NUVIES MANU GARCIA - PRODUCTE NACIONAL

un gran any!

NUVIES MANU GARCIA - PRODUCTE NACIONAL

EntradaAutor: carol1976bcn » dt. oct. 12, 2010 10:06 pm

Hola noies, lo meu es el que podem definir com una boda express, l'esglesia a la primera la vaig decidir, el restaurant el mateix sense pensar-m'ho gaire, el fotograf el primer que vem anar a preguntar, potser per segons qui, semblara car, pero bó. I ara estic del mes contenta respecte al vestit..... En principi tenía un presupost més que bó, ja que es un regal dels meus pares, així que vaig demanar hora a Aire, Cymbeline i Rosa Clara (aquesta última per la fama que té i no pas perque m'agradi gaire el que te per la temporada 2011), tenía hora per aquest dijous, pero ho hauré d'anul·lar, perque ja tinc el meu vestit. Dissabte passat passejant per la Diagonal vem entrar a dues botigues, l'una era Raimon Bundó, la veritat es que no hem va fer gairé l'estil, més aviat classic i la dependenta la veritat no hem va enganxar gaire i total li vaig demanar un catàleg..... dos locals més enlla hi ha una botiga Manu Garcia, vaig entrar, vaig parlar amb una noia que desde el minut cero la vaig veure que si que entenia del tema que tenía experiencia (cosa que veig importantíssima en aquest sector), hem va enseñar el catàleg i hem va explicar una miqueta la marca. Fa 1 mes que estan a Barcelona (ella d'uns 40 anys i smepre habia trevallat en el sector), tenen botigues a Valencia, Madrid, Arabia Saudí i al Sud, ja que la marca es de Cordoba. Hem va semblar genial, el que jo buscaba una marca de vestits feta integrament al nostre país. I no es per desprestigiar a d'altres marques, pero Rosa Clara (i submarques) i Pronovies, els vestits provenen de Xina (encara que no retrec que siguin macos), pero crec que algo tan típic com el vestit de núvia hauría de fer-se integrament aquí. I deixant de banda, que al venir d'alla el vestit es mes car degut als intermediaris, aquest te un aventantge, te'l fan amb 1 mes, així que això que m'he sentit als llocs de ja vas tard no pots trigar gairé a venir, aquí hem van dir que t'ho diuen perque no son d'aquí, ara ho entenc tot....... a Manu Garcia hi ha dos opcions o tries un vestit del catàleg i la talla o amb un increment del 20% et fan les modificacions que vulguis i es totalment a mida. Els mateixos teixits i qualitat que les altres marques pero a mida i únic.
Vaig demanar hora per ahir dilluns, vaig anar amb els meus pares i dit i fet, la mateixa noia, un 10, un encant, i el millor vem sortir amb el vestit ja encarregat. S'enrecordava de l'estil que li havia comentat dissabte, i menys el primer que hem vaig possar que va ser un caprici de la meva mare (i hem quedaba com una patada), la resta va acertar de ple. Noies com aquesta hi haurien d'haver a tots els llocs. Suposo que n'hi han, pero jo quan vaig acompañar alguna que altre amiga en alguna ocasio no les vaig veure (suposo que es questio de sort).
Resumint, recomano 100% Manu Garcia. Us deixo la web per si li voleu donar una ullada http://www.manugarciacostura.com/ i despres tambè tenen aquesta altre marca http://www.higarnovias.com/ que la tenen només a les botigues del sud, pero que si hi ha algún model que t'agradi, te'l porten a la botiga de Barcelona.
Hi ha algú més que ha comprat el vestit d'aquesta firma? Sinó es així, espero que per altres noies que encara estan mirant, tinguin aquesta botiga en compte.
Ho he rellegit i sembla un anunci publicitari de la marca jejejej i possats ja hem podríen donar una comissio........
Espero que les que comenceu ara no us streseu, almenys per a mi no ha estat gens dificil.
carol1976bcn
:: núvia rookie

Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

Re: NUVIES MANU GARCIA - PRODUCTE NACIONAL

EntradaAutor: jesy-fidel » dt. oct. 12, 2010 10:15 pm

q bonitos....y de precio q tal???se pueden dar pistas del tuyo??
[size=200][/[url][/url]size]
FIDEL Y FIDEL JR........LOS HOMBRESDE MI VIDA
24 DE SEPTIEMBRE DE 2011...UN GRAN DIA !!!
jesy-fidel

Entrades: 152
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 12:53 am

EntradaAutor: ada77 » dc. oct. 13, 2010 5:21 am

Són molt macos, però sobre quins preus es mouen??
Merci!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: carol1976bcn » dc. oct. 13, 2010 3:51 pm

Hola noies!!
El meu es de la col·lecció 2010 el model MG-104 encara que li farem alguna cambis, en principi farem l'escot en V de pic i ara es mes recte i alt. Encara no ho tenim decidit. La cua potser la farem mes curta, i porta com una espècie de can can que ja va cosit amb el vestit, te varies capes, i en principi el faran així pero si el veig massa voluminos li treuran capes i llestos.
En quant el preu...... si agafes el model com el catàleg es un preu, que va de 900 € el mes economic a 1500 € els mes cars, tots de sedes, brocats, tafetans i d'altres robes bones. El que passa que es el que us vaig comentar al ser d'aquí no es paguen intermediaris i s'ajusten mes en el preu. I si el cas es com el meu que el fem a mida, el vestit li fan un increment del 20% per ser a mida i amb variacions, total hem surt 1450 € sino eren uns 1200 € aprox.
De la col·lecció 2010 no els tenen tots, i de la 2011 encara no els hi han arrivat tots, pero estan al caure, com que son d'ells mateixos.....
Jo hem vaig enprovar: el MG-133 que es molt seblant al que m'he quedat, l'unic la faldilla es un pel diferent i la part superior te un altre brodat (encara que això no es problema t'ensenyen catàleg de robes perque puguis cambiar). Despres tambe hem vaig emprovar de 2011 el MG-201 maco pero pel meu gust mes soso. El MG-224 molt original estil com romà, quedaba força bé tenint en compte que no era la meva talla, i el vaig descartar perque vaig pensar que potser era massa raret, vaja que no hem vaig atrevir. EL MG-234 pero possan-t'hi tirants (be caprici de la meva mare pel brodadet que no es veu que esta als baixos) hem quedaba horroros...... descartat. I el MG-208 tambè te bona pinta pero crec amb el pit que tinc una 95 - 100 això que la part del pit sigui arrugadeta no m'ho hagues acabat de veure..... tampoc el tenien encara. El 2010 MG-114 tambè es original la faldilla que son tots com mocadors penjats, queda molt bé, hem va agradar possat pero portser ab veure-m'ho amb la part de dalt que esta al catàleg doncs.....no hem va convencer.
De preus estan molt bé tenint en compte el pressupost que tenía inicial de 2000€ o 2500€, aquest es quasi la meitat. Que es el que dic jo, que encara que te'l regalin, total es per un día..... I jo soc persona de ideies fixes, i no m'agrada pas mirar gaire. Si algo m'agrada, ja puc veure desprès 50.000 vestits més, que tornaré pel primer, mira sóc així.....
Ahhh tambè una cosa important, el vestit jo no me'l vaig provar amb la flo que surt al catàleg sino que duia com una especie de peça allargadeta de brillantets, molt mono. Potser a mi hem fa mes le pes la flo, no sé. Hem va comentar que ve amb la flor, però que despres això si t'agrada més una altre cosa la cambien i la flor te la quedes igual i t'expliquen com transformarla per que sigui un adorno pel cabell.
En principi jo fins 2 mesos abans no hi he de tornar mes. Ara m'han fet pagar 300 € com a paga i senyal per fer reserva dels teixits, que això si ho vaig decidir en el moment. I dos mesos abans et prenen les mides finals i te'l confeccionan, te'l porten pagues el 50% i li fan els cambis oportuns fins uns dies abans el reculls i pagues la resta.
Espero que us hagui servit la informació, i a veure si trobeu el que busqueu tant ràpid com jo.
carol1976bcn

EntradaAutor: snake35 » dc. oct. 13, 2010 4:25 pm

carol1976bcn ha escrit:Hola noies!!
El meu es de la col·lecció 2010 el model MG-104 encara que li farem alguna cambis, en principi farem l'escot en V de pic i ara es mes recte i alt. Encara no ho tenim decidit. La cua potser la farem mes curta, i porta com una espècie de can can que ja va cosit amb el vestit, te varies capes, i en principi el faran així pero si el veig massa voluminos li treuran capes i llestos.
En quant el preu...... si agafes el model com el catàleg es un preu, que va de 900 € el mes economic a 1500 € els mes cars, tots de sedes, brocats, tafetans i d'altres robes bones. El que passa que es el que us vaig comentar al ser d'aquí no es paguen intermediaris i s'ajusten mes en el preu. I si el cas es com el meu que el fem a mida, el vestit li fan un increment del 20% per ser a mida i amb variacions, total hem surt 1450 € sino eren uns 1200 € aprox.
De la col·lecció 2010 no els tenen tots, i de la 2011 encara no els hi han arrivat tots, pero estan al caure, com que son d'ells mateixos.....
Jo hem vaig enprovar: el MG-133 que es molt seblant al que m'he quedat, l'unic la faldilla es un pel diferent i la part superior te un altre brodat (encara que això no es problema t'ensenyen catàleg de robes perque puguis cambiar). Despres tambe hem vaig emprovar de 2011 el MG-201 maco pero pel meu gust mes soso. El MG-224 molt original estil com romà, quedaba força bé tenint en compte que no era la meva talla, i el vaig descartar perque vaig pensar que potser era massa raret, vaja que no hem vaig atrevir. EL MG-234 pero possan-t'hi tirants (be caprici de la meva mare pel brodadet que no es veu que esta als baixos) hem quedaba horroros...... descartat. I el MG-208 tambè te bona pinta pero crec amb el pit que tinc una 95 - 100 això que la part del pit sigui arrugadeta no m'ho hagues acabat de veure..... tampoc el tenien encara. El 2010 MG-114 tambè es original la faldilla que son tots com mocadors penjats, queda molt bé, hem va agradar possat pero portser ab veure-m'ho amb la part de dalt que esta al catàleg doncs.....no hem va convencer.
De preus estan molt bé tenint en compte el pressupost que tenía inicial de 2000€ o 2500€, aquest es quasi la meitat. Que es el que dic jo, que encara que te'l regalin, total es per un día..... I jo soc persona de ideies fixes, i no m'agrada pas mirar gaire. Si algo m'agrada, ja puc veure desprès 50.000 vestits més, que tornaré pel primer, mira sóc així.....
Ahhh tambè una cosa important, el vestit jo no me'l vaig provar amb la flo que surt al catàleg sino que duia com una especie de peça allargadeta de brillantets, molt mono. Potser a mi hem fa mes le pes la flo, no sé. Hem va comentar que ve amb la flor, però que despres això si t'agrada més una altre cosa la cambien i la flor te la quedes igual i t'expliquen com transformarla per que sigui un adorno pel cabell.
En principi jo fins 2 mesos abans no hi he de tornar mes. Ara m'han fet pagar 300 € com a paga i senyal per fer reserva dels teixits, que això si ho vaig decidir en el moment. I dos mesos abans et prenen les mides finals i te'l confeccionan, te'l porten pagues el 50% i li fan els cambis oportuns fins uns dies abans el reculls i pagues la resta.
Espero que us hagui servit la informació, i a veure si trobeu el que busqueu tant ràpid com jo.

Carol molt bonic el vestit! jo vaig descobrir aquest disenyador pq havia d'anar a un casament i té uns vestits de festa molt xul.los! lo important és que t'agradis amb el vestit i et trobis còmode i gens disfressada.
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: susanaixavi » dv. gen. 21, 2011 10:15 pm

M'encanta aquest dissenayador Carol, he vist varis models del 2010 i del 2011 preciosos, pero m'imaginava que seria mes car. El vaig trobar per casualitat i buscava informació al foro per saber si hi havia alguna nuvia que l'hagues triat. Moltes gracies per les teves explicacions. Siusplau posa fotos quan tornis a provarte'l. Saps si tenen complements??? Em caso al març i necesitaré abrigarme una mica!!! Gracies
Imatge
susanaixavi

Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

EntradaAutor: carol1976bcn » ds. gen. 22, 2011 5:01 pm

Si, tenen sabates, complements pel cabell i jo pel meu vestit el MG220 he triat com una jaqueteta o torera no se com dir-li que es com de tul. I hem repeteixo, el tracte superbo. Pots passar quan vulguis per parlar amb les noies sempre t'atenen no has d'anar amb hora, almenys que no sigui pq ja tenen el teu vestit i has de quedar.
carol1976bcn

EntradaAutor: susanaixavi » dg. gen. 23, 2011 1:27 pm

carol1976bcn ha escrit:Si, tenen sabates, complements pel cabell i jo pel meu vestit el MG220 he triat com una jaqueteta o torera no se com dir-li que es com de tul. I hem repeteixo, el tracte superbo. Pots passar quan vulguis per parlar amb les noies sempre t'atenen no has d'anar amb hora, almenys que no sigui pq ja tenen el teu vestit i has de quedar.

Moltes gracies, m'agrada molt l'estil que has triat, es un dels que m'ha cridat l'atenció.
Hauré de fer una visita, jejejjeje... El que pasa que encara es molt d'hora, no em caso fins d'aqui un any, m'esperaré al estiu!!!
Imatge
susanaixavi

Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants