Tiara

un gran any!

Tiara

EntradaAutor: MiM » ds. gen. 22, 2011 2:04 pm

Hola noies!!!

Des de petita que em fa il·lusió portar una tiara el dia del meu casament, sí, sí, vull anar de Princesa total. El vestit de núvia me'l dissenyo jo (perquè a les botigues no n'hi ha cap que s'acabi d'ajustar com el meu vestit ideal, a més, així segur que és exclusiu i no pas un prêt-à-porter). La meva idea era comprar-me una tiara de la casa Swarovsky, en tenen de precioses; però ara es veu que les han descatalogat. He estat mirant, i les que he vist per aquí a internet no m'agraden gens, les veig massa de bijuteria barata i si ja te'n vas a una marca concreta... d'acord que són molt bones, però són caríssimes i no hi arribo.

Alguna de vosaltres té el mateix problema que jo?? Vosaltres portàveu tiara el dia del vostre casament?? Algú sap a on trobar-ne, que estiguin bé?

Moltes gràcies!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

Re: Tiara

EntradaAutor: glamour » dg. gen. 23, 2011 7:02 pm

Hola Mim!

Jo també vaig estar mirant tiares com tú a botigues (caríssimes) i per internet algunes semblàven molt de baratija i altres les trobava molt recarregades. El que tenia clar és que la volia de cristalls Swarosky i bastant fina. Al final la que m'he comprat ha estat per e-bay i et puc dir que és preciosa (pel meu gust), per res sembla de bijuteria (em vaig quedar impressionada quan la vaig rebre a casa perquè els cristalls brillen moltíssim i es nota que és qualitat) i el millor de tot el preu tot just 7 euros amb despeses incloses!! El que tenia clar és que si quan la rebés a casa no m'agradava tampoc havia perdut gaires diners oi?. Et deixo el link de la botiga i la foto de la tiara que m'he comprat. Ah! i a part la tiara ve en una caixeta super mona! Què més es pot demanar?

http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 4797wt_905
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

EntradaAutor: MiM » dg. gen. 23, 2011 9:49 pm

glamour ha escrit:Hola Mim!

Jo també vaig estar mirant tiares com tú a botigues (caríssimes) i per internet algunes semblàven molt de baratija i altres les trobava molt recarregades. El que tenia clar és que la volia de cristalls Swarosky i bastant fina. Al final la que m'he comprat ha estat per e-bay i et puc dir que és preciosa (pel meu gust), per res sembla de bijuteria (em vaig quedar impressionada quan la vaig rebre a casa perquè els cristalls brillen moltíssim i es nota que és qualitat) i el millor de tot el preu tot just 7 euros amb despeses incloses!! El que tenia clar és que si quan la rebés a casa no m'agradava tampoc havia perdut gaires diners oi?. Et deixo el link de la botiga i la foto de la tiara que m'he comprat. Ah! i a part la tiara ve en una caixeta super mona! Què més es pot demanar?

Hola Glamour!
Gràcies per contestar... ja em pensava que era la única núvia que li fa il·lusió portar tiara... La veritat és qu eés MOLT maca!!!! Ja li ensenyaré a la meva mare aviam què li sembla i seguiré mirant... i si no trobo res, doncs potser m'agafo aquesta :).

Moltes gràcies!!!!
Imatge

MiM

EntradaAutor: Nantaya » dv. gen. 28, 2011 9:55 pm

Quina gracia, just aquesta tarda habia estat mirant Tiaras per ebay i he vist aquesta mateixa, la veritat es que té molt bona pinta!!!!
Imatge
Nantaya
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

EntradaAutor: Nantaya » dv. gen. 28, 2011 10:03 pm

OOOOO m'he enamorat, he tornat a entrar veient el link que heu posat i m'he enamorat!!!
a més a més amb tocs liles (es el color principal de la boda, el ram, les dames d'honor....)
os agrada?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: MiM » dv. gen. 28, 2011 10:29 pm

És molt maca Nantaya :) !!! El color lila és molt maco, a mi m'agrada molt, però el meu casament serà bastant clàssic.

Te l'has comprat al final la tiara?
Imatge

MiM

EntradaAutor: Nantaya » dv. gen. 28, 2011 10:36 pm

Encara no...estic amb la tentació...
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: Nantaya » dv. gen. 28, 2011 10:36 pm

Encara que tingui el toc lila es bastant fineta...
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: MiM » ds. gen. 29, 2011 9:29 am

A mi m'agraden molt les coses finetes...
Imatge

MiM

EntradaAutor: Nantaya » ds. gen. 29, 2011 10:59 am

Em refereixo a que a la foto ho veiem super ampliat, però que no crec que dongui el cante les pedretes liles, que no es veurà exagerat, o això espero...
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: Nantaya » ds. gen. 29, 2011 11:02 am

de tota manera nomès son 15 euros... puc desdirme després i no es una gran perdua.
A més a més he pensat un altre cosa... arribarem al restaurant en carruatge i havia pensat de portar un parasol de encaix...que también he trobat un a ebay super bé de preu...i per acabar de rematar he vist también en color lila, per les meves dames d'honor!!! que también anirán de color lila. Crec que poden quedar unes fotos precioses!!! Jo en blanquet i elles en lila. I el meu ram también vull posar flors liles i blanques. Que os asembla?
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: Nantaya » ds. gen. 29, 2011 11:04 am

Bueno ara em toca buscar unes arracades llargues que s'adiguin... si trobeu alguna m'ho dieu!!!
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: MiM » ds. gen. 29, 2011 11:32 am

Nantaya ha escrit:de tota manera nomès son 15 euros... puc desdirme després i no es una gran perdua.
A més a més he pensat un altre cosa... arribarem al restaurant en carruatge i havia pensat de portar un parasol de encaix...que también he trobat un a ebay super bé de preu...i per acabar de rematar he vist también en color lila, per les meves dames d'honor!!! que también anirán de color lila. Crec que poden quedar unes fotos precioses!!! Jo en blanquet i elles en lila. I el meu ram también vull posar flors liles i blanques. Que os asembla?

Eis, una pregunta, a les dames d'honor els hi pagues tu el vestit, o cada una es paga el seu i accepten anar totes iguales i com tu vols?

És que a mi m'agradaria que les meves dames d'honor anessin totes igual també, i els nens d'una altra manera, però la veritat si ho he de pagar jo m'ho hauré de treure del cap xk no tinc pas diners... I si els hi plantejo a ells no sé si em pendran per boja.
Imatge

MiM

EntradaAutor: Nantaya » ds. gen. 29, 2011 11:52 am

Això ho vaig estar pensant fa temps i perquè no hi hagues problemes, jo nomès els hi imposo el color, el vestit el paguen i el trien elles. A més a més pensa que no a tothom li queda bé el mateix tipus de vestit...no volia que es sentissin a disgust ni que tinguessin que pagar m´`es car el vestit per un desig meu.
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: MiM » dt. feb. 01, 2011 10:07 pm

Uuuuuoooooo! Al final he trobat una tiara Swarovsky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Diumenge passat, vaig anar a la botiga d'Swarovsky d'Andorra, a preguntar en el propietari (és de total confiança) si hi havia alguna manera d'aconseguri una tiara d'aquesta marca. Em va dir que la úncia possibilitat era que alguna botiga que n'hagés comprat el en seu moment, doncs que encara no l'hagués venuda, però malheuradament, no era el seu cas. Vaig anar a l'altra botiga que hi ha a Andorra, i res.

Avui he anat a passar el dia a Barcelona, i he aprofitat a patejar-me totes les botigues que he pogut, i res, a cap els havia sobrat alguna tiara. Fins que he anat en El Corte Inglés de la Diagonal i m'hi he trobat una noia super atenta. M'ha dit que li sabia molt de greu, però que no en tenien cap i que si estava descatalogada, ja quasi bé era impossible trobar-ne. Però quan anava per marxar, se n'ha enrecordat que a la Roca Village hi ha un outlet d'Swarovsky. M'ha dit que si en quedava alguna haiva d'estar allà. Total que com que em venia de pas per venir cap a casa, doncs m'hi he parat... i encara he pogut triar!!!! A més a més, com que és un outlet les tenen més de la meitat rebaixades. M'ha costat 62€ (uf! al·lucinat amb el preu... totes les que havia vist valien de 200€ a munt!)

Bé noies, si us fa gracia una tiara Swarovsky allà en queda una encara. Però jo crec que segurement en rebran més. És una cosa que no es ven gaire, i segurement les botigues les tenen allà abandonades i si fan neteja i les troben... potser les porten cap allà.

Bé, ja tinc tiara, però vestit encara NO :)

Que vagi bé!!!
Imatge

MiM

EntradaAutor: Nantaya » dc. feb. 02, 2011 10:07 pm

MiM ha escrit:Uuuuuoooooo! Al final he trobat una tiara Swarovsky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Diumenge passat, vaig anar a la botiga d'Swarovsky d'Andorra, a preguntar en el propietari (és de total confiança) si hi havia alguna manera d'aconseguri una tiara d'aquesta marca. Em va dir que la úncia possibilitat era que alguna botiga que n'hagés comprat el en seu moment, doncs que encara no l'hagués venuda, però malheuradament, no era el seu cas. Vaig anar a l'altra botiga que hi ha a Andorra, i res.

Avui he anat a passar el dia a Barcelona, i he aprofitat a patejar-me totes les botigues que he pogut, i res, a cap els havia sobrat alguna tiara. Fins que he anat en El Corte Inglés de la Diagonal i m'hi he trobat una noia super atenta. M'ha dit que li sabia molt de greu, però que no en tenien cap i que si estava descatalogada, ja quasi bé era impossible trobar-ne. Però quan anava per marxar, se n'ha enrecordat que a la Roca Village hi ha un outlet d'Swarovsky. M'ha dit que si en quedava alguna haiva d'estar allà. Total que com que em venia de pas per venir cap a casa, doncs m'hi he parat... i encara he pogut triar!!!! A més a més, com que és un outlet les tenen més de la meitat rebaixades. M'ha costat 62€ (uf! al·lucinat amb el preu... totes les que havia vist valien de 200€ a munt!)

Bé noies, si us fa gracia una tiara Swarovsky allà en queda una encara. Però jo crec que segurement en rebran més. És una cosa que no es ven gaire, i segurement les botigues les tenen allà abandonades i si fan neteja i les troben... potser les porten cap allà.

Bé, ja tinc tiara, però vestit encara NO :)

Que vagi bé!!!

Volem fotoooo!!!!! :)
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: MiM » dj. feb. 03, 2011 9:54 am

Jejeje, estic mirant per internet aviam si la trobo... i qué va! Jo dria que és un model una mica antic... però bé em va agradar. Si al final no la trobo ja li faré una foto quan el meu xicot em porti la càmera i us la penjo!
Imatge

MiM

EntradaAutor: Nantaya » dc. feb. 16, 2011 1:31 pm

glamour ha escrit:Hola Mim!

Glamour!!
Quan et va trigar en arribar? ja estic impacient...
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: eliytoni » dc. feb. 16, 2011 4:06 pm

Jo también vull portar tiara, xo encara no he començat a mirar res, farñe un cop d´ull a e-bay ara mateix.
Les que heu posat les fotos, son precioses
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: ELAN » dc. feb. 16, 2011 5:49 pm

Hola! yo he mirado tiaras en el tocador de la novia, y tienen unas cuantas cosas, pero... donde puedo buscar más??
ELAN

Entrades: 102
Membre des de: dl. des. 13, 2010 12:30 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants