Regalo novia el dia de la boda

un gran any!

Regalo novia el dia de la boda

EntradaAutor: xaneta » dc. ago. 04, 2010 4:03 pm

Bueno pues eso que como soy chico y llevo tiempo leyendo la mucha y buena informacion hoy me he decidido a preguntaros yo.

Que le podia regalar a mi futura esposa el dia de la boda? :-/

Tengo pensado el momento, que seria al final del convite , la musica tambien ( m'agrades tu de lax'n'busto) ::love::

Pero en un principio le queria regalar un perrito pero tengo claro que aunque le encantan no quiere aun poner uno en nuestra nueva casa. Asi que una vez perdida mi primera opcion que podia regalarle? que os gustaria a vosotras? darme ideas porfi , porque lo de pulseras,relojes,flores esta demasiado visto................

Gracias
xaneta

Entrades: 22
Membre des de: dl. jul. 19, 2010 9:42 am

Re: Regalo novia el dia de la boda

EntradaAutor: Shaik » dc. ago. 04, 2010 9:42 pm

A mi me encantaría una cámara reflex... vamos, por pedir que no quede, jajaja! >.-<:
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Lau_82 » dj. ago. 05, 2010 3:49 am

podrias regalarle un album de estos de hoffman (el que lo haces tu por internet y te lo imprimen en una casa de fotos) con toda vuestra historia desde los inicios en fotos!!!!
Imatge
Lau_82
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: xaneta » dj. ago. 05, 2010 8:02 am

Shaik ha escrit:A mi me encantaría una cámara reflex... vamos, por pedir que no quede, jajaja! >.-<:

Pero el Reflex no es para el dolor? :-) :-) Gracias aunque de esas ya tenemos

Lau_82 ha escrit:podrias regalarle un album de estos de hoffman (el que lo haces tu por internet y te lo imprimen en una casa de fotos) con toda vuestra historia desde los inicios en fotos!!!!

Pues es una buena idea :-)ok: aunque ya le he regalado varios de nuestro tiempo juntos igual seria repetitivo :hmm:: y me gustaria sorprenderla.

Gracias chicas >.-<: >.-<:
xaneta

EntradaAutor: Massianya » dj. ago. 05, 2010 8:46 am

És difícil... Però penso que ha de ser alguna cosa amb un cert sentit. Per això m'agraden els àlbums de fotos.
No hi ha res que li agradi molt?
On aneu de viatge? Potser es pot aprofitar i regalar-li algun val per fer alguna cosa durant la lluna de mel.
O un cap de setmana romàntic per celebrar el "primer mes de casats"...
Massianya
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: marisergi » dj. ago. 05, 2010 8:54 am

Qué tal entradas a un concierto q le haga mucha ilusión? o eso de un finde romántico esta guay! mirate esta web, pq aunque pica un poco el precio, es algo diferente. No sé donde vives, pero este es un hotel en girona donde solo hay dos habitaciones con un sofá especial para hacer tantrico y tal...tu léetelo y mira toooooodo lo que entra, mira las fotos, etc... luego me dices! (entra la cena y el desayuno y creo que una xarla en un sitio cerca en plan tuppersex pero a lo fino)...Te doy la página en concreto de las dos habitaciones, luego tu investiga con el hotel...yo flipé!

http://www.llegendeshotel.com/ca/sof-eros_73_111.html
Imatge

Imatge
Compte enrere: viewtopic.php?f=49&t=21998
www.nuvis.org/marisergi2011/
marisergi
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 726
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 6:09 pm

EntradaAutor: xaneta » dj. ago. 05, 2010 8:55 am

Massianya ha escrit:És difícil... Però penso que ha de ser alguna cosa amb un cert sentit. Per això m'agraden els àlbums de fotos.
On aneu de viatge? Potser es pot aprofitar i regalar-li algun val per fer alguna cosa durant la lluna de mel.

Si tambe estic mirant algun canvi en el viatge que sigui sorpresa, el fet de posarlo aqui es perque veig que teniu moltes ideas i bones :-)ok: potser com el casament es el 14 de maig me he precipitat preguntant :-/ pero vull tindre tot lligat si es possible

Gracies
xaneta

EntradaAutor: xaneta » dj. ago. 05, 2010 8:58 am

marisergi ha escrit:Qué tal entradas a un concierto q le haga mucha ilusión? o eso de un finde romántico esta guay! mirate esta web, pq aunque pica un poco el precio, es algo diferente. No sé donde vives, pero este es un hotel en girona donde solo hay dos habitaciones con un sofá especial para hacer tantrico y tal...tu léetelo y mira toooooodo lo que entra, mira las fotos, etc... luego me dices! (entra la cena y el desayuno y creo que una xarla en un sitio cerca en plan tuppersex pero a lo fino)...Te doy la página en concreto de las dos habitaciones, luego tu investiga con el hotel...yo flipé!

http://www.llegendeshotel.com/ca/sof-eros_73_111.html

Gracias >.-<: >.-<: voy a mirar : sol :
xaneta

EntradaAutor: Neki » dj. ago. 05, 2010 10:17 am

Hola,

A mi el regalo me llego antes del dia de la boda, era un conjunto de pulsera y pendientes de Swarovsky que me regalo días antes y que lleve super feliz el dia de la boda....

Pero si hubiese sido ese dia, lo del fin de semana romántico para la vuelta del viaje con balneario o asi sería una gran opción!!!! te aseguro que cuando vuelves del viaje de novios, te pones a recoger todo y tal, estás ya que necesites una escapada de relax de nuevo....
Imatge
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. ago. 05, 2010 8:25 pm

xaneta ha escrit:
Massianya ha escrit:És difícil... Però penso que ha de ser alguna cosa amb un cert sentit. Per això m'agraden els àlbums de fotos.

Si tambe estic mirant algun canvi en el viatge que sigui sorpresa, el fet de posarlo aqui es perque veig que teniu moltes ideas i bones :-)ok: potser com el casament es el 14 de maig me he precipitat preguntant :-/ pero vull tindre tot lligat si es possible

Gracies

Eiiiiiiiiiiiii! Et cases el mateix dia que nosaltres... Felicitats pel casament!

No sé, a banda de l'opció del cap de setmana que és una idea genial, o de l'experiència durant la lluna de mel...

Pensa en coses que potser s'ha quedat amb ganes de fer. No sé, potser no és per aquell moment, però per exemple, si li agradaria un cotxe clàssic però no pot ser, doncs contracta'l tu per la teva banda i que es trobi la sorpresa... o alguna cosa similar...

Una altra opció és la de les experiències rotllo smart box o semblants... hi ha tant on triar que no sabràs què fer!

Per cert... per això de precipitar-te... mira quantes entrades tinc jo i des de quant formo part del foro... i em caso el mateix dia que tu! jejejeje, no és precipitació, és il·lusió!!!!!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: xaneta » dv. ago. 06, 2010 8:19 am

Gracias a todas chicas la verdad es que me estais dando muchas ideas :hmm:: tengo claro que tiene que ser en el momento del restaurante por el tema de la cancion (es algo que me encanta) y tambien me gustaria que fuera de impacto para ella y para los que estan alli pero dentro de un presupuesto razonable :-) :-)

Asi que sigo abierto a vuestras opiniones ya que como chicas teneis otra vision aunque los gustos de cada una sondiferentes. Gracias
xaneta

EntradaAutor: xaneta » dv. ago. 06, 2010 8:24 am

buniketa ha escrit:
xaneta ha escrit:

Gracies

Eiiiiiiiiiiiii! Et cases el mateix dia que nosaltres... Felicitats pel casament!

No sé, a banda de l'opció del cap de setmana que és una idea genial, o de l'experiència durant la lluna de mel...

Pensa en coses que potser s'ha quedat amb ganes de fer. No sé, potser no és per aquell moment, però per exemple, si li agradaria un cotxe clàssic però no pot ser, doncs contracta'l tu per la teva banda i que es trobi la sorpresa... o alguna cosa similar...

Una altra opció és la de les experiències rotllo smart box o semblants... hi ha tant on triar que no sabràs què fer!

Per cert... per això de precipitar-te... mira quantes entrades tinc jo i des de quant formo part del foro... i em caso el mateix dia que tu! jejejeje, no és precipitació, és il·lusió!!!!!

Pues si som compis de casament >.-<: >.-<: >.-<: Felicitats a vosaltres tambe

Lo del cotxe ja o tinc contractat es una sorpresa tambe, pero com deia abans vull algo per el moment del convit, per continuo donant voltes :hmm::

Gracies pels teus ànims per lo de la precipitació ademes aquet foro enganxa, pero al se home en fa vergonya.................

Gracies
xaneta

EntradaAutor: buniketa » dv. ago. 06, 2010 11:57 am

Doncs res de vergonya!

A moltes de les núvies que volten per aquí ja els agradaria que la seva parella mostrés tanta il·lusió i predisposició per aquell dia! jejejeje... jo prefereixo que no... si més no dins el foro... em descobriria totes les sorpreses! Sort que fora del foro sí que ho demostren, jejejejeje!
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Lau_82 » dv. ago. 06, 2010 2:00 pm

Pues podrias hacerle un video de fotos con musiquilla y todo eso y en algun momento del convite lo pones con el proyector, yo hace poco estuve en una boda y la novia le sorprendio al novio con un video de fotografias de ellos, los padres hermanos etc y el novio pobre se emociono un monton, fue un momento super bonito!
Imatge
Lau_82

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants