SANTUARI DE LA MISERICÒRDIA

un gran any!

SANTUARI DE LA MISERICÒRDIA

EntradaAutor: OLGA_BCN » dj. ago. 12, 2010 10:12 pm

Hola a totes!!!!

Hi ha alguna núvia que es casi l'any vinent al Santuari de la Misericòrdia de Canet de Mar??? Les que ens casem allà podríem compartir experiències!!!!

Com aneu amb els preparatius???
OLGA_BCN
:: núvia rookie

Entrades: 67
Membre des de: dc. maig 05, 2010 10:00 pm

Re: SANTUARI DE LA MISERICÒRDIA

EntradaAutor: adriana27 » dv. ago. 20, 2010 7:18 am

hola!jo tinc data pel 7maig a les 18,30 xro m'anire a un altre pk abans te un altre casament i em va dir k potser em feia esperar 1hora!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: marisergi » dg. ago. 22, 2010 11:47 am

Ei Olga! jo sóc de Canet i em caso allà!!!!!
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi
:: núvia experta

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: OLGA_BCN » dg. ago. 22, 2010 1:18 pm

Nosaltres ens casem el 2 d'abril!! cada vegada queda menys!! Què tal els preparatius?
OLGA_BCN

EntradaAutor: adriana27 » dg. ago. 22, 2010 5:30 pm

La iglesia la veritat que es super macaaaaa! i te uns aparcaments genials" despres on fas la cerimonia=?
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: OLGA_BCN » dg. ago. 22, 2010 7:58 pm

Sí! L'església és una monada! Nosaltres ho vam tenir clar des del primer dia.
Fem el banquet a Premià de Dalt! i tu?
OLGA_BCN

EntradaAutor: marisergi » dg. ago. 22, 2010 9:02 pm

L'església, no pq sigui del meu poble, però és moolt maca! Per aparcar va de conya i la gent no hi passa si és que no és expressament, o sigui que no abunda la típica gent que es para per fer el xafardeo,jejeje.
Nosaltres després anem al Vila Minerva, a Llavaneres.
Ja veureu quines fotos més maques surten de la Mise!!!!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: OLGA_BCN » dt. ago. 24, 2010 5:59 pm

Si, l'aparcament està genial. L'única cosa que no m'acaba d'agradar és que el paviment sigui de sorra. Imagina't que ens plou! Quedarà tot enfangat! Més val no pensar-hi!! Ens farà un sol radiant!! jejeje
OLGA_BCN

EntradaAutor: marisergi » dc. ago. 25, 2010 2:54 pm

Plujaaaaaaaaaaaaaaa?????????????? :star:: :star:: :star:: ??? noooooooooooooooo, kaka! ecuts, ecuts! no pots dir aquesta paraulaaaaaaaaa! nooooooooo! El dia del casament.... : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol :
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » dc. ago. 25, 2010 5:03 pm

Nosaltres ens casem al Santuari de la Misericòrdia el dia 08/10/2011 i ho celebrem al Turó del Sol.
Amb quin mossen vau parlar vosaltres??? Amb Mn Àngel o amb els de la Misericòrdia??? Jo vaig parlar amb el de l'esglèsia de St Pere i St Pau, pq aleshores s'encarregava ell d'oficiar els casaments a la Mise, però ara estan 2 germans una mica bordes.
VANESSA&GERARD2011
:: núvia experimentada

Entrades: 390
Membre des de: dg. jul. 01, 2007 9:15 pm

EntradaAutor: adriana27 » dc. ago. 25, 2010 5:30 pm

Jo vai parlar amb el mossen que viu just a dalt de la misercordia i a més de ser super gran ens va donar una mica de por jejjeje
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: OLGA_BCN » dc. ago. 25, 2010 7:30 pm

Doncs ara no recordo amb quin mossèn vam parlar!!! De totes maneres, nosaltres ens portem el mossèn.
OLGA_BCN

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » dc. ago. 25, 2010 8:34 pm

Nosaltres vam parlar amb el d'abaix, els de dalt no m'agraden gaire... :-/ a veure si ens pot casar Mn Àngel és més agradable.
también he vist pel foro que els capellans de la Mise no deixen tirar arròs, però jo vaig cada cap de setmana a Canet i arròs si que hi ha a les escales, això és un embolic.
VANESSA&GERARD2011

EntradaAutor: OLGA_BCN » dj. ago. 26, 2010 11:48 pm

A mi m'agradaria tirar pètals... Trobo que queda molt romàntic i molt lluït per les fotos... Li dóna una mica de color. Al meu cosí, a la sortida de l'església, tirant-li l'arròs li van trencar les ulleres, imagineu-vos quina mala sort!!! Se li va trencar el vidre!!!
OLGA_BCN

EntradaAutor: marisergi » dv. ago. 27, 2010 7:46 am

Hola wapis! M'he estat rient pq a mi em va passar igual! En Sergi i jo, quan hi vam anar i vam trucar el timbre i ens va baixar aquell cura tan i tan vell, tan i tan soso i serio i tan i tan sord, pobret...en Sergi em va dir: "això és una càmera oculta no? On està el de vritat?" Jo em partia de riure. Li vaig preguntar amablement: Vostè és qui casa? i em diu: Si, jo o el meu germà. I en sergi diu: que és més jovee el seu germà??? i ens diu: Nonono...jo sóc el petit! dioooooooooooooooooooos! vam sortir dubtant si ens casàvem allà o no eh? Després una amiga em va dir que la seva amiga es va casar allà i q el cura canta a capella, q et canta a un milimetre de la cara i que la gent es sol partir de riure! ...i jo passo...passo pq tinc el riure fàcil, en Sergi s'encomana de seguida i, per molt q sigui el meu casament, riuré igual.
Així que porto jo un altre cura. Jove, actiu i catxondo! Ho podeu fer (previ avís al cura de dalt) i li dieu que el seguiu bastant i us fa ilusió que us casi l'altre!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: OLGA_BCN » dv. ago. 27, 2010 8:08 am

Nosaltres també fem el mateix, el mossèn ens el portem nosaltres! I a més, és el q va casar els meus pares i em va batejar a mi, així que la familia està encantada!!
OLGA_BCN

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » dv. ago. 27, 2010 8:43 am

Nosaltres vem parlar amb el mossen de l'esglèsia d'abaix a veure si ens podia casar ell, i ens va dir que si no tenia cap bateig, casament o funeral en principi no hi havia cap problema. Els de dalt no ens agraden, com diu el meu novio, són d'abans del Concili, pq donen la misa amb sotana negra i d'esquenes als feligresos, en canvi Mn Àngel és més modern.
VANESSA&GERARD2011

EntradaAutor: adriana27 » dg. ago. 29, 2010 9:15 pm

marisergi ha escrit:Hola wapis! M'he estat rient pq a mi em va passar igual! En Sergi i jo, quan hi vam anar i vam trucar el timbre i ens va baixar aquell cura tan i tan vell, tan i tan soso i serio i tan i tan sord, pobret...en Sergi em va dir: "això és una càmera oculta no? On està el de vritat?" Jo em partia de riure. Li vaig preguntar amablement: Vostè és qui casa? i em diu: Si, jo o el meu germà. I en sergi diu: que és més jovee el seu germà??? i ens diu: Nonono...jo sóc el petit! dioooooooooooooooooooos! vam sortir dubtant si ens casàvem allà o no eh? Després una amiga em va dir que la seva amiga es va casar allà i q el cura canta a capella, q et canta a un milimetre de la cara i que la gent es sol partir de riure! ...i jo passo...passo pq tinc el riure fàcil, en Sergi s'encomana de seguida i, per molt q sigui el meu casament, riuré igual.
Així que porto jo un altre cura. Jove, actiu i catxondo! Ho podeu fer (previ avís al cura de dalt) i li dieu que el seguiu bastant i us fa ilusió que us casi l'altre!

i tu al final a quina esglesia et cases??
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: marisergi » dl. ago. 30, 2010 7:07 am

A aquesta! la Mise!!!!
Imatge

Imatge
marisergi

EntradaAutor: adriana27 » dt. ago. 31, 2010 9:38 am

genial"""" jo encara tinc fe de que em truqui el mossen dient-me que els altres es casen més d' hora i q si q ens pot casar jejej. De ilsuiones también se viveeeeeee
7 de Maig de 2011
adriana27

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants