Horaris

un gran any!

Horaris

EntradaAutor: Massianya » dg. ago. 08, 2010 1:24 pm

Mira que he anat a casaments, però ara no us sabria dir a quina hora dinàvem ni a quina hora marxàvem cap a casa. I ara ho hauria de tenir una mica clar, sobretot per parlar amb els músics...
Nosaltres més o menys tenim pensat:
-Hora de cerimònia: 12.00
-Aperitiu: 13.30
-Dinar: 14.30
-Ball per a tots els públics (DJ): 18.00
-Ball (grup) més enfocat als joves: 20.00-22.00
I que segueixi la festa en un altre lloc...

Creieu que aquesta previsió és raonable? Amb el dinar (aquestes tres hores i mitja) ja hi compto els regals, el pastís, els cafès...

Merci :-)ok:
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

Re: Horaris

EntradaAutor: anetta » dg. ago. 08, 2010 3:13 pm

Doncs jo crec que la previsió es bona.Fa 3 setmanes vam anar a un casament que també era a les 12h y va acabar tot a les 21h.Encara que cada casament es diferent,pero mes o menys.
Després vam anar a duchar-nos y cambiar-nos de roba i després vam quedar per picar alguna cosa y després de festa una estoneta.
Imatge
anetta
:: núvia de bronze

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: marsal75 » dg. ago. 08, 2010 3:58 pm

ufff doncs segons la teva previsió, si nosaltres fem la ceremonia a les 13 hores, tot serà una hora més... no estarà malament acabar a les 10 de la nit!
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Mari (MJM) » dg. ago. 08, 2010 8:22 pm

Ufff, Marsal estic com tu tot 1 hora més!! Peró bueno com ja ens quedarem a dormir a l'hotel no afectarà gaire...
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Massianya » dg. ago. 08, 2010 8:48 pm

No us en fieu gaire dels nostres horaris... Són les nostres previsions, però no en tenim ni idea!!

Em sembla que ho haurem de preguntar al restaurant...
Massianya

EntradaAutor: Laury_82 » dg. ago. 08, 2010 9:01 pm

pfff yo eske tambien tengo follon con esto y mas a la hora de pensar el poner el autocar... a ver a q hora se acaba la fiesta..

yo eske 4 horas de baile no creo q la gente me lo aguante, y en principio solo tenemos 2 horas de barra libre..

Nosotros nos casamos a la 13:30. y nose yo creo q si la comida empiexza a las 14 y media, vale entre entregas y eso yo creo que a las 17h ya esta y luego un par de horas d bailoteo.. a las 19h ya los puedo mandar para casa XDDD
Imatge
Laury_82
:: núvia experimentada

Entrades: 219
Membre des de: dv. març 12, 2010 8:41 pm

EntradaAutor: BIXITO84 » dl. ago. 09, 2010 12:25 am

Nosotros nos casamos por la tarde, pero en el restaurante no nos recomendaron hacer más de tres horas de baile, ya que al ser jueves akgunos habrán trabajado por la mañana, aunque sea la verbena. Hace un mes fuimos a una boda de tarde también, y los novios tenian reservadas 4 horas y ni nos enteramos...si que estabámos cansadas las chicas por los talones y tal, pero si te lo estás pasando bien... Personalmente, creo que dos horas es poco, porque has de tener en cuenta, que nunca se empieza a la hora prevista y cuando te quieres dar cuenta ya ha pasado, y te lo digo porque otros amigos que se casaron cogieron dos horas y fue un poco sosete... Aún así es algo muy personal que teneís que decidir la pareja. Ale ya tienes rollo para leer, jejej :-)ok:
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: fiona84 » dl. ago. 09, 2010 7:23 am

Nosotros nos casamos por la tarde y tenemos clarisimo que haremos 4 horas de baile, ya que viene mucha gente joven y seguro que se animan!!!
fiona84

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: Massianya » dl. ago. 09, 2010 8:04 am

El que sí que m'agradaria evitar és això d'asseure'ns a dinar a les 5 de la tarda... Volem dinar a l'hora de dinar.
I, si pot ser, que no hi hagi estones mortes. Per això em fa por que les tres hores i mitja de dinar siguin excessives.

Llàstima que de moment no ens han convidat a cap casament abans del nostre per calcular horaris...
Massianya

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. ago. 10, 2010 4:58 pm

Massianya ha escrit:El que sí que m'agradaria evitar és això d'asseure'ns a dinar a les 5 de la tarda... Volem dinar a l'hora de dinar.
I, si pot ser, que no hi hagi estones mortes. Per això em fa por que les tres hores i mitja de dinar siguin excessives.

Llàstima que de moment no ens han convidat a cap casament abans del nostre per calcular horaris...

Home, pensa que segons els teus càlculs estaràs dinan a les 14:30h, però jo que he anat a vàries bodes de mitjdia, et dic que dinareu més tard segur...a les 17h potser no, però entre 15:30h-16:00h segur. Pensa que el pica pica sempre es més d'una hora, s'aprofita també per fer les fotos...després asseure a tothom, començar...no sé, penso q això anirà sobre la marxa...
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Massianya » dc. ago. 11, 2010 8:21 am

JesusyBerta ha escrit: no sé, penso q això anirà sobre la marxa...

Sí, però volem contractar algun grup que vingui a animar la festa i no tenim gaire clar a quina hora els hem de dir...
Massianya

EntradaAutor: buniketa » dc. ago. 11, 2010 2:11 pm

A mi em sembla que abans de fer-te el planning d'un horari per contractar algú que es de fora del restaurant, ho hauries de comentar amb ells, amb els del restaurant, vull dir, perquè ells et podran orientar millor sobre el que s'acostuma a trigar en un d'aquests banquets...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: montse_87 » dc. ago. 11, 2010 2:17 pm

Jo tambe crec que si ho parles amb el restaurant ells que es dediquen a aixo, et sabran orientar millor ja que han vist mes bodes i ja tenen suposo uns calculs d'horaris fets, tot i que d'unes a altres pot variar una mica.
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants