El ramo de la novia

un gran any!

El ramo de la novia

EntradaAutor: julia28 » dc. gen. 12, 2011 10:49 pm

Hola chicas!!, no se si hay algun post sobre el ramo que llevaremos, yo todavia no lo he mirado, no tengo ni idea de cuanto tiempo con antelacion se necesita, ni que flores escoger, ya que no entiendo mucho de esto.
Vosotras ya lo teneis claro??
Un besito a todas!!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

Re: El ramo de la novia

EntradaAutor: BIGSMILE2 » dj. gen. 13, 2011 9:16 am

Yo tampoco lo he mirado... la verdad es que no se por dónde empezar... No se si ir por mi barrio a las diferentes floristerías a preguntar o ir directamente a las más nombradas en el foro.
Imatge
BIGSMILE2
:: núvia rookie

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 11, 2007 7:58 pm

EntradaAutor: irenita79 » dj. gen. 13, 2011 12:06 pm

Hola!
En la web de Flores Navarro hay muchos tipos de ramos para ver, aunque solo sea para tener una idea. El tipo de flores y la forma depende mucho de las que te gusten, si quieres que sea rompedor, clasico, es que hay muchos tipos.
Tienes alguna flor que te guste mucho?
Besos
Te dejo la web

http://www.floristeriasnavarro.com/inde ... 66048a6a63
Imatge
irenita79

Entrades: 167
Membre des de: dl. oct. 16, 2006 3:47 pm

EntradaAutor: julia28 » dj. gen. 13, 2011 12:42 pm

irenita79 ha escrit:Hola!
En la web de Flores Navarro hay muchos tipos de ramos para ver, aunque solo sea para tener una idea. El tipo de flores y la forma depende mucho de las que te gusten, si quieres que sea rompedor, clasico, es que hay muchos tipos.
Tienes alguna flor que te guste mucho?
Besos
Te dejo la web

http://www.floristeriasnavarro.com/inde ... 66048a6a63

Gracias por la web, de flores que me gusten mucho, pues las rosas me encantan, pero las veo muy tipicas no?, bueno voy a chafardear la pag, aunque lo que si tengo claro es que no lo quiero tipo bouquet
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: belosu » dj. gen. 13, 2011 3:31 pm

Hola julia quants dies sense "xerrar" jo vaig anar a la floristeria que hi ha devant de l'esglèsia de Malgrat i em va dir la noia que amb 1 mes ja hi havia prou per mirarme el ram si no recordo malament em va dir 3 classes 1 que es penjant que es el que mes puja de preu perque han de fer la forma amb els filferros aquets o el que sigui que fan servir,despres hi ha un altre que va molt be per l'estiu els casaments de migdia sobretot perque porta una esponja mullada amb aigua i aixi es conserven mes fresques la pega es que al portar l esponja mullada amb aigua pesa mes i despres esta l altre tipus que es tipus bouquet i els preus pujen mes o menys segons la flor si es de temporada o no.
belosu

Entrades: 239
Membre des de: dt. març 23, 2010 4:40 pm

EntradaAutor: tresor » dj. gen. 13, 2011 5:39 pm

julia28 ha escrit:Hola chicas!!, no se si hay algun post sobre el ramo que llevaremos, yo todavia no lo he mirado, no tengo ni idea de cuanto tiempo con antelacion se necesita, ni que flores escoger, ya que no entiendo mucho de esto.
Vosotras ya lo teneis claro??
Un besito a todas!!

En aquest fil http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=40&t=22241&start=0 trobaràs un munt d'informació i fotos de rams. *:-)**
Imatge
tresor

Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

EntradaAutor: julia28 » dj. gen. 13, 2011 6:32 pm

Gracies noies per la informació, tot i que m'el regalen el ram, tampoc vui que es gastin gaire.
Belosu, la que dius no es pas la camelia no??
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: belosu » dj. gen. 13, 2011 11:50 pm

La floristeria es flors i violes just al costat de l'esglèsia a la mateixa plaça tambè vaig preguntar per la decoració de l'esglèsia i el cotxe per si t'interessa.
belosu

Entrades: 239
Membre des de: dt. març 23, 2010 4:40 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. gen. 21, 2011 5:24 pm

Hola chicas!
Yo elegí las flores del ramo un mes antes del gran día, del resto de la decoración floral se encargó mi madre. También he de decir que nosotras fuimos a la floristería del barrio de toda la vida, quizás, si vais a una floristería más popular el tiempo ha de ser mayor.
El ramo de novia lo puede elegir la propia novia, el padrino u otra persona, es indiferente. Eso sí, tened en cuenta que la flor que llevéis en el ramo, será la flor que lleve el novio, el padre de la novia y el padrino en la solapa.
Espero haberos ayudado un poquito. Un saludo!
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: reixel_87 » dc. gen. 26, 2011 7:57 pm

yo pensaba q el ramo lo tenia q coger cn mas antelacion! a mi me gustaria q el centro d la mesa fuese tmb la misma flor q lleve mi ramo!
reixel_87

Entrades: 140
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:29 pm

EntradaAutor: tresor » dc. gen. 26, 2011 8:11 pm

reixel_87 ha escrit:yo pensaba q el ramo lo tenia q coger cn mas antelacion! a mi me gustaria q el centro d la mesa fuese tmb la misma flor q lleve mi ramo!

És que també ho pots fer amb antelació, jo em caso a finals d'agost i el 9 de febrer ja tinc cita amb la florista per començar a parlar del ram, els guarniments del nuvi al trau de la jaqueta, dels centres de taula i de la decoració de la cerimònia. Jo crec que queda més bonic si tot el que és la decoració floral va a conjunt. *:-)**
Imatge
tresor

Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. gen. 27, 2011 1:36 am

Queda més maco si la decoració floral va tota en conjunt però cadascuna es lliure!
Jo sabia el tipus de flors que volia en el meu ram però l'estil va ser cosa de la floristera, a l'igual que l'adornament del portal i del cotxe. L'estil/forma ho defineix la floristera perque ha d'haver-hi una concordància entre vestit, pentinat i complements/joies. Us poso una foto del meu ram, aix, ja han passat casi quatre mesos...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: esther79CONILL » dj. gen. 27, 2011 8:52 am

Pues jo encara no m'ho he mirat, però ara que ja tinc vestit, ja puc anar a mirar...de moment m'ho pago jo.
Imatge
esther79CONILL

Entrades: 411
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: Nantaya » dv. gen. 28, 2011 9:21 pm

Mireu aquesta web
http://www.bloomflors.com/web-content/i ... n_cat.html
aquesta noia fa preciositats, hi ha un foro obert i totes estan encantades.
Imatge
Nantaya

Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

EntradaAutor: adriana27 » ds. gen. 29, 2011 10:47 pm

Hola noietes!!! tant el bloom, com a navarro fan coses molt maques!!!!! a mi m'ho faran a la floristeria http://www.sibilla.com que també fan coses precioses!!!! m'han dit que la cosa està entre uns 150 euros! tela ehhh! amb el ramet de la núvia! sabeu per quan surten a navarro i bloom?
mes o menys tinc aquesta ideaaaa! a veure si us agrada!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: Nantaya » dg. gen. 30, 2011 1:48 pm

adriana27 ha escrit:Hola noietes!!! tant el bloom, com a navarro fan coses molt maques!!!!! a mi m'ho faran a la floristeria http://www.sibilla.com que també fan coses precioses!!!! m'han dit que la cosa està entre uns 150 euros! tela ehhh! amb el ramet de la núvia! sabeu per quan surten a navarro i bloom?

M'encanta el detall de les campanetes!!! es molt dolç, però jo li treuria una mica de volum (pel meu gust) queda molt rodó per ser tant curt, no cdreus?
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: adriana27 » dg. gen. 30, 2011 3:22 pm

Nantaya ha escrit:
adriana27 ha escrit:Hola noietes!!! tant el bloom, com a navarro fan coses molt maques!!!!! a mi m'ho faran a la floristeria http://www.sibilla.com que també fan coses precioses!!!! m'han dit que la cosa està entre uns 150 euros! tela ehhh! amb el ramet de la núvia! sabeu per quan surten a navarro i bloom?

M'encanta el detall de les campanetes!!! es molt dolç, però jo li treuria una mica de volum (pel meu gust) queda molt rodó per ser tant curt, no cdreus?

Xi xiii, lo de les campenetes a q et refereixes? a les orquidees liles? si el florist también m'ho va dir, es q això nomes es una idea q he vist x internet! pero el florista em va dir q per la meva talla i el meu pes, hauria d'allargar més de baix i reduir volum jijiji
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: Nantaya » dg. gen. 30, 2011 4:27 pm

Jejejeje, es que em vaig equivocar de professió :p
a laes campanetes em refereixo a les floretes petitones
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: esther79CONILL » dl. gen. 31, 2011 9:42 am

jo començaré a tantejar aquesta setmana...a veure, com funciona això dels rams.... ja portaré les fotos que he vist per internet que m'agraden.
Imatge
esther79CONILL

Entrades: 411
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: julia28 » dl. gen. 31, 2011 11:08 am

Hola!!, yo tambien empezare a mirar esta semana, aunque no se si mi padrino tiene algo pensado o que, pero vaya ire a mirar y si veo que algo me gusta ya se lo diré. Mirando por internet he visto uno de cales blancas y lilas que esta muy bien, pero no se
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat