Dames d'honor i best men?

un gran any!

Dames d'honor i best men?

EntradaAutor: MiM » ds. gen. 29, 2011 12:04 pm

Hola noies!

El dia del meu casament jo tindré dues dames d'honor (potser m'ho penso i n'hi afageixo alguna més...), però em sap greu que el meu xicot no tingui a ningú. He llegit per internet que a Escòcia, els nuvis solen tenir el best-man (o best-men, si n'hi ha més d'un), que fan la mateixa funció que les dames d'honor de la núvia, ajudar en tot el que faci falta.

Jo havia pensat que el meu xicot també tingués dos best men, d'aquesta manera jo no m'hauria de buscar més dames d'honor (perquè la veritat no sé a qui més triar). El dia del meu casament, hi haurà feina per tothom, vull que la gent participi activament.

Què en penseu? Alguna de vosaltres els seus marits n'han tingut de best-man? O les que us heu de casar, en tindran els vostres futurs marits de best-man? És que a mi m'agradaria molt, però no sé si quedarà una mica estrany...
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: Dames d'honor i best men?

EntradaAutor: judithdani » dc. feb. 02, 2011 11:35 am

Hola Mim!

jo tinc a les meves amigues que han decidit ser les dames d'honor, son 4... volen vestir iguals el dia de la boda i posiblement organitzem un ball! Estic pendent de decidir amb la meva parella si fem que els novios facin de best-men com tu dius... la veritat es que no sabia el nom, nosaltres li deiem "hombres de honor" jajaja pero el problema es que nomes tenim a dos novios, les altres dues estan solteres... no se que farem al final! de totes maneres aquets dos amics que et comento estan fent les funcions com anarlo a acompañar per buscar tratje, li estan organitzant la despedida de solter i el dia de la boda también els farem responsables o protagonistes de algunes sorpreses!
Jo penso que es molt positiu donar funcions als amics, familiars... ja que ells també es senten importants en el teu dia!
Estem en contacte,
Judith
judithdani

Entrades: 10
Membre des de: dv. gen. 28, 2011 8:25 pm

EntradaAutor: MiM » dc. feb. 02, 2011 12:29 pm

Hola Judit!
O que bé, ja em pensava que era la única núvia que pensava en aquestes coses... Jo he parlat el tema amb la meva mare i al final tindré dues dames d'honor. Una és una molt bona amiga que li fa una il·lusió tremenda i té xicot, però no sé encara si podrà venir (viu a Galícia). Ella no podrà estar per mi en el moment de la missa, ja que jo canto en una coral i vindràn alguns d'ells a cantar pel casament. Ella m'està organitzant tot el tema música i és la que porta la veu cantant (a més, no m'explica res xk diu que vol que sigui sorpresa). Per això vaig decidir a agafar-me una segoan dama d'honor que pogués estar per mi durant la celebració de l'esglèsia i em controlés els nens... La veritat és que no sabia a qui triar d'amigues, perqué algunes ja estan casades, d'altres ja tenen fills, d'altres aquest rotllo no els hi va... I al final vaig pensar en una cosina meva que té 15 anys acbats de fer. Potser és un pel petita, però bé, li encanta aprendre i li fa tanta il·lusió el meu casament... a més, vol portar un vestit llarg, i és clar, com que ens casem al migida un vestit llarg en teoria no toca, però si fa de dama d'honor doncs sí que el pot portar. Per tant per totes aquestes raons he pensat que seria la millor opció (encara no li he dit però). No crec que elles dues vagin iguals per la diferència d'edat. Però potser sí que podrien mantenir el mateix color... no sé què fran al final, primer de he de fer una reunió i que es coneguin! PErò a mi m'encantaria que anèssin iguals!

Respecte el meu xicot, ell al final només en tindrà un de best-man, perquè no sap a qui triar com a 2n. I després de palrar amb la meva mare, em va dir qu ell amb un en feia prou i de sobres. Que a mi m'en fan falta dues pel tema de la múscia que t'he comentat abans. Jo hagués preferit que fossin dos i dos, per ser parells, però bé... no crec que quedi malament tampoc si son imparells!

Bé, seguim en contacte aviam com va tot :). Per cert, quan tens previst casar-te?
Imatge

MiM

EntradaAutor: spiderpitu » dc. feb. 02, 2011 6:01 pm

Hola MiM

Nosotros tenemos damas de honor y best man, pero es poque soy inglesa y es para tener algun costumbre y tradición inglés en la boda. El best man normalmente es el hermano o mejor amigo del novio y sus funciones son organizar la despedida, estar con el novio cuando se viste el dia de la boda y portar los anillos. Luego en el convite hace un discurso despues del padre de la novia pero antes del novio. Su discurso debe dar las gracias a las damas de honor por todas sus ayudas.

Luego hay tambien los groomsmen - estos son tambien amigos o hermanos de los novios y sus funciones son de asegurar que los invitados se sienten en el lado correcto de la iglesia y reparten las programas.
23-Abril-2011
spiderpitu
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2111
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 4:13 pm

EntradaAutor: MiM » dc. feb. 02, 2011 7:18 pm

spiderpitu ha escrit:Hola MiM

Nosotros tenemos damas de honor y best man, pero es poque soy inglesa y es para tener algun costumbre y tradición inglés en la boda. El best man normalmente es el hermano o mejor amigo del novio y sus funciones son organizar la despedida, estar con el novio cuando se viste el dia de la boda y portar los anillos. Luego en el convite hace un discurso despues del padre de la novia pero antes del novio. Su discurso debe dar las gracias a las damas de honor por todas sus ayudas.

Luego hay tambien los groomsmen - estos son tambien amigos o hermanos de los novios y sus funciones son de asegurar que los invitados se sienten en el lado correcto de la iglesia y reparten las programas.

Ostres spiderpitu, moltes gràcies per la informació!!!! Ara ja sé alguna cosa més!

El meu xicot té un germà que és 3 anys més gran que ell. Però no el vol agafar com a best-man, primera perquè ell no creu en aquesta cosa del matrimoni i tal i segon perquè ja està casat i és clar, si ha de deixar la seva dona allà sola en el banc... Bé, suposu que ara estàs pensant que tot això és una mica contradictori, no creu en el matrimoni però s'ha casat. Mira, es van casar pel civil i només ho van fer per arreglar papers i punt no pel que significat del casament en si. A més, ho van fer tan senzill, que els convidats només erem els pares dels nuvis i els germans.

Per això, al final el meu xicot ha decidit agafar-se el que ell considera el seu millor amic de tots els amics que té. Aquest amic tampoc és gire d'esglèsies ni res, però suposu que quan li diem li farà il·lusió perqué té més cultura que no pas el seu germà.

Respecte a la definició que m'has posat dl que significa ser best-man... crec que serà un amica barreja de la tradició anglesa amb alguna d'aquí :). El meu xicot vol que estigui amb ell en el moment de vestir-se i tal, però després a l'esglèsia la seva funció serà ajudar a una de les meves dames d'honor a que tot surti rodó. És que fem una celebració molt completa jejejej i hi ha feina per tothom qui estigui interessat en col·laborar.

Per cert, ja que ets anglesa, portaràs un vestit de núvia com els que es porten allà? (bé tmapoc sé si son gaire diferents...). Jo tinc una veïna, que la seva germana fa molts anys que viu a França, i quan es va casar, va anar a França a comprar-se el vestit de núvia perquè allà no eren del tot blancs, potser portaven un llaç de color, o alguna floreta... mentres que els d'aquí seguien sent blancs del tot.

Una altra vegada, moltissimes gràcies per la informació.
Imatge

MiM

EntradaAutor: Nantaya » dt. maig 31, 2011 7:10 pm

que gracia, yo también tengo best men, pero no por parte del novio, sino de la mia (soy una acaparadora jajajaja) Es una de mis mejores amigos, y una de las personas que más se ha implicado en la boda, el se hace llamar caballero de honor jajjaja. Quizá no lo veo tan extraño ya que es homosexual, pero puede que haya gente que le parezca un poco extraño. Para mi es una persona importante y queria que estuviese alli :)
Imatge
Nantaya
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

EntradaAutor: Angie18 » dt. maig 31, 2011 7:30 pm

Hola,
soy una infiltradad del 2012!
yo también tendré 2 damas de honor. ¿cómo entrarán a la iglesia? van delante de la novia o detrás?.
En mi caso no quiero que vayan vestidas iguales, pero sí me gustaría que fuesen conjuntadas en algo. ¿se os ocurre alguna idea?
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Angie18
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

EntradaAutor: MiM » dj. juny 02, 2011 4:29 pm

Hola Angie!
Hi ha una post en el 2012 que es parla d'això mateix, ja hi he deixat un comentari de com m'ho fa fer a mi el mossén, mira-t'ho si vols.
Imatge

MiM

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants