Autor: Lanati » dt. set. 28, 2010 10:38 am
Autor: arodrigu » dt. set. 28, 2010 11:05 am
Autor: Lanati » dt. set. 28, 2010 11:15 am
Autor: Rominaa » dt. set. 28, 2010 11:20 am
Autor: Lanati » dt. set. 28, 2010 11:25 am
Rominaa ha escrit:Lanati, es posible que ningú va dir res, pero tambe estic convençuda que no portaven xapas dient que s´havien zumbat a la nuvia
Autor: arodrigu » dt. set. 28, 2010 2:03 pm
Lanati ha escrit:Sí, sí, és molt personal. En el nostre cas, no tindrem aquest problema, però a mi no m'agradaria gens que ex-xicotes del que serà el meu marit fóssin presents. Potser en el cas del nois (ex-xicots de la núvia) encara es veu pitjor, que hi vagin. O no? Es que el fet de que existeixi aquesta "xapa": "yo me zumbé a la novia" és significatiu, no sé. La nostra societat continús sent masclista, en aquest aspecte. Ara, he de dir que ningú no va dir res al casament on jo hi vaig anar, sobre el tema.
Autor: Alexita012 » dc. set. 29, 2010 1:41 pm
Autor: Lanati » dc. set. 29, 2010 4:07 pm
Autor: cucuruxu » dc. set. 29, 2010 4:45 pm
Autor: buniketa » dc. set. 29, 2010 6:59 pm
Autor: arodrigu » dc. set. 29, 2010 9:06 pm
Lanati ha escrit:Arodrigu, vull dir que es veu pitjor "per la societat", desgraciadament, no perquè jo ho pensi!! Que va, que va!! Però el fet de que a la xapa d'exemple posi "yo me zumbé a LA NOVIA" em sembla significatiu de què, segons penso, la societat continúa veient pitjor que la dóna sigui la que tingui "ex" que se l'han "zumbat". Això és el que volia dir.
Autor: Lanati » dj. set. 30, 2010 9:09 am
arodrigu ha escrit:Lanati ha escrit:Arodrigu, vull dir que es veu pitjor "per la societat", desgraciadament, no perquè jo ho pensi!! Que va, que va!! Però el fet de que a la xapa d'exemple posi "yo me zumbé a LA NOVIA" em sembla significatiu de què, segons penso, la societat continúa veient pitjor que la dóna sigui la que tingui "ex" que se l'han "zumbat". Això és el que volia dir.
ah si si! tens tota la raó, a veure per què dimonis no hi ha una xapa que digui "YO ME ZUMBÉ AL NOVIO".....o no???
Autor: Massianya » dj. set. 30, 2010 9:18 am
Autor: buniketa » dj. set. 30, 2010 9:32 pm
Massianya ha escrit:M'ha fet una mica de riure això de les xapes. Arriben a ser molt cutres, no? Jo no m'imagino la meva iaia llegint les xapes dels convidats i demanant-me què vol dir això de "zumbar" (que jo no havia sentit mai).
En el nostre cas, no hi hauran exs, ni per un cantó ni per l'altre. No conservem gaire bona relació amb els nostres respectius. Som així de simpàtics... heheh
Autor: Núria82 » dv. oct. 01, 2010 10:26 am
Autor: buniketa » dv. oct. 01, 2010 1:34 pm
Autor: Shaik » dv. oct. 01, 2010 3:44 pm
Autor: oafei » dv. oct. 01, 2010 4:12 pm
Autor: buniketa » dg. oct. 03, 2010 12:42 am
Shaik ha escrit:Jo penso que, en qualsevol cas, no es convida l'ex-parella en tant que és ex-parella, sinó perquè és quelcom més que això (amic, company). És a dir, que "casualment" és una antiga parella, però aquest no és el motiu de ser convidat.
En el nostre cas, no hi haurà ex, però sí que convidarem un noi a qui li vaig donar "carbasses" i no m'ho ha perdonat (d'això ja fa més de 10 anys, però quan em troba a mi sola no em saluda, jejeje), però resulta que la seva companya ens cau molt bé, i com que són de la colla, també se'ls convidarà. Que ell busqui una excusa per no venir, serà el seu problema, però nosaltres farem el que considerem correcte (ella no entendria perquè no els hi diguem i és absurd a aquestes alçades remenar anècdotes del passat).