Com diem de forma original que ens casem?

un gran any!

Com diem de forma original que ens casem?

EntradaAutor: Dolçeta » dj. ago. 19, 2010 8:34 pm

Hola!!!

Aquest dissabte l'hi direm a la meva germana i al seu marit que ens casem! I no se m'acut res original (el video amb fotos no em dona temps i el pastís que posi "Ens casem" l'hi farem als meus sogres... No se com fer-ho original per que tinguin un bon record de la noticia. A veure si alguna em pot ajudar ;)

Moltisimes gràcies!
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Com diem de forma original que ens casem?

EntradaAutor: Lau_82 » dj. ago. 19, 2010 8:38 pm

ey dolçeta estoy igual como tu, nosotros tambien estamos buscando algo diferente para decirselo, aunq nosotros lo queremos hacer en septiembre , lo del pastel q pone nos casamos me ha encantado, igual te copio la idea!
cuando se lo digas a tu hermana cuentanos como ha reaccionado, que nosotras queremos emocionarnos con vosotras!jejeje!!!
Imatge
Lau_82
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: Dolçeta » dj. ago. 19, 2010 9:24 pm

El pastís l'hem encarregat per diumenge, així que si puc, ja posaré fotos ;) I a veure si algú em pot ajudar! Tinc el cap com un timbal, estic en temporada molt alta de feina i soleta a l'oficina i no dono per mes :(
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: buniketa » dj. ago. 19, 2010 9:40 pm

Dolçeta ha escrit:El pastís l'hem encarregat per diumenge, així que si puc, ja posaré fotos ;) I a veure si algú em pot ajudar! Tinc el cap com un timbal, estic en temporada molt alta de feina i soleta a l'oficina i no dono per mes :(

Nosaltres, als meus germans, que també ens fan de testimonis els ho vaig dir fent-los un regal: els vam regalar a cada un un boli petit (molt maco i elegant, eh?) en la seva caixeta. Dins de la caixa, amb el boli, vaig posar una targeteta simpàtica amb uns ninotets vestits de nuvis i una frase:

"El 14 de maig de 2011 ens casem, i necessitem una signatura... vols ser testimoni del dia més important de la nostra vida?"

Els va encantar! Ho hem repetit amb tots els testimonis.

Una altra opció és la de fer unes galetes de la sort i posar a dins el paperet on els ho diguis. Això et val per uns postres o pel cafè...

Als nostres pares els ho vam dir ensenyant-los el primer que vam comprar per a la boda: l'aniller.

No sé si t'he resultat de gaire ajut, però...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: montseijordi » dj. ago. 19, 2010 10:28 pm

Hola guapes!

Bueno, ara no se m'acut res aixi rapid per donar la noticia q es el q necessites, jo vaig fer lo del pastis i la veritat es q va causar furor... perque quan l'obren es queden patidifusos, jajaja. I que mes dona si repetiu?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Dolçeta » dv. ago. 20, 2010 8:12 am

montseijordi ha escrit:Hola guapes!

Bueno, ara no se m'acut res aixi rapid per donar la noticia q es el q necessites, jo vaig fer lo del pastis i la veritat es q va causar furor... perque quan l'obren es queden patidifusos, jajaja. I que mes dona si repetiu?

No pasa res si repetim... Però si porto un pastís s'ho ensuma segur! Que la meva germana es va casar l'any pasat i se les sap totes :P
Si em dona temps, l'hi diré que m'han portat un dvd a l'agència sobre creuers (que diumenge que ve marxem tota la familia) i per fer-nos una idea del barco ho posaré. I crec que faré un minimuntatge dient que ja tenim el ram (el que em va donar al seu casament), ja tenim la parella de nuvis (que li va donar al meu xicot també al seu casament), ja tenim el pis (fa 6 mesos que vivim junts) i que nomès ens falta el casament! I tot això amb fotos del moments i ja està. Ara em falta posar-m'hi, que es per demà!!! I estic a la feina, a veure si ho puc fer :P

De totes maneres, lo del boli m'ha agradat, pels testimonis que no son germans possiblement ho farem així!
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: montseijordi » dv. ago. 20, 2010 5:14 pm

bueno guapa, ja ens explicaras com ha anat per aixo. A veure si et dona temps a fer el muntatge!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Dolçeta » dv. ago. 20, 2010 6:57 pm

M'ha quedat (vale, ho he fet jo i soc molt imparcial) MOLT I MOLT BE!!!! Ja n'he fet uns quants, però avui m'he sorpres, entre client i client m'ho he currat :P
I no nomès he fet un que he fet dos versions, una per la meva germana i una altra per als meus sogres, que l'hi farem el pastís i després el video!!
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: Dolçeta » dl. ago. 23, 2010 9:01 am

Hola de nou!!!!

Una part de la familia ja coneix la noticia!!! Vaig fer dos videos, un per la meva germana i un altre per als meus sogres.
Primero dissabte l'hi va tocar a la meva germana, i l'hi vaig dir que era un video sobre la vida als creuers i tal i començava el video amb fotos del barco i tots alla mirant i desprès començen a sortir fotos del meu xicot i meves (portem junts mes de 8 anys!) i la meva germana que comença a plorar una miqueta i clar, jo al darrera també moquejant :P Al video sortien fotos del nostre pis, de la nena que volem que sigui la nena que porti els anells, i ja la data del casament i fotos del Mas de Sant Lleí! Els hi va agradar moltisim, va ser molt maco. Desprès vam anar a parlar un parell de coses al Mas i els hi va encantar en directe el lloc!
Ahir els hi vam dir als meus sogres, hi van posar menys entusiasme... Els hi va fer gràcia pero ja està, en canvi al meu cunyat i al seu novio es van posar molt contents, ja parlen de que em faran el verset, que de quin color vull que portin l'armilla i la corbata... Bé, ja m'ho esperava no em ve res de nou! :-///:
Al final no he pogut fer lo del pastís, em va trucar la sogra que ella havia fet un pastís de poma... Així clar, hi hauria overbooking de pastisos!! jejejejeje

Si encara no ho heu dit, el video es una forma que jo trobo original i axí es repasa la vostra història.
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: montseijordi » dv. ago. 27, 2010 6:29 pm

nena, me n'alegro q tot hagues anat be, ueeeeeeeeeeeeee. Sempre en trobaras d gent q presenta menys entusiasme, pero tu endavant i feliç eh?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Dolçeta » dv. ago. 27, 2010 6:39 pm

Jo ja no m'ho prenc malament, estàn pasant una època molt "complicada", però tampoc poden escudar-se en això perque es un fill seu el que es casa al cap i a la fi...

Ara nomès ens falten als meus pares... Estic neguitosa i tot! jejejejejejeje

Moltes gràcies pels ànims, sempre reconforten en una situació així ;)
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: montseijordi » dv. ago. 27, 2010 7:07 pm

clar q si guapa!!! Els teus pares encara no ho saben doncs? i quan els hi doneu la noticia?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Sita_yo » dg. ago. 29, 2010 9:23 am

ei guapi que bé que anés tant bé! m'imagino que el video seria precios!! en relació a que els sogres no s'alegrin tant i tal...a mi em va passar el mateix pero...no sempre tothom s'ho pren de la mateixa manera i...en fin, endavant i ja esta.

Quan els hi dius als teus pares? no se com aguantes tantttttttttt! jajajajaja jo varen ser els primers, no podia mes! i em vaig tenir que esperar uns dies desde que vam començar a mira rels restaurants i tal...perque ho voliem fer aixi pero ufff...jajajajaja sort! i ja ens explicaras! : ban :
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: adriana27 » dc. set. 01, 2010 10:00 am

buniketa ha escrit:
Dolçeta ha escrit:El pastís l'hem encarregat per diumenge, així que si puc, ja posaré fotos ;) I a veure si algú em pot ajudar! Tinc el cap com un timbal, estic en temporada molt alta de feina i soleta a l'oficina i no dono per mes :(

Nosaltres, als meus germans, que també ens fan de testimonis els ho vaig dir fent-los un regal: els vam regalar a cada un un boli petit (molt maco i elegant, eh?) en la seva caixeta. Dins de la caixa, amb el boli, vaig posar una targeteta simpàtica amb uns ninotets vestits de nuvis i una frase:

"El 14 de maig de 2011 ens casem, i necessitem una signatura... vols ser testimoni del dia més important de la nostra vida?"

Els va encantar! Ho hem repetit amb tots els testimonis.

Una altra opció és la de fer unes galetes de la sort i posar a dins el paperet on els ho diguis. Això et val per uns postres o pel cafè...

Als nostres pares els ho vam dir ensenyant-los el primer que vam comprar per a la boda: l'aniller.

No sé si t'he resultat de gaire ajut, però...

La idea del boli es genial!!!! molt xuli i super original! de veritat noietes q sou unes cracks!
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: Àfrica » dv. set. 17, 2010 1:54 pm

Hola,
Jo no tinc pensat de dir-ho de cap manera original, però fa poc una coneguda estava a l'hospital, i no s'hi podien dur flors naturals, i les de plastic no m'agraden, així que vaig contactar amb una empresa que es diu chocotelegram per enviar-li un missatge d'ànims: http://www.chocotelegram.com.es/
Es tracta de fer una capsa de bombons on els bombons son lletres, i pots posar el missatge que vulguis. Trobo que pot ser una manera molt original de dir-ho: imagina't, obrir una capsa de bombons on posa: ENS CASEM!A més a més, la xocolata es bona i no es gaire car. Triguen unes 48 h en enviar-ho.
Espero que us serveixi!
Àfrica

Entrades: 37
Membre des de: ds. juny 12, 2010 12:54 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants