opiniones de restaurante can biel y masia solior

un gran any!

opiniones de restaurante can biel y masia solior

EntradaAutor: laura queralt » dt. oct. 05, 2010 1:03 pm

Hola chicas me podeis ayudar con estos dos restaurantes, no los conozco y en la feria me gustaron me podeis dar referencias de ellos gracias guapas
laura queralt
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 10:54 pm

Re: opiniones de restaurante can biel y masia solior

EntradaAutor: Bie » dt. oct. 05, 2010 1:17 pm

jo vaig anar a veure la masia solior també després de la fira, no està mal i per lo vist ha millorat respecte als últims anys però fan més d'una boda al dia i es inevitable que els convidats es vegin... jo si fos tú aniria personalment
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: mirens » dt. oct. 05, 2010 2:46 pm

Hola!!! Tinc una amiga que es va casar a Can Biel i va quedar contentissima, apart ells eren bastants ( 150-180) i tothom tenia el menjar calent al mateix moment i el menjar bonissim. la atenció que van rebre també va ser molt bona!! sort!!
Imatge
mirens
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dl. set. 13, 2010 3:22 pm

EntradaAutor: laura queralt » dt. oct. 05, 2010 5:59 pm

gracies guapes a can bien li vaig enviar un e-mail per anar aquest cap de setmana pero no m'han contestat aixi que com el 7 de novembre son portes obertes aprofitare i anire aquell dia si dema no em contesten parlare amb solior per anar o disabte o diumenge habeure que tal, el meu pare diu que per fora es veu una mica desastre pero anirem igualment pq fan ofertes que estan be, aixo si no demanare que siguin un celler de can torrens o un vil.la minerva els nostres preferits
laura queralt

Entrades: 109
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 10:54 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants