Autor: MiM » ds. gen. 22, 2011 2:04 pm
Autor: glamour » dg. gen. 23, 2011 7:02 pm
Autor: MiM » dg. gen. 23, 2011 9:49 pm
glamour ha escrit:Hola Mim!
Jo també vaig estar mirant tiares com tú a botigues (caríssimes) i per internet algunes semblàven molt de baratija i altres les trobava molt recarregades. El que tenia clar és que la volia de cristalls Swarosky i bastant fina. Al final la que m'he comprat ha estat per e-bay i et puc dir que és preciosa (pel meu gust), per res sembla de bijuteria (em vaig quedar impressionada quan la vaig rebre a casa perquè els cristalls brillen moltíssim i es nota que és qualitat) i el millor de tot el preu tot just 7 euros amb despeses incloses!! El que tenia clar és que si quan la rebés a casa no m'agradava tampoc havia perdut gaires diners oi?. Et deixo el link de la botiga i la foto de la tiara que m'he comprat. Ah! i a part la tiara ve en una caixeta super mona! Què més es pot demanar?
http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 4797wt_905
Autor: Nantaya » dv. gen. 28, 2011 9:55 pm
Autor: Nantaya » dv. gen. 28, 2011 10:03 pm
Autor: MiM » dv. gen. 28, 2011 10:29 pm
Autor: Nantaya » dv. gen. 28, 2011 10:36 pm
Autor: Nantaya » ds. gen. 29, 2011 10:59 am
Autor: Nantaya » ds. gen. 29, 2011 11:02 am
Autor: Nantaya » ds. gen. 29, 2011 11:04 am
Autor: MiM » ds. gen. 29, 2011 11:32 am
Nantaya ha escrit:de tota manera nomès son 15 euros... puc desdirme després i no es una gran perdua.
A més a més he pensat un altre cosa... arribarem al restaurant en carruatge i havia pensat de portar un parasol de encaix...que también he trobat un a ebay super bé de preu...i per acabar de rematar he vist también en color lila, per les meves dames d'honor!!! que también anirán de color lila. Crec que poden quedar unes fotos precioses!!! Jo en blanquet i elles en lila. I el meu ram también vull posar flors liles i blanques. Que os asembla?
Autor: Nantaya » ds. gen. 29, 2011 11:52 am
Autor: MiM » dt. feb. 01, 2011 10:07 pm
Autor: Nantaya » dc. feb. 02, 2011 10:07 pm
MiM ha escrit:Uuuuuoooooo! Al final he trobat una tiara Swarovsky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Diumenge passat, vaig anar a la botiga d'Swarovsky d'Andorra, a preguntar en el propietari (és de total confiança) si hi havia alguna manera d'aconseguri una tiara d'aquesta marca. Em va dir que la úncia possibilitat era que alguna botiga que n'hagés comprat el en seu moment, doncs que encara no l'hagués venuda, però malheuradament, no era el seu cas. Vaig anar a l'altra botiga que hi ha a Andorra, i res.
Avui he anat a passar el dia a Barcelona, i he aprofitat a patejar-me totes les botigues que he pogut, i res, a cap els havia sobrat alguna tiara. Fins que he anat en El Corte Inglés de la Diagonal i m'hi he trobat una noia super atenta. M'ha dit que li sabia molt de greu, però que no en tenien cap i que si estava descatalogada, ja quasi bé era impossible trobar-ne. Però quan anava per marxar, se n'ha enrecordat que a la Roca Village hi ha un outlet d'Swarovsky. M'ha dit que si en quedava alguna haiva d'estar allà. Total que com que em venia de pas per venir cap a casa, doncs m'hi he parat... i encara he pogut triar!!!! A més a més, com que és un outlet les tenen més de la meitat rebaixades. M'ha costat 62€ (uf! al·lucinat amb el preu... totes les que havia vist valien de 200€ a munt!)
Bé noies, si us fa gracia una tiara Swarovsky allà en queda una encara. Però jo crec que segurement en rebran més. És una cosa que no es ven gaire, i segurement les botigues les tenen allà abandonades i si fan neteja i les troben... potser les porten cap allà.
Bé, ja tinc tiara, però vestit encara NO :)
Que vagi bé!!!
Autor: MiM » dj. feb. 03, 2011 9:54 am
Autor: Nantaya » dc. feb. 16, 2011 1:31 pm
glamour ha escrit:Hola Mim!
Jo també vaig estar mirant tiares com tú a botigues (caríssimes) i per internet algunes semblàven molt de baratija i altres les trobava molt recarregades. El que tenia clar és que la volia de cristalls Swarosky i bastant fina. Al final la que m'he comprat ha estat per e-bay i et puc dir que és preciosa (pel meu gust), per res sembla de bijuteria (em vaig quedar impressionada quan la vaig rebre a casa perquè els cristalls brillen moltíssim i es nota que és qualitat) i el millor de tot el preu tot just 7 euros amb despeses incloses!! El que tenia clar és que si quan la rebés a casa no m'agradava tampoc havia perdut gaires diners oi?. Et deixo el link de la botiga i la foto de la tiara que m'he comprat. Ah! i a part la tiara ve en una caixeta super mona! Què més es pot demanar?
http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 4797wt_905
Autor: eliytoni » dc. feb. 16, 2011 4:06 pm
Autor: ELAN » dc. feb. 16, 2011 5:49 pm