PRESUPOST FLORISTERIA...

un gran any!

PRESUPOST FLORISTERIA...

EntradaAutor: susanaixavi » dc. set. 29, 2010 2:02 pm

Hola noies, soc del 2012, pero per anar fent cálculs m'agaradaría saber si alguna té calculat el presupost de la floristería: ram de nuvía, decoració església, decoració cotxe, etc...
Sé que depen molt del que contractis i de la floristería, pero quan haig de calcular més o menys??
Gracies...
Imatge
susanaixavi
:: núvia experimentada

Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: PRESUPOST FLORISTERIA...

EntradaAutor: buniketa » dc. set. 29, 2010 7:10 pm

susanaixavi ha escrit:Hola noies, soc del 2012, pero per anar fent cálculs m'agaradaría saber si alguna té calculat el presupost de la floristería: ram de nuvía, decoració església, decoració cotxe, etc...
Sé que depen molt del que contractis i de la floristería, pero quan haig de calcular més o menys??
Gracies...

A veure, això és molt variable, ja que depén de les dimensions de l'església i de les flors que triïs, així com dels extres (catifa, bancs, ...). També de si es casa aquell mateix dia o cap de setmana alguna altra parella per aprofitar les flors.

A mi em van comentar en un lloc que uns 600€ per decorar la Catedral (em caso a Lleida), amb 3 centres i dues estructures, 10 llaços per als bancs, la catifa vermella... i s'hi ha d'afegir el ram, els prendidos i el cotxe. Compta, doncs, uns 750-800€ en total.

En un altre lloc, em regalen la catifa i em surt gairebé tot per uns 600€, amb rams i prendidos inclosos. Però depèn, perquè els preus a les floristeries canvien molt entre elles. No és el mateix demanar cales, que roses o peonies o frèssies... No sé, ja et dic, no sé si et serviré gaire d'ajuda...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: susanaixavi » dj. set. 30, 2010 10:15 am

Hola buniketa, si que em serveixes d'ajuda i molt, pq era una cosa que no tenía ni idea de per on sortirien els trets, jo, si tot va vé, em caso en una ermita petiteta, així, que contaré el que em poses com a molt máxim i suposo que em pasaré, pq lo teu es una catedral, com les reines, ejjejejjeje...
Bé, moltísimes gracies, guapa!!!
Imatge
susanaixavi

EntradaAutor: miressss » dj. set. 30, 2010 3:36 pm

Susana en internet ay muxas paginas dnd te ayudan a acer presupuestos para bodas y ay muxos apartados como restaurante flores invitaciones musica etc y esta muy bien yo tambien staba perdida y cn el presupuesto q te salga ya sabes mas o menos x dnd tirar.
Imatge

Imatge
miressss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. set. 30, 2010 9:30 pm

susanaixavi ha escrit:Hola buniketa, si que em serveixes d'ajuda i molt, pq era una cosa que no tenía ni idea de per on sortirien els trets, jo, si tot va vé, em caso en una ermita petiteta, així, que contaré el que em poses com a molt máxim i suposo que em pasaré, pq lo teu es una catedral, com les reines, ejjejejjeje...
Bé, moltísimes gracies, guapa!!!

No et pensis, eh? Totes som reines, aquell dia, és igual la mida del temple. Ens casem allí perquè em feia gràcia retre'ls aquest homenatge als meus pares, que també s'hi varen casar. Hi ha altres esglésies més petites que el preu és igual, bàsicament perquè el que jo vull no és gens exagerat... però sumes unes coses i altres... jo comptaria uns 400€, que és el que em sembla més real per una església més recollida, però també per una gran, és que depén molt dels gustos i de les flors i la originalitat, no sé si m'explico...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: susanaixavi » dv. oct. 01, 2010 10:21 am

Nosaltres ens casem en una ermita románica petitona, perque al meu xicot li encanta l'época, es super intima i sencilla aixi que no li queda gens bé coses modernes, la catifa vermella, algunes flors altes a l'entrada, decoració de 10 bancs i algun centre per l'altar, tot molt sencill, que total, allá tampoc l'aprofitaran perque es una esglesia que no es fa servir habitualment...
es el que tu dius, tot puja tants diners... quan penses que ja ho tens tot calculat apareixen mes coses en les que no havies pensat...
Imatge
susanaixavi

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 01, 2010 1:39 pm

Jejejejeje, jo no parlo de modernitat, sinó d'originalitat... això de l'antiguitat de l'església és indiferent, em referia a com disposar les flors a l'església, es pot ser més tradicional o més original, no sé si m'explico...
Imatge

Imatge
buniketa

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants