NÚVIES ROSA CLARÁ 2011!!!

un gran any!

NÚVIES ROSA CLARÁ 2011!!!

EntradaAutor: celia84 » dg. set. 26, 2010 8:26 am

Hola, noies!! Què tal??

Ja escric per aquí fa un temps, però com obro tema nou... torno a presentar-me per si de cas hi ha alguna noia que és nova o no ens coneixem. Em dic Cèlia, tinc ja gairebé 26 anys i visc a Viladecans (Barcelona). Em caso amb el Javi el 28 de maig de 2011 al Monestir de Montserrat i celebro el convit amb un dinar a Sesoliveres (a Igualada). Què m'expliqueu vosaltres? :)

Però vinc a parlar dels nostres vestits!! Us heu comprat el vestit a Rosa Clará? Heu pensat en comprar-ne un d'aquesta firma? Doncs aquest és el vostre tema!! :) Jo vaig comprar ahir el meu vestit a Rosa Clará i em feia il·lusió compartir-ho amb vosaltres, perquè totes diguem la nostra: quin és el nostre vestit o quin ens agrada, com van les proves, les mides, els complements... Què me'n dieu? Us agrada el tema?

El meu vestit és el model Ohio d'aquesta nova temporada 2011, concretament de la col·lecció Two by Rosa Clará. Vist a la foto del catàleg no m'agradava gaire, de fet jo tenia una idea de vestit completament diferent i aquest no em semblava el meu estil, però un cop provats... com canvia tot!! Portaré també un top amb màniga 3/4 que va a conjunt, i un vel molt senzill (només és tul). M'he comprat també el can-can, però les sabates no perquè només en tenen de 10 o 12 cm..., i per mi això són tacons impossibles!!

Bé, de moment us n'he fet un resum. A mida que anem xerrant totes ja ens expliquem els detalls :). Espero que participeu molt!! Salutacions a totes!!

Cèlia.
celia84

Entrades: 18
Membre des de: dj. jul. 30, 2009 3:01 am

Re: NÚVIES ROSA CLARÁ 2011!!!

EntradaAutor: Nantaya » dg. set. 26, 2010 10:32 am

Cèlia, es preciòs!!
la veritat es que hi han molts vestits que ens queden millor posats que les de les fotos del catàlegs...els hi fan possar cada postureta jejejeje
Jo encara no tinc el vestit, de moment he anar a Pronovias, el dia 6 aniré a Aire, i el pròxim que volia anar es a Rosa Clará. A quina botiga vas anar? et van possar alguna pega per emprovarte'ls? em refereixo si et van possar límit. Has donat moltes voltes fins que t'has decidit?
La veritat soc una mica indecisa... i son molts calers...però no se perquè em sembla que aquest cop no em costarà escollir!!
Imatge
Nantaya
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

EntradaAutor: kasia25 » dg. set. 26, 2010 10:46 am

celia84 enhorabona pel vestit!!!! me l'he mirat i és super elegant!!! com t'entenc quan has dit que te n'has quedat un que no tenia res a veure amb el que tenies pensat!!! em va passar exactament el mateix, sempre havia pensat que aniria amb un vestit de princeseta amb volum i cos cenyit, i me n'he quedat un de RC de la col·leciió 2010 que no té res a veure, però m'encanta pk és el meu vestit i és amb el que em veig jo!!! la veritat és que et dóna un subidón molt gran quan ja el tens, quan saps que has fet la paga i senyal i que és aquell, que per més que miris no en trobes un altre que a tu et faci sentir el mateix!!! ara a esperar la 1a prova, aquest cop si amb el NOSTRE vestit i no amb el de mostra!!! :-)ok:
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » dg. set. 26, 2010 3:15 pm

Ola xikas! una preguntita...hasta ke punto en Rosa Clara y en Aire se puede modificar el vestido? me refiero a kitar volantes de un vestido en concreto por ejemplo, o cambiar la tela de vestido etc etc, se puede en estas dos tiendas?
Dreams0411

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » dg. set. 26, 2010 3:18 pm

Aaaa y otra cosilla, el sabado tenia hora en Rosa pero no pude irr juu y al final tengo cita el 23 de Octubre, hay un modelo del 2010 ke me enkanta, creeis ke estara aun para esas fechas para probarmelo? o deveria llamar antes y ke no lo retiren? o eso no se puede? juuu eske kero probarmelo!!
Dreams0411

EntradaAutor: kasia25 » dg. set. 26, 2010 5:51 pm

dreams!! llama antes para confirmar que tengan el modelo, más que nada para inentar no quedarte con la espinita, y si no lo tienen a lo mejor te lo pueden conseguir para el dia que vayas a probartelo!! ;)
A ver, tema cambios en los vestidos, en la tienda RC me dijeron, que de la 1a línia, o sea, en los caros podias hacer cambios, entre cuerpos y faldas, si te gusta la falda de uno pero el cuerpo no, cambiarlo por el cuerpo de otro y al reves, pero que los de la línia TWO, que son los más economicos no se puede hacer ningun cambio!!! En Aire no tengo ni idea... :-/
Imatge
kasia25

EntradaAutor: inhus » dg. set. 26, 2010 6:33 pm

Hola!! jo ja tinc el vestit i también és de Rosa Clarà i us diré que mai m'hagués imaginat que seria d'aquí!! Jo me l'he mirat a Lleida i también em van dir el mateix en quant a creuar part de dalt i de baix pero también si alguna cosa tipus flors, pedreria tipus cinturó no us agrada es pot treure. De fet jo em vaig emprovar un model que tenia dos linies de pedreria i a mi men sobrava una i em va di que es podia treure. finalment mhe quedat el model OBSESIÓN de la nova col·lecció. al catàleg no l'havia seleccionat no sé pq, perquè realment m'agrada. suposo que la faldilla em feia una mica de "por". pero quan thi veus a dins...veus que és el teu!!

al menys jo em vaig veure ja a l'altar!! :D
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » dg. set. 26, 2010 6:46 pm

Yo me probe en Aire entre otros uno del 2010 ke me encanto! cuando me probe los otros 5 del 2011 ella ya veia lo ke me kedaba mejor y me propuso este del 2010 y me kedo monisimo la verdad, esta ai pendiente como opción finalista, pero aun me faltan tiendas por ver...y es ke e visto uno de Rosa Clara del 2010 ke me lo kiero probar!!!!!!!!!!!!!!1 y si lo tienen en tienda ayer no creo ke tuviera problema ya ke aun ai colección del 2010 pero como ire al final el 23.....ai tngo la cosilla, como puede influir este mes!! llamaré mañana!
Dreams0411

EntradaAutor: celia84 » dl. set. 27, 2010 1:28 am

Què bé!! Veig que esteu animades a seguir amb el tema, oleee!! :)

Nantaya, jo vaig mirar fa uns mesos a Pronovias, un dia que feien una presentació dels vestits de 2011, però anava una mica per fer el xafarder perquè no m'agrada molt l'estil d'allà. Vaig estar a Passeig de Gràcia, de Barcelona, i no em va agradar gaire... La noia m'afalagava massa i, segons ella, tots els vestits em quedaven bé. Em donava la sensació que només volia vendre a saco... A més anaven molt ràpid, els emprovadors molt petits, només hi havia talles 36 per emprovar (jo m'havia d'imaginar com em quedarien els vestits), etc... Ahir vaig estar a Rosa Clará de la Diagonal i tenia hora per dimarts a Aire de Via Augusta, però ho anul·laré perquè ahir ja vaig trobar el meu vestit. No vull mirar més perquè aquell era ideal! :) A Rosa Clará em va atendre una tal Mª Carmen, maquíssima. Sabia molt sobre el tema, m'aconsellava, m'orientava... En sabia molt, d'estilisme. Els tipus de tela que millor m'anirien, els tipus de faldilla, de cos..., tot respectant els meus gustos. Molt bé, molt bé! Vaig sortir contentíssima! Gens de pressió ni de pressa, vaig passar-me unes 2 hores allà fins que vaig trobar el que volia. L'emprovador grandíssim, perquè puguis veure't bé la cua. Amb cada vestit que m'emprovava m'anava posant agulles aquí i allà perquè m'ho veiés millor... En general, genial! Em va treure tots els vestits que volia emprovar-me jo i, a més, els que ella em suggeria, que va ser precisament el que em vaig quedar i crec que va encertar molt amb els meus gustos!

kasia25, quin model és el teu? Tinc el catàleg 2010 per casa i li faré un ull, jeje. Jo tinc la primera prova al març! I tu?

Dreams0411, como kasia25 a mí me dijeron lo mismo. Los vestidos de la colección Two no pueden modificarse, porque ya tienen patrones hechos (por eso también son algo más baratos, entre otros motivos). En los demás, en general pueden cambiar más cosas, aunque todo depende del vestido en concreto creo... En Aire yo tampoco sé por qué no he llegado a ir... Es la segunda marca de Rosa Clará, pero también son de precios estilo colección Two, así que no sé... Aun así, mi vestido es de la colección Two y es posible que me añadan unos tirantes, todo dependerá de cómo me lo vea en la 1ª prueba, ya hecho a mi medida. Todo lo que sea añadirle... Y como te digo, aunque tengan patrones hechos, mi vestido me lo harán a medida, aunque también te digo que según tus medidas te cobran más o menos, si hay que añadirle más tela o lo que sea... En mi caso me cuesta más caro. Todas las modificaciones tienen lo suyo. Ah, y en cuanto a los vestidos del 2010 que preguntas, yo estuve en Rosa Clará de Diagonal, en Barcelona, y me dijeron que casi no tenían vestidos del 2010, que se habían vendido mucho. Aun así, les queda alguno suelto, yo llegué a probarme alguno. No sé si te retirarían nada, porque yo he tenido que pagar ya un tercio del importe total (vestido + top + velo + can-can) para encargar el vestido, así que todo lo que sea reservar...

inhus, el teu vestit m'encanta!! Jo no m'hi veig amb els volants de la faldilla, però mira que me l'he mirat de cops al catàleg... El veig tan maco posat allà... Tot i així, no és la forma de model que a mi em quedava bé perquè té el cos llarguet, fins la cadera. Jo sóc baixeta i em va recomanar la dependenta un cos més curt que la faldilla, i crec que va encertar. M'hi veia més baixa amb els altres... Però m'agrada molt el teu vestit! Ja ens aniràs explicant! M'ha agradat la teva frase: 'jo em vaig veure a l'altar!'. És tot just el que vaig sentir jo quan vaig saber que aquell era el meu vestit, i m'encanta veure que és el sentiment apropiat per escollir el vestit, jaja!

Bueno, bueno..., m'he mega-enrollat, jeje, però volia contestar-vos a totes!! Gràcies per explicar-me!! Les que ja teniu vestit, quan teniu la primera prova? Li fareu alguna modificació? I tema sabates? També les compreu allà? Jo no, són altíssimes... Petons!
celia84

Entrades: 18
Membre des de: dj. jul. 30, 2009 3:01 am

EntradaAutor: dory » dl. set. 27, 2010 9:50 am

Hola!!! suposo que jo també seré una rosa clara!!! vaig probar-me el eco i em va encantar pero ara estic a la espera que em truquin quan tinguin el eclipse per emprovar tots dos ( bueno i el romina també me'l emprovare, es chulo! ) i decidiré. El que el més segur que sigui el ECOOO
Felicitats a totes les que ja teniu els vestits!!!
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: Dreams0411 » dl. set. 27, 2010 11:50 am

celia84 ha escrit:Què bé!! Veig que esteu animades a seguir amb el tema, oleee!! :)

Nantaya, jo vaig mirar fa uns mesos a Pronovias, un dia que feien una presentació dels vestits de 2011, però anava una mica per fer el xafarder perquè no m'agrada molt l'estil d'allà. Vaig estar a Passeig de Gràcia, de Barcelona, i no em va agradar gaire... La noia m'afalagava massa i, segons ella, tots els vestits em quedaven bé. Em donava la sensació que només volia vendre a saco... A més anaven molt ràpid, els emprovadors molt petits, només hi havia talles 36 per emprovar (jo m'havia d'imaginar com em quedarien els vestits), etc... Ahir vaig estar a Rosa Clará de la Diagonal i tenia hora per dimarts a Aire de Via Augusta, però ho anul·laré perquè ahir ja vaig trobar el meu vestit. No vull mirar més perquè aquell era ideal! :) A Rosa Clará em va atendre una tal Mª Carmen, maquíssima. Sabia molt sobre el tema, m'aconsellava, m'orientava... En sabia molt, d'estilisme. Els tipus de tela que millor m'anirien, els tipus de faldilla, de cos..., tot respectant els meus gustos. Molt bé, molt bé! Vaig sortir contentíssima! Gens de pressió ni de pressa, vaig passar-me unes 2 hores allà fins que vaig trobar el que volia. L'emprovador grandíssim, perquè puguis veure't bé la cua. Amb cada vestit que m'emprovava m'anava posant agulles aquí i allà perquè m'ho veiés millor... En general, genial! Em va treure tots els vestits que volia emprovar-me jo i, a més, els que ella em suggeria, que va ser precisament el que em vaig quedar i crec que va encertar molt amb els meus gustos!

kasia25, quin model és el teu? Tinc el catàleg 2010 per casa i li faré un ull, jeje. Jo tinc la primera prova al març! I tu?

*.-o-o.* Oléeeeeeeeeeee ke currada nena tas metio jajajaja
oye sabes ke talla (mas o menos) tienen en Rosa Clara para probarse¿?? es ke no tengo ganas de probarme vestidos por encima jajaj en Aire no tuve problema me entravan todos y los ke ivan justitos no se cerraba la cremallera y prou...en Rosa es Igual? o son tallas imposibles?
Joooo nenas ke envidias me daissssssssss yo no kiero esperarme al 23 pa Rosa!!! keria cerrar el tema ya y kitarme la espinita de probar esos 6 vestios ke tengo enmente y zanjar tema vestido :-(
jooo haver si tngo suerte y ke alguna cancele su cita este sabado o como mucho el siguiente..ijjiijijij (entre semana mi mami no puede) :mu::

Dreams0411, como kasia25 a mí me dijeron lo mismo. Los vestidos de la colección Two no pueden modificarse, porque ya tienen patrones hechos (por eso también son algo más baratos, entre otros motivos). En los demás, en general pueden cambiar más cosas, aunque todo depende del vestido en concreto creo... En Aire yo tampoco sé por qué no he llegado a ir... Es la segunda marca de Rosa Clará, pero también son de precios estilo colección Two, así que no sé... Aun así, mi vestido es de la colección Two y es posible que me añadan unos tirantes, todo dependerá de cómo me lo vea en la 1ª prueba, ya hecho a mi medida. Todo lo que sea añadirle... Y como te digo, aunque tengan patrones hechos, mi vestido me lo harán a medida, aunque también te digo que según tus medidas te cobran más o menos, si hay que añadirle más tela o lo que sea... En mi caso me cuesta más caro. Todas las modificaciones tienen lo suyo. Ah, y en cuanto a los vestidos del 2010 que preguntas, yo estuve en Rosa Clará de Diagonal, en Barcelona, y me dijeron que casi no tenían vestidos del 2010, que se habían vendido mucho. Aun así, les queda alguno suelto, yo llegué a probarme alguno. No sé si te retirarían nada, porque yo he tenido que pagar ya un tercio del importe total (vestido + top + velo + can-can) para encargar el vestido, así que todo lo que sea reservar...

inhus, el teu vestit m'encanta!! Jo no m'hi veig amb els volants de la faldilla, però mira que me l'he mirat de cops al catàleg... El veig tan maco posat allà... Tot i així, no és la forma de model que a mi em quedava bé perquè té el cos llarguet, fins la cadera. Jo sóc baixeta i em va recomanar la dependenta un cos més curt que la faldilla, i crec que va encertar. M'hi veia més baixa amb els altres... Però m'agrada molt el teu vestit! Ja ens aniràs explicant! M'ha agradat la teva frase: 'jo em vaig veure a l'altar!'. És tot just el que vaig sentir jo quan vaig saber que aquell era el meu vestit, i m'encanta veure que és el sentiment apropiat per escollir el vestit, jaja!

Bueno, bueno..., m'he mega-enrollat, jeje, però volia contestar-vos a totes!! Gràcies per explicar-me!! Les que ja teniu vestit, quan teniu la primera prova? Li fareu alguna modificació? I tema sabates? També les compreu allà? Jo no, són altíssimes... Petons!
Dreams0411

EntradaAutor: kasia25 » dl. set. 27, 2010 1:23 pm

celia, el meu és el romina, però al catàleg només es veu la part de dalt, ara et busco una foto pk el vegis millor!!! ::love::
dory, ja et vaig dir el que en pensava de l'eco, és una passada!!!! jejejejeje
La veritat és que jo he quedat encantada amb RC, el tracte, l'ull que tenen per seleccionar els vestits que et poden quedar bé, i la sinceritat, almenys amb mi no van ser gens pilotes i això és d'agraïr!!!! :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
kasia25

EntradaAutor: kasia25 » dl. set. 27, 2010 1:24 pm

dory!!! mira què he trobat, el tenia guardat!!! el teu ECO!!! ::love::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
kasia25

EntradaAutor: kasia25 » dl. set. 27, 2010 2:03 pm

celia perdona, que no t'he contestat lo de la prova, jo em caso el 24 de juny i m'han donat hora pel 14 d'abril crec, ara t'ho dic de memoria!!! jejejej sabates m'encanten les del llacet petit, xo son de taló massa fi, i em caso pel civil a l'aire lliure i no em vull quedar enganxada a la gespa!!! jeejejeje
Aprofito per posar una altra foto del romina!!! jijijijiji
Imatge
kasia25

EntradaAutor: Dreams0411 » dl. set. 27, 2010 3:29 pm

Oléeeeeeeeeeee ke currada nena tas metio jajajaja
oye sabes ke talla (mas o menos) tienen en Rosa Clara para probarse¿?? es ke no tengo ganas de probarme vestidos por encima jajaj en Aire no tuve problema me entravan todos y los ke ivan justitos no se cerraba la cremallera y prou...en Rosa es Igual? o son tallas imposibles?
Joooo nenas ke envidias me daissssssssss yo no kiero esperarme al 23 pa Rosa!!! keria cerrar el tema ya y kitarme la espinita de probar esos 6 vestios ke tengo enmente y zanjar tema vestido
jooo haver si tngo suerte y ke alguna cancele su cita este sabado o como mucho el siguiente..ijjiijijij (entre semana mi mami no puede)
Dreams0411

EntradaAutor: kasia25 » dl. set. 27, 2010 3:54 pm

pues no tuve problemas para las tallas, me iban todos bien e incluso alguno grande, y hago una 38-40 asi que tampoco soy un fideo!!!! Por cierto, qué vestido te gusta de la colección 2010?
Imatge
kasia25

EntradaAutor: Dreams0411 » dl. set. 27, 2010 6:16 pm

kasia25 ha escrit:pues no tuve problemas para las tallas, me iban todos bien e incluso alguno grande, y hago una 38-40 asi que tampoco soy un fideo!!!! Por cierto, qué vestido te gusta de la colección 2010?

El modelo Cristal Rosa Clara 2010 :-(
Dreams0411

EntradaAutor: Laura040611 » dl. set. 27, 2010 6:47 pm

Hola a todas!!

Nosotros nos casamos el 4 de junio de 2011 y el pasado 17 de septiembre me compré el vestido. Fuí a una tienda que está en Molins de Rei (tienen todas las marcas, a un precio más económico y un buen montón de modelos).

Me probé 5 modelos (todos de Aire Barcelona, segunda línea de RC) y me quedé con el primero, fué una experiencia super bonita y ahora toca esperar!!!! Estoy super impaciente, con ganas de ir a la primera prueba en enero y que llegue el día tan esperado...
Imatge
Laura040611

Entrades: 48
Membre des de: dl. nov. 09, 2009 6:14 pm

EntradaAutor: inhus » dl. set. 27, 2010 7:28 pm

celia84: és ben veritat que això és el que et fa decidir. jo de fet estava entre dos vestits, el de RC i un de casajuana. ja m'agradava més el de RC però és que realment amb el de casajuana només em veia guapa no casada!! :D

dory es molt bonic el teu eco... a mi em quedaria fatal pq soc mol caderona :D pero aquest estil mencanta! pero clar...

Dreams en RC de lleida al menos habia la 42 y la 44. a mi me entraban todos pero no cerraban pero ya te ves el efecto

nenes a totes us han donat hora per a l'any que ve? a mi mhan dit que ja em trucaran!! no podreeeeeee esperaaaaaaaaar!
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: kasia25 » dl. set. 27, 2010 7:56 pm

inhus, a mi ja em van donar hora per la 1a prova a l'abril. Me l'he comprat a RC Diagonal.
Laura, la 1a prueba en enero ya??? que envidia!!!!!! *.O.-O*
Imatge
kasia25

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants