susanaixavi ha escrit:Hola noies, soc del 2012, pero per anar fent cálculs m'agaradaría saber si alguna té calculat el presupost de la floristería: ram de nuvía, decoració església, decoració cotxe, etc...
Sé que depen molt del que contractis i de la floristería, pero quan haig de calcular més o menys??
Gracies...
A veure, això és molt variable, ja que depén de les dimensions de l'església i de les flors que triïs, així com dels extres (catifa, bancs, ...). També de si es casa aquell mateix dia o cap de setmana alguna altra parella per aprofitar les flors.
A mi em van comentar en un lloc que uns 600€ per decorar la Catedral (em caso a Lleida), amb 3 centres i dues estructures, 10 llaços per als bancs, la catifa vermella... i s'hi ha d'afegir el ram, els prendidos i el cotxe. Compta, doncs, uns 750-800€ en total.
En un altre lloc, em regalen la catifa i em surt gairebé tot per uns 600€, amb rams i prendidos inclosos. Però depèn, perquè els preus a les floristeries canvien molt entre elles. No és el mateix demanar cales, que roses o peonies o frèssies... No sé, ja et dic, no sé si et serviré gaire d'ajuda...