Autor: Lanati » dl. set. 13, 2010 9:45 am
Autor: JesusyBerta » dl. set. 13, 2010 10:27 am
Lanati ha escrit:Bon dia, noies! Uff, aquest cap de setmana he anat a un casament. I dic "uff" perquè em vaig fixar en un tema en el que no havia pensat especialment: el comportament dels convidats. Després del primer plat, uns quants amics del nuvi, asseguts a la taula del costat, van començar a llençar trossets de pà a la nostra taula (vala dir que a la nostra taula hi havia la resta d'amics del nuvi). Com jo estava asseguda al costat d'un d'ells, rebia les "municions" un cop sí, un cop no. Parlo de gent vora els 40 anys i amb formació universitària (ho dic perquè es pressuposa una formació; encara que no hi té res a veure). Van fer caure una copa de vi, fins i tot. Potser algú dirà que sóc mssa seriosa, i potser sí que ho sóc, però em va semblar totalment fóra de lloc.
Comentant-ho més tard amb la meva família, ma germana em deia que va anar a un casament en què una noia va caure de la cadira de tan beguda com anava; i una tieta em va comentar que dos convidats van arribar a les mans en una altre casament.
Patiu pel comportament dels convidats?
Autor: Shaik » dl. set. 13, 2010 10:29 am
Autor: JesusyBerta » dl. set. 13, 2010 10:34 am
Shaik ha escrit:A mi no em fan gens de por els convidats que tindrem, hi haurà molts amics, però sempre s'han comportat bé. El més "fort" que han fet en els altres casaments ha estat endur-se el nuvi i despullar-lo, i portar la roba a la núvia. Llevat d'això, res fora de lloc.
Ara bé, tampoc voldria uns convidats sossos i aburrits (en un casament que vam anar la gent no va ni aplaudir quan els nuvis van arribar a l'aperitiu, només vam ser uns pocs que ho vam celebrar), ni que es sentissin cohibits per res; confio plenament en ells!
Una altra història és la barra lliure, sé que algú es passarà de rosca i acabarà begut, però mira, és el seu problema si no se sap controlar, que surti al jardí a prendre la fresca i a passar-li la turca... jejeje!
Autor: MORSITA » dl. set. 13, 2010 10:39 am
Autor: Lehara » dl. set. 13, 2010 10:50 am
Autor: Lanati » dl. set. 13, 2010 11:34 am
Autor: dory » dl. set. 13, 2010 11:51 am
Lanati ha escrit:No expressat bé el fet de tenir carrera universitària; vull dir que em sembla una actitut infantil. no pròpia d'algú de 30-40 anys, el tirar trossos de pà. A mi no em sembla tan normal, la veritat. I als nuvis tampoc, quan van haver d'esquivar la guerra de pà per passar a donar el ram.
Una altra cosa és fer gresca... EVIDENTMENT que se'n farà i se n'ha de fer als casaments!!! Tant la família com els amics estem segurs de què en faran un munt!! Una cosa és riure, cridar mil cops "QUE ES FACIN UN PETÓ" "VISCA ELS NUVIS"... i una altra, que vegis gent beguda al casament, caient de la cadira, o guerres de pa. Espero que la gent que hi vingui al nostre no ho trobi tan normal. Per això estic pensant de fer alguna mena d'advertiment.
Autor: cadui » dl. set. 13, 2010 11:54 am
Autor: Lanati » dl. set. 13, 2010 12:00 pm
Autor: Shaik » dl. set. 13, 2010 1:36 pm
Autor: cadui » dl. set. 13, 2010 1:52 pm
Autor: Shaik » dl. set. 13, 2010 2:29 pm
cadui ha escrit:exacte Shaik, jo penso que els nuvis i la forma que tinguin de presentar/encarar el banquet fa molt a la gresca que faci la gent. Jo hi vaig anar a un fa anys que els nuvis fins i tot van posar targetes a la taula on deia algo així com "si-us-plau no volem que crideu massa"els feia vergonya que els cridéssim visca els nuvis i quasi que ens ho van prohibir
![]()
Nosaltres volem que la gent s'ho passi bé i que es noti que es tracta d'una celebració (ja hem anat a prou funerals en els últims anys...), el text de les invitacions és molt informal ("de mutuo acuerdo y en plena posesión de nuestras facultades mentales (sean las que sean)...") i fins i tot els hem comprat pompons a lo cheerleaders pel banquet![]()
!!
Autor: queralts » dl. set. 13, 2010 2:58 pm
Lanati ha escrit:Bon dia, noies! Uff, aquest cap de setmana he anat a un casament. I dic "uff" perquè em vaig fixar en un tema en el que no havia pensat especialment: el comportament dels convidats. Després del primer plat, uns quants amics del nuvi, asseguts a la taula del costat, van començar a llençar trossets de pà a la nostra taula (vala dir que a la nostra taula hi havia la resta d'amics del nuvi). Com jo estava asseguda al costat d'un d'ells, rebia les "municions" un cop sí, un cop no. Parlo de gent vora els 40 anys i amb formació universitària (ho dic perquè es pressuposa una formació; encara que no hi té res a veure). Van fer caure una copa de vi, fins i tot. Potser algú dirà que sóc mssa seriosa, i potser sí que ho sóc, però em va semblar totalment fóra de lloc.
Comentant-ho més tard amb la meva família, ma germana em deia que va anar a un casament en què una noia va caure de la cadira de tan beguda com anava; i una tieta em va comentar que dos convidats van arribar a les mans en una altre casament.
Patiu pel comportament dels convidats?
Autor: fetnah » dl. set. 13, 2010 3:14 pm
Autor: carlina » dl. set. 13, 2010 3:18 pm
Autor: JesusyBerta » dl. set. 13, 2010 6:09 pm
Autor: Shaik » dl. set. 13, 2010 9:11 pm
JesusyBerta ha escrit:A mi es que m'agraden molt les bromes i el "cachondeo" i jo sóc sempre a qui li agrada fer "putadilles" als colegues sense mala intenció evidentment i dintre d'un límit. Hi han les bromes, y les bromes pesades o de mal gust que són coses diferents. Pero s'ha d'entendre que es una celebració i per un colega que es casi un altre colega es la festa de l'any. Nosaltres ho celebrem a un hotel que ens el tancaran per nosaltres i on la majoría es quedarà a dormir. Imagineu...hi ha sobre n'hi ha piscina...jajajajaja!!!No hi vull ni pensar on acabarem la festa!!!!![]()
![]()
Autor: SusanaC » dt. set. 14, 2010 5:48 pm
Autor: buniketa » dt. set. 14, 2010 11:37 pm