CONVIDAR EX-PARELLES

un gran any!

CONVIDAR EX-PARELLES

EntradaAutor: Lanati » dt. set. 28, 2010 10:38 am

Què opineu del tema? Vaig anar a un casament en el que hi havia 2 ex-xicots de la núvia (casats i amb nens). És que avui, al entrar al fòrum, a l'esquerra, he vist un apartat que diu "xapes per als convidats", i una d'elles posa "yo me zumbé a la novia", i m'ha fet pensar en el tema.
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Re: CONVIDAR EX-PARELLES

EntradaAutor: arodrigu » dt. set. 28, 2010 11:05 am

Bé, aixó és molt personal no? Cadascú sap com ha acabat amb aquella persona, si són molt amics, si eren amics de la infància abans de tindre un relació, si van tenir la relació ja fa 20 anys..... Mentre tothom estigui còmode, hi ha mil estils de prendre’s la vida!
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: Lanati » dt. set. 28, 2010 11:15 am

Sí, sí, és molt personal. En el nostre cas, no tindrem aquest problema, però a mi no m'agradaria gens que ex-xicotes del que serà el meu marit fóssin presents. Potser en el cas del nois (ex-xicots de la núvia) encara es veu pitjor, que hi vagin. O no? Es que el fet de que existeixi aquesta "xapa": "yo me zumbé a la novia" és significatiu, no sé. La nostra societat continús sent masclista, en aquest aspecte. Ara, he de dir que ningú no va dir res al casament on jo hi vaig anar, sobre el tema.
Lanati

EntradaAutor: Rominaa » dt. set. 28, 2010 11:20 am

Lanati, es posible que ningú va dir res, pero tambe estic convençuda que no portaven xapas dient que s´havien zumbat a la nuvia
Rominaa

Entrades: 461
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 12:24 am

EntradaAutor: Lanati » dt. set. 28, 2010 11:25 am

Rominaa ha escrit:Lanati, es posible que ningú va dir res, pero tambe estic convençuda que no portaven xapas dient que s´havien zumbat a la nuvia

Ja,ja,ja!! No, és clar, però tothom ho sabia. I la núvia ho recalcava (que eren els seus ex; no que se l'havien "zumbat" -cosa que no sé si havia passat-)
Lanati

EntradaAutor: arodrigu » dt. set. 28, 2010 2:03 pm

Lanati ha escrit:Sí, sí, és molt personal. En el nostre cas, no tindrem aquest problema, però a mi no m'agradaria gens que ex-xicotes del que serà el meu marit fóssin presents. Potser en el cas del nois (ex-xicots de la núvia) encara es veu pitjor, que hi vagin. O no? Es que el fet de que existeixi aquesta "xapa": "yo me zumbé a la novia" és significatiu, no sé. La nostra societat continús sent masclista, en aquest aspecte. Ara, he de dir que ningú no va dir res al casament on jo hi vaig anar, sobre el tema.

Pitjor? Aixó és molt mascliste Lanati! No podem donar-li la culpa del masclisme a la societat quan nosaltres mateixes fem aquestes afirmacions... Deixant de banda el tema de les xapes, que penso que són de conya, penso que cadascú sabrà si convida i per qué ho fa als ex...
En el nostre cas no tenim aquest problema. Pero si un dels dos tinguèssim un bon amic que fa un temps va ser un amor, pero sobretot això, que ara és un bon amic, que és present a les nostres vides (que quedem amb ell/ella, que el passat està superat, que hi ha una bonica relació), doncs, per què no? Una altra cosa es que convidem a un ex que fa 10 anys que no sabem res d'ell!

Pero ja dic que aixó és mooolt personal, són maneres de veure la vida, i de portar la relació (gelos, confiança...)
Imatge
arodrigu

EntradaAutor: Alexita012 » dc. set. 29, 2010 1:41 pm

L'arodrigu tens tooooota la raó del món. En funció de com hagis (o hagi) acabat la relació setnimental tens diferents tipus de contacte, records, etc. Jo, coneguent com sóc, no m'agradaría que vingués cap ex de cap dels dos i mira que jo amb el meu ex vaig quedant, som amicc, és un bon nano i té una nova parella molt simpàtica però crec que no pinta res aquell dia. Definitivament, no m'agradaria. :star::
Imatge
Alexita012
:: núvia de bronze

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: Lanati » dc. set. 29, 2010 4:07 pm

Arodrigu, vull dir que es veu pitjor "per la societat", desgraciadament, no perquè jo ho pensi!! Que va, que va!! Però el fet de que a la xapa d'exemple posi "yo me zumbé a LA NOVIA" em sembla significatiu de què, segons penso, la societat continúa veient pitjor que la dóna sigui la que tingui "ex" que se l'han "zumbat". Això és el que volia dir.
Lanati

EntradaAutor: cucuruxu » dc. set. 29, 2010 4:45 pm

Hola noies!
La nostra Colla de Carnaval i d'amics som unes 35 persones i dintre d'aquest cercles hi han hagut rotllets i parelles i després han canviat i històries vaja!
Jo vaig amb la Colla des que surto amb en Jordi i un any o dos abans de sortir amb mi ell va sortir amb una noia de la Colla i evidentment vindrà al casament amb el seu home i la seva nena! Ells sempre ho han portat amb tota normalitat, i nosaltres també! A mi hem cau estupendament, me l'aprecio molt i és molt bona persona!

A vegades depèn de com es porti la situació! Eren amics, ho van intentar, no va sortir i han seguit sent amics sense mals rotllos ni històries! :-))
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. set. 29, 2010 6:59 pm

A mi em sembla que hi ha quatre xapes i que només són exemples del que es pot posar... i no cal anar gaire més enllà, és la que potser més crida l'atenció, d'acord, però cal tenir mesura.

Pel que fa a convidar exparelles... nosaltres hem convidat a tots aquells que pensem que hi han de ser, independentment de si ens els hem estimat, ens han estimat o què. Són persones importants per a nosaltres i que nosaltres ho som per a ells. Els ex no sempre són una afrenta per al matrimoni... no sé, no és el nostre cas, però penso que potser també convidem algú que hagi estat enamorat de nosaltres o de la nostra parella (o a la inversa) sense saber-ho i ni tan sols tenir-ho en compte. No sé, em sembla una decisió molt personal i que ha d'estar fonamentada en la confiança i la seguretat. A mi no em faria res sempre que fos perquè és una persona que ha estat significativa en la vida del que serà el meu marit... al cap i a la fi, es casa amb mi i no amb una altra...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: arodrigu » dc. set. 29, 2010 9:06 pm

Lanati ha escrit:Arodrigu, vull dir que es veu pitjor "per la societat", desgraciadament, no perquè jo ho pensi!! Que va, que va!! Però el fet de que a la xapa d'exemple posi "yo me zumbé a LA NOVIA" em sembla significatiu de què, segons penso, la societat continúa veient pitjor que la dóna sigui la que tingui "ex" que se l'han "zumbat". Això és el que volia dir.

ah si si! tens tota la raó, a veure per què dimonis no hi ha una xapa que digui "YO ME ZUMBÉ AL NOVIO".....o no???
Imatge
arodrigu

EntradaAutor: Lanati » dj. set. 30, 2010 9:09 am

arodrigu ha escrit:
Lanati ha escrit:Arodrigu, vull dir que es veu pitjor "per la societat", desgraciadament, no perquè jo ho pensi!! Que va, que va!! Però el fet de que a la xapa d'exemple posi "yo me zumbé a LA NOVIA" em sembla significatiu de què, segons penso, la societat continúa veient pitjor que la dóna sigui la que tingui "ex" que se l'han "zumbat". Això és el que volia dir.

ah si si! tens tota la raó, a veure per què dimonis no hi ha una xapa que digui "YO ME ZUMBÉ AL NOVIO".....o no???

+1 :-)ok:
Lanati

EntradaAutor: Massianya » dj. set. 30, 2010 9:18 am

M'ha fet una mica de riure això de les xapes. Arriben a ser molt cutres, no? Jo no m'imagino la meva iaia llegint les xapes dels convidats i demanant-me què vol dir això de "zumbar" (que jo no havia sentit mai).
En el nostre cas, no hi hauran exs, ni per un cantó ni per l'altre. No conservem gaire bona relació amb els nostres respectius. Som així de simpàtics... heheh
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. set. 30, 2010 9:32 pm

Massianya ha escrit:M'ha fet una mica de riure això de les xapes. Arriben a ser molt cutres, no? Jo no m'imagino la meva iaia llegint les xapes dels convidats i demanant-me què vol dir això de "zumbar" (que jo no havia sentit mai).
En el nostre cas, no hi hauran exs, ni per un cantó ni per l'altre. No conservem gaire bona relació amb els nostres respectius. Som així de simpàtics... heheh

jejejejeje... o potser els "simpàtics" són ells i per això no hi ha la bona relació, que també podria ser, no? *.O.-O*
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Núria82 » dv. oct. 01, 2010 10:26 am

Hola noies,
Jo he invitat a la meva primera parella al meu casament, ja que conservo la amistat i jo vull que ell vingui.
Tot això depent de com sigui la relació, ja que si has acabat malament evidenment no voldras que estigui en un dia com aquest.
Imatge
Núria82

Entrades: 172
Membre des de: dj. juny 24, 2010 3:35 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 01, 2010 1:34 pm

És clar, jo penso que si a una persona que és a punt de casar-se se li acut que un ex ha de ser present en un moment com aquest és perquè sent que hi ha de ser i perquè aquesta persona és més que especial, ja no només per a ella, sinó per a la parella en sí. En cas contrari, dubto que se la vulgués convidar, no? No sé...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Shaik » dv. oct. 01, 2010 3:44 pm

Jo penso que, en qualsevol cas, no es convida l'ex-parella en tant que és ex-parella, sinó perquè és quelcom més que això (amic, company). És a dir, que "casualment" és una antiga parella, però aquest no és el motiu de ser convidat.

En el nostre cas, no hi haurà ex, però sí que convidarem un noi a qui li vaig donar "carbasses" i no m'ho ha perdonat (d'això ja fa més de 10 anys, però quan em troba a mi sola no em saluda, jejeje), però resulta que la seva companya ens cau molt bé, i com que són de la colla, també se'ls convidarà. Que ell busqui una excusa per no venir, serà el seu problema, però nosaltres farem el que considerem correcte (ella no entendria perquè no els hi diguem i és absurd a aquestes alçades remenar anècdotes del passat).
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: oafei » dv. oct. 01, 2010 4:12 pm

jajajajajajajaja.....

M'he rigut moltíssim amb lo de la iaia preguntant que vol dir "zumbar"!!!!

jajajajajaja

Boníssim
oafei

Entrades: 100
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 8:30 am

EntradaAutor: buniketa » dg. oct. 03, 2010 12:42 am

Shaik ha escrit:Jo penso que, en qualsevol cas, no es convida l'ex-parella en tant que és ex-parella, sinó perquè és quelcom més que això (amic, company). És a dir, que "casualment" és una antiga parella, però aquest no és el motiu de ser convidat.

En el nostre cas, no hi haurà ex, però sí que convidarem un noi a qui li vaig donar "carbasses" i no m'ho ha perdonat (d'això ja fa més de 10 anys, però quan em troba a mi sola no em saluda, jejeje), però resulta que la seva companya ens cau molt bé, i com que són de la colla, també se'ls convidarà. Que ell busqui una excusa per no venir, serà el seu problema, però nosaltres farem el que considerem correcte (ella no entendria perquè no els hi diguem i és absurd a aquestes alçades remenar anècdotes del passat).

Totalment d'acord...
Imatge

Imatge
buniketa

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants