kedada per a dinar a Granollers el 13 de febrer

un gran any!

kedada per a dinar a Granollers el 13 de febrer

EntradaAutor: marsal75 » dl. gen. 31, 2011 3:37 pm

Bones a totes,
hem quedat per a trobar-nos a dinar a Granollers el 13 de febrer, amb els nostres respectius (no ens els deixarem pas a caseta solets) a la zona dels nord (el lloc encara està per concretar). Si voleu vindre paseu-vos pel grup del Facebook de Nuvies de 2011 (si no hi sou encara, no el busqueu que no el trobareu perque és secret. Envieu-me un privat amb el vostre mail actiu al facebook i us envio la invitació per a entrar-hi).

Després de dinar, i qui vulgui, s'ha dit d'anar a la fira de Granollers de nuvis que és el mateix dia... i qui no.. doncs a continuar la xerrera
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Sasrom » dt. feb. 01, 2011 9:37 am

Hola guapa, yo no creo que pueda ir. Este finde no puedo hacer nada en el piso, entre la prueba del vestido, entregar las invitaciones que me faltan y el florista. Además que mi tio el que me pinta el piso no puede venir y lo hemos dejado para el finde proximo. Que nose si nos dará tiempo de acabar, pero lo tengo que tener todo pintado ese fin de semana!!!! Que luego tengo q liarme a limpiar como una loca, pq el 5 de marzo, en principio me traen los muebles.... ea! que rollo te he metido! jaja
Imatge
Sasrom
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 498
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 8:44 am

Re: kedada per a dinar a Granollers el 13 de febrer

EntradaAutor: marsal75 » dt. feb. 01, 2011 9:55 am

don't worry!!! que un piso lleva mucho trabajo. Yo tengo que intentar dejar todo el piso limpio antes de la boda... y es casi imposible con la gata

yo he abierto el hilo para que lo sepais todas que se va a hacer esto.....
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: kedada per a dinar a Granollers el 13 de febrer

EntradaAutor: eliytoni » dt. feb. 01, 2011 10:58 am

nosotros nos apuntamos!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tengo muxas ganas de veros a todas.....
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants