precios ramos de novia y demas detalles

un gran any!

precios ramos de novia y demas detalles

EntradaAutor: alaurat » dj. gen. 27, 2011 12:34 pm

Hola chicas, me caso en mayo, en Tarragona y ayer fui a la florista. Y me asuste un poco con los precios, os pregunto por saber un poco por donde van las cosas

El ramo 200 euros

Los detalles de las sillas, entre 7 y 10 euros

prendido del novio con rosa liofilizada: 15 euros

Petalos cubeta: 35 euros

Porta anillos:40 euros

Montaje: 50 euros

No sé que decis, es que vas sumando y se pone en un pedazo pico
alaurat
:: núvia experimentada

Entrades: 201
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 9:47 pm

Re: precios ramos de novia y demas detalles

EntradaAutor: MiM » dj. gen. 27, 2011 12:50 pm

Hola!
Jo la veritat és que encara no ho me mirat gaire tot això, peròl'any passat el meu xicot li va fer de padrí a la seva cunyada, i el ram que li va li va costar 60€, era de flors silvetres, perqué no van fer un casament molt casament, van fer una cosa molt senzilla, la núvia anava amb un vestit de festa curt i el nuvi anava amb texans i camisa, per tant un ram de núvia tampoc podia ser.

Quan vaig estar mirant aquest ram, la noia de la floristeria em va dir que normalment un ram de núvia de 100€ no baixa. Tot és depén de les flors que hi vulguis. Em va posar per exemple, que hi ha núvies que volen unes tulipes espceials que s'han de protar d'Holanda, que cada tulipa et surt per 60€. Si vols flors de temporada et surt més barat, i si vols flors especials... tot va pujant.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: mistu » dj. gen. 27, 2011 1:14 pm

Bon dia!!!!
La veritat es que es una pasada els preus de totes les flors!!!! El ram es cert que no baixa dels 100€...més aviat puja.....Jo crec que una opció seria anar a la floristaria sense dir que vols un ram de nuvia.....et compres les mateixes flors per separat i ja t'ho mentes! Segur que llavors no són aquests preus!!!!
En fi que entre una cosa i l'altre tot va sumant!!!!! agrgrgrgrgrgr
Jo encara no m'he decidit pel ram....haig d'anar a mirar a veure si m'inspiro.....m'agradaria el puny de roses...però no se si es molt típic!
Vosaltres com ho teniu????
mistu

Entrades: 7
Membre des de: dj. gen. 27, 2011 11:20 am

EntradaAutor: MiM » dj. gen. 27, 2011 1:19 pm

Hola!
Jo encara no sé qué faré... no sé si em compraré jo el ram o me'l comprarà el padrí (encara hem de decidir qui és el padrí).

A mi m'agraaria un ram semblant el que va protar la Princesa Letizia el dia ques va sar, un ram en cascada amb flors blanques. Llavors en faré fer un d'igual però en petit, perquè un nen o nena, el proti l'altar com a ofrena. El ram gran me'l qeudaré jo per dissecar i emmaracar-lo, el petit el donaré a alguna convidada, segurement serà la germana del meu xicot.
Imatge

MiM

EntradaAutor: Nuria7988 » dj. gen. 27, 2011 1:38 pm

Hola noies!!

Jo tampoc he començat a mirar preus de les flors, pero jo nomes vull un ramet sencill amb 5 o 6 roses vermelles i ja està.

Pero haig de pagar les flors i el muntage de la cerimonia civil, el engalanat del cotxe i tota la pesca....i la veritat no tinc ni idea de quant pot costar, pero he comptat que entre tot siguin uns 500€, mes val tirar llarg, no??

Tinc que "enganyar" al meu germà, que em farà de padri, perque me'l regali!!!! pero no se si colarà....
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: belosu » dj. gen. 27, 2011 3:52 pm

Jo vaig mirar els preus dels centres per decorar l esglesia i els grans que van 1 a cada costat valen 45e el mitja que va al terra just devant dels nuvis 35E i el petit que va a sobre del altar 10 despres els llaços que son per decorar el cotxe i els bancs de l esglesia els de plastic 2e els de tela 3e i els de tela amb flor 3,50e i el centre que va a la part de darrera del cotxe 30 e.
Els rams tambe depenen molt de la forma que el vulgueu si voleu tipus bouquet es mes economic i els que fan una mica de forma i amb caiguda valen mes perque son mes treballats perque han de fer forma amb una especie de filferro.
belosu

Entrades: 239
Membre des de: dt. març 23, 2010 4:40 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. gen. 27, 2011 4:54 pm

posareu moltes flors al cotxe??
jo sóc un cas especial, no m'agraden les flors naturals. Considero que on estan més maques és als jardins.
Al cotxe que em ve a buscar a mi, com a molt només m'agradarien flors a les portes o a l'antena, no a dins el cotxe, perque a part de que treu la visibilitat en el vidre traser, em fan que em piqui el nas!!! no es qüestió que la nuvia arribi amb el nas ben vermell no?
Al cotxe o moto que porti el nuvi... doncs no sé, ja s'ho farà ell, encara que si a mi no m'agraden a ell encara menys
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Nantaya » dj. gen. 27, 2011 6:57 pm

Yo creo que 200 euros es caro, y cambia mucho el precio según donde vayas también a parte de como quieras el ramo claro esta.
De todos modos todas estas cosas son caras...
Imatge
Nantaya
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

EntradaAutor: alaurat » dj. gen. 27, 2011 9:04 pm

Pues la verdad, que yo tampoco tengo nada claro el tipo de ramo, me gustan con estructura metálica, y en tonos lilas

Y la decoración de las sillas de la playa, son sencillitas, flores blancas y lazo lila
alaurat

EntradaAutor: veronik18 » dj. gen. 27, 2011 9:56 pm

yo tambien lo hago en Tarragona y he mirado la floristeria Trèvol, los precios en algunas cosas són más econòmicos peró no varian mucho.
JA TINC CRÒNICA
veronik18

Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

EntradaAutor: MiM » dv. gen. 28, 2011 11:26 am

Hola noies!
Aquí us deixo unparell de fotos.

Hi ha la fotografia del ram de núvia que li va fer el padrí de casament de la meva mare (el meu tiu), el dia de la celebració del seu 25è aniversari de casament. És un ram preciós de roses de color rosa clar. Li vaig explicar a a meva tia com aniria vestida la meva mare i ella va triar el ram. No en tinc ni idea del que li va costar.

L'altra fotografia és el ram de núvia que li va fer el meu xicot a la seva cunyada (va ser el padrí). Ella em va explicar com era el vestit, i jo vaig anar a la meva floristeria, li vaig explicar com aniria vestida la núvia (vestit de festa curt, de color beix), com seria el casament i les flors i colors preferits de la núvia. La resta ho va fer ella. Era un ram ideal pel tipus de casament que van fer (molt informal, i els únics convidats van ser els pares i germans dels nuvis). L'únic inconvenient que hi trobo en el fet que jo em casaré a Andorra, és que ella no em podrà fer el ram de núvia, sinó segur que portaria el millor ram del món :) (almenys per mi). El ram va valer 60€.

Vinga, aquí us ho deixo!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

MiM

EntradaAutor: Nantaya » dv. gen. 28, 2011 1:17 pm

alaurat ha escrit:Pues la verdad, que yo tampoco tengo nada claro el tipo de ramo, me gustan con estructura metálica, y en tonos lilas

Y la decoración de las sillas de la playa, son sencillitas, flores blancas y lazo lila

Me encanta alauat, yo también pienso hacerlo en tonos lilas, será el color de la boda :p esta menos visto que el rojo y demás sin dejar de ser elegante :)
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: alaurat » dv. gen. 28, 2011 3:27 pm

Veronik, pues que casualidad esos son los precios de Trevol, que es lo que te sale mas barato?
Dónde te casas?

Yo en el hotel Ametlla de Mar
alaurat

EntradaAutor: esther79CONILL » dv. gen. 28, 2011 4:55 pm

alaurat ha escrit:Veronik, pues que casualidad esos son los precios de Trevol, que es lo que te sale mas barato?
Dónde te casas?

Yo en el hotel Ametlla de Mar

ohhh...en este hotel estuvimos mi novio y yo, celebrando nuestro aniversario de novios, lo que apsa que nos hizo mal tiempo...y eso que nuestroa niversario es en Julio...un hotel muy bonito, con su cala propia...k chulo...
Imatge
esther79CONILL

Entrades: 411
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: Nantaya » dv. gen. 28, 2011 7:52 pm

Yo querría haberlo echo en la playa, y ese hotel era uno de los candidatos, lo que pasa es que la familia de mi novio viene de Manlleu y les queda bastante lejos... Bueno me he quedado con el Serrat de l'Ametlla jejeje al menos en el nombre se parece:p
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: veronik18 » dv. gen. 28, 2011 8:05 pm

hola alaurat

he estat buscant el pressupost i ara no el tinc a mà però si no recordo malament el ram era 180

si la solapa 15 però amb flor natural 7.5

aaaaaaaaaaaa, regalaven dos centres
JA TINC CRÒNICA
veronik18

Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

EntradaAutor: Lydija » dv. gen. 28, 2011 8:53 pm

Hola!

He demanat pressupost a una floristeria de prop de Vic i em sortia el ram per 120€, el prenedor del nuvi te'l regalaven i els altres prenedors, si els volies d'agulla costaven 6€ i si els volies amb iman (per no foradar la roba) 9€.
També he estat mirant rams a floristeries del meu poble (que és un lloc força car) i els rams anaven dels 100 als 140€.
Jo 200€ només el ram ho trobo una mica car, però suposo que tot depèn de les flors que hi vulguis posar...
Lydija

Entrades: 3
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 5:50 pm

EntradaAutor: alaurat » ds. gen. 29, 2011 3:20 pm

Lydija, pues vaya precios más buenos

Veronik18, sí más o menos lo que me dijo a mi, entre 180 y 200e el ramo, lo que yo quiero 200
La verdad, que la chica es bastante agradable, pero me parece una burrada 200 euros el ramo
alaurat

EntradaAutor: esther79CONILL » dt. feb. 01, 2011 8:46 am

yo ayer fui a mirar por primera vez...y la verdad que también me salen por ese precio, y me asusta despues de ver los precios que se estan comentando por akí.....seguiré mirando sitios, pero la verdad...k el que he visto es muy bonito y original...y claro, todo se paga.
Imatge
esther79CONILL

Entrades: 411
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dc. feb. 02, 2011 2:00 am

Hola chicas! Me gustaría poder ayudaros pero el ramo y todos los adornos florales los pagó mi madre. Le pregunté a la floristera pero me dijo que era top-secret, así que... Intuyo que le salió todo por unos 300€ (ramo novia, adornos coche, adorno portal y las flores de la solapa).
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants