Autor: celia84 » dg. set. 26, 2010 8:26 am
Autor: Nantaya » dg. set. 26, 2010 10:32 am
Autor: kasia25 » dg. set. 26, 2010 10:46 am
Autor: Dreams0411 » dg. set. 26, 2010 3:15 pm
Autor: Dreams0411 » dg. set. 26, 2010 3:18 pm
Autor: kasia25 » dg. set. 26, 2010 5:51 pm
Autor: inhus » dg. set. 26, 2010 6:33 pm
Autor: Dreams0411 » dg. set. 26, 2010 6:46 pm
Autor: celia84 » dl. set. 27, 2010 1:28 am
Autor: dory » dl. set. 27, 2010 9:50 am
Autor: Dreams0411 » dl. set. 27, 2010 11:50 am
celia84 ha escrit:Què bé!! Veig que esteu animades a seguir amb el tema, oleee!! :)
Nantaya, jo vaig mirar fa uns mesos a Pronovias, un dia que feien una presentació dels vestits de 2011, però anava una mica per fer el xafarder perquè no m'agrada molt l'estil d'allà. Vaig estar a Passeig de Gràcia, de Barcelona, i no em va agradar gaire... La noia m'afalagava massa i, segons ella, tots els vestits em quedaven bé. Em donava la sensació que només volia vendre a saco... A més anaven molt ràpid, els emprovadors molt petits, només hi havia talles 36 per emprovar (jo m'havia d'imaginar com em quedarien els vestits), etc... Ahir vaig estar a Rosa Clará de la Diagonal i tenia hora per dimarts a Aire de Via Augusta, però ho anul·laré perquè ahir ja vaig trobar el meu vestit. No vull mirar més perquè aquell era ideal! :) A Rosa Clará em va atendre una tal Mª Carmen, maquíssima. Sabia molt sobre el tema, m'aconsellava, m'orientava... En sabia molt, d'estilisme. Els tipus de tela que millor m'anirien, els tipus de faldilla, de cos..., tot respectant els meus gustos. Molt bé, molt bé! Vaig sortir contentíssima! Gens de pressió ni de pressa, vaig passar-me unes 2 hores allà fins que vaig trobar el que volia. L'emprovador grandíssim, perquè puguis veure't bé la cua. Amb cada vestit que m'emprovava m'anava posant agulles aquí i allà perquè m'ho veiés millor... En general, genial! Em va treure tots els vestits que volia emprovar-me jo i, a més, els que ella em suggeria, que va ser precisament el que em vaig quedar i crec que va encertar molt amb els meus gustos!
kasia25, quin model és el teu? Tinc el catàleg 2010 per casa i li faré un ull, jeje. Jo tinc la primera prova al març! I tu?
Oléeeeeeeeeeee ke currada nena tas metio jajajaja
oye sabes ke talla (mas o menos) tienen en Rosa Clara para probarse¿?? es ke no tengo ganas de probarme vestidos por encima jajaj en Aire no tuve problema me entravan todos y los ke ivan justitos no se cerraba la cremallera y prou...en Rosa es Igual? o son tallas imposibles?
Joooo nenas ke envidias me daissssssssss yo no kiero esperarme al 23 pa Rosa!!! keria cerrar el tema ya y kitarme la espinita de probar esos 6 vestios ke tengo enmente y zanjar tema vestido![]()
jooo haver si tngo suerte y ke alguna cancele su cita este sabado o como mucho el siguiente..ijjiijijij (entre semana mi mami no puede)![]()
Dreams0411, como kasia25 a mí me dijeron lo mismo. Los vestidos de la colección Two no pueden modificarse, porque ya tienen patrones hechos (por eso también son algo más baratos, entre otros motivos). En los demás, en general pueden cambiar más cosas, aunque todo depende del vestido en concreto creo... En Aire yo tampoco sé por qué no he llegado a ir... Es la segunda marca de Rosa Clará, pero también son de precios estilo colección Two, así que no sé... Aun así, mi vestido es de la colección Two y es posible que me añadan unos tirantes, todo dependerá de cómo me lo vea en la 1ª prueba, ya hecho a mi medida. Todo lo que sea añadirle... Y como te digo, aunque tengan patrones hechos, mi vestido me lo harán a medida, aunque también te digo que según tus medidas te cobran más o menos, si hay que añadirle más tela o lo que sea... En mi caso me cuesta más caro. Todas las modificaciones tienen lo suyo. Ah, y en cuanto a los vestidos del 2010 que preguntas, yo estuve en Rosa Clará de Diagonal, en Barcelona, y me dijeron que casi no tenían vestidos del 2010, que se habían vendido mucho. Aun así, les queda alguno suelto, yo llegué a probarme alguno. No sé si te retirarían nada, porque yo he tenido que pagar ya un tercio del importe total (vestido + top + velo + can-can) para encargar el vestido, así que todo lo que sea reservar...
inhus, el teu vestit m'encanta!! Jo no m'hi veig amb els volants de la faldilla, però mira que me l'he mirat de cops al catàleg... El veig tan maco posat allà... Tot i així, no és la forma de model que a mi em quedava bé perquè té el cos llarguet, fins la cadera. Jo sóc baixeta i em va recomanar la dependenta un cos més curt que la faldilla, i crec que va encertar. M'hi veia més baixa amb els altres... Però m'agrada molt el teu vestit! Ja ens aniràs explicant! M'ha agradat la teva frase: 'jo em vaig veure a l'altar!'. És tot just el que vaig sentir jo quan vaig saber que aquell era el meu vestit, i m'encanta veure que és el sentiment apropiat per escollir el vestit, jaja!
Bueno, bueno..., m'he mega-enrollat, jeje, però volia contestar-vos a totes!! Gràcies per explicar-me!! Les que ja teniu vestit, quan teniu la primera prova? Li fareu alguna modificació? I tema sabates? També les compreu allà? Jo no, són altíssimes... Petons!
Autor: kasia25 » dl. set. 27, 2010 1:23 pm
Autor: kasia25 » dl. set. 27, 2010 1:24 pm
Autor: kasia25 » dl. set. 27, 2010 2:03 pm
Autor: Dreams0411 » dl. set. 27, 2010 3:29 pm
Autor: kasia25 » dl. set. 27, 2010 3:54 pm
Autor: Dreams0411 » dl. set. 27, 2010 6:16 pm
kasia25 ha escrit:pues no tuve problemas para las tallas, me iban todos bien e incluso alguno grande, y hago una 38-40 asi que tampoco soy un fideo!!!! Por cierto, qué vestido te gusta de la colección 2010?
Autor: Laura040611 » dl. set. 27, 2010 6:47 pm
Autor: inhus » dl. set. 27, 2010 7:28 pm
Autor: kasia25 » dl. set. 27, 2010 7:56 pm