119
Membre des de: dc. set. 22, 2010 8:19 pm

EntradaAutor: laura_v » dt. març 22, 2011 3:17 pm

Hola guapas!! Aquí una novia del 2008 que se cuela para recordar con nostalgia estos momentos que estáis viviendo ahora. Me volvería a casar sólo por el follón de los preparativos! neujor:-) neujor:-)

Bueno, el caso es que viendo vuestro post me he animado a entrar para aportar mi granito de arena. En mi caso miré, remiré y requetemiré fotos de ramos habidos y por haber y finalmente encontré el que me gustaba pero le hice unas modificaciones. A esto me refiero, puede ser que os guste el diseño de un ramo pero que creais que quizá no acabe de pegar con vuestro estilo o con el vestido. A mi me encantó un ramo que vi todo en tonos blancos y verdes. Y el caso es que me casé en el jardín de un restaurante (con muuuuuuucho verde) y mi vestido era blanco roto, así que se me hacía que un ramo blanco y verde no iba a destacar mucho. Así que como me gusta mucho el colorido decidí cambiar algunas flores. El ramo original era de calas y freesias blancas y yo las calas las elegí amarillas, las freesias blancas y unas florecillas pequeñitas de color lila que junto con el verde de las hojas hacían un ramo muy bonito (que voy a decir yo, no? ) neujor:-) neujor:-)

Otro consejo que os doy es que no os quedéis con el primer sitio que encontréis para comprar el ramo porque podéis encontrar mucha diferencia de precios de un sitio a otro. Nosotros vivimos en un pueblo de l'Alt Maresme i pregunté en 5 floristerías diferentes de nuestro pueblo y alrededores y me llegaron a dar precios desde 90€ a 250€ exactamente por el mismo tipo de ramo! :.0.-0.: :.0.-0.:

Y por último, y esto os lo deberían de aconsejar los floristas, debéis de tener en cuenta en qué época os casáis. A mi me gustan mucho las orquídeas y me hubiera gustado un ramo de orquídeas, pero a finales de junio que me casé, me comentaron que quizá se estropearían muy rápido, y no es plan de que durante la boda se os vaya quedando el ramo mústio porque hace mucho calor, verdad?? : sol : : sol :

Bueno guapetonas espero haber ayudado aunque sólo sea un poquito y desearos que disfrutéis mucho del día, que por desgracia pasa muy rápido, pero que seguro que lo pasaréis en grande! *.-o-o.*
Imatge

Imatge
laura_v
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants