DEIXAR DE PAGAR

un gran any!

DEIXAR DE PAGAR

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 29, 2010 11:26 am

Què fort! M'acabo d'enterar que uns amics (bé, ella és més amiga que ell), que van fer un casament fabulós, en un indret fabulós i un menjar fabulós, no han pagat el que mancava de restaurant!! Al·leguen que "ara no els hi va bé". Ostres, doncs no ho facis tan meravellós. Estic en shock. Ara, que ja m'havien arribat notícies d'uns altres nuvis que no paguen al fotògraf i per això no tenen l'àlbum. La pròpia núvia va dient que no els hi va bé avui per avui pagar-li al fotògraf (i que no és problema de la feina d'aquest, que estava ben feta). I ho reconeixen i es queden tan amples. Jo flipo, de veritat. Se'm cauria la cara de vergonya.
Lanati
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

Re: DEIXAR DE PAGAR

EntradaAutor: Crisxyz » dj. jul. 29, 2010 12:01 pm

Mare meva, a casa meva sempre s'ha dit primer es paga i desprès es menja.

Jo no podria, el meu casament es molt senzill, però nosaltres si no tinguéssim els diners ja estalviats per pagar el restaurant i el fotògraf no ho faríem mai això.

Molt malament aquest parella :--( :--(
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. jul. 29, 2010 1:16 pm

Jo no ho podria fer mai aixó, avans no em caso que deixar de pagar! Va en contra dels meus principis, em donaria vergonya!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Shaik » dj. jul. 29, 2010 1:35 pm

Amb això tenim un debat amb el meu xicot: ell vol pagar-ho tot abans del banquet i jo no. Penso que ens hem de guardar un "as" per si alguna cosa no surt bé. Vull passar comptes l'endemà del casament, i pagar el que resta si tot ha anat tal i com es va acordar. No vull que hi hagi algun problema i que només ens quedin els forums d'internet per queixar-nos. Tinc clar que m'ofereixen un servei, i que me l'han d'oferir bé, i que nosaltres tinguem aquest recurs perquè s'esforcin a deixar-nos contents.

Una altra cosa és estirar més el braç que la màniga, i ser directament un timador, jejeje. Nosaltres farem allò que els estalvis ens permetin, però mai més que això, ho tenim molt clar. Tampoc volem dependre dels regals ni fer càbales sobre quants diners ens regalaran, benvinguts siguin, però no seran per pagar el banquet, això està clar.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Lanati » dj. jul. 29, 2010 3:20 pm

A nosaltres tampoc ens atrau la odea de pagar-ho tot abans del banquet, pel que dius: si alguna cosa no funciona correctament, vull tenir la possibilitat de tenir aquest as a la màniga. Però els llocs on mirem ens demanen pagar-ho tot abans; ara entenc el perquè, amb gent que no pot pagar després perquè esperava fer-ho amb el que traiés del casament, o simplement, perquè ja són així de mena, penso.
Lanati

EntradaAutor: mariposa2011 » dj. jul. 29, 2010 3:31 pm

La majoria de llocs et demanen pagar-ho tot el dia del casament, no sé que pot passar en cas que hagis de reclamar quelcom. A mi és una de les coses que no m'agraden gaire (a banda d'haver d'anar amb el xec bancari a sobre...).

En qualsevol cas, això d'aquesta parella ho trobo vergonyós... no només que no paguin, sino que tinguin la barra de dir-ho i quedarse tan amples. Està clar que no tots podem portar a terme el casament dels nostres somnis, però dintre de les nostres possibilitats sempre podem adaptar les coses perquè s'assemblin al màxim possible. :hmm::

Suposo que això depen de cadascú, nosaltres hem estalviat moltíssim i ens hem llençat a l'aventura del casament quan hem vist que podíem amb el cost del banquet, el fotògraf i altres cosetes, sense que els pares hagin de trencar la guardiola, perquè sabem que no els aniria gens bé.

Es tracta del nostre dia... però ha d'estar dintre de les nostres possibilitats, al final el més important és que tothom vingui amb il.lusió i ganes de passar-ho bé. :-)
mariposa2011
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: ds. juny 05, 2010 7:00 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dj. jul. 29, 2010 3:36 pm

Es molt trist, pero jo tambè conec una parella que els ha passat amb el fotograf, com notenen diners doncs ara no tenen el album. Nosaltres la veritat es que si hem donat el pas es perque teniem diners estalviats, i independementment que despres els nostres pares o familiars ens donin diners o ens regalin coses, sense comptar amb aixo, vam esperar a tenir els diners. Mai pots donar un pas així, almnys no som aixi nosaltres. I com jo sempre dic, si ens casem es cosa dels dos, i els dos som els responsables, ningu ens ha de facilitar les coses. Com tu dius, primer "es paga, i despres ja...".
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. jul. 29, 2010 4:24 pm

Jo estic en contra de pagar-ho tot abans del casament, peró si el dia del casament, és una opció molt vàlida per totes dues parts, perque si el servei ha sigut pèssim no pago i punto. També és una "obligació" per que ho facin bé ja que saben que sino no pagaran pero si ja tenen els diners... vale que et pots queixar peró no es mateix que no pagar...
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: sarapia » dj. jul. 29, 2010 5:35 pm

Jo també crec que pagar-ho tot abans del casament no s'ha de fer. Nosaltres pagarem la meitat abans del casament i l'altre meitat dos o tres dies després (tal i com ens ha dit el restaurant), d'aquesta manera tothom queda tranquil.
Imatge

Imatge
sarapia

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: mimosa » dj. jul. 29, 2010 6:05 pm

Quin morrooooo, per això després paguen justos per pecadors. De totes formes al nostre restaurant t´obliguen a pagar-ho tot dos dies abans del casament, et diuen que casar-se allà es tota una garantia i si ho vols bé i sinó també.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. jul. 29, 2010 6:17 pm

Lo primero que me parece muy fuerte que no paguen y encima lo digan. Almenos cállate por vergüenza. Y por otro lado a mi tampoco me gusta ésto de pagar todo antes de la boda, porque luego si pasa cualquier cosa a la hora de reclamar puede ser un problema.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: mimosa » dj. jul. 29, 2010 6:21 pm

JesusyBerta ha escrit:Lo primero que me parece muy fuerte que no paguen y encima lo digan. Almenos cállate por vergüenza. Y por otro lado a mi tampoco me gusta ésto de pagar todo antes de la boda, porque luego si pasa cualquier cosa a la hora de reclamar puede ser un problema.

Tens raó JesusyBerta, peró ja dic en el nostre cas ni m´ho planteixo dons el nostre restaurant t´obliga a pagar el 100% dos dies abans del casament i "o lo tomas o lo dejas", per tant si no hay la opción un problema menos en que pensar.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. jul. 29, 2010 6:23 pm

mimosa ha escrit:
JesusyBerta ha escrit:Lo primero que me parece muy fuerte que no paguen y encima lo digan. Almenos cállate por vergüenza. Y por otro lado a mi tampoco me gusta ésto de pagar todo antes de la boda, porque luego si pasa cualquier cosa a la hora de reclamar puede ser un problema.

Tens raó JesusyBerta, peró ja dic en el nostre cas ni m´ho planteixo dons el nostre restaurant t´obliga a pagar el 100% dos dies abans del casament i "o lo tomas o lo dejas", per tant si no hay la opción un problema menos en que pensar.

Claro, sino hay más remedio...pues te amoldas, pero aún así no lo encuentro justo xq has pagado por un servício que aún no has tenido...todos los restaurantes que hacen ésto tendrían que cambiarlo...vamos, que no lo harán, pero yo lo digo por si me leen!jajajajaja :-)

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: mimosa » dj. jul. 29, 2010 6:28 pm

JesusyBerta ha escrit:
mimosa ha escrit:

Claro, sino hay más remedio...pues te amoldas, pero aún así no lo encuentro justo xq has pagado por un servício que aún no has tenido...todos los restaurantes que hacen ésto tendrían que cambiarlo...vamos, que no lo harán, pero yo lo digo por si me leen!jajajajaja :-)

que te lean, que te lean jajaja, mi novio era reacio a pagarlo todo antes, pero nos hicieron ver que era lo mejor (sobre todo para ellos jajaja), pero bueno una vez me comentaron que habia una boda que les dejaron pagar tres mil euros el dia de la boda y por lo visto no recogieron lo suficiente y antes de empezar el baile tuvieron que parar la fiesta (me muero de vergüenza) hasta que uno de los padres sacó la visa oro jejeje.
mimosa

EntradaAutor: JesusyBerta » dj. jul. 29, 2010 6:41 pm

Yo si que me muero si me pasa eso...que vergüenza...jajajajaja!!! Pero es que es muy arriesgado esperar a los famosos "sobres" para pagar el resto de la boda...

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: Anna&Carlos » dj. jul. 29, 2010 6:48 pm

Siempre tiene que a ver de todo en la vida, pero ami me daria vergueza hasta contarlo a los mas intimos, muchos piden pagar el 100% antes de la boda, otros como donde nos casamos nosotros se paga el 50% antes y el otro 50% una vez casados ( si no me confundo) pero si, es asín.

s2
Imatge
Anna&Carlos

Entrades: 106
Membre des de: dg. juny 20, 2010 8:33 pm

EntradaAutor: Shaik » dj. jul. 29, 2010 9:09 pm

A la majoria de llocs on he preguntat el pagament és del 40 o el 50% després del casament. Entenc que la meitat es pagui abans ja que han d'invertir un capital comprant el menjar, però tot no ho trobo just. El servei (l'altre 50% més o menys) l'has de pagar una vegada l'han ofert, no abans. És com si avances els diners a un paleta que et ve a fer les obres a casa, ningú ho faria!

A algun altre lloc sí que demanaven tots els diners per avançat (fins i tot a un lloc havíes de donar 500 euros de fiança per si es trencava un vidre o alguna cosa... :star:: ), i per aquest motiu els hem descartat, no em dóna gaire confiança aquesta manera de tractar.

Penso que pequem de poc exigents i passem per l'aro amb tot el que volen, i no hauria de ser així.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Lanati » dv. jul. 30, 2010 9:42 am

Shaik ha escrit:A la majoria de llocs on he preguntat el pagament és del 40 o el 50% després del casament. Entenc que la meitat es pagui abans ja que han d'invertir un capital comprant el menjar, però tot no ho trobo just. El servei (l'altre 50% més o menys) l'has de pagar una vegada l'han ofert, no abans. És com si avances els diners a un paleta que et ve a fer les obres a casa, ningú ho faria!

A algun altre lloc sí que demanaven tots els diners per avançat (fins i tot a un lloc havíes de donar 500 euros de fiança per si es trencava un vidre o alguna cosa... :star:: ), i per aquest motiu els hem descartat, no em dóna gaire confiança aquesta manera de tractar.

Penso que pequem de poc exigents i passem per l'aro amb tot el que volen, i no hauria de ser així.

Exactament.
Lanati

EntradaAutor: sipama » ds. jul. 31, 2010 4:33 pm

A mí em faria una vergonya... i a més després explicar-ho tant tranquilament...
Trobo lògic fer una part abans ( no tot ) però també pagar el que falta un cop s'ha rebut un servei ( si tot va bé ). La meva parella sempre diu que, tot i que hi ha gent amb vocació, tothom treballa per diners no per fer favors a ningú. Imagineu-vos que al mateix fotògraf li passa amb varies parelles?
sipama

Entrades: 103
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 1:32 pm

EntradaAutor: buniketa » dg. ago. 01, 2010 10:15 am

A mi no se m'acudiria no pagar per una feina... ni per un temps... què fort. Ara, també us dic que puc entendre casos puntuals que hagi passat quelcom inesperat o greu i que ajorni el pagament total (si a mi em passés potser no donaria tots els diners de cop en cas que hagués passat alguna cosa greu i no anés bé, però de ben segur que aniria donant com fos tot el que pogués), encara que no sigui com hem d'actuar. S'han de fer les coses amb seny.

De totes maneres, això ja no em sorprèn. La majoria de gent (i m'hi incloc perquè mai es pot dir "d'aquesta aigua no en beuré") ens hem acostumat a viure en una societat que tot és aparentar i es prefereix passar gana a casa tota la setmana però anar al millor restaurant el cap de setmana perquè tothom em vegi, o tenir un cotxe superluxós i altres... Amb el que realment al·lucino és amb la poca vergonya de les persones que no poden/volen pagar i a sobre ho expliquen... això sí que no se m'acudiria mai! Em moria de vergonya!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants