Autor: celia84 » dj. ago. 12, 2010 10:48 pm
Hola de nou, noies, gràcies! Això és un embolic, però sabeu que passa? Ni el Javi ni jo hem estat mai a un casament desde que érem tan petits que ni recordem com va ser... Per tant, hi ha coses que ens costen bastant, no sabem com acostumen a ser, com queden millor, com s'han de fer..., encara que nosaltres fem el que ens agradi, que ja ho intentem, hi ha coses que s'han d'ajustar, com tot això que em comenteu. Preguntem a la família (que es va casar 'a la vieja usanza'), als amics que han estat en altres casaments..., però les coses que tenen relació amb ells no es pregunten!!, per això és que us pregunto i que em serveix tant tot el que em dieu.
Després d'aquesta intro, jajaja, dir-vos que cada dia anem fent noves hipòtesis i modificant la manera de fer, les decisions... Com encara estem a temps, és ara hora de fer i desfer!! Avui hem pensat en això (fent un recull de tot allò que em dieu), a veure què us sembla...:
-La "tanda de regals" serà la típica, després del pastís o quan s'acostumin a fer aquestes coses (que no tenim ni idea!, per tant ens deixarem assessorar per la gent de la finca on celebrem el dinar)... Flors i fotos pels pares i avis (als pares els regalarem també unes fotos de la nostra pre-boda, per diferenciar-los una mica), els nuvis del pastís per la meva cunyada i la seva parella, 2 lligues (la meva me la quedo jo) per les meves dues úniques amigues (bones amigues) casades i amb fills (és per dur la contrària a això de les lligues per solteres, jiji..., a més seuen juntes a la mateixa taula i és fàcil repartir les 2 en un moment) i el meu ram de núvia per la meva millor amiga.
-A més d'això, només afegirem unes 7 parelles a qui tenim ja comprats uns ninots que van de nuvis molt graciosos, de Playmobil! Els ninots són petitets i van en la seva capseta, per tant és una cosa força senzilla però divertida. Eren més parelles però hem anat retallant, i d'aquí ja no volem retallar més perquè són la nostra gent de la colla, la que sempre hi és, i no creiem que siguin menys importants, fins i tot són més propers que molta família. Com és només un petit detall, ho repartirem de cop amb alguna cançó per fer-ho ràpid. I a les 3 nenes que ens fan de 'dames d'honor' (porten els anells, etc.) uns ramets petits fets amb ChupaChups.
Fins aquí penso que és el que fa moltíssima gent al seu casament, pel que veig de companys de feina que es casen, amics que han estat en altres casaments, etc. Amb això apleguem a tota la gent que és més important i especial per nosaltres, siguin 10 ó 50, són els que són...
Apart, volem fer-li també un regal al meu germà, que serà el padrí. Serà un muntatge amb la seva foto i la de 'El Padrino' (és molt cinèfil, ja us vaig dir!) i un petit àlbum amb unes poques fotos desde que érem petits. Això ho farem entre plat i plat, mentre la gent estigui acabant-se algun plat i quan ens diguin la gent de la finca. I apart també..., volíem tenir un detall amb un amic meu que s'està portant molt bé amb nosaltres amb això del casament, m'he enterat també de que ens està muntant una mega-sorpresa que desconeixem i, a més, és el seu aniversari al dia següent. Per tant, quan treguin les postres (que són apart i abans del pastís nupcial) li treurem un petit pastisset amb espelmes i amb la música de 'Per molts anys'.
Ah! Això de les minilligues... encara hem de pensar si fer-les o no, segons preus (si alguna de vosaltres en sap...), però si ho fem es farà per totes les dones i els hi deixaré als plats amb alguna nota personalitzada.
En fin, ¡menudo rollo!, no? M'he allargat molt, però volia comentar-vos la idea i que me'n dieu què us sembla. Gràcies!!!
PD: També penso que la gent que més m'importa en el meu casament no s'avorrirà perquè hi està implicada... I la resta de gent, com dieu que s'hi posin fulls. No puc organitzar el que m'agrada pensant en què els semblarà als altres. Jo vull fer aquests regals i si algú s'avorreix sempre pot marxar, que ja haurà dinat...