Hola noies, lo meu es el que podem definir com una boda express, l'esglesia a la primera la vaig decidir, el restaurant el mateix sense pensar-m'ho gaire, el fotograf el primer que vem anar a preguntar, potser per segons qui, semblara car, pero bó. I ara estic del mes contenta respecte al vestit..... En principi tenía un presupost més que bó, ja que es un regal dels meus pares, així que vaig demanar hora a Aire, Cymbeline i Rosa Clara (aquesta última per la fama que té i no pas perque m'agradi gaire el que te per la temporada 2011), tenía hora per aquest dijous, pero ho hauré d'anul·lar, perque ja tinc el meu vestit. Dissabte passat passejant per la Diagonal vem entrar a dues botigues, l'una era Raimon Bundó, la veritat es que no hem va fer gairé l'estil, més aviat classic i la dependenta la veritat no hem va enganxar gaire i total li vaig demanar un catàleg..... dos locals més enlla hi ha una botiga Manu Garcia, vaig entrar, vaig parlar amb una noia que desde el minut cero la vaig veure que si que entenia del tema que tenía experiencia (cosa que veig importantíssima en aquest sector), hem va enseñar el catàleg i hem va explicar una miqueta la marca. Fa 1 mes que estan a Barcelona (ella d'uns 40 anys i smepre habia trevallat en el sector), tenen botigues a Valencia, Madrid, Arabia Saudí i al Sud, ja que la marca es de Cordoba. Hem va semblar genial, el que jo buscaba una marca de vestits feta integrament al nostre país. I no es per desprestigiar a d'altres marques, pero Rosa Clara (i submarques) i Pronovies, els vestits provenen de Xina (encara que no retrec que siguin macos), pero crec que algo tan típic com el vestit de núvia hauría de fer-se integrament aquí. I deixant de banda, que al venir d'alla el vestit es mes car degut als intermediaris, aquest te un aventantge, te'l fan amb 1 mes, així que això que m'he sentit als llocs de ja vas tard no pots trigar gairé a venir, aquí hem van dir que t'ho diuen perque no son d'aquí, ara ho entenc tot....... a Manu Garcia hi ha dos opcions o tries un vestit del catàleg i la talla o amb un increment del 20% et fan les modificacions que vulguis i es totalment a mida. Els mateixos teixits i qualitat que les altres marques pero a mida i únic.
Vaig demanar hora per ahir dilluns, vaig anar amb els meus pares i dit i fet, la mateixa noia, un 10, un encant, i el millor vem sortir amb el vestit ja encarregat. S'enrecordava de l'estil que li havia comentat dissabte, i menys el primer que hem vaig possar que va ser un caprici de la meva mare (i hem quedaba com una patada), la resta va acertar de ple. Noies com aquesta hi haurien d'haver a tots els llocs. Suposo que n'hi han, pero jo quan vaig acompañar alguna que altre amiga en alguna ocasio no les vaig veure (suposo que es questio de sort).
Resumint, recomano 100% Manu Garcia. Us deixo la web per si li voleu donar una ullada http://www.manugarciacostura.com/ i despres tambè tenen aquesta altre marca http://www.higarnovias.com/ que la tenen només a les botigues del sud, pero que si hi ha algún model que t'agradi, te'l porten a la botiga de Barcelona.
Hi ha algú més que ha comprat el vestit d'aquesta firma? Sinó es així, espero que per altres noies que encara estan mirant, tinguin aquesta botiga en compte.
Ho he rellegit i sembla un anunci publicitari de la marca jejejej i possats ja hem podríen donar una comissio........
Espero que les que comenceu ara no us streseu, almenys per a mi no ha estat gens dificil.