Buscant Masia o restaurant facin bodes civils "de veritat"

un gran any!

Buscant Masia o restaurant facin bodes civils "de veritat"

EntradaAutor: sandrasu » dc. ago. 11, 2010 7:37 pm

Hola a totes,

La nostra idea es casar-nos al juny del 2011 i ens agradari fer-ho tot al mateix lloc, la cerimónia civil, vàlida encara que després haguem d'anar al registre, i el convit, em podrieu recomenar algun lloc no gaire lluny de Barcelona que conegueu?

Moltes gràcies!!!!
Imatge

05-06-11
sandrasu
:: núvia de bronze

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

Re: Buscant Masia o restaurant facin bodes civils "de veritat"

EntradaAutor: Anna&Carlos » dc. ago. 11, 2010 7:44 pm

Hola, nosotros nos casamos en el Mas De Can Riera, y lo hacemos todo allí, ceremonia civil ( con el juez ) , banquete y fotos, todo sin salir del restaurante.

s2
Imatge
Anna&Carlos
:: núvia rookie

Entrades: 106
Membre des de: dg. juny 20, 2010 8:33 pm

EntradaAutor: sandrasu » dc. ago. 11, 2010 9:41 pm

Muchas gracias Anna! He mirado la web y en un sitio chulísimo! Les he enviado un mail a ver qué me comentan, a ver si no se salen del presupuesto! Que como nosotros somos poquitos en muchos sitios nos ponen pegas...
Imatge

05-06-11
sandrasu

EntradaAutor: Anna&Carlos » dc. ago. 11, 2010 10:00 pm

El Mas, tienen un minimo de 110 creo, pero si no se llega, siempre puedes cojer algun extra para llegar a un acuerdo, o algun menu algo mas caro, mejor llama a Joan y te lo esplicara todo muy bien..

s2 y suerte
Imatge
Anna&Carlos

EntradaAutor: sandrasu » dj. ago. 12, 2010 7:24 am

Muchas gracias Anna! Bueno, a veces dependiendo del día hacen bodas más pequeñas, ya me ha pasado en varios sitios. Por preguntar no se pierde nada ;)

A ver si alguien conocer algún otro sitio!
Imatge

05-06-11
sandrasu

EntradaAutor: buniketa » dj. ago. 12, 2010 7:38 am

Anna&Carlos ha escrit:Hola, nosotros nos casamos en el Mas De Can Riera, y lo hacemos todo allí, ceremonia civil ( con el juez ) , banquete y fotos, todo sin salir del restaurante.

s2

¿Es un juez de paz real? ¿Te tramitan ellos toda la documentación?

Pensad que si luego tenéis que ir de nuevo al registro (en el primer mensaje creo haber leído que daba igual si teníais que ir después al registro) ya no se trata de una ceremonia real. La real sería en el registro. Tened cuidado con eso, no os vayan a dar gato con liebre. Informaros bien, eh?
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: margu » dj. ago. 12, 2010 9:08 am

Hola! Yo me caso en Can Macià en la capilla que hay en el restaurante, pero creo que ellos tienen contactos con el ayuntamiento, porque si no recuerdo mal, me dijeron que sí quería una ceremonia civil, la de ellos era real, que venía alguien del ayuntamiento de Igualada a casarte.
Imatge
margu

Entrades: 47
Membre des de: dj. maig 27, 2010 8:24 pm

EntradaAutor: BIXITO84 » dj. ago. 12, 2010 9:49 am

En psrincipio, los documentos no puedon salir del ayuntamiento, está "prohibido". Lo sé porque dos amigas también querían que les casarán en el momento y tal, lo pudieron hacer, porque conocían a algun alcalde que les hizo el favor de ir y casarlos, pero a ambas les dijeron lo mismo, que estava prohibido...
Lo que si que hacen algunos restaurantes es que vienen el mismo juez de paz que te casaría en el ayuntamiento y te casa en el restaurante.
Nosotros nos casamos en Can Ribas de Montbui y el juez de paz de Bigues y Riells viene a casarte allí, aunque previamente tienes que pasar por el ayuntamiento, para hablar de como queréis la ceremónia y tal y supongo que para firmar algo.
Espero que te haya ayudado.
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: Anna&Carlos » dj. ago. 12, 2010 11:36 am

Nosotros como comenta bixito84 nos casa el juez de Bigues y riells, tu preparas el papeleo, y el viene y te casa.

s2
Imatge
Anna&Carlos

EntradaAutor: sandrasu » dj. ago. 12, 2010 11:50 am

Gracias a todas! Me estáis ayudando mucho. Yo tengo entendido, y diría que hay algún otro tema de debate antiguo sobre ello, que puedes firmar los papeles donde quieras, pero que luego hay que volver a ir al registro a entregarlos y que te den el libro de familia y para que lo "registren" jejeje,
A ver si encontramos algún sitio cerquita que nos lo hagan!
Imatge

05-06-11
sandrasu

EntradaAutor: tatania_88 » dj. ago. 12, 2010 12:10 pm

Holaa!!
Jo em vaig cassar fa tres setmanes a La Garriga de Castelladral.
Allà fan casaments civil legals. La ceremonia es fà allà mateix, la oficia el Alcalde de Navàs. Després, quan tornes del viatge t'has de passar pel registre perque et donin el llibre de familia, pero els papers que signes el dia de casament son els oficial, ja no has de signar res mes!! Es legal 100%!! Bueno, que t'he de dir jo, que ho he fet!!
Allà no hi ha numero minim de convidats... jo vaig fer de 60 convidats, pero se que n'han fet de 20!! Ho unic es que segons el numero, el banquet en lloc de fer-se a la sala piano (que es la sala gran), es fà al palles, que es una mes petita, i mes economica també!!

Si t'interessa mirat la seva web i contacta amb ells per a que et passin preus... pero afanyat, que se que ja han tancat moltes dates del 2011!!
Porque la boda de tus sueños es posible... WEDDING DREAMS
www.weddingdreams.es
www.elblogdeweddingdreams.blogspot.com
tatania_88

Entrades: 1873
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:03 am
Ubicació: Sabadell (Barcelona)

EntradaAutor: Shaik » dj. ago. 12, 2010 1:33 pm

Hola noies,

Sí que es poden fer cerimònies civils (i religioses també) fora de l'ajuntament o jutjat, tot depèn de la predisposició dels que governen a cada poble.

Tinc un dubte, però. Vaig sentir que ja no es donaria llibre de família, però no sé quan entra en vigor el canvi. Sabeu alguna cosa?
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: sandrasu » dj. ago. 12, 2010 2:10 pm

Moltes gràcies Tatania! Ja els he escrit a veure si em contesten aviat! La veritat és que el lloc es veu preciós! Nosaltres en principi ens podem adaptar a la disponibilitat de dates que tinguin. Vam començar a mirar per maig, però encara no ens hem decidit per cap i estem donant més voltes... I com va anar? Vau quedar contents? Qualsevol detall que ens donguis t'ho agrairem! ;)
Imatge

05-06-11
sandrasu

EntradaAutor: sandrasu » dj. ago. 12, 2010 2:11 pm

Shaik, jo també vaig sentir el tema del llibre de família, que ser com digital, no? Mira he trobat aquest article: http://avui.elpunt.cat/noticia/article/ ... milia.html però no diu res de dates! Tot i que sembla bona idea, perquè ara per aconseguir els papers per poder casar-te has de donar mil voltes!
Imatge

05-06-11
sandrasu

EntradaAutor: tatania_88 » dj. ago. 12, 2010 8:09 pm

sandrasu ha escrit:Moltes gràcies Tatania! Ja els he escrit a veure si em contesten aviat! La veritat és que el lloc es veu preciós! Nosaltres en principi ens podem adaptar a la disponibilitat de dates que tinguin. Vam començar a mirar per maig, però encara no ens hem decidit per cap i estem donant més voltes... I com va anar? Vau quedar contents? Qualsevol detall que ens donguis t'ho agrairem! ;)

De res guapa, aqui estem per aixó!!
Suposo que no trigaran gaire a contestar-te, ja qu no fan vacances, tenen tots els caps de setmana plens de casaments!!
Tot va anar genial, perque nonomés et lloguen l'espai, sino que s'encarreguen de coordinar-ho tot, així tu només t'has de deixat portar i disfrutar!! A més, el fet de vestir-se allà mateix, fer la ceremonia, l'aperitiu, el banquet, les fotos, i després dormir allà... fà que vagis més tranquil·la sense pensar en que si algú s'ha perdut, o si arrives tard... I com que al dia seguent esmorzes allà, tens la piscina... sembla que el dia s'allarga!!
Es molt bona gent, una familia molt maca, molt bon tracte, si...
I no només vam quedar contents nosaltres, sino que la resta de convidats també! Peruqe van estar atents amb tots, preguntant si tot estava be, si necesitaven lguna cosa... sobretodo amb la gent gran... per al ball a una de les convidades li van donar unes sabatilles, perque tenia els peus destroçats!! Es a dir, molts detalls van tindre...
D'aqui un parell de mesos faràn la jornada de portes obertes, i per mirar no passa res, no??jeje

Igualment, pensa que ara a finals de setembre, principis de octubre hi hauran algunes fires, on podras veure molts restaurants i preguntar in situ el que vulguis! A mes a les fires solen fer algunes ofertes bones...
www.weddingdreams.es
tatania_88

EntradaAutor: sandrasu » dj. ago. 12, 2010 9:02 pm

Moltes gràcies, suposo que si parles amb ells també pots aconseguir alguna cosa de les que ofereixen a les fires, la veritat és que com anem una mica justos de temps volem deixar enllestit el tema del restaurant quant abans millor! I la veritat es que el tema de poder està allà tranquilament abans i després de la celebració no té preu!

La veritat és que han estat molt ràpids i ja m'han contestat. Amb quin Catering ho vau fer vosaltres? Perquè hi ha moltes diferències de preu entre uns i altres...

Igualment gràcies per la info de les fires ja estarem atents a veure si trobem alguna bona oferta!
Imatge

05-06-11
sandrasu

EntradaAutor: tatania_88 » dj. ago. 12, 2010 10:06 pm

sandrasu ha escrit:Moltes gràcies, suposo que si parles amb ells també pots aconseguir alguna cosa de les que ofereixen a les fires, la veritat és que com anem una mica justos de temps volem deixar enllestit el tema del restaurant quant abans millor! I la veritat es que el tema de poder està allà tranquilament abans i després de la celebració no té preu!

La veritat és que han estat molt ràpids i ja m'han contestat. Amb quin Catering ho vau fer vosaltres? Perquè hi ha moltes diferències de preu entre uns i altres...

Igualment gràcies per la info de les fires ja estarem atents a veure si trobem alguna bona oferta!

Ja t'han contestat?? ostres, sabia que eren rapids, pero no tant!!
Amb els catering hi ha molta diferencia entre un i un alre... moltissima!! Nosaltres vam agafar El Mirados del Montserrat, que es el més economic... tens menus desde 50 €!! I tampoc posen un minim de comensals... el tracte també ha sigut fantastic, ens ho han possat tot molt facil, i al casament ho van fer tot genial, tot tal i com haviem quedat previament amb ells. Aixi que recomanats 100%.

La veritat es que un cop tens tancat el tema del restaurant i la ceremonia, et quedes molt més tranquil·la... i et pots dedicar a anar mirant altres coses, amb calma i disfrutant dels preparatius!!

A les fires hi ha sobretot moltes ofertes en quant a fotografs.. potser en restaurants no tant, pero els fotografs si que solen fer una bona rebaixa si els agafes a un fira.
www.weddingdreams.es
tatania_88

EntradaAutor: sandrasu » dv. ago. 13, 2010 8:47 am

Gràcies de nou! La veritat es que tots els menús tenen molt bona pinta. I un altre pregunta, je, je, je, sento fer-te tantes, però com ho has viscut de primera ma ets la meva millor font d'informació ;), a nosaltres ens agradaria fer un aperitiu fort i després un segon plat, de carn o peix, en funció de la persona, penses que ens posaran pegues? I els plats estan bé o potser són petits i millor fer dos plats? Ja, ja, ja es que estic feta un mar de dubtes!

Doncs nosaltres el fotograf ja el tenim, és una amiga i ens fa molta il·lusió que ens fagi ella el reportatge! I sí, jo fins que no tingui ja dia i tancat el tema restaurant + cerimònia penso que no dormiré tranquil·la! Perquè vaig tots els dies amb un run-run...

Una abraçada!
Imatge

05-06-11
sandrasu

EntradaAutor: tatania_88 » dv. ago. 13, 2010 7:40 pm

sandrasu ha escrit:Gràcies de nou! La veritat es que tots els menús tenen molt bona pinta. I un altre pregunta, je, je, je, sento fer-te tantes, però com ho has viscut de primera ma ets la meva millor font d'informació ;), a nosaltres ens agradaria fer un aperitiu fort i després un segon plat, de carn o peix, en funció de la persona, penses que ens posaran pegues? I els plats estan bé o potser són petits i millor fer dos plats? Ja, ja, ja es que estic feta un mar de dubtes!

Doncs nosaltres el fotograf ja el tenim, és una amiga i ens fa molta il·lusió que ens fagi ella el reportatge! I sí, jo fins que no tingui ja dia i tancat el tema restaurant + cerimònia penso que no dormiré tranquil·la! Perquè vaig tots els dies amb un run-run...

Una abraçada!

No et preocupis!! A mi m'encanta parlar d'aquest tema, i si a sobre puc ajudar... millor que millor!!
La idea que tens a mi em sembla molt bona... La meva experiencia es que vam confugurar un aperitiu de 9 plats, que vam pensar que era bastant light, per despres poder menjar els dos plats... pero la gent va quedar encantadisima, perque van servir molta quantitat. I després els plats del sopar bastant grandets, realment ningu va quedar amb gana...
O sigui que si vols fer un bon aperitiu, amb bastants plats, i després posar un 2n plat que es mengi a la taula, de forma mes formal i tal... crec que es perfentament viable!! Com que l'aperitiu te'l confugures tu com vulguis, esculls els plats que vols, i ells posaran una bona quantitat, i més sabent que despres només hi ha un sol plat, i el postre, es clar...
Al menys amb aquest catering no et posarán cap problema, perque se que ells ofereixen aquesta posibilitat...
I si sou poca gent, crec que es una bona posibilitat!!
www.weddingdreams.es
tatania_88

EntradaAutor: tatania_88 » dv. ago. 13, 2010 7:45 pm

Bueno, pot ser en ho unic que podries tindre problma es en el tema de que cadascú esculleixi carn o peix... com que es catering han de portar el menjar que s'hagi de fer servir... no se si m'explico..
Imaginat que sou 20 persones. Doncs ells haurán de portar per preparar 20 plats de carn i 20 plats de peix, perque imaginat que tots voleu carn o tots voleu peix!! i llavor sobrará molt menjar!!
El que si que es posible es que puguis preguntar als convidats un `parell de setmanes abans que voldrán menjar, aixi el catering ja sap que ha de portar...
www.weddingdreams.es
tatania_88

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat