como separar padres divorciados en la mesa presidencial???

un gran any!

como separar padres divorciados en la mesa presidencial???

EntradaAutor: KYARA25 » dc. set. 08, 2010 12:57 pm

Chicas tengo un problemon!!! :.0.-0.: los padres de mi futuro marido estan divorciados desde hace años y se llevan fatal fatal, vamos que no se pueden ni ver. ¿que hago? ¿como los siento? si los pongo juntos se tiran los platos a la cabeza... y separados es hacerle un feo a otro. ¿alguna tiene una situacion parecida? HELPPPPP!!!
El gran día 14 mayo 2011!!!
KYARA25
:: núvia rookie

Entrades: 104
Membre des de: dl. maig 31, 2010 12:29 am

Re: como separar padres divorciados en la mesa presidencial???

EntradaAutor: jesy-fidel » dc. set. 08, 2010 2:20 pm

a mi tambien me pasa y encima el ao q viene mi cuñada cumple 18 y habra problemas con el piso....
asi q hemos decidido ponerlo a el en otra mesa con su familia y mi suegra y mi madre con nosotros....
si dice algo pues q como mi madre es viuda pues q solo ponemos madres.....
la verdad es un problemon....
[size=200][/[url][/url]size]
FIDEL Y FIDEL JR........LOS HOMBRESDE MI VIDA
24 DE SEPTIEMBRE DE 2011...UN GRAN DIA !!!
jesy-fidel

Entrades: 152
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 12:53 am

EntradaAutor: bixu » dc. set. 08, 2010 3:20 pm

Podrieu seure a la taula presidencial amb els vostres germans, o avis, i els pares que s'asseguin en altres taules, això ho he vist en alguna boda i em sembla una bona solució! què us sembla?
bixu

Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:39 pm

EntradaAutor: fetnah » dc. set. 08, 2010 3:24 pm

Yo también tengo un problema parecido con la mesa presidencial, los padres de Elias ya no están, pensabamos poner a su hermano y a su hermana, pero ambos están casados y con familia... me sabe mal separarlos de sus respectivos... aixxxxxxxx
Imatge
fetnah

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 7:47 pm

EntradaAutor: jesy-fidel » dc. set. 08, 2010 3:33 pm

bixu ha escrit:Podrieu seure a la taula presidencial amb els vostres germans, o avis, i els pares que s'asseguin en altres taules, això ho he vist en alguna boda i em sembla una bona solució! què us sembla?

yo tengo 4 hermanos casados y con familia y fidel 1 hermana...seriamos as de 15!!!y la boda es de 50 personnas...asi q no nos quedamos con las madres...
[size=200][/[url][/url]size]
FIDEL Y FIDEL JR........LOS HOMBRESDE MI VIDA
24 DE SEPTIEMBRE DE 2011...UN GRAN DIA !!!
jesy-fidel

Entrades: 152
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 12:53 am

EntradaAutor: fetnah » dc. set. 08, 2010 3:42 pm

Es complicado....
Imatge
fetnah

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 7:47 pm

EntradaAutor: bixu » dc. set. 08, 2010 3:53 pm

Ok Jesy-Fidel, així en el vostre cas no és una bona opció! jeje
bixu

EntradaAutor: buniketa » dc. set. 08, 2010 8:10 pm

jesy-fidel ha escrit:
bixu ha escrit:Podrieu seure a la taula presidencial amb els vostres germans, o avis, i els pares que s'asseguin en altres taules, això ho he vist en alguna boda i em sembla una bona solució! què us sembla?

yo tengo 4 hermanos casados y con familia y fidel 1 hermana...seriamos as de 15!!!y la boda es de 50 personnas...asi q no nos quedamos con las madres...

Pues otra opción para una boda de estas "pequeñitas"(lo pongo entre comillas porque sólo lo es en número de invitados, ¿eh? en todo lo demás será enorme, '¡como todas! jejejejeje) podría ser hacer una única mesa (seríais 25 y 25, y vosotros en el centro... o una mesa parecida a esta forma: I_I, de esta manera, estáis los novios en el centro y los demás se pueden sentar más o menos como les parezca... ¡y os libráis del marrón!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: buniketa » dc. set. 08, 2010 8:13 pm

KYARA25 ha escrit:Chicas tengo un problemon!!! :.0.-0.: los padres de mi futuro marido estan divorciados desde hace años y se llevan fatal fatal, vamos que no se pueden ni ver. ¿que hago? ¿como los siento? si los pongo juntos se tiran los platos a la cabeza... y separados es hacerle un feo a otro. ¿alguna tiene una situacion parecida? HELPPPPP!!!

Una opción de montaje podría ser ésta:

tu suegro - tu madre - tú - tu novio - tu suegra - tu padre

tu suegro - tu madre - tu novio - tú - tu padre - tu suegra

O las variaciones que os parezca, claro... supongo que pillas la idea.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: KYARA25 » dj. set. 09, 2010 11:29 am

buniketa ha escrit:
KYARA25 ha escrit:Chicas tengo un problemon!!! :.0.-0.: los padres de mi futuro marido estan divorciados desde hace años y se llevan fatal fatal, vamos que no se pueden ni ver. ¿que hago? ¿como los siento? si los pongo juntos se tiran los platos a la cabeza... y separados es hacerle un feo a otro. ¿alguna tiene una situacion parecida? HELPPPPP!!!

era lo que tenia pensado mas o menos... mi suegro- mi madre - mi marido- yo - mi padre- mi suegra
pero claro..... entonces mis padres estan a nuestro lado y mis suegros en las esquinas jajaaj si es que esto no hay quien lo arregle, me rio por no llorar, porque mi suegra ya me está diciendo ¡¡a mi no me pongas al aldo de el ehh!! (te pondre donde yo quiera) y tu como madre de tu hijo te aguantas, te tragas tu orgullo y lo haces por tu hijo joeee!!
El gran día 14 mayo 2011!!!
KYARA25

Entrades: 104
Membre des de: dl. maig 31, 2010 12:29 am

EntradaAutor: susanaixavi » dj. set. 09, 2010 11:46 am

Hola, nosaltres tenim un problema semblant i estem pensant en estar sols a la taula presidencial i les respectives families a taules al costat, no se si als restaurant m'ho podrán fer, a més ens agradaría mouren's durant els plats. Quan he anat a algun casament d'alguna amiga m'ha fet una mica de pena veure-la allá sentada amb els pares i sogres mentres a la taula dels amics ens ho estávem pasant tant bé, jejejejjejeje. No sé, pot ser una opció...
Imatge
susanaixavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. set. 09, 2010 4:31 pm

Pues me uno, porque yo tambien tengo el mismo problema. Los padres de Jesús se llevan fatal, y encima la madre de Jesús tiene pareja y el padre no, así que a ver como me lo monto...no quiero ni pensar porque es un problemón!!!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: buniketa » dj. set. 09, 2010 8:32 pm

buniketa ha escrit:

Si pones la primera opción, por ejemplo, te quedan los padres a los extremos y las madres al lado de sus hijos, a mí me parece una buena alternativa. Buff! Vaya marrones, lo siento por vosotras y por vuestras parejas, chicas...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: bixu » dj. set. 09, 2010 8:36 pm

Una amiga que tenia els pares separats i no es portaven gens bé, els va posar als dos a la taula presidencial però no seien de costat (ara no recordo com seien exactament...), i la parella del pare seia en una altra taula (no m'acaba d'agradar la idea però és que no és fàcil!)
bixu

EntradaAutor: Shaik » dj. set. 09, 2010 9:01 pm

Podríes fer una taula presidencial amb els testimonis, per exemple. I col.locar els pares amb les respectives famílies, tot sigui per evitar males cares, que aquest dia heu d'estar contents i no preocupar-vos per res!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. set. 09, 2010 9:13 pm

Shaik ha escrit:Podríes fer una taula presidencial amb els testimonis, per exemple. I col.locar els pares amb les respectives famílies, tot sigui per evitar males cares, que aquest dia heu d'estar contents i no preocupar-vos per res!

Doncs a mi em sembla una molt bona idea!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Bie » dv. set. 10, 2010 11:30 pm

susanaixavi ha escrit:Hola, nosaltres tenim un problema semblant i estem pensant en estar sols a la taula presidencial i les respectives families a taules al costat, no se si als restaurant m'ho podrán fer, a més ens agradaría mouren's durant els plats. Quan he anat a algun casament d'alguna amiga m'ha fet una mica de pena veure-la allá sentada amb els pares i sogres mentres a la taula dels amics ens ho estávem pasant tant bé, jejejejjejeje. No sé, pot ser una opció...

a mi m'agradaria fer això però el meu futur no ho veu bé! és que jo també vull moure'm i no passar-me el sopar com la teva amiga :-( si ho fem de forma tradicional a mi no em veuran gaire el pel jaja
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: montseijordi » dg. set. 12, 2010 1:02 pm

noies, i no hi pot haver cap manera q s'assentin junts? els meus sogres tambe estan separats i van seure junts, la seva mare no pot veure al seu pare pero es van comportar i llestos, un esforç pels fills no costa tant no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 10 visitants