BODA I BATEIG

un gran any!

BODA I BATEIG

EntradaAutor: JORDIIXENIA » dl. gen. 24, 2011 6:09 pm

obro aquet espai, ja que la nostra intenció es aprofitar el dia del nostre casament per batejar el nostre nen. i voldria saber si alguna de vosaltres fara el mateix o ha anat algun cop a alguna cosa semblant per veure com ho havien organitzat i compartir experiencies.

a veure si algu ens pot orientar una miqueta,
JORDIIXENIA
:: núvia rookie

Entrades: 111
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:27 am

Re: BODA I BATEIG

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. gen. 24, 2011 7:22 pm

Hola Jordi i Xenia, heu obert un post llaaaaaaaaarg d'explicar, però farem una miqueta de resum.

Nosaltres ens hem trobat que la cerimònia (casament) a l'església es fa també el bateig, i d'altres han fet comunions dels fills, que eren qui entraven els anells!!!!

Però imagino que el bateig serà pel vostre nen bebito, aixi que no trobareu cap complicació per fer-ho, el mossen us guiarà i pel que fa al restaurant, pastís de nuvis i pastís pel bateig, el que si us recomanem que busqueu un kangur, els vostres pares o germans, familiars o qui sigui però sobretot, ho heu de parlar per a què sàpiga que s'haurà d'encarregar del nen, per canviar-lo, quan féu entregues de regals per exemple, o feu el vostre ball, tot i que han hagut nuvis que han ballat amb el nen en braços!!!

Sobre el ball, aqui el kangur s'haurà d'encarregar del peque, o per possar-lo a dormir en un lloc apartat (no serà la 1a vegada que ens han deixat un bebito en un cotxet dormit amb nosaltres els dj's, doncs és el lloc on la música no sona tant forta com a la pista, estem darrera els altaveus), penseu que heu d'aguantar tota la festa i el peque pobret estarà cansat i vol dormir.

Imagino que ja teniu present el tema de roba de recanvi, que l'heu de tenir en braços per les fotos, bolquers, cotxet o cuna de viatje és una bona alternativa.

Nosaltres fent de dj's, hem hagut de dur la nostra nena (3 anys i n'esperem un altre pel maig) i ja sabeu la logística infantil que s'ha de dur, si a més a més sou els nuvis, algú s'ha d'encarregar del tema.

Desprès hi ha casaments de caps de setmana en cases d'agroturisme o de colònies, i les alternatives pels nens són millors doncs es poden anar a dormir a les habitacions, amb un adult queels vigili, es clar.

Apa Jordi i Xenia, ens Ballem!!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: belosu » dl. gen. 24, 2011 11:44 pm

Hola moltes felicitats per el vostre casament i bateig jo anava a fer el mateix que vosaltres en quant he vist el vostre post m he enrecordat pero malhauradament a mi el meu fill se m ha quedat per el cami a l hora del part el capella anava a fer primer el bateig i seguidament el casament.
belosu

Entrades: 239
Membre des de: dt. març 23, 2010 4:40 pm

EntradaAutor: MerR » dt. gen. 25, 2011 12:14 am

Yo estuve el año pasado en una. Primero se casaron los novios y cuando ya se habian besado y todo pasamos al bautizo!!!! La verdad es que estuvo muy bien!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: JORDIIXENIA » dt. gen. 25, 2011 9:10 am

gracies a tots per les respostes, quan ens casem, al maig de 2012, el nen ja tindra gairebe 2 anyets, ja no serà tant bebito. Per sort em sembla que a ca n'alzina hi ha l'habitació dels nuvis, que la podem utilitzar pel que vulguem. Tot i aixi, segurament hi haura altres nens d'altres amics, cosa que potser ens fa pensar en dur algun tipus d'animació o activitat per a tots aquests nens, tot i que no se si sent petits serà necessari. No estaria malament potser que per tots aquests nens portessim algun tipus de distracció, i aixi els nuvis i els altres pares no hauran d'estar tant pendents.
no se si em podreu recomanar alguna coseta per fer amb els nens, o si amb 2 o 3 anyets son encara petits per aixo.
JORDIIXENIA

EntradaAutor: MiM » dt. gen. 25, 2011 11:27 am

Hola!
Jo el primer casament-bateig que vaig anar van ser els els meus tius (la germana petita del meu pare) i van batejar en el meu cosí, que va venir una mica per accident :D. D'això deu fer uns 17 anys i la veritat és que va estar molt bé!

I el setembre passat, la meva millor amiga (per mi és com si fos una germana), també es van casar i van batejar llavors a la nena. Va ser una cerimònia molt emotiva. I tal i com hi ha per aquí algú que comenta, primer de tot van fer el casament dels pares, i després tot seguit van batejar a la nena.

Els meus tius, per exemple, van fer dos detallets, un del seu casament i l'altre del bateig del meu cosí. Però la meva amiga va fer un sol recordatori de casament i bateig. Jo sincerament, en aquest cas trobo més bé el que va fer la meva tia. Però el que sí que van fer els dos casos, va ser fer doble ració de pastís, un del bateig i l'altre del casament.

Si tens algun dubte concret, te'l contestaré encantada.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: JORDIIXENIA » dt. gen. 25, 2011 11:38 am

hi ha moltes coses que haurem d'anar concretant i decicidint que fem, com aixo dels detallets i del pastis,a mesura que ens possem a concretar segur que ens surten molts dubtes, ja que ara per ara l'unic que em decidit i reservat es el restaurant, jeje
JORDIIXENIA

EntradaAutor: jgl » dt. gen. 25, 2011 11:46 am

hola!!! yo em caso aquest maig y tambe faig el bateig de la nena, que tindra 10 mesos. tambe tinc una nena de 3 anys que portara els anells. el mossen fa primer el casament i despres el bateig. al restaurant ya les tinc a les dues colocades. la petita amb la seva madrina y la gran amb un matrimoni que te una nena com ella y que son molt amigues. suposo que sera una mica lio, mes que res per la gran, perque suposo que voldra estar amb nosaltres, pero bueno, ya sortirem...
Imatge
jgl

Entrades: 43
Membre des de: dg. des. 12, 2010 3:53 pm

EntradaAutor: Yesikagm » dt. gen. 25, 2011 9:59 pm

Hola!!

Jo em caso aquest agost i també faré casament i bateig. La veritat és que també vaig una mica perduda amb aquest tema però bueno, un cop hagi fet els cursets i vagi a parlar amb el mossén de l'església on ens casem li preguntaré a veure com ens hem d'organitzar.

Lo que sí ens va comentar la noia del restaurant va ser que busquessim un "cangur" per la nena (que llavors tindrà 14 mesos). Està clar que voldrem fer-nos fotos amb ella, però també hem de fer moltes altres coses i és preferible que hi hagi una persona "destinada" a cuidar de la nena aquell dia i no que vagi de mà en mà, no sé si m'explico. Nosaltres em principi li direm a la meva cunyada que és la única que no té nens i a més s'estima moltíssim la nena.

Del tema detallets encara no tenim clar que farem, potser donem alguna foto de la nena o bé un punt de llibre xulo... No sé... lo que sí que farem gairebé segur és regalar la foto que ens farem amb els convidats que anirà amb una carpeta personalitzada amb fotos nostres i de la nena.

En les entregues, també regalareu alguna cosa als padrins del nen?

Fareu alguna cosa especial en el restaurant pel bateig del nen/la nena? Algun moment destinat única i exclusivament a ells?
Imatge
Yesikagm

Entrades: 27
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 1:17 pm

EntradaAutor: JORDIIXENIA » dc. gen. 26, 2011 9:45 am

ostres, quantes coses a tenir en compte. sort que a nosaltres ens queda mes d'un any encara per anar pensant i agafant idees.
suposo que per que es faci carrec del nen, entre els avis i els besavis i padrins (que per sort son força joves) no crec que sigui necessari un cangur.
ara trobo que si a la boda hi ha forçes nens potser si que seria una bona idea fer alguna cosa exclusiva per ells, tot i que suposo que depenent de l'edat d'aquests.
JORDIIXENIA

EntradaAutor: JORDIIXENIA » dc. gen. 26, 2011 9:47 am

m'alegro de veure que no som els unics pecadors, jeje
JORDIIXENIA