CAN-CAN PEL VESTIT

un gran any!

CAN-CAN PEL VESTIT

EntradaAutor: Lanati » dt. feb. 01, 2011 5:59 pm

Hola, noies! Una pregunta: a vosaltres quan us demanen pel can-can? A mi 110.-€, i em sembla una passada. Oi que alguna va comentar una web xinesa o alguna cosa similar on els veníen? Quina és? On l'heu comprat vosaltres? Moltes gràcies!
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Re: CAN-CAN PEL VESTIT

EntradaAutor: elianavanesa » dt. feb. 01, 2011 8:44 pm

Hola!

A mi em demanen 90 E a Pronovias i també ho trobo una exageració ( he sentit que normalment ho regalen). Pero bueno, he trobat una coneguda que me'l podra deixar, no és igual que el que he agafat però faré la prova aviam com queda!
El MaYor ProYecto de Nuestra ViDa
Imatge
elianavanesa
:: núvia rookie

Entrades: 114
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: SusanaC » dc. feb. 02, 2011 10:22 am

Noies, jo també vaig preguntar i entre 80-90€ ronda el preu del can-can... Ho trobo una bestiesa... A veure si algú ens dona un cop de mà i ens diuen on podem comprar-ho millor de preu, si total és per un dia i ni es veurà!
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
SusanaC
:: núvia experta

Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

EntradaAutor: Laiachiqui » dc. feb. 02, 2011 10:46 am

Hola noies
Aquesta es una web on els podeu trobar. es de Xina pero no asseguro res.
http://www.lightinthebox.com/es/venta-a ... eria_c4717
Laiachiqui

Entrades: 5
Membre des de: dv. des. 17, 2010 5:49 pm

EntradaAutor: Laiachiqui » dc. feb. 02, 2011 10:49 am

La diferencia de preu es massa però ja sabeu que les coses de xina no són de molta qualitat, però total estarà sota el vestit mentre li doni una mica de volum, ja està bé
Laiachiqui

Entrades: 5
Membre des de: dv. des. 17, 2010 5:49 pm

EntradaAutor: neus » dc. feb. 02, 2011 11:02 am

a mi me cobran 90 E pero tengo la suerte de que me lo deja mi cuñada, si tienes amigas o familiares casadas preguntales :)
Imatge
neus

Entrades: 248
Membre des de: dl. set. 06, 2010 10:52 am

EntradaAutor: LauraMAYO » dc. feb. 02, 2011 11:43 am

Yo también quiero comprar el can-can más baratillo. El vestido lo he comprado en Pronovias y no he preguntado el precio, pero por lo que leo por aquí andará por los 90 €... En la página que habéis puesto están muy bien de precio, no os fiáis?? He visto uno que creo que me iría bien para mi vestido.
Alguna váis ha pedir en esa página?
LauraMAYO

Entrades: 205
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 8:22 pm

EntradaAutor: SusanaC » dc. feb. 02, 2011 12:35 pm

Oye pues no pinta mal esta web. Lo que no se es el tipo de can can que debería pedir... El sábado por la mañana voy a la tienda a probarme de nuevo el vestido y preguntaré. Como lo vea claro con esos precios lo compraré allí pq paso de gastarme 90€...
Imatge [/url]

Imatge
SusanaC

EntradaAutor: ada77 » dc. feb. 02, 2011 1:55 pm

Hola noies,

A mi també em demanen 110 euros pel can-can, per això vaig decidir comprar-lo a la web de lightninginthebox, aquesta xina i em va acabar costant uns 30 amb envio i tot. Total que jo ben feliç i me'n vaig a emprovar el vestit i em diu que no val, que és molt més gros i que no m'hi va bé. Me'l vaig emprovar igualment i ella m'anava dient que no em quedava gens bé que era massa voluminós, etc. Jo no hi veig massa la diferència, però com que ningú em pot venir a veure, prefereixo comprar-me el que em diuen allà, abans que quedar malament com em diuen... una caca però és així!
L'altre que tinc a casa, crec que el tiraré perquè m'ocupa MOLT espai! Em fa ràbia haver-lo comprat, per això us dic que us n'assegureu que és el vostre, sinó encara serà doble gasto en va... com m'ha passat a mi.. :(
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: agnesi82 » dc. feb. 02, 2011 10:55 pm

Hola noies!!! A mi em va costar 16€ per Ebay. És aquest:

cancan1.JPG

I de conya... neujor:-)

Molt semblant también hi havia aquest:

cancan2.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82
:: núvia de bronze

Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: SusanaC » dj. feb. 03, 2011 10:47 am

ada77 ha escrit:Hola noies,

A mi també em demanen 110 euros pel can-can, per això vaig decidir comprar-lo a la web de lightninginthebox, aquesta xina i em va acabar costant uns 30 amb envio i tot. Total que jo ben feliç i me'n vaig a emprovar el vestit i em diu que no val, que és molt més gros i que no m'hi va bé. Me'l vaig emprovar igualment i ella m'anava dient que no em quedava gens bé que era massa voluminós, etc. Jo no hi veig massa la diferència, però com que ningú em pot venir a veure, prefereixo comprar-me el que em diuen allà, abans que quedar malament com em diuen... una caca però és així!
L'altre que tinc a casa, crec que el tiraré perquè m'ocupa MOLT espai! Em fa ràbia haver-lo comprat, per això us dic que us n'assegureu que és el vostre, sinó encara serà doble gasto en va... com m'ha passat a mi.. :(

Ostres Ada... Jo aquest dissabte que vaig a la tenda preguntaré quin és el tipus de can can que haig de comprar a veure si tinc sort i ho trobo per internet, ara si no és del mateix tipus que em diguin a la tenda no m'arriscaré... Gràcies per la teva aportacióperquè estava quasi decidida a comprar-ho per la web!
Imatge [/url]

Imatge
SusanaC

EntradaAutor: eliytoni » dj. feb. 03, 2011 6:39 pm

Hola wapes,
A mi m´han cobrat 90€ pel can can a la botiga
Imatge
eliytoni

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: cadui » dj. feb. 03, 2011 10:35 pm

noies jo vaig comprar el cancan a la web xinesa que heu posat... de fet ho vaig veure en un post d'un any anterior que alguna núvia l'havia comprat allà i genial.

Vaig trobar un model idèntic al que em posaven a la botiga per 16€ + despeses d'enviament. En una setmana el tenia a casa. Encara no l'he portat a la botiga perquè no he tingut ocasió de provar-me el vestit des de que el vaig comprar al juliol però quan la tingui ja us contaré! L'aro que porta el cancan sembla fort com per aguantar el vestit i a més, el pots fer més gran o més petit de forma fàcil (per si no us agrada tant oberta la faldilla).

En el meu cas, a Cymbeline a Lleida m'entrava al preu però a Cymbeline a Barcelona què és on he comprat el vestit em demanaven 120€, com que em va sembla una estafa, vaig decidir provar sort amb aquest. A males, si no em servís només hauria perdut uns 30€ i sempre seré a temps de comprar el de Cymbeline. Però vaja no crec que tingui problema, perquè de fet el meu vestit es pot portar sense cancan... ja us contaré!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: SusanaC » dc. feb. 09, 2011 6:06 pm

Hola noies!
Dissabte vaig estar a la botiga emprovant-me de nou el vestit i em van dir que havia de portar un can can amb un aro sota. No me'l van poder ensenyar perquè els tenien altres núvies emprovant-se els seus vestit. Miraré a veure què trobo per internet i me'n portaré una foto per la propera proba. A veure si l'encertem!
Imatge [/url]

Imatge
SusanaC

EntradaAutor: cadui » dc. feb. 09, 2011 6:48 pm

Susana el meu és aquest:

hxdv1289903149953.jpg

Porta dos aros un per sota del genoll i l'altre a l'alçada dels turmells, no són rígids, rígids però si bastant forts. Ja et dic que era exactament igual als que em van posar a les dues botigues Cymbeline on em vaig provar el meu vestit. Jo tinc fe de que em serveixi!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: SusanaC » dj. feb. 10, 2011 1:35 pm

Ei gràcies cadui!!!! Portaré diverses fotos a la botiga i el que m'aconsellin triaré!
Què tal l'experiència amb aquesta web? Van trigar molt a enviar-t'ho?
Imatge [/url]

Imatge
SusanaC

EntradaAutor: MerR » dj. feb. 10, 2011 2:37 pm

Yo no os puedo ayudar porque a mi en mi tienda me lo regalan, pero lo veo una pasada eso de 90€!!!!y lo de Cymbelline ya lo veo exagerado!!!!!!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: BIGSMILE2 » dj. feb. 10, 2011 2:56 pm

A mi me lo van a dejar... sólo espero que no me digan que no sirve con mi vestido.
Imatge
BIGSMILE2

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 11, 2007 7:58 pm

EntradaAutor: vanessamay » dj. feb. 10, 2011 10:19 pm

Noies, potser no toca en aquest tema...pero heu demanat que us regalin alguna cosa a la tenda?? jo hi vaig a principis de març i vull fer una "regatejada" amb aquest sentit, com a minim que em regalin alguna cosa!!! he llegit que a algunes us regalen el can can, a d'altres us han fet descompte? us han regalat per portar els anells per exemple??? és q a vegades em fa tall, pero crec que hauria de fer-ho perque tot es carissim!!
Imatge
vanessamay

Entrades: 186
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 2:16 pm

EntradaAutor: cadui » dj. feb. 10, 2011 10:42 pm

si noia... és una vergonya que a unes botigues de Cymbeline t'ho regalin i en altres et cobrin 120€!! fa mesos que el vaig comprar però no recordo que triguessin massa... com a molt 10-12 dies des de que el vaig comprar.

Vanessa, a mi a Cymbeline de Lleida em van dir que regalaven el can-can, les mitges i una lliga o un coixí pels anells. Al de Barcelona, que regalaven les mitges, una lliga i el coixí... però en general he anat llegint que a les botigues regalen coses d'aquest tipus (mitges, guants, lliga, coixí...) o bé algun descompte per altres complements (sabates, collarets, tocats...).
Imatge
Imatge
cadui

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants