PRONOVIAS

un gran any!

PRONOVIAS

EntradaAutor: veronik18 » ds. set. 18, 2010 10:12 am

HOLA GENT

algú saps si PRONOVIAS tornarà a fer el 70% en els seus vestits ???? SABEU QUAN??????

GRÀCIES
JA TINC CRÒNICA
veronik18
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

Re: PRONOVIAS

EntradaAutor: montseijordi » ds. set. 18, 2010 10:20 am

Hola!

Crec que l'any passat van fer-ho al gener i al maig si no m'equivoco.
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: VaneMenorca » dg. set. 19, 2010 1:12 pm

Jo hi vaig anar al Juny d'aquest any i sí era al 70% però només en uns quants models del 2009 i només la talla que tenen, la que s'meprova tothom a la tenda i tot així et sortien per uns 700 euros cada vestit però no t'entrava que te'l arreglessin i si volies que ells ho fessin eren 300 euros més, pel que el vestit et sortia per uns 1000 euros.

Només et deixen emprovar 3 models i ja està, t'has de decidir ràpid i marxar, perquè donen cites molt justes de temps i si una altra noia que se'l emprova sel vol quedar i es decideix abans que tú, te quedes sense.

Quan hi vaig anar no n'hi havia cap dels que m'agradaven i em vaig estressar moltíssim...

Al final em vaig quedar un de la temporada nova, sense cap descompte...

Suposo que tornaran a fer-ho al gener, i si hi vas, recorda demanar cita i si pots ser la primera, millor, així tindràs més on escollir...

Sort!!!
Imatge
VaneMenorca
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: Sita_yo » dg. set. 19, 2010 1:45 pm

tal com diu la vanemenorca, conec noies que han anat i es un "estres" i diuen que no gaudeixes gens ni mica del moment , i jo drealment penso que el moment del vestit es unic. Hi ha moltes botigues on els preus oscilen entre els 600 i 1200 euros que estan també molt bé. Vinzens novias és un d'ells, jo m'he estalviat gairebé 1000 euros i això que es un vestit de st patrick.
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants