CASMENT AL MARÇ I VESTIT

un gran any!

CASMENT AL MARÇ I VESTIT

EntradaAutor: susanaixavi » dl. set. 20, 2010 11:15 am

Hola a tothom!!! Tinc un dubte, a veure si em podeu ayudar...
Segurament em casi al Març de 2012 i tinc dubtes sobre el vestit. Amb quant temps comenceu a mirar el vestit? quan surten les noves coleccions, perque si no surten fins novembre o desembre i em caso al març ho veig molt just, llavors hauria de mirar la colecció de 2011, no??
Espero la vostra ayuda i opinió,
salutacions...
Imatge
susanaixavi
:: núvia experimentada

Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

Re: CASMENT AL MARÇ I VESTIT

EntradaAutor: dory » dl. set. 20, 2010 11:21 am

Hola Susana!! aviam jo crec que hauries de mirar doncs cap l'estiu o bé al setembre-octubre del 2011. A mi l'altre dia a Rosa clara em van dir que amb 5 mesets anem super bé de temps ( jo vaig anar que em queden aprox uns 9 i em va dir que anava massa sobrada de temps ) pero bueno, sobre lo de la coleccio del 2012 et trobaras que hi ha dissenyadors tipus el jordi dalmau que ho treu molt avans ( hi ha noies del 2010 que shan casat amb un vestit del 2011 ) després la majoria de vestits de pronovias, rc, aire etc van sortint les noves coleccions cap l'estiu fins com a molt tard octubre...
jo crec que si que et dona temps per un del 2012 pero si agafes un del 2011 que tagradi també és vàlid
Aix no sé, jo si fos tu començaria cap al maig o por ahi a mirar cosetes!! :-)ok:
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: susanaixavi » dl. set. 20, 2010 4:21 pm

Moltes gracies... la veritat es que la majoria de gent es casa mes cap al estiu i hi ha coses en les que vaig perdudes, com per exemple también en les fires. la que fan mes a prop de casa es al gener, i si vaig a la 2012 potser ja ho tindré mes o meny tot reservat i ja no em fará falta anar-hi, i si vaig a la d'ara aquest gener, em sembla massa aviat, així que...
Bé, ja anirém fent.
Gracies...
Imatge
susanaixavi

EntradaAutor: tatania_88 » dl. set. 20, 2010 8:33 pm

Hola susana!!

Primerament, moltes felicitats pel teu casament!!
El tema del vestit, jo també crec que anant cap al setembre de 2011 ja anirás bé de temps... o si vols anar abans de vacances, també!!! així t'ho pots pendre amb calma, mirar varies botigues, probar-te varis models... i finalment decidirte amb prou temps!!

I el tema de les fires, t'animo a que vagis a totes les que puguis... pensa que a la fira no vas directament a contratar o comprar coses, sino que vas a coneixer proveidors, veure idees... i per aixó mai es massa aviat!!
Porque la boda de tus sueños es posible... WEDDING DREAMS
www.weddingdreams.es
www.elblogdeweddingdreams.blogspot.com
tatania_88
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1873
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:03 am
Ubicació: Sabadell (Barcelona)

EntradaAutor: susanaixavi » dv. set. 24, 2010 2:12 pm

Moltes gracies...
La veritat es que estic impacient pero em sembla massa aviat per tot, jejjejeje
Ho tindré en compte, gracies...
Imatge
susanaixavi

EntradaAutor: marsal75 » dv. set. 24, 2010 3:33 pm

hola guapa, jo em caso el proxim març (potser et serveixo més com a referència). El vestit el vaig començar a mirar cap a la setmana santa d'aquest any (abril) pero no el vaig encarregar fins al juliol (he perdut pes i a més considerava que abans era massa d'hora).
Tema restaurant: vem començar a mirar octubre-novembre de l'any 2009, i vem reservar-lo al febrer de 2010, igual que el fotograf
Les invitacions esperem començar-les a repartir a partir de mitjans d'octubre.

Com t'han dit les altres noies els vestits de nova col·lecció acostumen a sortir cap a mitjans d'octubre, potser aniries justeta
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: susanaixavi » dv. set. 24, 2010 7:08 pm

marsal75 ha escrit:hola guapa, jo em caso el proxim març (potser et serveixo més com a referència). El vestit el vaig començar a mirar cap a la setmana santa d'aquest any (abril) pero no el vaig encarregar fins al juliol (he perdut pes i a més considerava que abans era massa d'hora).
Tema restaurant: vem començar a mirar octubre-novembre de l'any 2009, i vem reservar-lo al febrer de 2010, igual que el fotograf

Com t'han dit les altres noies els vestits de nova col·lecció acostumen a sortir cap a mitjans d'octubre, potser aniries justeta

Donsc si que em serveixes de referencia, marsal jejejjeje...
El restaurant ja el tenim mig triat, nomes hem vist tres, pero no vivim a catalunya i no tenim temps per mes, falta acabar-ho de mirar i fer la paga i señal, com es pel març no crec que tinguem gaire problema per reservar, et puc preguntar on et cases?
Jo había pensat mirar el vestit cap a l'estiu, pq vull que m'ajudin me mare i me germana i haig d'aprofitar si venen a veure'm per vacances, pq el vull comprar aquí, pel tema de les proves, etc... Crec que no m'esperaré a la nova colecció, total si m'agrada es igual de la temporada que sigui...
Les invitacions les donarás 6 mesos abans?? D'aixó no tinc ni idea, pero bueno aixi tenen temps per pensar-hi i fer dieta, jejejjejjeje..
Moltes gracies...
Imatge
susanaixavi

EntradaAutor: marsal75 » dv. set. 24, 2010 7:27 pm

susanaixavi ha escrit:
marsal75 ha escrit:hola guapa, jo em caso el proxim març (potser et serveixo més com a referència). El vestit el vaig començar a mirar cap a la setmana santa d'aquest any (abril) pero no el vaig encarregar fins al juliol (he perdut pes i a més considerava que abans era massa d'hora).

Donsc si que em serveixes de referencia, marsal jejejjeje...
El restaurant ja el tenim mig triat, nomes hem vist tres, pero no vivim a catalunya i no tenim temps per mes, falta acabar-ho de mirar i fer la paga i señal, com es pel març no crec que tinguem gaire problema per reservar, et puc preguntar on et cases?
Jo había pensat mirar el vestit cap a l'estiu, pq vull que m'ajudin me mare i me germana i haig d'aprofitar si venen a veure'm per vacances, pq el vull comprar aquí, pel tema de les proves, etc... Crec que no m'esperaré a la nova colecció, total si m'agrada es igual de la temporada que sigui...
Les invitacions les donarás 6 mesos abans?? D'aixó no tinc ni idea, pero bueno aixi tenen temps per pensar-hi i fer dieta, jejejjejjeje..
Moltes gracies...

nosaltres farem la ceremonia i el banquet a Can Biel, a Cardedeu.
En la majoria dels llocs on vem anar a preguntar no havia cap tipus de problema al reservar pel març... és més, en alguns encara ens mantenien les coses dels mesos "baixos", és a dir, dels mesos on hi ha menys demanda de casaments
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Meri&Robert » dl. set. 27, 2010 4:42 pm

Hola!!
Jo també em caso al març del 2011, concretament el dia 5, i em vaig decir pel vestit el mes d'agost i la setmana passada vaig fer la primera prova. La segona no la faig fins al desembre.
Jo crec que si mires al setembre del 2011 no has de tenir cap problema. Jo me'l faig a Jordi Anguera i em van dir que no feia falta encarregar-lo taaan aviat com diuen.
Salutacions,
Imatge
Meri&Robert

Entrades: 12
Membre des de: dl. set. 27, 2010 4:19 pm

EntradaAutor: marsal75 » dl. set. 27, 2010 5:11 pm

ens casem el mateix dia!!!!!! pero jo no tinc la primera prova del vestit fins aquest proxim desembre
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Meri&Robert » dl. set. 27, 2010 9:32 pm

Hola!!! Sí! som de les primeres de l'any, suposo, la gent no s'acostuma a casar a l'hivern... =) Jo és que el meu futur home m'ho va demanar el 5 de març d'aquest any, i em va dir que es volia casar just el mateix dia de l'any que ve, i en principi així serà!
Al final també serà al mateix lloc on m'ho va demanar, a Can Bonastre! tot molt romàntic.
Doncs el tema del vestit suposo que això deu dependre una mica també de com els hi va a ells, perquè jo hi vaig anar ara al setembre i no hi he de tornar fins al desembre... i clar, ara tinc unes ganes de veure'l acabat!!!!!
Per cert, jo m'hi faré una jaqueta de la tela del vestit, per si de cas no morir de fred!!
Imatge
Meri&Robert

EntradaAutor: marsal75 » dl. set. 27, 2010 10:51 pm

jo el vestit que m'he agafat té manigueta amb ho qual aniré en plan valenta... només espero que ens faci un molt bon dia, que aquest any el 8 de març va nevar
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Meri&Robert » dt. set. 28, 2010 8:31 am

Ho sé! el 8 va ser la gran nevada i jo em vaig estar 6 hores dins el cotxe aturada a BArcelona...
He de portar ous a les clarisses...
Imatge
Meri&Robert

EntradaAutor: susanaixavi » dt. set. 28, 2010 8:49 am

Meri&Robert ha escrit:Ho sé! el 8 va ser la gran nevada i jo em vaig estar 6 hores dins el cotxe aturada a BArcelona...
He de portar ous a les clarisses...

Els ous de les clarisses també valen per la neu???? jejjejejjejej... aquestes dones son prodigioses, he llegit que algunes parelles els hi porten per la pluja, pero per la neu encara no ho havía sentit... Tot i que deu ser molt maco casar-se amb tot blanc per la neu, han de sortir unes fotos chulísimes, jejejejje... Veureu com teniu molta sort i sigui amb neu, pluja o sol tot sortirá magnífic!!!!!!!!!!!!
Imatge
susanaixavi

EntradaAutor: estrelllita » ds. oct. 09, 2010 6:08 pm

Doncs aki tens un altre referencia del març..

Yop el restaurant el vaig mira just un any abans.. el març del 2010.. el fotograf al abril.. y el vestit al maig.. pero a les tendes em van dir que fins al setembre octubre de aket any podia mira.. pq al març no es una epoca de molta feina.. y amb 6 mesos de antelecio ya es va amb temps de sobres..

es a dir que pots mira la coleccio de 2011.. pero si no et convenç pots espera a la del 2012 que cap el juliol del 2011 ya hi ha avanços...
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
estrelllita
:: núvia rookie

Entrades: 186
Membre des de: dt. abr. 20, 2010 9:29 am

EntradaAutor: susanaixavi » ds. oct. 09, 2010 7:41 pm

Ok, moltes gracies...
Toca esperar!!!
Imatge
susanaixavi

EntradaAutor: HELENIAH » dt. oct. 12, 2010 10:19 pm

La sort que tenim les que ens casem a principis d'any és que les modistes encara no van tan agobiades de feina, i per tant si t'ho mires al setembre et donarà temps segur :-)ok:
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. oct. 13, 2010 8:30 am

si ni modistes, ni peluqueries, ni centres de bellesa.... cap d'aquests llocs tenen l'agenda a tope i per tant ens poden dedicar més temps que si ho fessim al maig, juny o juliol, que són els mesos mes "típics"
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: susanaixavi » dc. oct. 13, 2010 11:43 am

Es veritat, es un dels avantantges de casarse a principis d'any, tot está més tranquil i disposen de més temps per dedicarte en exclusiva, i també els preus son diferents... Desavantatges: crec que el més gran és el temps que fará, pero tant i com tenim ara el canvi climátic en qualsevol mes et pots trobar pluja i fins i tot pedregada, ejjejejje...
Imatge
susanaixavi

EntradaAutor: marsal75 » dc. oct. 13, 2010 12:27 pm

l'any passat el 8 de març queia la gran nevada..... pero jo crec que aixo és anecdotic, el que si que ens podem trobar es vent, pero el març es potser el mes més raro de tots: podem suar pel matí i tenir fred en quan caigui el sol
Imatge
Imatge
marsal75

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants