IGLESIA SANT ANDREU DE LLAVANERES 2011

un gran any!

IGLESIA SANT ANDREU DE LLAVANERES 2011

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. set. 10, 2010 11:05 am

Hola chicas!!!

Abro éste post para las que nos casamos en la iglesia de Sant Andreu de Llavaneres, y así vayamos comentando cositas. Yo me caso el 09/07/2011 a las 18h. Aún no conozco al mossen en persona, porque pedí la cita por teléfono, pero me ha dicho que hasta enero/febrero no le traiga la documentación que me pidió para empezar los cursos pre-matrimoniales.

Besitosss
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

Re: IGLESIA SANT ANDREU DE LLAVANERES 2011

EntradaAutor: Yesikagm » ds. set. 11, 2010 9:15 am

Hola!

Yo también me caso en Llavaneres el 5 de Agosto a las 18h. Nosotros sí fuimos a la iglesia a pedir hora ya que teníamos algunas dudas. Queremos hacer boda y bautizo a la vez y ya sabemos de algun caso que el mossen no quiso hacerlo el mismo día con lo que preferimos ir a hablar con él directamente y la verdad es que no nos puso ninguna pega.
Al ser de Pineda y además el hecho de tener a la peke (que ahora tiene sólo 5 meses y medio) nos dijo que fueramos a hablar con el mossén de Pineda para hacer el curso pre-matrimonial allí.
Igualmente nos gustaría a principios del año que viene volver a hablar con el de Llavaneres porque no no comentó nada del tema de las flores, ni del donativo... vamos, que nos explicó más bien poco.

A ver si alguna forera que también se case aquí sabe alguna cosita más...

Un saludo!!
Imatge
Yesikagm

Entrades: 27
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 1:17 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » ds. set. 11, 2010 11:31 am

Hola wapa!!!

Yo tampoco sé cual es el donativo que se da, pero el tema de las flores y decoración lo lleva la floristeria Sybilla de Llavaneres.

Que bien que tu también te casas en la iglesia de Llavaneres, así podremos ir comentando cositas!!!

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: montseijordi » ds. set. 11, 2010 6:10 pm

Hola guapas!

Bueno, yo me he casado este año en la iglesia de Llavaneres y todo fenomemal. Nosotros somos de Premia e hicimos los cursos aqui, sin ningun problema por parte del cura, es muy majo ya vereis, aunque al final no se que paso que nos caso otro pero fantastica la misa, quedo super bonita.

El donativo que piden es d 150 euros.

Y la floristeria es Sibilla, aunque podeis coger la q querais, pero con ellos teneis la ventaja d poder compartir gastos con el resto d parejas q se casan ese fin de semana.

Enhorabuena por vuestra boda y si teneis cualquier duda aqui me teneis. un besito
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Isabeli » dg. set. 12, 2010 10:42 am

HOla guapas!!
Nosotros tenemos casi decidido casarnos en la iglesia de LLavaneres y el banquete en Vil.la Minerva. La ffecha seria para el 29 de octubre. He estado leyendo bodas del año pasado en la iglesia y las novias estaban muy contentas con el cura!!
He leido también lo de compartir gastos con otras parejas que se casen el mismo finde y la verdad que la idea me ha encantado...porq para 30 minutos que estas casi 1000 euros me parece una barbaridad...asi que espero que alguine se case mi finde,jajajaj!!!
El donativo es de 150e??yo pensaba que eran 300e...
Alguien más se casa en Vil.la Minerva??
Uffff, cuantas preguntas y como me enrollo!!
Un saludo a todas
Imatge
Isabeli
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 8:54 pm

EntradaAutor: montseijordi » dg. set. 12, 2010 1:06 pm

Lo unico q no podeis compartir son los lazoso flores d los bancos q cada uno se paga lo suyo. Y bueno, la alfombra se puede compartit si hay boda mañana y tarde en sabado, porque los dl viernes y domigno la pagan entera. es q la sacan y la ponen cada dia. Yo por suerte pude comprtirlo todo y genial la verdad
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Yesikagm » dl. set. 20, 2010 5:12 pm

Hola Isabeli!

Yo también me caso en Vil·la Minerva!! Nosotros somos de Pineda de Mar pero decidimos la iglesia de Sant Andreu de Llavaneres porque, a parte de ser bonita, toda la familia viene de fuera (Barcelona y Terrassa) con lo cual pensamos que era más facil para ellos que no hacerlos venir hasta Pineda o cualquier otro pueblo y luego volver a Llavaneres.

Por cierto, alguien sabe como funciona el tema de la música en la iglesia? Nosotros habíamos pensado en llevar un coro rociero, aunque todavía estamos pendientes de mirarlo con lo cual si no encontramos lo que buscamos nos gustaría poner canciones que signifiquen algo para nosotros, pero no sé como lo hacen allí. Alguien lo sabe?
Imatge
Yesikagm

Entrades: 27
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 1:17 pm

EntradaAutor: adriana27 » dt. set. 21, 2010 9:43 pm

Hola chicas! yo también me caso en la iglesia de st andreu de llavaneres" i si yo estuve hablando con el mossen i es super majo, lo q mas m gusto es q hacen una unica boda de mañana y otra de tarde, y bueno yo de momento soy la unica del finde asi q m toca pagar los 100o euros de decorar la iglesia..uufufuff q palooooo" només la catifa vermella q et posa la floristeria ja val 350 joer.....
el tema d ela musica no tinc ni idea com vaaa...... el divendres hi ha un casament a la tarde. jo me passare a veure q tal va tot
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. set. 21, 2010 10:07 pm

adriana27 ha escrit:Hola chicas! yo también me caso en la iglesia de st andreu de llavaneres" i si yo estuve hablando con el mossen i es super majo, lo q mas m gusto es q hacen una unica boda de mañana y otra de tarde, y bueno yo de momento soy la unica del finde asi q m toca pagar los 100o euros de decorar la iglesia..uufufuff q palooooo" només la catifa vermella q et posa la floristeria ja val 350 joer.....
el tema d ela musica no tinc ni idea com vaaa...... el divendres hi ha un casament a la tarde. jo me passare a veure q tal va tot

Hola wapa!!! Jo no sabia que només feia una boda de matí i una altre de tarda!!!q guay!!!

Jo visc a Llavaneres i la veritat que l'esglesia es preciosa!!! Una cosa, els 1000€ que s'han de pagar de que son????

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: montseijordi » dc. set. 22, 2010 7:44 pm

Hola guapes!

Bueno, el tema de la musica nosaltres ho vam fer amb CD. Hi ha gent q potser vol portar coro o demes, suposo q no posaran impediment, nosaltres les vam portar gravades i un amic ens les anava posant, perque ells la veritat nulissims! jajaja.

tema diners, 1000 euros? tant us surt la floristeria? espero q pogueu compartir gastos perque si no es una bogeria!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: JesusyBerta » dc. set. 22, 2010 9:30 pm

montseijordi ha escrit:Hola guapes!

Bueno, el tema de la musica nosaltres ho vam fer amb CD. Hi ha gent q potser vol portar coro o demes, suposo q no posaran impediment, nosaltres les vam portar gravades i un amic ens les anava posant, perque ells la veritat nulissims! jajaja.

tema diners, 1000 euros? tant us surt la floristeria? espero q pogueu compartir gastos perque si no es una bogeria!

Hola Montse!!! Quins gastos es tenen a l'esglesia? Jo vull possar la catifa vermella i la decoració floral!!! Saps quin preu costa això?

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: montseijordi » dc. set. 22, 2010 10:20 pm

si, depen de si pots compartir els gastos o no, pensa q en decoracio floral i la catifa se te'n va una pasta si ho fas sol, a mi em va sortir per 300 i pico perque vaig poder compartir-ho tot, q si no em sortia per 700 i pico eh? ja et passare preus si vols

A mes s'ha d sumar el q es dona a l'esglesia, el donatiu, que son 150 euros
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: adriana27 » dj. set. 23, 2010 9:38 pm

Hola noietes" A mi em van fer un presupost a la floristeria del costat q son super professionals i pfpfpfp...la catifa vermella de dind i de fora ls escales 300 euros ( x flipar q car) despres el minim de flors per decorar l' esglesia ja eren 500 euros , més els 200 de donatiu 1000 euracosssss!!!! mare de deu....suposo q si no puc conmpartir gastos el florista tindra compassió de mi no??????????
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: montseijordi » dj. set. 23, 2010 11:40 pm

200 euros de donatiu???? a mi me'n van demanar 150!!!!

Ais, en quines dates et cases? suposo q si q hi haura casaments, en el cap d setmana q em vaig casar jo n'hi va haver quatre!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. set. 24, 2010 10:54 am

montseijordi ha escrit:200 euros de donatiu???? a mi me'n van demanar 150!!!!

Ais, en quines dates et cases? suposo q si q hi haura casaments, en el cap d setmana q em vaig casar jo n'hi va haver quatre!

Jo em caso el 9 de juliol i espero que aquell día hi hagi un casament de matí per poder compartir gastos, sino em moro!!! :-(

Per cert montse, saps quins papers he de portar al mossèn i quan per començar els cursos prematrimonials?

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: montseijordi » dv. set. 24, 2010 11:19 am

si, sent en estiu crec q si hi huara mes casaments, ja veuras

Bueno, has d portar la partida de baptisme i el DNI, a mes de la fotocopia del llibre de familia. Pero fareu els cursos a Llavaneres? Tu eres d'alla? perque si no els pots fer al teu poble eh?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: JesusyBerta » dv. set. 24, 2010 12:26 pm

montseijordi ha escrit:si, sent en estiu crec q si hi huara mes casaments, ja veuras

Bueno, has d portar la partida de baptisme i el DNI, a mes de la fotocopia del llibre de familia. Pero fareu els cursos a Llavaneres? Tu eres d'alla? perque si no els pots fer al teu poble eh?

Si, visc a Llavaneres, així que els faré allà!!!! :-)ok:

He d'anar a parlar amb el mossèn un día d'aquests, però com treballo a Barcelona ho tinc complicat.

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: montseijordi » dv. set. 24, 2010 12:42 pm

ah ok, llavors si q et toca fer-los alla, jeje. Buneo, i per q no el truques i ja esta dins l'horari parroquial? aixo t'ho pot dir per telefon no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: adriana27 » dv. set. 24, 2010 1:07 pm

Ei montse! pues em caso al maig i tot son comunions, de fet hem tingut molts problemes per torbar esglesia q ens cases. Es l' unic cap de setmana q no fa comunions...no se..... avui vaig a veure un acsament alla en directe a decirdir-me si ho fem allà nosaltres sols tot un rpivilegi o ho fem al santuarid e misericordia de canet de mar pero havent d¡' esperar q surtin uns novis per entrar nosaltres......tot un dilema.......
A mi el mossen em va dir q havia de fer els papers i el curs al meu poble, i q un cop això pus ja anés a veure' l a ell de cara al gener-febrer
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: montseijordi » dv. set. 24, 2010 2:17 pm

si, nosaltres ho vam fer tot a Premià i despres els hi vam portar els papers. Ostres, i com es q heu elegit llavaneres doncs?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants