Restaurant premia-vilassar

un gran any!

Restaurant premia-vilassar

EntradaAutor: mariona77 » dc. ago. 18, 2010 6:51 pm

hola, soc nova per aqui, per fi hem decidit casarnos y ho farem al juny 2011. Tenim 3 fills i ja toca jejeje... Be, busquem restaurant per premia de mar vilassr, hem mirat el Paller i el de la isla fantasia, com a molt 60 euros per cap... algu ha estat en algun d'aquest??? petonents
mariona77

Entrades: 8
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 6:46 pm

Re: Restaurant premia-vilassar

EntradaAutor: JesusyBerta » dc. ago. 18, 2010 9:29 pm

mariona77 ha escrit:hola, soc nova per aqui, per fi hem decidit casarnos y ho farem al juny 2011. Tenim 3 fills i ja toca jejeje... Be, busquem restaurant per premia de mar vilassr, hem mirat el Paller i el de la isla fantasia, com a molt 60 euros per cap... algu ha estat en algun d'aquest??? petonents

Hola wapa!!!

Yo soy de Alella, pero por 60€ no conozco ninguno. Si no sois muchos, lo ideal es q vayas a un rte que te guste y que te hagan un menú a tu gusto para una reunión familiar...no digas la palabra BODA xq te clavan el doble.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: mariona77 » dj. ago. 19, 2010 12:12 pm

Gracias por responder, la verdad esto de las bodas no lo entiendo mucho, como pueden pasarse tanto con los precios, igualmente a ver si alguin conoce estos restaurantes a ver que tal os ha ido, gracias
mariona77

EntradaAutor: montseijordi » dj. ago. 19, 2010 12:53 pm

Hola noies!

bueno, jo el paller el conec perfectament perque hi coneixo els amos i tot, jeje, es un restaurant normalet on tambe hi fan bodes pero de poquetes persones perque el salo q tenen no se si dona per molt. Si tens qualsevol pregunta i t'ho puc solucionar hi estare encantada.

Petonets
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: mariona77 » dj. ago. 19, 2010 2:04 pm

Serem uns 64 adults i 15 nens, em va agradar pels animalets i pel preu pero no se si ho tindran prou arreglat, vaig anar a dinar y el jardi estava una mica deixat. No se si algu ha celebrat res alla, m'agrada sobretot pel tema criatures, pero no se si sera prou "fashion" no se si m'enteneu, jejeje
mariona77

EntradaAutor: montseijordi » dj. ago. 19, 2010 10:21 pm

si, clar q t'entenc? d quina data estem parlant? es q no se com ho tindran, per tema d'una carretera q hi han d passar els d l'ajuntament els hi han d tirar el restaurant a terra i fer-lo mes cap al costat, ja t'he dit q coneixo als amos, la veritat e s q porten molt temps aixi i no se quan sera... pero perque ho sapigues, tot es consultar-ho amb ells.

La part dels animalets esta be, pero el salo es molt normal, un restaurant com un altre i una mica vell pero si q s'hi han celebrat banquets, jo mateixa hi he estat a algunes comunions.

Qualsevol dubte aqui em tens, i si cal q t'ajudi a buscar llocs per aqui nomes has d dir-m'ho eh? estrujare el cap a veure quins hi ha... jeje
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mariona77 » dv. ago. 20, 2010 7:22 am

Gracies wapa, en el fons el mes important es que estiguem bé i que ho poguem pagar sobretot, ningu ens ajudara i com ja t¡he dit tenim canalla. Aquest any a mi m'han baixat el sou, a mes que haig de fet reduccio de jornada per cuidar les criatures i ell... ja ho veurem, treballa en automoció... aixi que... haura de ser una boda normaleta, ja m'estic resignant, mentre ens ho pasem be ja estara be, petonets. Ets una crack montse!!!
mariona77

EntradaAutor: montseijordi » dv. ago. 20, 2010 5:13 pm

si home, faltaria mes, aqui estem per ajudar-nos!!! Al final que decidireu? segur q n'hi ha mes per aqui aprop, es pot buscar no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mariona77 » dv. ago. 20, 2010 7:38 pm

De moment anirem mirant, pero la pela mana jajajaja
mariona77

EntradaAutor: montseijordi » dv. ago. 20, 2010 9:09 pm

mariona77 ha escrit:De moment anirem mirant, pero la pela mana jajajaja

jajaja, ja m'ho suposo

per q no us arribeu a la vinya q esta al principi de les curves d font d cera passat alella? diuen q es menja be i el lloc es maco, els meus pares van estar-hi a una comunio i en van quedar contents
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants