COMPORTAMENT CONVIDATS

un gran any!

COMPORTAMENT CONVIDATS

EntradaAutor: Lanati » dl. set. 13, 2010 9:45 am

Bon dia, noies! Uff, aquest cap de setmana he anat a un casament. I dic "uff" perquè em vaig fixar en un tema en el que no havia pensat especialment: el comportament dels convidats. Després del primer plat, uns quants amics del nuvi, asseguts a la taula del costat, van començar a llençar trossets de pà a la nostra taula (vala dir que a la nostra taula hi havia la resta d'amics del nuvi). Com jo estava asseguda al costat d'un d'ells, rebia les "municions" un cop sí, un cop no. Parlo de gent vora els 40 anys i amb formació universitària (ho dic perquè es pressuposa una formació; encara que no hi té res a veure). Van fer caure una copa de vi, fins i tot. Potser algú dirà que sóc mssa seriosa, i potser sí que ho sóc, però em va semblar totalment fóra de lloc.
Comentant-ho més tard amb la meva família, ma germana em deia que va anar a un casament en què una noia va caure de la cadira de tan beguda com anava; i una tieta em va comentar que dos convidats van arribar a les mans en una altre casament.
Patiu pel comportament dels convidats?
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Re: COMPORTAMENT CONVIDATS

EntradaAutor: JesusyBerta » dl. set. 13, 2010 10:27 am

Lanati ha escrit:Bon dia, noies! Uff, aquest cap de setmana he anat a un casament. I dic "uff" perquè em vaig fixar en un tema en el que no havia pensat especialment: el comportament dels convidats. Després del primer plat, uns quants amics del nuvi, asseguts a la taula del costat, van començar a llençar trossets de pà a la nostra taula (vala dir que a la nostra taula hi havia la resta d'amics del nuvi). Com jo estava asseguda al costat d'un d'ells, rebia les "municions" un cop sí, un cop no. Parlo de gent vora els 40 anys i amb formació universitària (ho dic perquè es pressuposa una formació; encara que no hi té res a veure). Van fer caure una copa de vi, fins i tot. Potser algú dirà que sóc mssa seriosa, i potser sí que ho sóc, però em va semblar totalment fóra de lloc.
Comentant-ho més tard amb la meva família, ma germana em deia que va anar a un casament en què una noia va caure de la cadira de tan beguda com anava; i una tieta em va comentar que dos convidats van arribar a les mans en una altre casament.

El tema del pa es bastant comú als casaments on jo he anat. A mi em sembla divertit i tampoc fan mal a ningú. Es com quan agafen les estovalles i les mouen i començen a cridar "Vivan los novios". Crec que un casament per els amics es sinònim de festa, i fins a cert punt es normal fer una mica el cabra. Ara si, ja pegar-se o coses més serioses si em semblen totalment una manca de respecte i totalment fora de lloc.

Per cert, crec que no has de donar per supossat que el fet de tenir una carrera universitària fa que una persona tingui una educació més o menys exquisita, sinó que potser tindrà més coneixaments, però l'educació bé de molt avans de qualsevol carrera.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Shaik » dl. set. 13, 2010 10:29 am

A mi no em fan gens de por els convidats que tindrem, hi haurà molts amics, però sempre s'han comportat bé. El més "fort" que han fet en els altres casaments ha estat endur-se el nuvi i despullar-lo, i portar la roba a la núvia. Llevat d'això, res fora de lloc.

Ara bé, tampoc voldria uns convidats sossos i aburrits (en un casament que vam anar la gent no va ni aplaudir quan els nuvis van arribar a l'aperitiu, només vam ser uns pocs que ho vam celebrar), ni que es sentissin cohibits per res; confio plenament en ells!

Una altra història és la barra lliure, sé que algú es passarà de rosca i acabarà begut, però mira, és el seu problema si no se sap controlar, que surti al jardí a prendre la fresca i a passar-li la turca... jejeje!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dl. set. 13, 2010 10:34 am

Shaik ha escrit:A mi no em fan gens de por els convidats que tindrem, hi haurà molts amics, però sempre s'han comportat bé. El més "fort" que han fet en els altres casaments ha estat endur-se el nuvi i despullar-lo, i portar la roba a la núvia. Llevat d'això, res fora de lloc.

Ara bé, tampoc voldria uns convidats sossos i aburrits (en un casament que vam anar la gent no va ni aplaudir quan els nuvis van arribar a l'aperitiu, només vam ser uns pocs que ho vam celebrar), ni que es sentissin cohibits per res; confio plenament en ells!

Una altra història és la barra lliure, sé que algú es passarà de rosca i acabarà begut, però mira, és el seu problema si no se sap controlar, que surti al jardí a prendre la fresca i a passar-li la turca... jejeje!

Totalment d'acord!!!

Jo també vull un casament divertit i que la gent la pugui liar!!! Sé que amb els amics que estàn convidats ho passarem genial!!!jijijijijij!!!

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: MORSITA » dl. set. 13, 2010 10:39 am

Jo també penso lo mateix que vosaltres. Crec que un casament a de ser divertit, si no quina gràcia té???? Jo ja els hi he dit als amics que vui que facin gresca. Al casament dels meus cunyats solament cridaba jo lo de "VIVAN LOS NOVIOS" i arriba un moment que ja et fa vergonya quan veus que ningú fa res.
Imatge
Imatge
MORSITA
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 5:18 pm
Ubicació: Sentmenat

EntradaAutor: Lehara » dl. set. 13, 2010 10:50 am

Yo a parte de mi cuñado y un primo suyo que tienen "mala copa" (muy mala la verdad), y que en todos los eventos familiares se enganchan, son lo único que me preocupa (mucho) en ese aspecto, los demás me dan total confianza.
Espero que se lo pasen pipa, que griten, hagan ruido y no paren de reir y hacer bromas!! Toda la familia es de la fiesta y están super unidos, por parte de mis suegros y mis padres, así que en eventos de este tipo, se desmelenan y es genial.
Que van a beber?? Y tanto!! Pero espero que se sepan comportar y ya le he encargado a 2 parejas de amigos a mi cuñado, que no le dejen ,liarla!!!
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: Lanati » dl. set. 13, 2010 11:34 am

No expressat bé el fet de tenir carrera universitària; vull dir que em sembla una actitut infantil. no pròpia d'algú de 30-40 anys, el tirar trossos de pà. A mi no em sembla tan normal, la veritat. I als nuvis tampoc, quan van haver d'esquivar la guerra de pà per passar a donar el ram.
Una altra cosa és fer gresca... EVIDENTMENT que se'n farà i se n'ha de fer als casaments!!! Tant la família com els amics estem segurs de què en faran un munt!! Una cosa és riure, cridar mil cops "QUE ES FACIN UN PETÓ" "VISCA ELS NUVIS"... i una altra, que vegis gent beguda al casament, caient de la cadira, o guerres de pa. Espero que la gent que hi vingui al nostre no ho trobi tan normal. Per això estic pensant de fer alguna mena d'advertiment.
Lanati

EntradaAutor: dory » dl. set. 13, 2010 11:51 am

Lanati ha escrit:No expressat bé el fet de tenir carrera universitària; vull dir que em sembla una actitut infantil. no pròpia d'algú de 30-40 anys, el tirar trossos de pà. A mi no em sembla tan normal, la veritat. I als nuvis tampoc, quan van haver d'esquivar la guerra de pà per passar a donar el ram.
Una altra cosa és fer gresca... EVIDENTMENT que se'n farà i se n'ha de fer als casaments!!! Tant la família com els amics estem segurs de què en faran un munt!! Una cosa és riure, cridar mil cops "QUE ES FACIN UN PETÓ" "VISCA ELS NUVIS"... i una altra, que vegis gent beguda al casament, caient de la cadira, o guerres de pa. Espero que la gent que hi vingui al nostre no ho trobi tan normal. Per això estic pensant de fer alguna mena d'advertiment.

Lanati, en el primer missatge ja has deixat clar lo de estudis universitaris, :-)ok: s'ha entés perfectament que deies que no tenia res a veure! :-)) el que passa que la gent interpreta a la seva manera...
Jo també vull gresca, que la gent es diverteixi que hi hagi xivarri pero no vull gent borratxa, mals rotllos i comportaments que roçen la mala educació. Conec als meus invitats i espero que si fan guerres de pa, no duri més de 10 minuts i que si algú dona la nota sigui amb gràcia i divertimenta i sempre sense ofendre a ningu!
No et preocupis, encara que sempre hi ha el típic que la lia massa jejejeje
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: cadui » dl. set. 13, 2010 11:54 am

doncs jo sé d'uns cosins que en el casament d'un altre cosí es van endur els coberts del restaurant perquè pel que sembla els que es casaven ho havien fet al seu anteriorment :star:: . Espero i desitjo que a ningú se li ocorri fer això en el meu!! jo sempre m'he comportat en els seus i espero que ho tinguin en compte :-/ Per la resta, sense problemes, prefereixo una boda engrescada a una bona en la que ningú aplaudeix ni victoreja als nuvis (que també les he viscut) :-)ok:
Sobre el beure... el responsable de la nostra boda a l'hotel ja ens va comentar que en més d'una boda algun convidat ha "creuat" per la font zen que hi ha al saló del banquet sense adonar-se, lo que fa el vi!! jajaja!! si algú posa el peu a l'aigua quin fart de riure m'hi faré *.O.-O* *.O.-O*
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Lanati » dl. set. 13, 2010 12:00 pm

Sí, dory, ja sé que no m'he de preocupar massa... al final, no es pot tenir tot absolutament controlat, oi? Si no, després d'un casament, de què parlaríem? :-))

És que em va fer ràbia que un dels trossos de pà fes caure una copa damunt el meu platet de pa i els mullés tot; i la gent, com si res. No ho vaig trobar graciòs, ni canyero, ni fiestero; simplement, mala educació.
Una cosa de la que em penso que no em lliuraré és de que algú begui massa, ara que ho penso... algú hi ha d'aquest estil. Sabeu què passa? Que em sentiré fatal pensant: a veure si agafarà el cotxe i patirà un accident? Però és cert, no es pot controlar absolutament tot i tothom.
Lanati

EntradaAutor: Shaik » dl. set. 13, 2010 1:36 pm

Entenc el tema del pa, quan anava a escola es feia i ho odio, la veritat! A part que em fa molt de fàstic, si em cau una bola al plat ja no menjo, jejeje!

Pel tema alcohol... com que tinc pensat adjuntar a la invitació el plànol de l'església i el restaurant, també informaré que hi ha la possibilitat de quedar-se a dormir a l'hotel del restaurant (fins i tot posant-hi una frase tipus "podeu passar-vos-ho tan bé com vulgueu, i us podeu quedar a dormir i no agafar el cotxe després"). És una idea. No crec que en el meu cas ningú arribi a caure de la borratxera, però contentillos sí que n'hi haurà uns quantes (i quantes...).

Nosaltres hem dit que quan donem les invitacions als amics els advertirem que com no facin gresca no se'ls posarà barra lliure i els farem anar a dormir aviat, jejeje! Fins i tot pensem que el text de les invitacions ja ha de tenir un aire informal si aquesta és la idea de casament que un té, no creieu?
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cadui » dl. set. 13, 2010 1:52 pm

exacte Shaik, jo penso que els nuvis i la forma que tinguin de presentar/encarar el banquet fa molt a la gresca que faci la gent. Jo hi vaig anar a un fa anys que els nuvis fins i tot van posar targetes a la taula on deia algo així com "si-us-plau no volem que crideu massa" :star:: els feia vergonya que els cridéssim visca els nuvis i quasi que ens ho van prohibir :-/

Nosaltres volem que la gent s'ho passi bé i que es noti que es tracta d'una celebració (ja hem anat a prou funerals en els últims anys...), el text de les invitacions és molt informal ("de mutuo acuerdo y en plena posesión de nuestras facultades mentales (sean las que sean)...") i fins i tot els hem comprat pompons a lo cheerleaders pel banquet *.-o-o.* *.-o-o.* !!
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Shaik » dl. set. 13, 2010 2:29 pm

cadui ha escrit:exacte Shaik, jo penso que els nuvis i la forma que tinguin de presentar/encarar el banquet fa molt a la gresca que faci la gent. Jo hi vaig anar a un fa anys que els nuvis fins i tot van posar targetes a la taula on deia algo així com "si-us-plau no volem que crideu massa" :star:: els feia vergonya que els cridéssim visca els nuvis i quasi que ens ho van prohibir :-/

Nosaltres volem que la gent s'ho passi bé i que es noti que es tracta d'una celebració (ja hem anat a prou funerals en els últims anys...), el text de les invitacions és molt informal ("de mutuo acuerdo y en plena posesión de nuestras facultades mentales (sean las que sean)...") i fins i tot els hem comprat pompons a lo cheerleaders pel banquet *.-o-o.* *.-o-o.* !!

Exacte, això vull dir! :-)ok: Nosaltres, després de tants anys junts i que ningú s'esperi que ens casarem, doncs volem plantejar-ho d'una manera simpàtica, divertida, i viure-ho com una festa!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: queralts » dl. set. 13, 2010 2:58 pm

Lanati ha escrit:Bon dia, noies! Uff, aquest cap de setmana he anat a un casament. I dic "uff" perquè em vaig fixar en un tema en el que no havia pensat especialment: el comportament dels convidats. Després del primer plat, uns quants amics del nuvi, asseguts a la taula del costat, van començar a llençar trossets de pà a la nostra taula (vala dir que a la nostra taula hi havia la resta d'amics del nuvi). Com jo estava asseguda al costat d'un d'ells, rebia les "municions" un cop sí, un cop no. Parlo de gent vora els 40 anys i amb formació universitària (ho dic perquè es pressuposa una formació; encara que no hi té res a veure). Van fer caure una copa de vi, fins i tot. Potser algú dirà que sóc mssa seriosa, i potser sí que ho sóc, però em va semblar totalment fóra de lloc.

Hola guapissima yo si que pateixo la veritat e anat a casaments de la meva familia i bueno les coses podrien anar millor i a casaments per part del meu xicot i els jocs que es porten (tots els homes pintar-se els llavis i donar petons al nuvi per tot el cos) no els trobo graciosos la veritat pero bueno, amb el tema de beguts suposo que aixo no pots fer res cada un mira lo seu i per molt que fagis no es pot calcular,
Imatge
queralts

Entrades: 46
Membre des de: dl. set. 13, 2010 12:47 pm

EntradaAutor: fetnah » dl. set. 13, 2010 3:14 pm

Sí que es cierto que hay gente que no se sabe comportar, pero a mí no me preocupa especialmente, seremos poquitos y creo que no habrá enganchadas y sí cachondeo! eso espero, vamos!
Imatge
fetnah

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 7:47 pm

EntradaAutor: carlina » dl. set. 13, 2010 3:18 pm

Lo del pa o trobo de mala educació i queralts jo també trobo de molt mal gust això dels petons.

Al casament de la meva germana la família per part del nuvi va fer sentar primer a ma germana amb els ulls envenats i tenia que endevinar de tots els que la van besar qui era el seu marit.La van besar un munt de nois i de noies amb els llavis pintats a la boca.que asco per favor!!Em direu que trec les coses de lloc o sóc exagerada però a mi em fa fàstic besar-me a la boca amb qualsevol persona que no sigui el meu marit. si m'haguéssin fet aquesta broma quant jo em vaig casar els hauria dit que no però bé ma germana i jo som com la nit i el dia.

Bé doncs després van fer el mateix amb el nuvi el van sentar amb els ulls envenats i van passar noies i nois a besar-lo i tenia que endivinar amb els besitos qui era ma germana.o torno a dir que asco per favor!!o trobo de molt mal gust.

Trobo que es poden fer moltes bromes que no siguin tant fastigoses com aquestes.Però bé hi haurà gent com la meva germana a qui li no li farà rés hi haurà gent com a mi que ho trobo de mal gust i fastigós. és igual que lo del pa, lanati i jo pensem que es de mala educació i hi ha gent que o troba divertit i jo respecto totes les opinions. com dic sempre per gustos els colors per això es el foro per compartir les opinions i feïa temps que volia compartir això que va passar al casament de ma germana amb la gent del foro.Adéu.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dl. set. 13, 2010 6:09 pm

A mi es que m'agraden molt les bromes i el "cachondeo" i jo sóc sempre a qui li agrada fer "putadilles" als colegues sense mala intenció evidentment i dintre d'un límit. Hi han les bromes, y les bromes pesades o de mal gust que són coses diferents. Pero s'ha d'entendre que es una celebració i per un colega que es casi un altre colega es la festa de l'any. Nosaltres ho celebrem a un hotel que ens el tancaran per nosaltres i on la majoría es quedarà a dormir. Imagineu...hi ha sobre n'hi ha piscina...jajajajaja!!!No hi vull ni pensar on acabarem la festa!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: Shaik » dl. set. 13, 2010 9:11 pm

JesusyBerta ha escrit:A mi es que m'agraden molt les bromes i el "cachondeo" i jo sóc sempre a qui li agrada fer "putadilles" als colegues sense mala intenció evidentment i dintre d'un límit. Hi han les bromes, y les bromes pesades o de mal gust que són coses diferents. Pero s'ha d'entendre que es una celebració i per un colega que es casi un altre colega es la festa de l'any. Nosaltres ho celebrem a un hotel que ens el tancaran per nosaltres i on la majoría es quedarà a dormir. Imagineu...hi ha sobre n'hi ha piscina...jajajajaja!!!No hi vull ni pensar on acabarem la festa!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

PISCINA = PELIGRO Jajaja! En el nostre restaurant la piscina queda força amagada, espero que passi desapercebuda... Això sí, que s'hi tiri qui vulgui, però això de llançar-hi a algú per força no m'agrada gens!!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: SusanaC » dt. set. 14, 2010 5:48 pm

Bé és veritat que a les bodes sempre hi ha de tot... La veritat és q els amics solen fer més xibarri però també són els q animen la festa!

Altre cosa són comportaments maleducats i de mal gust. Jo tremolo al nostre casament pq hi han un parell d'amics del meu xicot que... Quina por em dónen!

Petons : besito :
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
SusanaC
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

EntradaAutor: buniketa » dt. set. 14, 2010 11:37 pm

Personalment no tinc por respecte al comportament dels meus convidats: els conec, i no crec que ningú la liï tant com per avergonyir-me. Pel que fa al pa... penso que tothom ha de saber adaptar-se una mica al context i a la situació. Simplement penso que és una manera de començar a trencar el gel. Altra cosa és quan aquesta manera de trencar el gel, aquesta petita broma es converteix en una molèstia per als altres, però cal que siguem conscients que hi ha d'haver moments per tot. Jo tinc 30 anys, professora de secundària, per tant, amb formació universitària... i també he begut i tirat molles de pa. No em considero pas una persona mal educada, i em penso que en totes les meves intervencions al foro així ho he demostrat. I tampoc penso que una persona que no tingui la meva formació sigui pitjor ni millor que jo en aquest sentit, més aviat igual que algú que no té cap formació. Educació no és només formació o ensenyament. I això ho diu una docent; algú que se suposa que representa cert exemple als nostres adolescents; i potser mal m'està dir-ho, però mai ningú se m'ha queixat dels resultats obtinguts.

Més aviat, crec que això és una qüestió de caràcters i de mesura. Prefereixo algun convidat que de tant en tant a algun amic li llanci alguna molla de pa que alguns convidats que facin acte de presència com a estaquirots que sembla que només van a menjar o a jutjar segons què o segons qui (no dic que ho facin, dic que de vegades sembla que tenen aquest posat, deixant de banda que segurament el principal motiu és l'estima als nuvis, evidentment). En el cas del pa o dels petons als nuvis... penso que hi ha coses pitjors que els amics amb els llavis pintats donant petons a la cara del nuvi -nosaltres ho hem fet i no hem anat pas a morrejar ningú- també he estat convidada d'algun casament on pràcticament estava prohibit fer soroll o cridar o dir res... si fins i tot ens van mirar tots malament quan la nostra taula i la del costat (unes 12 persones, potser) ens vam aixecar, travessar el menjador per arribar als nuvis, felicitar-los, fer-los dos petons i brindar amb ells!

Quant a la beguda... què dir que vosaltres no hagueu fet. És problema de qui beu i de qui realment l'ha de suportar. Som grandets per saber què fem i què no fem. Això sí que és greu, perquè pot suposar un problema per a altra gent, però, sincerament, no crec que nosaltres ens enterem ni de la missa la meitat. Per a nosaltres, aquell dia, tot seran flors i violes.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants