DONDE COMPRAR EL VESTIDO

un gran any!

DONDE COMPRAR EL VESTIDO

EntradaAutor: susanaixavi » ds. set. 25, 2010 7:59 pm

Hola!!
necesito la vostra ayuda y opinió. La questió es que em caso a catalunya pero no visc allá i haig d'agafar una avió per arribar-hi. El meu dubte es: on em compro el vestit?? Per un costa vull que m'ajudin a triar me mare i me germana, que per aixó no hi hauría problema, aprofitem que es vinguin un cap de setmana i ja está, també penso que es millor comprar-lo aqui pel tema de les proves, etc...ja que com treballo puc viatjar en contades ocasions... per un altre costat em fa por el viatje en avió amb el vestit, i si s'em fa malbé, es rebrega o jo que sé!!!
Alguna ha hagut de vitjar amb el vestit?? S'arruguen molt???
Noies, no se que fer!!!!
Imatge
susanaixavi
:: núvia experimentada

Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: DONDE COMPRAR EL VESTIDO

EntradaAutor: virgi29 » ds. set. 25, 2010 8:29 pm

Hola wapa!!

Dnd vives??yo creo que la mejor opción es que te lo compres dnd vives, por el tema de las pruebas, y por el tema del avión no creo que tengads problemas ni que se arruge...

Es mi opinión!!!
virgi29

Entrades: 37
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 5:56 pm

EntradaAutor: susanaixavi » dg. set. 26, 2010 11:56 am

virgi29 ha escrit:Hola wapa!!

Dnd vives??yo creo que la mejor opción es que te lo compres dnd vives, por el tema de las pruebas, y por el tema del avión no creo que tengads problemas ni que se arruge...

Es mi opinión!!!

Gracias virgi, yo también opino lo mismo, pero ls dos opciones tienen sus pros y sus contras, lo consultaré también con la familia, a ver que opinan, pero también me interesaba saber si a alguien le había pasado algo parecido, para ver su experiencia...
Gracias....
Imatge
susanaixavi

Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

EntradaAutor: Núria82 » ds. oct. 02, 2010 10:11 pm

Yo creo que sera mejor que lo compres dónde estas viviendo, ya que para cualquier cosa y para las pruebas lo tendras más a mano!
Imatge
Núria82
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 172
Membre des de: dj. juny 24, 2010 3:35 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants