Regals a convidats especials

un gran any!

Regals a convidats especials

EntradaAutor: celia84 » ds. ago. 07, 2010 2:32 am

Hola a totes!

Em dic Cèlia i necessito consell! :) Em caso el 28 de maig de 2011 i estic pensant ja en quins regals faré als convidats més especials.

Ja tinc pensat els típics: pels pares i mares, germans, avis... Això ho tinc clar. Però... i les parelles de nuvis? I les lligues? En quant a les parelles de nuvis, no podíem decantar-nos només per una parella, però si sumem totes les parelles entre els nostres amics, en són 10!! I en quant a la lliga havia pensat en regalar-ne una a les meves amigues solteres, ja que no els regalo cap parelleta de nuvis..., però també en sumaran gairebé 10!!

Tinc molts dubtes en quant a això i volia saber la vostra opinió. Queda bé regalar tantes parelles? I tantes lligues? Perquè al final queden pràcticament tots els meus amics amb regal, però no sé si la família es pot ofendre... Buf, quins cacaus això de no voler mals rotllos... A mi em fa il·lusió fer-ho, però no sé si queda bé... I les amigues que ja estan casades??

En fi..., que necessito ajuda!! No assisteixo a un casament desde que era molt petita i no tinc ni idea de com funcionen aquestes coses. Què és el que heu vist vosaltres? I les que ja us heu casat?

Digueu-me, sisplau!! Gràcies!!
celia84

Entrades: 18
Membre des de: dj. jul. 30, 2009 3:01 am

Re: Regals a convidats especials

EntradaAutor: Massianya » ds. ago. 07, 2010 8:38 am

Jo penso que t'emboliques... Perquè si regales als solters i als casats... ja tens tothom cobert. Això sí, hauràs de mirar de no deixar-te a ningú!!

Nosaltres també hi pensem...
De vegades, si fas molts regals, corres el risc que s'allargui molt i es faci pesat. Nosaltres no descartem l'opció de fer-ho sense músiques ni històries (menys el ram i els nuvis). Que la gent vagi fent la seva, que no hagin d'estar pendents. Si faig un regal a les meves amigues que m'ajuden a triar el vestit, per exemple, no té per què ser un espectacle... Però no ho tenim clar. Si alguna amiga propera es queda embarassada potser també li farem un regalet.

Els nuvis sí que els volem donar i en aquest cas sí que té un punt "d'espectacle"... Però volem donar els nostres, els del pastís, a una sola parella. Així té més valor.
SI en vols donar molts, hi ha l'opció de fer-los junts...

I, per cert, això de la lliga com funciona?
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: celia84 » ds. ago. 07, 2010 11:28 am

Ai, quin cacau...!!
El regal de parelles de nuvis el faríem en una mateixa cançó, tots junts. Però són uns nuvis més senzillets, petitets. Els del pastís anirien a part i són per la meva cunyada i la seva parella.
Això de la lliga no sé si diuen que és per algú solter, o per les amigues..., en teoria la que tu portis. Però jo passo de fer striptease, jeje, i n'agafaria vàries per les amigues.
celia84

EntradaAutor: anetta » ds. ago. 07, 2010 12:15 pm

Hola noiesss!!
Una noia que es va casar y tenia moltes parelles de nuvies el que va fer es com una conga y va fer sortir a totes les parelles,mentres va anar repartint els nuvis.Es una bona ideia,així tampoc es fa tant llarg i ho fas tot en una entrega.
Imatge
anetta
:: núvia de bronze

Entrades: 1610
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:20 pm

EntradaAutor: buniketa » dg. ago. 08, 2010 10:11 pm

Això dels nuvis, si en tens tants... una de dos, o esculls algú a qui realment et faci il·lusió, o simplement dóna els del pastís a la teva cunyada... t'estalviaràs maldecaps i distincions entre els amics, si creus que això pot dur males cares i mals rotllos. Si vols donar-ne 10 sigui com sigui, doncs fes-ho com t'han dit, en plan conga... jo tenia pensat fer-ho així, però crec que finalment retallaré parelles.

Pel que fa a les solteres i la lliga... doncs tria qui és o qui són les realment més especials... a una mala, si les vols donara totes, en pots fer de petites, perquè se les posin al canell i els les deixes al plat.

Personalment, penso que fer regals per a tots i per a tanta gent deixa de ser especial. Al final, sembla tot més un compromís que un detall per algú especial, ja que la cosa s'allarga molt i has de repartir el moment entre molta gent, que, al cap i a la fi, potser no són tan importants ni especials per a tu com uns altres...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: celia84 » dg. ago. 08, 2010 10:40 pm

Eiii! Gràcies a totes per respondre :) Crec que ja ho tenim més o menys clar.

La parella de nuvis del pastís la donarem a la meva cunyada i la seva parella. Els altres nuvis que us deia són només uns petits ninotets, no us imagineu una cosa com la del pastís. Hem reduit parelles i queden a 7. Tot són parelles amigues, de les mateixes colles (la meva i la d'ell), impossibles de triar una per davant l'altra, però com és una cosa petita les donarem totes amb una mateixa cançó de fons, una parella darrere l'altra. Això de 7 ja em sembla més raonable, de fet ja he vist per Internet altres parelles que també ho han fet així.

En quant a la lliga en donaré 2, apart de la meva, que segurament me la quedi perquè em fa una mica de pal això d'ensenyar cuixa en ple convit, jeje... Les donaré a 2 amigues, les meves 2 úniques amigues casades i, a més, mares, per dur la contrària a això de que la lliga es per les solteres...

I per la resta d'amigues, perquè amb totes m'agradaria tenir un detall (la gent que no és tan important directament no està convidada al casament), potser faré una mini-lliga, tal com em dieu. Ja ho havia pensat, el que no sé és com donar-ho, perquè no vull allargar-ho més i tampoc m'agrada la idea de posar-ho al plat. Ja veurem!, i sinó... fora mini-lligues i llestos...

En quant a la resta de regals, n'hi haurà pels pares i avis (els típics rams de flors i una foto), pel padrí (el meu germà; unes fotos nostres i un muntatge que vull fer amb la seva foto i el cartell de 'El padrino'; és un gran cinèfil!) i per les nenes que faran de dames d'honor, les nostres 2 cosines (un ramet fet a base de ChupaChups). Ah!, i el meu ram a la meva millor amiga. Aquests regals ja són lo típic que es fa als casaments, per tant crec que la cosa ja va quedant més raonable, què en penseu?

Gràcies per tot!!! :)
celia84

EntradaAutor: sonia_trs » dl. ago. 09, 2010 11:26 am

Holaaa!

Em sembla molt be la teva decissió final!
Nosaltres farem alguna semblant, pero les lligues les donaré directament de la cuixa (no sé si m'agafaràn totes pq son unes cuantes amigues.. :P) i les parelles tenim un munt també, això ho tenim que romiar encara...
Al pares y avies voliem fer alguna cosa diferent, com a mínim als pares, que si donem un ram de flor a les yayes que a les mares sigui alguna cosa diferent... i respecte el ram jo portare 3 en 1, aniran 3 mini rams units i quan surti de casa de la meva mare avans d'anar a l'esglesia aniré al cementiri a portar un a la meva iaia, després el segon ramet el llençaré desde la terrassa del castell just avans del convit o a l'hora de l'aperitiu, no sé., i la part restant serà per la meva germana.
que us sembla?
Imatge
sonia_trs

Entrades: 157
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:22 am
Ubicació: Terrassa-Cerdanyola

EntradaAutor: fiona84 » dl. ago. 09, 2010 1:07 pm

Es tot tant dificil, nosaltres es que comencem a pensar i ens pasa això no ens aclarim perque ens agradaria regalar-li a tothom pero hem de filtrar perque si no es farà molt pesat!
fiona84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dl. ago. 09, 2010 4:25 pm

es complicadissim! nosaltres tenim ja les coses mes o menys clares...pero esta clar que donariem molt més pero farem lo just i necesari sobretot a les persones que son més importants per nosaltres. Lultim casament que vaig estar sens va fer mooooolt pesat durant aquesta estona de repartir regals...aixo si! nosaltres tenim pensat que entre plat i plat tambe anirem donant cosetes....no le scoses mes importants com el ram i la lliga, pero si altres detallets.!!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: celia84 » dc. ago. 11, 2010 9:56 pm

Em semblen guai totes les vostres idees pels vostres casaments :) Jo no acabo de tenir clar com repartir les mini-lligues, perquè no vull dedicar-li gaire espai, pel tema aquest de que no es faci gaire pesat... Potser també li donaria a part de les dones de la família i llavors no sé si potser sí seria bona idea deixar-les a les taules, dins una cistelleta o alguna cosa així, què en dieu? Si només li dono a les amigues no em sembla bé deixar-ho a la taula, perquè sinó... unes dones sí i altres no. Si ho dono a totes les dones, que també estaria bé com un detallet, està bé deixar-ho a la taula, no?
Però si ho donés a totes les dones, llavors no cal que faci detallets separats per homes i dones, no? Fem una cosa típica i unisex i ja està, oi? Què me'n dieu? Gràciesss!
celia84

EntradaAutor: buniketa » dc. ago. 11, 2010 10:05 pm

celia84 ha escrit:Em semblen guai totes les vostres idees pels vostres casaments :) Jo no acabo de tenir clar com repartir les mini-lligues, perquè no vull dedicar-li gaire espai, pel tema aquest de que no es faci gaire pesat... Potser també li donaria a part de les dones de la família i llavors no sé si potser sí seria bona idea deixar-les a les taules, dins una cistelleta o alguna cosa així, què en dieu? Si només li dono a les amigues no em sembla bé deixar-ho a la taula, perquè sinó... unes dones sí i altres no. Si ho dono a totes les dones, que també estaria bé com un detallet, està bé deixar-ho a la taula, no?
Però si ho donés a totes les dones, llavors no cal que faci detallets separats per homes i dones, no? Fem una cosa típica i unisex i ja està, oi? Què me'n dieu? Gràciesss!

Sincerament em penso que et compliques massa... mira que jo vull fer coses i que m'agradaria que tothom tingués el seu detall i el seu moment... però tu em guanyes! jejejejeje... li he de dir al David perquè vegi que no sóc l'única!

Mira, si realment és per fer un detall a les amigues i penses que els els vols fer és perquè les vols destacar de la resta... o bé els dónes un moment al banquet o al ball, o bé els ho poses al plat amb una targeteta amb unes paraules dedicades especialment a aquella persona. Si les deixes en un cistell a la taula i són per algunes, et penses que la gent ho adivinarà? Ni tan sols se n'adonaran elles! Per a això, més val que durant el ball les ajuntis i els ho donis en privat.
Jo penso que has de triar... o és per dir-los que són especials, o els ho dónes a totes les dones i d'especials res.

Això de si ho faig així o ho faig aixà, a unes sí i a unes no... si a aquestes sí i a les altres no s'emprenyaran... t'ho acabaràs plantejant sempre, perquè mai tothom estarà content... la gent sempre trobem alguna cosa per criticar. Més val, doncs, fer-ho de cor a qui li volem fer i a la resta... si no els agrada, que es fotin, si no, pararàs boja!

És una opinió personal, eh? Amb el temps que porto pensant en coses del casament, he arribat a aquesta conclusió.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Massianya » dj. ago. 12, 2010 7:42 am

Nosaltres ho farem de dues maneres.
Les coses d'interès general, com el ram i els núvis, ho farem al final i amb música.
Ara, hi ha gent que quan arribi al seu lloc ja es trobaran alguna sorpresa (les amigues que m'ajuden amb el vestit, el padrí...), d'altres que tindran alguna sorpresa a mig dinar (m'agradaria fer alguna cosa per als companys de la universitat... i a algú més). I així els altres convidats aniran fent, perquè de fet tampoc no els interessen gaire aquestes coses... I així no es fa etern.

I... d'acord amb la Buniketa: sempre hi haurà algú que no quedarà content... Que s'hi posin fulles.
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: adriana27 » dj. ago. 12, 2010 7:48 am

Hola a totes! jo em caso al maig i també estic com vosaltres que voldria regalar atots però no pot ser. He anat a 4 casaments aquest any ia la veritat va haver-hi uan núvia que va fer 3 parelletes de novis 3 cigonyas 2 lligas als de la universitat un cllage amb fotos de tots i la veritat la gent s' adorm! es va fer molt pesat i això que era molt amiga meva. La meva opinio es q si tu regalas per exemple els nuvis a una parella la fas sentir especial pero si ja ho fas a 4 parelles....ja no es tan especial. Per exemple les embarassades o ki recent tingui nens pues se li deixa uns peucs a la taula, que es l' aniversari d' algu...pues una felicitacio a la taula...es poden deixar detallets aixi que la persona ja es sent especial i axi no allargues el convit.Una altre cosa q esta molt be es donar el honor de llegir a algu..bueno hi ha moltes coses! pero esta complicat pk si no fas a tothom despres hi ha decepcions.......
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. ago. 12, 2010 8:16 am

A més, quan vols contentar tanta gent, sempre et pot passar que t'oblidis d'algú, i sempre acostuma a ser algú dels més propers. Quan hi ha tantes coses per controlar, o t'organitzes i planifiques bé, i tens les coses ben clares, o t'oblides d'alguna cosa... quan això passa, i tothom té alguna cosa i hi ha algú que es queda sense, la sensació i el resultat encara és pitjor: la decepció és enorme. Més val decidir i triar algú que de debò és especial i fer-li a aquesta persona.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. ago. 12, 2010 4:06 pm

celia84 ha escrit: Jo no acabo de tenir clar com repartir les mini-lligues, perquè no vull dedicar-li gaire espai, pel tema aquest de que no es faci gaire pesat...

Jo penso que si regales mini lligues es per gent especial, com els nuvis, els regalaras a parelles que estiguin a punt de casar-se, si fas la conga per regalar els nuvis pk no regales en la mateixa conga les mini lligues??? o al final de la conga en rotllana entregues les mini lligues? Nose, es el que se m'acudeix.

Jo tinc molt clar que regalets especials seran unica i exclusivament a gent especial, de moment:
- pares i avies
- padri
- amiga que vindra embarassada o ja amb nen

el ram el portare al cementiri ja que em caso el 29 d'octubre i el dia 1 de novembre es tots sants, i els nuvis, potser els donarem a uns cosins del sergi, pero no estic segura...

Les amigues no vull regalar res, com a molt com va fer la Labanda unes nines o com ha dit buniketa una mini lliga, peró se les deixaria a la taula pk sino com dieu es fa molt pesat...
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: BIXITO84 » dj. ago. 12, 2010 10:45 pm

També els podeu donar a certes parelles que ja estiguin casades o que els volgueu fer alguna cosa el regal el dia abans. A mi m0ho van fer i no em vaig sentir menys protagonista...No sé, hi han regals que els has de fer el dia de la boda com els nuvis, el ram, etc, però hi ha d'altres que o els deixes a la taula o els dones abans. I us hi diu una que faría regals a tots els que venen practicament!jejejej : besito :
El sueño se hace realidad el 23 de Junio de 2011
BIXITO84

Entrades: 572
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 12:11 am

EntradaAutor: celia84 » dj. ago. 12, 2010 10:48 pm

Hola de nou, noies, gràcies! Això és un embolic, però sabeu que passa? Ni el Javi ni jo hem estat mai a un casament desde que érem tan petits que ni recordem com va ser... Per tant, hi ha coses que ens costen bastant, no sabem com acostumen a ser, com queden millor, com s'han de fer..., encara que nosaltres fem el que ens agradi, que ja ho intentem, hi ha coses que s'han d'ajustar, com tot això que em comenteu. Preguntem a la família (que es va casar 'a la vieja usanza'), als amics que han estat en altres casaments..., però les coses que tenen relació amb ells no es pregunten!!, per això és que us pregunto i que em serveix tant tot el que em dieu.

Després d'aquesta intro, jajaja, dir-vos que cada dia anem fent noves hipòtesis i modificant la manera de fer, les decisions... Com encara estem a temps, és ara hora de fer i desfer!! Avui hem pensat en això (fent un recull de tot allò que em dieu), a veure què us sembla...:

-La "tanda de regals" serà la típica, després del pastís o quan s'acostumin a fer aquestes coses (que no tenim ni idea!, per tant ens deixarem assessorar per la gent de la finca on celebrem el dinar)... Flors i fotos pels pares i avis (als pares els regalarem també unes fotos de la nostra pre-boda, per diferenciar-los una mica), els nuvis del pastís per la meva cunyada i la seva parella, 2 lligues (la meva me la quedo jo) per les meves dues úniques amigues (bones amigues) casades i amb fills (és per dur la contrària a això de les lligues per solteres, jiji..., a més seuen juntes a la mateixa taula i és fàcil repartir les 2 en un moment) i el meu ram de núvia per la meva millor amiga.

-A més d'això, només afegirem unes 7 parelles a qui tenim ja comprats uns ninots que van de nuvis molt graciosos, de Playmobil! Els ninots són petitets i van en la seva capseta, per tant és una cosa força senzilla però divertida. Eren més parelles però hem anat retallant, i d'aquí ja no volem retallar més perquè són la nostra gent de la colla, la que sempre hi és, i no creiem que siguin menys importants, fins i tot són més propers que molta família. Com és només un petit detall, ho repartirem de cop amb alguna cançó per fer-ho ràpid. I a les 3 nenes que ens fan de 'dames d'honor' (porten els anells, etc.) uns ramets petits fets amb ChupaChups.

Fins aquí penso que és el que fa moltíssima gent al seu casament, pel que veig de companys de feina que es casen, amics que han estat en altres casaments, etc. Amb això apleguem a tota la gent que és més important i especial per nosaltres, siguin 10 ó 50, són els que són...

Apart, volem fer-li també un regal al meu germà, que serà el padrí. Serà un muntatge amb la seva foto i la de 'El Padrino' (és molt cinèfil, ja us vaig dir!) i un petit àlbum amb unes poques fotos desde que érem petits. Això ho farem entre plat i plat, mentre la gent estigui acabant-se algun plat i quan ens diguin la gent de la finca. I apart també..., volíem tenir un detall amb un amic meu que s'està portant molt bé amb nosaltres amb això del casament, m'he enterat també de que ens està muntant una mega-sorpresa que desconeixem i, a més, és el seu aniversari al dia següent. Per tant, quan treguin les postres (que són apart i abans del pastís nupcial) li treurem un petit pastisset amb espelmes i amb la música de 'Per molts anys'.

Ah! Això de les minilligues... encara hem de pensar si fer-les o no, segons preus (si alguna de vosaltres en sap...), però si ho fem es farà per totes les dones i els hi deixaré als plats amb alguna nota personalitzada.

En fin, ¡menudo rollo!, no? M'he allargat molt, però volia comentar-vos la idea i que me'n dieu què us sembla. Gràcies!!!

PD: També penso que la gent que més m'importa en el meu casament no s'avorrirà perquè hi està implicada... I la resta de gent, com dieu que s'hi posin fulls. No puc organitzar el que m'agrada pensant en què els semblarà als altres. Jo vull fer aquests regals i si algú s'avorreix sempre pot marxar, que ja haurà dinat...
celia84

EntradaAutor: BIXITO84 » dj. ago. 12, 2010 11:05 pm

Celia, el més important és que vosaltres estigueu d'acord i feu el que volgueu, per molt que us diguin.
També podeu fer algunes entregues entre plat i plat. A mi m'ho va dir una amiga que ho va fer i al principi no em va agradar gens la idea, però conforme passa el temps la veig millor; per exemple entre el primer i el segon, donar els regals als pares, així també tens un altra tema de conversa diferent, és que ma mare és la típica de possa't bé, no facis aixó, etc. i així penso que tindrem tema diferent, jejeje. Alguns detalls que tinguis, excepte els nuvis, els podeu donar entre el segon i pre-postre, i anar fent així. : besito :
BIXITO84

EntradaAutor: BIXITO84 » dj. ago. 12, 2010 11:13 pm

per cert, les nostres entregues, en principi:

Entre primer i segon: pares (ram a mares amb joia o val massatge i foto pares). Als meus pares, que ens han ajudat MOLTÍSIM, tant amb la boda com amb el pis, els regalarem el dia abans un mini creuer o algo semblant.

Entre segon i pre-postres: detall a dos amigues (ramet; el dia abans els regalarem un val per passar tots junts un cap de setmana a una casa rural, però si ho donem el dia de la boda, pot haver gent que s'ho prengui malament, i així ho evitem; però encara ho hem de perfilar) i padrí (o smartbox o lo de la casa rural)

Entre pre.postre i pastís: detall al meu cosí que és el seu sant (segurament un smartbox) i a uns altres amics (encara no sabem perque estàn buscant un bebé, si està ambarassada una panera pel baby; sino ja pensarem, un ram o algo)

A partir del pastís:

Parella nuvis (estic intentant que el noi a qui els regalem la parella li regali aquell dia l'anell; ja o té en ment de donar-li, perque volem agafar un troç de pastís i possar rollo "sou els següents" amb la parella de nuvis i quedaría molt xulo que ell li regalés lsavors)

La lliga a la meva cunyada (germana d'ell) i aprofitarem per treure també al germà i fer un Hoffman o algo.

Ram núvia a la meva millor amiga i madrina; és el moment que em fa més ilu i vull deixar-lo pel final...

Tots els regalets, aniràn acompanyats d'un escrit personalitzat i fotos de fondo de cada parella de fons mentre fem l'entrega.

Espero ser d'ajuda amb alguna idea
BIXITO84

EntradaAutor: celia84 » dj. ago. 12, 2010 11:34 pm

Gràcies, Bixito! M'ha resultat molt útil, sí! No havíem pensat en que també quedaria bé donar els regals als pares entre plats. Però a això et refereixes quan ja han tret un plat i han de portar encara l'altre?, perquè a mi no m'agradaria qua passés gaire estona desde que algú s'acaba un plat fins que menja el següent, que ho he vist en algun convit (que no era casament) i la gent té gana, jajaja!! Jo pensava més en... quan la gent encara s'està acabant el plat. Mentre mengen van veient el regalet. Però entre plats a mi em surt un regal més que a tu, on podria ficar-ho?, perquè també regalo als avis. O podria deixar el meu germà per després del pastís, quan regalem també els nuvis del pastís a la germana del Javi. Així quedarien els germans junts, no?

Llavors podria donar els regals als pares al final del primer, els dels avis al final del segon, i el pastisset d'aniversari del meu amic a les pre-postres. Després del pastís faria el ram i les lligues, els nuvis del pastís i el regal pel padrí, i ja ho ajuntaria amb les parelletes Playmobil i els ramets ChupaChups, que crec que queda millor donar-ho el mateix dia del casament. Abans no perquè no tinc altres regals per donar, i regalar les parelletes Playmobil abans del casament... no m'acaba d'agradar, apart de que són una bona colla i seria molt complicat trobar-nos.

També podria fer el regal del padrí (el meu germà) al final del pre-postre, abans del pastís. Quedaria: al principi del pre-postre el pastisset d'aniversari del meu amic, i al final el regal del meu germà. Els pares i avis quedarien entre plats, i la resta de regals típics després del pastís, juntament amb els ramets i les parelletes. M'he liat massa? Com penso per escrit, jaja, no sé si m'explico...

Moltes gràcies, guapa!! M'ha ajudat que m'expliquis!!
celia84

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants