Hola de nou!!!!
Una part de la familia ja coneix la noticia!!! Vaig fer dos videos, un per la meva germana i un altre per als meus sogres.
Primero dissabte l'hi va tocar a la meva germana, i l'hi vaig dir que era un video sobre la vida als creuers i tal i començava el video amb fotos del barco i tots alla mirant i desprès començen a sortir fotos del meu xicot i meves (portem junts mes de 8 anys!) i la meva germana que comença a plorar una miqueta i clar, jo al darrera també moquejant :P Al video sortien fotos del nostre pis, de la nena que volem que sigui la nena que porti els anells, i ja la data del casament i fotos del Mas de Sant Lleí! Els hi va agradar moltisim, va ser molt maco. Desprès vam anar a parlar un parell de coses al Mas i els hi va encantar en directe el lloc!
Ahir els hi vam dir als meus sogres, hi van posar menys entusiasme... Els hi va fer gràcia pero ja està, en canvi al meu cunyat i al seu novio es van posar molt contents, ja parlen de que em faran el verset, que de quin color vull que portin l'armilla i la corbata... Bé, ja m'ho esperava no em ve res de nou!
Al final no he pogut fer lo del pastís, em va trucar la sogra que ella havia fet un pastís de poma... Així clar, hi hauria overbooking de pastisos!! jejejejeje
Si encara no ho heu dit, el video es una forma que jo trobo original i axí es repasa la vostra història.