PESADILLA!!!!!!!!

un gran any!

PESADILLA!!!!!!!!

EntradaAutor: marisergi » dc. ago. 11, 2010 9:18 pm

Me permito el lujo d abrir este post pq ya he oído a más de una de vosotras (y me incluyo) diciendo que ha tenido pesadillas mientras dormía sobre la boda, jejejej.
Ale, pues a contar y a reirnos un rato.
Abro tanda y empiezo yo!

La misma semana de la pedida, soñé q mi madre me despertaba. Era el día de la boda y yo sin nada preparado. Me preocupaba muchísimo el vestido, no tenía absolutamente nada comprado y me puse histérica. Mi madre y mi mejor amiga sonreían y me decían q ellas se habían encargado de todo y me traían un vestido granate, de manga larga y de lana, con botones en medio de color amarillo enormes! Horrible no era, era lo siguiente! Me lo ponían, y yo q me lo quería sacar...buf! lo pasé fatal! me levanté creo q con taquicardias, jajajajaj! Yo creo q x eso, el primer vetido q me prové, me enamoró. Comparado con el de lana...oooogh!
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi
:: núvia experta

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

Re: PESADILLA!!!!!!!!

EntradaAutor: Sita_yo » dc. ago. 11, 2010 9:25 pm

aissssss doncs aquest mati no se on he llegit tambè lo dels malsons...i jo també n'he tingut varios! Fa uns dies, vaig sommiar que era el dia del meu casament, que no ens sonava el despertador...per tant a tot arreu arribavem tard. Despres un cop posat el vestit, sortint de casa vaig relliscar i vaig caure en un basal d'aigua....imagina't......o millor no.......jajajaja jo tota xopa, plorant......pero vaig anar igualment a l'esglesia, i el meu promés va sortir corrents! jajaja no m'estranya semblaria com un porquet acabat de sortir del fang....

em vaig despertar de cop..i per sort no vaig continuar dormint..jaja
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: mariposa2011 » dv. ago. 13, 2010 11:00 am

Jeje a mi también me ha pasado... en mi caso estaba relacionado con los invitados (ya que hemos tratado de reducir al máximo), pues bien, resulta que soñé que me llamaban del restaurante para comentarme que tenían que ampliar el salón (y que nosotros correríamos con el gasto) porque mi novio les había pasado una última lista de invitados donde estaban incluídos tooodos los compañeros de los equipos de fútbol en los que ha ido jugando... y que no tenían capacidad suficiente para toda esa gente :star:: Yo le preguntaba que de cuántos estábamos hablando y la chica me respondió que ya andábamos por los 300...
mariposa2011
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: montse_87 » dv. ago. 13, 2010 11:34 am

Es un consol saber que li passa a algu mes, perque quan penso que encara falten mesos i tinc malsons per la boda...
Que recordi he tingut dos malsons relacionats amb la boda: amb un d'ells estava amb les companyes de la feina al restaurant on ho fem tot i no recordo molt be si el vestit s'havia trencat o m'anava petit, total que tenia que anar depresa i corrents el mateix dia de la boda a buscar-ne un :S
I el segon que vaig tindre era que feiem tard a la hora de la cerimonia, i començavem 2 hores mes tard del previst!!
Ja podria tindre algun dia un somni de la boda....
Hi ha alguna de vosaltres que al anar a dormir es fiqui nerviosa pensant amb els preparatius? Es que jo porto unes nits que pensant sobretot amb les musiques em poso nerviosa i bufffff....ho passo fatal, i aixo que encara falta...
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: nuriaisaac » dv. ago. 13, 2010 11:52 am

si si aixo magrada, jo mai arribo ala pelu en els somnis, no ve ningu, no surt be alguna cosa uns nervis que passa durant el somni fatal!!!!!!!!!!!
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dv. ago. 13, 2010 8:33 pm

jajjajaja, yo también tuve una pesadilla, soñé que no llegaba a tiempo a la boda!!! cómo somos!!! Nos tenemos que trabuilizar chicas que nos queda todavía bastante!!! :star::
Imatge
vanesa14/05/11
:: núvia experimentada

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: siu__84 » ds. ago. 14, 2010 9:07 am

Jajaja!! Pensava q m'estava tornant boja xq jo ja n'he tingut un munt de malsons i veig q no sóc l'única!!

El primer q vaig tenir va ser un ,en el que estava a la feina ,vestida ja de núvia pero encara em tenia q pentinar,maquillar,etc I ja feia tard d'una hora i al somni pensava: El David pobre deu pensar q el deixo plantat al altar i trucava amb una amiga x avisarla q arribaria tard i em deia q tothom havia marxat ja...

Un altre va ser fa poquet,en el q també anava vestida de núvia, i acabava de sortir de la perruqueria doncs em miro els peus i !ANAVA AMB LES MEVES BAMBES CONVERSE LILES!!jajajaja I anava com una boja buscant sabates blanques i no en trobava cap!Lo mes bo d'aquest malson esque em va afectar tant q nomes aixecar-me em vaig apuntar amb una llista q tinc de coses pendents "COMPRAR SABATES BODA"! X si de cas no m'enrecordava..jejejejeje!

Bueno i n'he tingut mes q ja no m'enrecordo pero en tots o arribava tard o em faltava alguna cosa...Suposo q deu ser normal pero ENCARA EM FALTEN 10 MESOS! No vull saber com estare quan faltin dies...jejeje

Petonets i espero q totes aneu explicant els vostres somnis(o millor dir ,malsons!).
Imatge

Imatge
siu__84

Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

EntradaAutor: FLOR RJ » dt. ago. 17, 2010 12:28 pm

Yo todavia me queda para la boda pero el otro dia soñe bueno mas bien fue una pesadilla !!
era q no me entraba el vestido que hacia la ultima prueba y todo habia ido bien y el dia de la boda no me entraba y tenia q ir con otro vestido mio de casa....

No quiero saber unos dias antes de la boda lo que soñare !!! :star::
Mi gran día 03/09/2011
Imatge
FLOR RJ

Entrades: 219
Membre des de: dt. jul. 13, 2010 10:35 am
Ubicació: Barcelona - Vallés

EntradaAutor: Javi-Neny » dt. ago. 17, 2010 5:35 pm

Hola chicas!
A mí solo me queda un mes y medio para el gran día! Y la semana pasada empecé con los nervios de que siempre te falta alguna cosilla, que si esto, lo otro, en fin, que os voy a contar. Pues bien, esa noche soñé que era el día de la boda, iba tarde, la peluquería estaba cerrada y no sé quién me hizo un recogido de mala manera, mi vestido estaba rasgado y sucio, me planté en la iglesia (y me caso por lo civil), no había apenas invitados y justo cuando llegaba al altar, me desperté! Menos mal porque lo estaba pasando fatal en el sueño. Ay, esto son los nervios! Seguro que ese día estaremos todas radiantes.

Felicidades a todas! Besos. Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: inhus » dl. ago. 23, 2010 8:40 pm

neneeeeeees jo em caso daqui a 8 mesos i ja he tingut malsons molts dies!! ahir per exemple vaig tenir tres malsons seguits. daquells q et despertes ai quin susto et tornes dormir i tornes a somiar coses de boda en plan catastrofe...

a mes els meus somnis son super irreals... el primer dahir era que al restaurant ens deien que la boda havia de durar una hora i clar anava tant rapid q no teniem temps de fer els detalls ni res

el segon que tot anava del reves i llavors ma mare em deia tranquila dema demà ho tornem a repetir i ja veuras com anira be jajajaj

i ja lultim que arribava lhora de la boda i no trobava el vestit i al final em ficava un vestit negre pero no tenia ni mitges, ni sabates ni res i mestressava moooooooolt jajaja

que malament que es passa!!
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: XIKAAA » dt. ago. 24, 2010 1:30 pm

nena lo de las pesadillas es muy normal, las tenemos todas!!! jejeje
Imatge
XIKAAA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

EntradaAutor: FLOR RJ » dc. ago. 25, 2010 8:05 am

Claro q es normal tener pesadilla !! a mi me queda mucho y ya he tenido alguna pero claro porq estoy todo el dia pensando en cosas de la boda y claro a la hora de dormir sigo pensando en la boda y yo creo q tenemos tantas ganas de q salga todo bien q los sueños se nos convierten en pesadilla!!!

Q mal se pasa por eso ehhhh !!!!
Mi gran día 03/09/2011
Imatge
FLOR RJ

Entrades: 219
Membre des de: dt. jul. 13, 2010 10:35 am
Ubicació: Barcelona - Vallés

EntradaAutor: Salaok » dj. ago. 26, 2010 9:53 am

Habia tingut algun malson, pero com el d-avui cap :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:
Perdoneu pero no em va be el teclat.
Ens ficaven a fer el picapica en una sala tancada, quan el jardi es el que mes m-agrada del restaurant. A mi em posaben aseguda de cara a la paret i el menjar no era el que tocava. Tot aixo metre a un grupet petit de gent que tenien al jardi els hi feien tot tipus de sorpreses, quan es soposa que nomes fan un casament per dia.
Total, que m-he pasat tot el casament cridant amb el metre...i en despertar he pesant en aquest post.
Sort que era una malson :mu:: :mu::
Imatge
Salaok

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: inhus » dj. ago. 26, 2010 7:04 pm

jajajja nenaaaaaaaaa he rigut moooolt! q bo... quin estres de somni también!!

sort daquest pos i daltres amb q ens podem desfogar
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: marisergi » dj. ago. 26, 2010 7:38 pm

salaok!!!!! vaya puntazo de somni noooo? m'he rigut molt amb lo de "de cara a la paret" jajajajajajjajajajajajaj!
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: inhus » dv. ago. 27, 2010 4:31 pm

precisament va ser aixo el que més hem va fer riure pq me la imagino (i mira que no la conec) sentada alli en una cadira desquenes a tot pobraaaaaaaa
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: Salaok » dl. ago. 30, 2010 6:33 pm

Tothom diu que ha de tenir algun significat, però no tinc ni idea!!!
Imatge
Salaok

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: fetnah » dl. ago. 30, 2010 7:37 pm

Pesadillas por el momento no he tenido! Espero que siga así! :-)
Imatge
fetnah

Entrades: 126
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 7:47 pm

EntradaAutor: arodrigu » dl. ago. 30, 2010 8:17 pm

Pues yo ya he tenido dos, y aún me falta un año....

En la primera llevaba un vestido negro y blanco tipo medieval, y me daba cuenta de ello cuando ya iba de camino a la iglesia, me quería morir!!!

En la segunda, cambiaban la fecha de la boda, el sitio era horrible, la mesa larga de madera rústica, sin manteles, la gente se iba.....horroroso!!! lo curioso es que mi novio esa noche también soño con un cambio de fecha.
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: inhus » dl. ago. 30, 2010 9:28 pm

sk se pasa realmente mal :star::
Imatge
Imatge
inhus