Esfèric Bcn

un gran any!

Esfèric Bcn

EntradaAutor: LauraH » dv. gen. 21, 2011 8:05 pm

Hola a totes!

Algú ha celebrat a l'Esfèric de Barcelona? Em podríeu donar opinions??

Moltes gràcies guapes! :-)ok:
Laura
LauraH

Entrades: 12
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 8:02 pm

Re: Esfèric Bcn

EntradaAutor: Lisbeth » dv. gen. 21, 2011 10:24 pm

Hola Laura,
no voldria equivocar-me però algú va obrir fa poc un tema sobre aquest lloc, que no havien quedat gens contents, especialment pel tracte crec...
a veure si el trobo, que jo diria que és d'abans del "mal son"

Susanna
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: raquelindra » ds. gen. 22, 2011 4:21 pm

ola! yo tambien lei algo en un post q ahora no recuerdo cual, q la novia contaba q el trato fue fatal les cerraron la fiesta antes de lo previsto, y tuvieron un problemilla con algo q le cobraron de mas y no se lo quisieron devolver, creo q era q pagaron una hora mas de baile y barra libre y luego se entero q los hermanos de la novia se lo habian regalado y los del restaurante se hicieron los locos y no les devolvio el dinero... la verdad q el sitio por loq vi en la web es precioso pero por lo q conto esta novia deja mucho q desear, estaba pensando denunciarlos y todo.....
31 DE JULIO DEL 2011
Imatge
raquelindra
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 161
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 8:38 pm

EntradaAutor: LauraH » ds. gen. 22, 2011 9:45 pm

Hola!
Vaya, gracias por las respuestas. Es una pena, porqué el sitio es bonito, i está muy cerca de mi casa, jeje! Pero bueno, lo tendré en cuenta. Gracias!!
Laura
LauraH

EntradaAutor: Lisbeth » dg. gen. 23, 2011 11:33 am

Hola Laura,

Ja em sap greu però no he trobat el tema de què parlem. Suposo que té a veure amb el problema del servidor.

Jo també recordo que la noia deia que li havien dit que no hi havia problema per allargar el ball perquè no tenien veïns o alguna cosa així i que a una hora determinada del ball, els cambrer varen començar a escombrar, literalment. Quan ells van demanar explicacions els cambrers van dir que no hi havia cap responsable i que ells tenien ordres de recollir i tancar.

També va dir que després havien enviat correus i havien trucat un munt de vegades però no havien obtingut cap resposta.

A veure si aquesta noia en qüestió es manifesta, però si vas a veure'l, no estaria de més que demanessis sobre això i, si t'agrada tant, demanessis un contracte signat per escrit, de tots els serveis que contracteu, TOTS!

Varem comentar que això ho hauríem de fer totes... xx0.0x>
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: LauraH » dg. gen. 23, 2011 5:29 pm

Home, de moment he demanat informació per correu electrònic i no he obtingut resposta. Quan em passa això, sigui amb la empresa que sigui, ja em fa pensar que el servei que tenen d'atenció al client deixa molt que desitjar. I si, el primer contacte ja va així, pots arribar a pensar que la resta podría ser igual o pitjor.... O sigui que potser serà una opció a descartar.
Laura
LauraH

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants