Dubtes protocol i entrega d'invitacions

un gran any!

Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: vdsecanell » dc. nov. 10, 2010 9:37 pm

Hola noies, aviam si em podeu aclarir uns dubtes que tinc.

* PROTOCOL: Després de llegir en 50 llocs, estic feta un embolic. A l'entrada de l'esglesia mirant cap a l'altar quina és la posició correcta la nuvia a la dreta o a l'esquerra, perquè segons tinc entés al reste d'Espanya la nuvia va a l'esquerra del nuvi, però aquí a catalunya. Pot ser que sigui al revés?

* INVITACIONS: En primer lloc dir que les invitacions i les tarjetes d'agraiment les fem nosaltres i suposo que per això tinc els dubtes que ara comento. Tenim la intenció (encara que ens casem al juny i el correcte és amb 2-3 mesos d'antelació) començar a donar-les al Nadal (les que siguin en mà) aprofitant que en aquestes dates veurem a gran part dels convidats. Els meus dubtes son:
- En el sobre s'han de posar els cognoms de cada un o amb el nom de cada un n'hi ha prou. Haig de dir que no hi han nens per tant no hi haurà cap que sigui xx i familia.
- Encara que s'entreguin en mà, és correcte posar els noms o el sobre s'ha de deixar en blanc?

Gràcies per les vostres respostes.

Vanessa
vdsecanell

Entrades: 14
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 2:06 pm

Re: Dubtes protocol i entrega d'invitacions

EntradaAutor: Shaik » dc. nov. 10, 2010 11:18 pm

Hola noia!

Jo no hi entenc massa de protocol, però intento ajudar-te!

Jo tinc entés que la núvia es col.loca a la dreta quan s'entra a l'església, i, una vegada casats, els nuvis es canvien de posició "simbòlicament" (no cal entrar en detalls, ja ens entenem, jejeje). De fet, en l'últim casament que he anat ha estat així.

Tema invitacions... al sobre sempre s'ha de posar el nom dels convidats (X i X, Família X, etc) a mà, mai imprimit en ordinador, això sí que ho sé segur.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: gemmapeke » dj. nov. 11, 2010 11:47 am

Jo tinc un altre dubte sobre el protocol...

Els amics/amigues que quan se'ls dona la invitacio estan sols o porten poc amb la parella, i o no la coneixes...o alguna cosa d'aquestes...poses al sobre nomes el nom de l'amic/amiga.
El nom de l'amic/amiga i acompanany???

Es que jo també faig com vdsecanell i les donare al nadal, pero del nadal al setembre....potser algun/a tranca o ja no estan amb la persona concreta...que faig?

Gràcies,
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke
:: núvia experta

Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

EntradaAutor: Sybil » dj. nov. 11, 2010 12:31 pm

Ostres jo tot això ni m'ho havía plantejat... la veritat paso bastant dels temes protocolaris ;P!! pero suposo que lo del lloc on t'has de possar t'ho diràn allà, no?
Imatge
Sybil
:: núvia experimentada

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: Glòra » dj. nov. 11, 2010 1:10 pm

Nosaltres també les intentarem donar al Nadal, jo el protocol la veritat no se quin es pero creec q si a l'hora de donar les invitacions algún amic té parella el correcte es que también li posem el nom no??? i suposo que si d'aqui a la boda han trencat nomes anira el vostre amic, bueno no s la veritat es que es un tema una mica aixi ja q aixo de tenir que convidar algú que no coneixes...
Imatge
Glòra
:: núvia rookie

Entrades: 113
Membre des de: ds. set. 25, 2010 11:21 pm
Ubicació: Rubí

EntradaAutor: promisa1 » dj. nov. 11, 2010 1:35 pm

nosotros ya tenemos hechas las invitaciones y aunque nos casamos en octubre daremos las invitaciones en navidad, porque ves a la familia, y es mas facil de repartir, y porque ya no puedo esperar mas la verdad.jeje.
Puede ser que despues alguna pareja ya no este junta, pero ya me avisaran y ya esta.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 11, 2010 2:17 pm

nosaltres ja les tenim gairebé totes entregades i la veritat és que el protocol.... que és aixo?
les invitacions no les hem posat en sobre hem fet una tarjeta a sobre amb els noms de les persones i punt (així ningú més s'apunta si no esta el seu nom allà). Als amics els hi hem donat amb el seu nom, si venen amb acompanyant ja saben que ens ho han de notificar abans o no venen....
som radicals amb tot, pero no volem un superbodorrio sino seguir sent nosaltres mateixos que el pati no esta per a moltes coses
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Laura040611 » dj. nov. 11, 2010 3:32 pm

Hola a totes,

Nosaltres també tenim les invitacions i les anirem repartint a mesura que veiem als convidats, també començarem al nadal... No obstant, probablement, no posarem nom al sobre, així, que vingui qui vulgui, simplement...
Imatge
Laura040611

Entrades: 48
Membre des de: dl. nov. 09, 2009 6:14 pm

EntradaAutor: Glòra » dj. nov. 11, 2010 3:36 pm

També es una bona pensada. Jo la veritat es que com ara em començat a mirar-les ... encara no se com ho farem pero ens hem de donar pressa que sino al Nadal no les podrem donar. A part volem mirar opcions per a veure com quedarien si les fessim nosaltres mateixos.
Imatge
Glòra

EntradaAutor: gemmapeke » dj. nov. 11, 2010 4:06 pm

Quin marron nenes!!!!

Es que la situació, a vegades, és complicaa...
no sé que faré...
hi ha amigues que no tenen novio, pero al setembre de l'any vinent potser si en tenen...
N'hi ha algunes que acaben de començar...

Aquestes crec que son les més problematiques...com us ho pendrieu si acabeu de començar amb una persona i no la conviden????però clar, acompanyant no queda bé!!

Suposo que quan dius acompanyant, la gent ja enten que es la teva parella i no un amic,no???
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 11, 2010 4:18 pm

és un gran problema si
nosaltres a la colla tenim varis amics sense parella. Un d'ells sabem que no va mai als casaments sol, pero ell ja t'avisa que és així i que vindrà amb acompanyant. Al casament de la unica parella de la colla va vindre amb una companya seva abogada que la coneixem tots de fa molt de temps, ara aquesta amiga ha tingut una criatura amb ho qual no creiem que vingui amb ella, ara el dubte esta a qui ens portarà (sabem que té una amiga molt especial pero ell no diu res, i per altre banda té una altre amiga que també es advocada i coneguda de tots). Després hi ha un altre noi a la colla que a aquest li hem de parar els peus, és capaç de voler portar-nos algú que coneix d'haver anat un cop d'escalada pero que ningú de nosaltres coneix ni sabem res de res... amb aquest si que no li deixem passar i que vingui acompanyat, i si es algú que coneixem ha d'anar amb molt de compte perque hi ha una que és una jeta i criticona i tampoc se l'acceptarem (si ve amb aquella ell i ella no entren al restaurant, ja m'encarregueré que els fotin fora perque la paia aquesta li va fer molt de mal al meu nen fa molts anys)
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: gemmapeke » dj. nov. 11, 2010 4:20 pm

Doncs si, a mi realment només em preocupa una persona...si els altres amb XXX temps tenen parella i el/la volen portar...ells mateixos....

Nenes!!!és el meu missatge 100!!!!

JAJAJA
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: vdsecanell » dj. nov. 11, 2010 9:26 pm

Moltes gràcies wapes per les vostres respostes.

Suposo que com dieu posaré el nom de la parella i si arrivat el dia no en tenen doncs que m'ho diguin i acabat el problema.

El tema de l'esglesia ho preguntava perquè no sé si ens ho diran i aquest estiu al casament del meu cunyat la nuvia es va posar a la detra i com a tot arreu posa a l'esquerra del nuvi doncs estic una mica liada. Per un altre banda si utilitzo el sentit comú penso que si els convidats de la nuvia han de seure a la part dreta serà que la nuvia es col·loca també a la dreta.

Torno a repetir moltissimes gràcies a totes per donar-me una miqueta més de llum en aquest tema.

Per cert ja sé que el nom en el sobre a d'anar a mà, però jo ho sento serem molta colla i cada sobre pot quedar d'una manera diferent així que també a l'impresora.
vdsecanell

Entrades: 14
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 2:06 pm

EntradaAutor: Mar_85 » dv. nov. 12, 2010 12:59 am

Jo tame tinc les invitacions a mig fer ( les he fetes jo) xo encara no he ficat el nom al sobre, suposo q ficare familia tal.. als que son familia amb fills i mes... i els q son parella doncs ficare el nom de la parella. I bueno de amics aixis q fa poc q surten no en tinc avui x avui d'aqui a un mes o dos q sera quan els i dongui... mai se sap xo aleshores si no la conec posare acompanyan... Despues tinc un cusi q te una novia q no soporto, bueno avui no estan junts, la setmana q be no se.. aixis que lo que fare es ficar-lo a la invitacio dels meus tiets en plan familia tal i pascual.. i aleshores com ha sota fica confirmar abants del dia tal doncs si aquell dia esta amb ella i la vol portar doncs q ho digui... Pq lo que no fare jo es fer el paperines... pq sino potser tindria q preparar dos sobres i dir estas con ella?? si.. pues ala aquesta, no estas? pues ale aquesta... i passo! A part d'aixos hos dire q a la boda de la meva cusina hi habia algun cas d'aquets de amics que feia poc q surtian amb una noia, i aquestes mateixes no van anar, pq si nomes habien vist als meus cusins una vegada i de passada doncs no els i venia de cara anar o no se... xo jo esta clar que si quan feia 1 mes o 2 q surtia amb el que sera el meu marit, m'haguesin invitat a una boda de una persona q no conec ( nomes x ser la seva parella) doncs segurament tampoc no hagues anat pq realment si no els conec que i pinto?? Vinga sort amb les invitacions!
Mar_85

Entrades: 45
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 11:22 am

EntradaAutor: snake35 » dv. nov. 12, 2010 10:25 am

Bon tema aquests!!
Mireu nosaltres les vem entregar quan faltaven quasi cinc mesos, crec que ens vam avançar una miqueta però ens feia tanta il.lusió que ho vam fer així, normalment són uns 3 mesos.
Tant si les envieu per correu com si les entregueu a mà han d'anar sempre amb el nom ja sigui escrit a mà o a màquina però queda lleig donar-les en blanc. Que es posa? nosaltres posavem el nom de l'esposa i del marit i el cognom del familiar teu directe, vull dir, si son els vostres tiets doncs si el tiet és el germà del vostre pare el seu cognom no el cognom de la vostre tieta que és "sobrevinguda", això no sé si és de protocol o no, la veritat és que no tinc ni idea, però nosaltres ho vam fer així. També com que vam convidar a nens però no tots els cosins, vam posar els noms dels quals venien pq sapiguéssin que els convidavem.
Respecte de tota aquesta gent que no té parella ni se sap si en tindrà, nosaltres tenim amics, divorciats i solters, total que vam posar només el nom de qui convidàvem, els hi vam dir que si voliem portar acompanyant que ens ho diguéssin com a màxim una setmana abans del casament ja que s'ha de dir al restaurant però no us amoineu per això, alhora de que us facin la transferència o el regalet ja sabreu quants seran, a més com que suposo que posareu que us truquin per confirmar l'assitència allà ho diràn.
Després queda les targetes de donar les gràcies un cop us hàgin fet la transferència o comprat el regal de la llista de noces, nosaltres les vam fer iguales que el dibuix de la participació (uns ninos motoristes) amb el nostre nom, adreça i telèfon i posant a mà moltes gràcies i ja està!.
Apa doncs, espero haver servit d'ajuda!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Shaik » dv. nov. 12, 2010 11:16 am

Noies, jo us vull preguntar una cosa... Realment existeixen els "acompanyats" fantasmes? Hi ha gent que té la cara d'anar a un casament on no coneix ni als nuvis? :.0.-0.: Em sembla una mica gros, això, no?
Imatge
Shaik

EntradaAutor: snake35 » dv. nov. 12, 2010 11:20 am

Shaik ha escrit:Noies, jo us vull preguntar una cosa... Realment existeixen els "acompanyats" fantasmes? Hi ha gent que té la cara d'anar a un casament on no coneix ni als nuvis? :.0.-0.: Em sembla una mica gros, això, no?

Shaik, al meu casament no va passar qui no tenia parella quan els hi vaig donar les invitacions no en tenia llavors el dia del casament però estic segura que n'hi han molts casos.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Shaik » dv. nov. 12, 2010 11:32 am

snake35 ha escrit:
Shaik ha escrit:Noies, jo us vull preguntar una cosa... Realment existeixen els "acompanyats" fantasmes? Hi ha gent que té la cara d'anar a un casament on no coneix ni als nuvis? :.0.-0.: Em sembla una mica gros, això, no?

Shaik, al meu casament no va passar qui no tenia parella quan els hi vaig donar les invitacions no en tenia llavors el dia del casament però estic segura que n'hi han molts casos.

Ufff, és que jo encara que m'ho demanessin de genolls mai acompanyaria a un amic o rotllet a un casament on no m'han convidat ni conec ningú. No veig quin problema hi ha d'anar sol a un casament, ja et solen posar a la taula dels solters (i encara pots lligar i tot >.-<: ).
Imatge
Shaik

EntradaAutor: marsal75 » dv. nov. 12, 2010 11:37 am

jo estic amb tu amb aixó de que té de dolent anar a un casament sol, vas amb els amics i per tant et posen a la taula amb ells, sol sol no hi vas pas.... amb aixó he tingut alguna discussió amb el meu xicot, que no paso per que alguns amics que son solter vagin amb acompanyant, farem l'excepció amb un perque l'altre parella ho va fer i per tant va sentar precedents i amb un altre esta la cosa que si que no... pero ja esta amb els altres soc molt radical
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Glòra » dv. nov. 12, 2010 12:38 pm

Jo aquest estiu vaig anar a una boda que hi habia un cosi de la núvia que va portar a la parella i que no coneixia a cap dels dos!!! A mi aixó em sembla fatal, pq si al menys la vols dur a la boda, presenta-li.no???
Imatge
Glòra

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants