xaneta ha escrit:Massianya ha escrit:És difícil... Però penso que ha de ser alguna cosa amb un cert sentit. Per això m'agraden els àlbums de fotos.
No hi ha res que li agradi molt?
On aneu de viatge? Potser es pot aprofitar i regalar-li algun val per fer alguna cosa durant la lluna de mel.
O un cap de setmana romàntic per celebrar el "primer mes de casats"...
Si tambe estic mirant algun canvi en el viatge que sigui sorpresa, el fet de posarlo aqui es perque veig que teniu moltes ideas i bones

potser com el casament es el 14 de maig me he precipitat preguntant

pero vull tindre tot lligat si es possible
Gracies
Eiiiiiiiiiiiii! Et cases el mateix dia que nosaltres... Felicitats pel casament!
No sé, a banda de l'opció del cap de setmana que és una idea genial, o de l'experiència durant la lluna de mel...
Pensa en coses que potser s'ha quedat amb ganes de fer. No sé, potser no és per aquell moment, però per exemple, si li agradaria un cotxe clàssic però no pot ser, doncs contracta'l tu per la teva banda i que es trobi la sorpresa... o alguna cosa similar...
Una altra opció és la de les experiències rotllo smart box o semblants... hi ha tant on triar que no sabràs què fer!
Per cert... per això de precipitar-te... mira quantes entrades tinc jo i des de quant formo part del foro... i em caso el mateix dia que tu! jejejeje, no és precipitació, és il·lusió!!!!!